December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hier een fotootje van onze prinses :D

2. [​IMG]

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    amber...leuke foto's zeg!

essebes....mooie foto voor je trouwkaart!
    Heb gister gelijk een nieuwe stofzuiger gekocht, een siemens en een errug goed ding

Dee..lekker geshopt met je mams...leuk zeg!

lindy....s6 met je rijles vandaag..ikke mag vrijdag weer!

Vandaag een heerlijke dag zeg!
    Heb de was al buiten hangen, de auto al gestofzuigt en nu ff lekker relaxen haha.
    Verder geen plannen vandaag.

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

kelly: sterkte meid!

mooie foto;s ninien!

5. leuk outfitje voor estelle!
    en wat een snoezig jurkje voor jou :D

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..wat een scheet is t toch!! :D

Olga..gelukkig gaat t slapen weer iets beter meid!!

Fredje hopelijk gaat t vandaag weer beter met Rubin hoor..als ie weer op z;n eigen stekkie is!

Judith…oh geweldig..dus Esmee gaat er helemaal voor in de zandbak! :)

Warme weer kleding: Mika draagt nog gewoon een romper en een shirt met lange mouw zelfs..
    En als ie een tshirt aan heeft een romper lange mouw! Als we naar buiten gaan een vestje of spijkerjasje..
    Ik had ooit eens gehoord dat je kids een laagje meer aan moet kleden als jezelf…en ik moet zeggen Mika heeft er ook geen last van!
    Onderbroek en hemd ga ik denk ik pas mee beginnen als we leren met zindelijk worden..

Salapio..wat een lieve foto van Mirre! :D

Britteke..heerlijke foto’s van Sam! :D

Sam..wat fijn dat de echo goed was!! Weer helemaal gerustgesteld..en nog niet weten wat t is…spannend!!

Essebes..wat een geweldige foto!!! Superr!!!! :D

Bipat..drukdruk!! Fijn dat alles goed met jullie gaat!

Johanna..tips voor de misselijkheid..je hoort wel eens van cola drinken..maar ik moet zeggen mij helpt t niet hoor..ik heb de tip ook nog niet gevonden..
    Ik drink en eet veel in kleine porties..en loop dan maar diep te zuchten.. :D

Momhairy..hoop ook op goeie uitslagen meid!!
    En lekker de tuin in vandaag..leuk!!

Dee..lekker t weekendje genoten en geshopt..leuke dingen zeg!! :D

Lindy ook al misselijk..bah!

Nina..wat een geweldige outfit!! :D

Illoon druk aan de poets geweest!

Hier ook aan de poets geweest..lekker aan t soppen geweest..en mams is tussendoor even geweest om bakkie te doen!
    Mika keutelt hier nog even rond..en dan gaat ie straks even naar bed..
    misschien vanmiddag nog op pad..we zien wel even...
    in de tuin met Mika kan niet..want paps heeft gister vergif gespoten..

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wat lief zeg....Mirre als tuinvrouwtje!

Britteke, Sam heeft zo´n lekker bekkie die staat nooit gek op de foto volgens mij!

Judith, hier draagt Senna af en toe een hempje en onderbroek. Ze zijn eigenlijk nog wat te groot voor hem. Vooral de broekjes zakken nog zo over zijn luier heen. Een lang hemd kan makkelijk in het broekje, maar nog zie ik vaak Senna zijn blote buik/rug verschijnen.

Johana, beginnend buikje? Alles gaat weer verschuiven om plek te maken en het rekt natuurlijk al wat makkelijker!

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hoi dames!

alles goed hier?

Veel sterkte Kelly. Hoe gaat het met jou en met de kleine? Ik kan van hieruit je site niet openen dus ik weet niet wat er aan de hand is.
    Ik hoop echt dat jullie het snel terug goed stellen!

xxx

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, wat een prachtige foto van Liv! Senna ziet haar wil zitten hoor! Gaat je buikie ook al zo hard, laat eens zien!!!!

Sam, wat fijn dat de echo er helemaal goed uitzag! Voel je je de laatste tijd al wat beter?

