December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :cry:

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUFFIE, hoe gaat het nu met Jayda? Kan me voorstellen dat je je zusje mist. En leuke vakantieplannen!

MISSK, he bah. Vervelend dat overgeven, nu bijna vakantie

ESS, knuf voor de nachtelijke escapades en ook 1 voor Liv

MINIMEET, ik wil ook!

OLGA, beterschap voor Senna! Hoe was het bij de HA? ch gossie ... oorontsteking ... KNUF

NANNAF, spannend bijna echo :D ... speelotheek? Wist niet dat dat bestond!

BLIJVEN ETEN, hier ook liever vroeg eten dan Mirre daar in bed. Slaapt op zich wel, maar wakker maken/naar huis en dan weer in bed = niet zo makkelijk. Maar als we ergens anders zijn dan kan Mirre het makkelijk volhouden tot 21u :D. En (schoon)ouders willen graag dat Mirre ook komt, dus die vinden het niet erg om op een Hollandsche tijd te eten :) (en neef en nicht zijn nog moeilijker als het slapen om slapen gaat, dus hier wordt al een tijdje in 'bochten gewrongen'). Wel irritant als er tegemoed gekomen wordt aan moeilijk slapen en dan vervolgens anders doen ... (maar ik weet ook vanuit vriendenkring dat er raar wordt gedaan over ons moeilijke slapertje, alsof wij dat hebben veroorzaakt of alsof wij er te krampachtig over doen ... das makkelijk gedacht als je geen kind hebt of een makkelijke slaper :rolleyes:)

NELLY, lekker aan het genieten van je verlof?

MIEP, spokende keukenspotjes? Hebbie daar een elektricien voor nodig ;)

HAAR WASSEN, ong 1x per week/2 weken. Maar wel iedere dag met een washandje boenen ;)

LOOPY, het schijnt besmettelijk te zijn hier ;) ... dus kom maar vaak even spieken, ik duim iig mee!

BUDGET BOODSCHAPPEN, hebben we niet :oops:, denk tussen 100-200 euro ... maar we eten voor een heel groot deel biologisch = duuuuuuuur! En heel veel vers fruit/groente/vis ... en ook heel veel lekkere dure dingen :oops: ... en we gaan eigenlijk altijd naar de Appie/ekowinkel. Vind de aldi/lidl verschrikkelijk ... en heb het gevoel dat ik dan echt zeer onverantwoord (milieu/fair trade) bezig ben ...

BUDGET MIRRE, hebben we ook niet. Maar we doen het denk ik best netjes. Mirre dr kast puilt niet uit :), maar ze heeft wel iedere dag kleren aan :D Ennuh ... ik ben ook strontverwend, maar niet verwend ;) (ala mIep)

LINDY, vervelend dat die papa de tijd was vergeten ... gebeurt dat vaak?

MALAIKA< bedankt voor de up ... fijn dat het goed gaat met jullie!

SANNEKE, ik zit te griepen in bed ... :(

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MEETING MEIVAKANTIE

Lokatie: Kidscity
    Tijd: 11u (Ik stel voor 10.00 a 10.30)

Met mooi weer: http://www.nieuwrotsoord.nl vanaf 13u???
    En als het deze wordt vanaf een uurtje of 14.00 a 14.30 ???

ma 27 april
    1. Mirre en Salapio
    2. Britteke en Sam (ov)
    3. Es & Liv (met hele grote O.V)
    4. Missk en Hannah
    5. Eliora en Pareltje
    6. Sanneke & Niels

di 28 april
    1. Mirre en Salapio (OV)
    2. Es & Liv
    3. Missk en Hannah
    4. Olga en Senna
    5. Eliora en Pareltje
    6. Sanneke & Niels

wo 29 april
    1. Mirre en Salapio
    2. Es & Liv
    3. Missk en Hannah
    4. Olga en Senna
    5. Sanneke & Niels
    6. Ayse & Tugce
    :whistle:

Denk dat dit de laatste was... WIEGAAT ERNOG MEERMEE???

