Judith..yep we hebben wel redelijk leuke buren...van de ongeveer 12 huizen hier in t stukje maar 1 vreselijke irrikutlui.. die zeg ik niet eens goeiedag.. lekker wezen wandelen..is ook lekker..maar geen ijsje..mmmjammer!! Esmee in de romper in de tuin..lekker hoor!! Mika die is hier in de kamer aan t spelen in z'n spijkerbroek met shirt lange mouw.. Dee..achja joh..komen vast nog wel meer mooie dagen hè! en dan hebben ze vast de voetjes niet goed opgemeten..joh na 3 weken al te klein? wat een schetige foto!!! kelly..hè meid..wat spannend..hopelijk blijft beebje nog even zitte hoor!!
Dee.. leuke foto van Estelle! Echt een klein dametje..Esmee houd helaas haar mutsje niet op.. ze heeft nog niet zo veel haar dus vind het wel eng met de zon.. Kan me voorstellen dat je baalt dat je toch niet eerder bent weggegaan. Je bent nu waarschijnlijk al lekker vrij.. Lijkt me ook niet dat de schoenewinkel de voet goed had opgemeten, ik had nieuwe schoenen geeist.. Wat is nou 3 weken.. Miep.. Mika lekker gespeelt in zijn winter out-fit.. haha.. Bij ons achter thuis heb je niets geen wind dus is het gauw erg warm.. Esmee eet met mijn ijsje mee als we naar de italiaan gaan.. Vanavond na het eten had ze mijn waterijsje gepikt.. Hij ging bijna helemaal op.. Zal zo even wat foto's plaatsen, erg komisch.. Wij hebben ook achter ons mensen wonen die je nog geen blik waardig gunnen, heb ooit hun kinderen eens toegesproken toen ze doelbewust met een bal tegen mijn auto aan het schoppen waren. Als Esmee dat later zou doen zou ik het niet meer dan normaal vinden dat mensen hier wat van zouden zeggen , maar goed.. Kelly.. Spannende uren/dagen zeg.. Hopelijk houd de kleine meid/jongen zich goed vast! Jummie.. lekker een ijsje!
Dee, Senna is ook gek van dieren benoemen en geluiden maken. Hij zegt ´gogel´ i.p.v. vogel ha ha! Verder zegt hij wel poes en hondje en maakt hij ongeveer alle geluiden van de dieren.
Judith, wat hebben jij en Esmee lekker lang geslapen vanmorgen! Net als es heb ik dat al heeeel lnag niet meegemaakt. Ik zou gewoon tegen je moeder zeggen dat je Esmee zelf wel opvoed en vragen of ze wat minder wil bemoeien. Stofzuigen doe ik als ik vrij ben iedere dag. (soms 2 keer als Senna er een bende van maakt) Dus jullie willen misschien gaan inschrijven voor een nieuwbouwproject....spannend. Miep, ga jij eens even heel vlug een keer met mika naar de speeltuin! Lekker laten ontdekken....is heel leuk hoor! Misskeita, Jan is goed op weg om jou echt af te stoten zeg....nu weer gedoe met je autotje. Wel goed om te lezen dat jij je mannetje staat en voor jezelf opkomt! Wat heerlijk om je kleine pepermannetje/vrouwtje weer gezien te hebben! (leuke benaming trouwens!)
Kelly, getsie meid toch last van harde gespannen buik...Hoop dat je oer-moeder gevoel het goed heeft en baby gezond en wel ter wereld komt nadat het nog effies in je buik gebivakeerd heeft. En bleek de kleine opeens een meisje, ha ha dan is het nu dus nog steeds een verassing....kleine deugniet! Ik denk dat Mamabeer of Iloon je buddy was? Sanneke, hoi hoi! Je hebt bijna weer lekker vrij he meid!
Zwangere dames...willen jullie voor de niet-zwangeren en zwangeren to-be weer even een mooi lijstje aanmaken zodat alles weer mooi bijgehouden kan worden? Ik weet inmiddels niet meer wie en hoe ver iedereen zwanger is....
Kelly, veel sterkte meid! Hopelijk zet het niet door!! Beebje van Kelly: Zitten blijven, das echt beter voor je hoor!!!
niels is helemaal gek van achteruit lopen, doen jullie kids dat ook? en hij sliep eindelijk voor half 8!! is sinds het verzetten van de klok niet meer gebeurd!
Ik ehb 2 dagen lekker gewerkt. Heb een digibord in mn klas gekregen en dat kost veel tijd en energie, maar wel ontzettend leuk! Echt een leuk speeltje voor dit juffie!
Hier gaat alles lekker zijn gangetje, heb geen klachten op maagzuur en aambeien na dan, maar goed voor beiden zijn pilletjes en zalfjes te verkrijgen Lot had vandaag een hangaanmamadag, dus ik ben nu wel beetje bekaf want niets was goed of leuk. En als ze dan iets had bedacht om te gaan doen en dat mocht niet dan was het janken geblazen #-o Heel de buurt kon meegenieten omdat we in de tuin waren Maar na het eten kon ze toch nog weer lachen gelukkig.. Nog even voor het eerst een staartje gemaakt: Charlotte kapsel spam: mini staartje
*zwaai* Ik wil graag met jullie klesen maar ga eerst ff lessen voorbereiden voor morgen! Ik kom straks ff mn hart luchten bij jullie wat ik ben een beetje downtjes! kisssssssssss