Kelly, oh 28 weken is wel erg vroeg he....gelukkig is er heeeel veel mogenlijk, maar toch kan de kleine man beter nog even blijven zitten. Hoe gaat het vandaag?

Bipat, haaaaai......Zo zo heeft Evan zijn hele gebitje al? Senna moet nog alle hoektanden. Dus de badkamer wordt binnenkort verbouwd; lekker zeg. Krijg je een bad erin?

Johana, gele vla eten is geloof ik een tip tegen de misselijkheid.

Momhairy, fijn om te horen dat je er toch wel positief tegen aan kijkt ondanks dat het moeilijk is. Krijg je 28 april ook te horen welke mogelijkheden je hebt wat betreft behandelingen/medicatie? Ik heb toen een HSG onderzoek gehad (doorspuiten van eileiders) en daarna clomid voor het rijpen van een goed eitje. Ik weet niet of daar bijvoorbeeld standaard mee begonnen wordt? Ik neem aan (hoop) dat er nog veel mogenlijk is voordat je echt met hormoon injecties enzo aan de gang zou moeten?

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat een heerlijk verslagje van jullie meiden weekend! Senna is ook dol op alles wat wielen heeft, maar hij benoemd al auto, motor, bus en fiets! Senna doet juist sinds kort knuffelen met papa. Dat is zo´n schattig gezicht. Mij geeft hij meestal nog wel een kus, maar hij geeft ze niet zomaar meer weg tegenwoordig.

Miep, met dit lekkere weer niet de tuin in kunnen...dat is balen zeg! Heb je geen parkje of speeltuin in de buurt voor Mika?

Ninien, wat een stoer boerinnetje!

Lindy, succes weer met je rijles!

Iloon, wat moet je zonder stofzuiger he! Dat kan echt niet met drie kids! Fijn dat je al een nieuwe hebt. Ben jij eigenlijk al geslaagd voor je rij examen?

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, en nu ga ik eens een broodje eten! Heb toch honger zeg!

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ nannaf: gefeliciteerd :D leuk meid!

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey Arka,
    Om een heel lang verhaal kort te maken.
    Ik lig in het ziekenhuis met veel te vroege weeen (ben nu 28.3)
    Gisteren is infuusje met weeen remmers gestart en zijn ze begonnen met spuitjes voor de longrijping.
    Morgen om 11uu stopen de weeen remmers en laten ze moeder natuur zijn gang gaan want als dan de weeen meteen weer opnieuw beginnen kunnen ze niets meer doen om de kleine tegen te houden.
    Ik heb nog geen ontsluiting alleen een verweekte en ietsjes verkorte baarmoeder mond.

Vandaag is nog alles rustig op enkele onregelmatige weeen na maar die komen meteen na een toiletbezoek, dus na de kleinste inspanning.
    Op de echo bleek dat de kleine nu 1,2 kilo weegt (is een schatting natuurlijk kunnen ze dat niet presies zeggen) bij 2 kilo hoeft hij zelfs niet meer in de couveuse. dus hij moet nog even spekken in mammas buikje.

Rustig afwachten op morgen, dag voor dag alles bekijken tot nu toe ziet het er goed uit voor hem.

Ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte.
    Groetjes Kelly

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedenmiddag meiden!

Sam28.. Fijn dat de 20 weken echo goed was! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is. Jullie willen het geslacht niet weten, haha, als je het vol kan houden :) .. Hoe is het met Lynn?

Essebes.. ben benieuwd naar de buikfoto van je.. Enne de foto is echt prachtig! Liv af en toe ook een echte dramaqueen? Soms. :evil: . LEkker in je frisse bedje geslapen.. ME LIKE!! :D

Salapio.. Mirre kleine billies? Esmee heeft grote billies.. heeft ze van d'r mams! :D Heb boxertjes maat 92 meegenomen en die zaten om een luier heen prima.

Amber.. ben je ook helemaal vergeten te feliciteren met het diploma van Thomas! Als nog. Gefeliciteerd :D ! Werkse meid!

Bipat.. Leuke update! Enne.. de nieuwe badkamer duurt niet lang meer.. Ben jaloers!

Johana.. Tips tegen misselijkheid,, Geen idee.. Heb er niet zo veel last van gehad tijdens Esmee.. Dikke knuf!

