Het in slaap vallen van Senna gaat gelukkig weer goed. Periode heeft twee weken geduurd, maar was wel slopend moet ik zeggen. Van het weekend had Senna het dus wel wat moeilijk. Tja....op zich ook niet heel raar. Gekrioel van 11 kindjes, daarbij 18 volwassenen, twee huisjes waar in/uit gelopen wordt, dus heel onoverzichtelijk en voor Senna vaak ook erg onvoorspelbaar. Wat dat betreft is hij ook wel erg gevoelig hoor. Hij kan dan een enorme drukte maker en driftkikker zijn, maar dit is zijn andere kant.... Voor Jan en mij soms erg lastig, want zodra Senna mij in het vizier had, ging hij huilen en wilde hij mama. Ook van andere kindjes volwassenen moest hij (bijna) niks hebben. Aan ons de taak om dus zoveel mogelijk wel een veilige basis te bieden, maar met onze eigen verwachtingen en bezigheden wel moeilijk hoor....
Heb je toch wel een lekker weekend gehad ? Jesse is ook snel verdrietig als het te druk voor hem is. Dan kruipt ie het liefst in mij.
hoihoi, ik ben er weer !...we zijn dit weekend naar Duitsland geweest met mijn schoonfamilie....maar helaas pindakaas was Rubin heel ziek de eerste dag (vorige week BMR en MenC prikken gehad) en het hele weekend is ie van slag geweest...op de heenreis mega koorst en huilen hij wou alleen maar tegen me aan liggen de arme ziel...helemaal kapot maar niet willen slapen echt zo vreselijk om je mannetje zo te zien ...rest van het weekend is ie heel veel aan het huilen geweest echt ik had zo met m te doen...we zaten in een gehorig huisje en Rubin is een lichte slaper (en mijn schoonfamilie is nogal luidruchtig )...dus steeds was mijn arme kereltje wakker...de drukte kon hij ook helemaal niet hebben steeds als ik met m de kamer in kwam en hij de mensen (we waren trouwens in totaal maar met z'n zessen + 2 kleine knuppies) zag en hoorde begon ie hartverscheurend te huilen...hij heeft het hele weekend eigenlijk niks gegeten of gedronken...vandaag (thuis) heeft ie iig weer een boterham gehad en een paar stukjes pasta...maar drinken wil ie echt niet (vandaag hooguit 200 a 250 cc gedronken)...ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat en dat ie misschien vanavond of vannacht nog komt en dat ie dan een lekkere papfles wil... maarreuh ik kan niet een weekendje weg zijn of er zijn ineens weer een stuk of 3 nieuwe zwangeren erbij \/ ...super gefeliciteerd meiden ! enneuh er kan nog meer bij er kan nog meer bij !
Zo gaan we savonds altijd even op het grote bed een flesje drinken Truste alvast Ik ga lekker op de bank csi kijken @kelly we gaan duimen voor jou en je beebje
Johana.. Hoe voel je je?? Enne, wat heeft Danielle een haar gekregen zeg! mooi!! Miep.. lekker terrasje gepikt.. Dikke sorbet gegeten.. Salapio.. i.d. terror dreumes.. Kan me voorstellen dat het even slikken is dat Mirre niet bij je wou drinken vanavond.. Misschien iets eenmaligs? En anders heb je haar 16 maanden bv gegeven,, Dat is toch TOPPIE! Amber.. Wat een leuke tuinman 8) Kellly.. gets wat een nare berichten. Hopelijk blijft je kleine man nog even lekker in je buik.. Olga.. dikke knuf voor jou meid! *** Erwin en ik gaan even lekker een bakkie thee doen.. Vanmiddag met Esmee naar de speeltuin van de buurtvereniging heen geweest.. Ze vond het prachtig, vooral de zandbak.. Thuis meteen door in bad want het zand zat overal! Zelfs in haar luier zat het nog..Ze ging dan ook al rollend, liggend en met d'r snoet in het zand door de zandbak heen.. A la het aardvarkentje van NINIEN>> Zo'n overal is ook wel iets voor Esmee.. Het is dat ze een rokje aan heeft maar anders zou het net zo goed een jochie kunnen zijn.. Wat een aapje zeg,
OLGA, om de volgende keer met zo'n gebeuren een eigen (klein) huisje te huren. Wel jammer/lastig met de avonden, maar wel rustiger voor Senna en ook voor jullie? Amber ... helemaal vergeten om Thomas te feliciteren ... en jou ook natuurlijk ... trots zeker ? En heerlijk he zo in de tuin? Mirre wil wel een tuinman ... als zij maar de plantjes mag besproeien ...
Frederike, arme Rubin zeg...juist ziek als jullie een weekendje weg zijn. Dus ook niet gegaan zoals je verwacht had. Ja, het is gezellig zwanger hier he. Waar is die lijst met zwangeren eigenlijk. Daar moeten ook maar de uitgerekende datums bij enzo en hoe ver iedereen is, want ik zie tussen de bomen het bos niet meer met al die dikke buiken! Amber, ja wel hoor... Het weekend was wel heel leuk. Zaterdag nog met een paar gezinnen wezen zwemmen en dat vind Senna geweldig. Verder nog naar het strand geweest, in de speeltuin, boodschappen karren volgeladen, gekookt en gezellig gekletst en spelletjes gedaan.
JUD, hihi aardvarkentje ... Mirre zit heel netjes in het zand ... beetje een tuttebel AMBER, lieve foto's ... FRED, vervelend dat je schoonfamilie zo luidruchtig is ... misschien de volgende keer (zie tip Olga) een eigen huisje?
Salapio.. Wat een schattige foto van Mirre! Vraagje: Hoe doen jullie dat met dit warme weer.. Ik merk aan Esmee dat een romper en een shirtje haar te warm is. Tot welke "leeftijd" gebruik je een romper.. Snap dat het voor snacht wel handig is en lekker warm. Overdag gewoon een onderbroekje aan over de luier, zou dat "raar"zijn??
voor degene die het vroegen..ik voel me redelijk, ben erg moe en met vlagen echt gruwelijk misselijk maar heb nog niet boven de pot gehangen krijg al wel een buikje en dat verbaasd me echt..zovroeg!! ga nu lekker slapen.
haak ff in op het onderbroekenverhaal Sam draagt al een tijdje onderbroekjes en hemdjes. Snachts idd nog wel eens een romper maar ook niet altijd. De hemdjes stop ik dan in zijn onderbroekje. Tijdens het verschonen is het wel handig. Sam wil altijd staan. haha. Dus helemaal niet raar hoor om rond deze tijd over te stappen. Meestal beginnen ze ook bij maat 86-92.
Sam heeft ze ook van de hema... de voorverpakte (goedkopere) zijn erg ruim. Degene die per stuk ophangen sluiten erg mooi aan. Tip van flip he haha. Heb wel gelezen maar geen puf om te reageren. Snorriie Nog effe een foto van Sam plaatsen dan maar?? is weer ff geleden .
Johana, wat is Danielle veranderd. Staat erg mooi die krulletjes. Mooie meid is het zeg!!! ---- foto is aan het uploaden tralalala