Momhairy.. 28 april.. nog eventjes geduld dus! Wat leuk dat Mika een schommel krijgt!

Dee.. Heb dure shirtjes in de kast hangen en dan vind ik het zonde om haar in een romper te laten lopen, snappie?? Volgens mij was het weekend leuk maar ook druk he? Lekker geshopt! Altijd leuk! Bevalt je nieuwe functie? Leuke kleertjes trouwens!

Lindy.. Al flink last van kwaaltjes meid. Vervelend hoor.. Fijn dat het met demy weer iets beter gaat! Veel plezier bij je vriendinnetje..

Ninien.. Wat een knappe meid heb je toch! En dat overalletje staat haar echt beeldig.. :D

Iloon.. Al lekker met je nieuwe stofzuiger aan het werk geweest! Genieten he? Dit weer!

Miep.. Ja, Esmee gaat helemaal los als ze een zandbak ziet.. Esmee heeft zoals vanmiddag als het echt warm is een t-shirt aan en een romper er onder en als we op de fiets weg gaan nog een spijkerjasje.. Maar als het strax 25-30 graden is lijkt me het wel erg warm. Jij ook alles weer lekker schoon & gezellig visite gehad.. De tuin is strax weer zomer klaar bij jullie, lekker zeg!

Olga.. Is Senna weer wat beter in zijn hum?

Maartjeh.. hoe is het met jou dan?

Hier vanmorgen lekker lang in bed gelegen.. Ben er zelf om 9.00 maar uitgegaan :oops: en heb Esmee wakker gemaakt.. die lag al te tukken vanaf gisteravond 18.00.. Wat een luilak he?

Daarna een broodje gegeten en met de honden uitgeweest.. Mijn mams belde of we thuis waren.. Dus die kwam ook nog even.. Tussen door ook nog even de stofzuiger er door getrokken want overal lag de hagelslag van Esmee haar boterham.. haha..

Toen mams weg was naar het centrum voor boxertjes voor Esmee.. Het is voornamenlijk voor als het echt warm is voor onder een jurkje/rokje.. Vind het trouwens wel erg schattig staan! Ik denk dat ik s'nachts nog lekker rompers gebruik..

**
    Mijn mams was zicht vanmorgen overal mee aan het bemoeien.. Kan ik niet zo goed tegen, het is mijn huis en huishouden ( waarom ik zo vaak stofzuig? Omdat ik het schoon willen hebben in huis.. Esmee moet weerstand opbouwen.. bladiebladiebla).. Esmee corrigeren bij alles wat ze deed.. Laat haar toch lekker.. Als ze iets doet wat ik niet wil hebben dan corrigeer ik haar zelf wel.. Was blij dat ze weer weg ging.. :oops:

Vanmiddag met Esmee lekker naar de italiaan een dikke ijsco eten! Jummie!

Ik moet vrijdag weer werken, kan dus de hele week nog lekker genieten van het mooie weer! Heerlijk!

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dee, bedankt voor de felicitaties! Enne wat een heerlijke lofzang over je kleine meis, erg leuk om te lezen. Dat broekrokje, wat handig! zoiets ga ik ook zoeken voor Liv. En nog steeds zo lekker druk op je werk?! Hoe gaat het met je voet? helemaal genezen? Hope so!

Miep, even geen dagje tuin voor Mika dus. wij hebben onwijs veel last van mieren, zelfs binnen. Liv loopt de hele dag "miejer" "miejer" te roepen en te wijzen, ze heeft er zelf al 1 opgegeten, jekkiebeh!... Maar goed, normaal gesproken stooi ik hier en daar wat mierenpoeder, maar nu durf ik het niet zo goed. Ben bang dat Liv er iets van binnen krijgt.

Ninien, schetige foto's, lekker ondeugend bekkie heeft ze toch!

Heerlijk Bipat, een nieuwe badkamer! Wij gaan na het trouwen de badkamer en wc aanpakken als we nog wat poet overhebben :)

Kelly, super spannend morgen als de weeenremmers morgen gestopt worden. Ik ga echt duimen voor je meis. Inderdaad wat je zelf zegt er moeten nog even spekkies gekweekt worden hoor. Hoe gaat het met je pijnklachten? En heb je nog een smsbuddy?

Lindy, fijn dat Demy weer wat beter slaapt. Moe, misselijk en ook nog eens slaapgebrek da's een beetje teveel van het goeie he!

MvE, wat heerlijk dat je tot 9u geslapen hebt, 'zou niet weten hoe lang het is geleden dat ik tot zo laat kon blijven liggen. Maar ik ben wel een beetje een mietje geworden hoor, meestal ga ik rond 22/22.30u naar bed en slaap ik wel om 23u. Vroegah was ik echt een nachtbrakertje, de "dag" begon pas sávonds laat. Maar,ja toen kon ik ook nog behoorlijk uitslapen. Horeca ook he? Tot erg laat doorwerken altijd, maar meestal wel iets later beginnen. Nu is mijn schema heel anders ;) Toen ik nog werkte en Liv had vond ik dat best pittig. Leuk he die boxertjes, ik vind het ook Ubercute staan!
    Hagelslagggggggg wat een bende geeft dat... :) :)
    Oei, lastig een bemoeizuchtige mama! :evil:
    Ik stofzuig hier 1 of twee keer per dag, niets mis mee! 8)

16. MamavEsmee

Ess.. jij ook soms wel 2 keer per dag stofzuigen.. :D Ben ik niet in mijn remy haha..Toen je nog in de horeca werkte en Liv had was het best heftig voor jou zeg! Pfff.. Op zoek naar een baantje of bevalt het je goed zo?

Dee.. hopelijk heb je snel minder "last" van je voet en kun je weer sexy schoenen aan! ;)

Wij hebben gisteren informatie bekeken over een nieuwbouw project dat hier in de buurt gaat starten, het lijkt ons wel wat.. Alles lekker nieuw.. :D Af wachten maar even..

Er zit hier een vlieg de ramen te bevuilen.. :evil: Ga er zo even eentje doodslaan.. :)

Esmee is al weer wakker.. De buurtjes zijn weer lekker aan het rammelen met de deuren.. Ach ze heeft 2 uurtjes geslapen.. We gaan lekker een stuk wandelen met de doggies en daarna naar italiaan! =P~

17. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    I LOVE al de lofzangen! Heerlijk om te lezen :D

@Bipat: thanx voor de PB. Denk dat ik binnenkort wel zin heb in wat afleiding.

@Es: wat een ontzettend mooie foto! Maar kan ook bijna niet anders he, met zo'n mooie meid. Qua ogen matcht ze perfect met Senna. Die heeft ook van die prachtige heldere kijkers.

@Kelly: jeetje, al weeen. Spannende tijd voor jou dus. Ik hoop dat het je wel lukt om wat rust te vinden. En heel fijn dat je ons op de hoogte kunt houden en wij jou een beetje kunnen op-peppen!

@Sam: fijn dat alles goed was bij de echo.

@Salapio: me LOVE mirre-de-tuinvrouw. Superfoto.

@Amber: gefeli met het zwemdiploma van Thomas. Hele prestatie!

Uhmmmm.....

Kan iemand mij van de meetinglijst afhalen voor maandag? Heb inmiddels wat andere afspraken gemaakt die dag (ziekenhuis en huisjes bezichtigen). Kunnen we de knoop wat betreft dag snel doorhakken? Ik wil in de vakantie namelijk nog met wat vriendinnen afspreken...

Gister weer een behoorlijke domper. Jan wordt steeds grimmiger. Steeds meer rompslomp komt boven. Hij laat mij echt achter in een enorme bende. Zo bleek dat ik mijn auto niet eens kan verzekeren omdat hij iets met mijn vorige auto geflikt blijkt te hebben. Nou ja, heb er al wat tranen om gelaten, wat (biet zo fraaie) woorden om geschreeuwd en mezelf bij elkaar geraapt om iets te regelen. Otootje is nu verzekerd en wel en Jan kan in de str*nt zakken :D

Gisteren ook wel een hele blijde dag: ECHO!!! Mijn vlek is inmiddels een pepermannetje met armen en beentjes. Ben nu bijna 10 weken. 22 november is mijn uitgerekende datum. Alles ziet er heel goed uit. Ik ben zo gelukkig!!!

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga...hier wel een speeltuin en park in de buurt hoor( wel 3..kan zo de straat oversteken)..maar ben er eigenlijk nog nooit geweest.. :oops:

Judith..lekker even op pad geweest voor boxertjes..leuk!!! en ach je mams weer eens aan t zeuren..Bah!
    Ohhh lekker zeg...een dikke ijsco eten..jammie!!!
    Krijgt Esmee ook een ijsje?
    Ah en misschien verhuizen..altijd leuk!! :D

Essebes..ah bah allemaal mieren :( ..moet je even op deze site kijken.. http://www.omaweetraad.com/tips.php?rubriek=tuin
    Hier staan wel tips waar je wat mee kan..wat kindvriendelijk is!!

Dee..fijn dat t goed gaat met je voet..wel voorzichtig aan doen hè!

Misskeita..fijn dat de echo goed was!!!en alweer bijna 10 weken!! gaat t snel hè!!
    Gelukkig is t met je autoverzekering allemaal goed gekomen!! en gelijk heb je...laat Jan maar diep in de stront zakken!!! ;)

Net even in de tuin gezeten..nog even gebabbeld met de buurvrouw..en Mika slaapt nog..
    ga m zo maar wakker maken denk ik...
    Hij lag er om kwart over 1 ongeveer in..

19. MamavEsmee

Misskeita.. Fijn al iets meer van de kleine purk in je buik kunnen zien! Gelukkig is je auto nu gewoon verzekerd, wat een streken zeg! Hoe sta je er nu in?? En spannend, kijken voor een nieuw huisje!

Miep.. Heb je leuke buren?? Wij niet :D , nee dat lieg ik, aan de ene kant woont een wat ouder stel, erg nieuwschierig maar wel vriendelijk, aan de andere kant weet je :evil: .. Toch geen ijsco wezen eten.. Dikke 45 minuten met de honden wezen wandelen.. We zitten nu lekke achter thuis.. En het is warm pffff.. Esmee is lekker aan het spelen in haar rompertje, lekkere trien,, :D

20. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames,
    sinds 15.00 is de buikpijn weer begonnen wel zonder harde buiken maar we zijn er niet blij mee.
    Hij voelt van binnen helemaal gespannen aan alsof ik de hele dag sit-ups heb gedaan. Dus nu moet ik nog stiller in bed blijven liggen. Wel balen want mijn bed is kei hard en mijn heup die schreeuwt het uit van de pijn door de BI maar daar let ik dan maar niet op, ik krijg nu best veel pijnstillers, dat is nog altijd beter dan dat mijn buik gaat irriteren en dat de kleine komt.
    Maar ik heb er een goed gevoel over, en ze zeggen dat mammas voorgevoel meestal wel klopt. Die kleine blijft wel hangen ondanks de trammelant die hij maakt.
    Ik heb al 1 smsbuddy ze woont in maastricht ik weet niet meer hoe ze zich hier op het forum noemt maar de schat had al aangeboden als ik naar maastricht moet verhuizen dat ze op bezoek komt,lief he.
    Maar een tweede buddy is misschien wel handig dat zodra er meer nieuws is en ik kan niet meer op internet dat ik kan smsen.

Voor Bjorn is het hier het walhalla hier is een mega kinderdagverblijf met een overvloed aan autos en speelgoed die is helemaal chagarijnig als hij weer weg moet. en weet vanaf mijn kamer presies de weg ernaartoe. Wel schattig maar ik mag het bed niet uit om met hem mee te gaan.

Oja ik weet niet of ik dat al had vertelt maar zaterdag op de echo was ons mannetje opeens een meisje, en zondag deed hij/zij de beentjes niet meer uit elkaar.
    Dus spannend wat er nu uit gaat komen een van de twee moet het toch zijn meer keus is er niet, gelukkig hebben we wel alle allebei de namen klaar.

Zo ik ga lekker mijn soepje eten,
    Groetjes kelly

Deel Deze Pagina