Ik ga mee! En mijn voorkeur gaat uit naar de woensdag. Maandag wil ik thuis werken en dinsdag is mn mams jarig ...

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    goedemorgen!!!
    vik staat weer buiten, even op stal gweest dus.

Gelijk boodschapjes gedaan.Even brood ingeslagen en in de vriezer gegooid..

Net met Lot speelgoed uitgezocht..
    Dus die zit zich nu weer heerlijk te vermaken met voor haar gevoel nieuw speelgoed maar dat heeft gewoon al die tijd onderin de speelgoedmand gelegen
    handig als je ze nog voor de gek kunt houden

Casper vond het nodig om vanochtend weer in het water te plonzen in het bos dus die heeft tuinarrest...
    dadelijk broodje eten en dan zit de ochtend er weer zowat op en kan lot gaan dutten!

aa gelukkig :) ;)

haha nee miep ze lootp niet in der nakie rond...
    Wel elke dag kleertjes aan hoor :D

Nee met het rijden ben ik gestopt, teveel harde buiken en rugpijn kreeg ik ervan maar ga wel nog elke dag er lekker heen.
    Lot kan er ook zo lekker spelen in de zandbak enzo..
    En met dit weer heerlijk...

verder gaat alles prima!
    genieten jullie ook zo van het lekkere weertje?

En ik lees goed nieuws over kelly, beebje zit nog veilig binnen!!

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    hey maartjeh!
    hier ook een paardrijdster, ik rijd nu ook nog gewoon.
    ik hoop het in elk geval tot de zomervakantie vol te kunnen houden, met hoeveel weken ben jij gestopt? ik merk dat mijn omgeving het niet altijd even leuk vind dat ik gewoon doorga maar ik heb zoiets van geen te grote risico's nemen en zolang ik er geen last van krijg kan het best wel. :p

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    allemaal duimen voor caruli he vanmiddag! :D

Er is voor mij gependeld: 1 dame denk dat ik in mei zwanger zal worden van een jonge, 1 dame denk dat ik in augustus zwanger zal worden van een jongen! ben benieuwd! (zijn er hier ook nog pendelaars? dan wil ik wel proefkonijn zijn hoor :) )

misskeita: ik denk vaak aan je meis... maar als jij maar genoeg van je kinderen houdt, dan komt alles goed *knuffel*

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemiddag allemaal

@salapio
    Beterschap meid

@liv
    Beterschap meid

@maartjeh
    Doe niet zo gek joh !!! Je bent een hele lieve mama.
    Iedereen doet het op zijn of haar manier

@loopy
    Meid ik hoop voor jou dat je eerste pendel mag kloppen

*DUIM DUIM DUIM* voor Caruli

Budget :oops: wij geven per maand zeker 600 euro aan boodschappen uit.
    Wij leven eigenlijk te luxe. Wij halen boodschappen bij de AH, Jumbo en soms op de markt.
    Aldi en lidl vind ik geen fijne winkels maar ook te ver voor ons zonder auto.
    Verder hebben wij natuurlijk 2 schoolgaande kinderen. Drinkpakjes, meeneemkoekjes etc.
    Jesse krijgt vaak ook nog fruithapjes n die drinkt nog poedermelk.

Wat betreft verwennen. Dat doen wij hier ook wel graag maar met mate. De kids moeten wel dankbaar blijven en leren wat de waarde van geld is. Ze krijgen hier zakgeld en sparen ook graag voor dingen.

:oops: Heb net wel een portable dvd speler gekocht voor de reis en voor op vakantie. :oops:

Zo en nu weer snel verder met inpakken. De kleding zit al grotendeels in de koffer :)
    Maar mijn huis is nog een puinhoop.

Kom vanavond nog wel even zwaaien

Ik heb gezien dat jullie met de zwangerenlijst bezig zijn geweest =D> hopelijk was ik niemand vergeten. Moest het uit mijn hoofd doen.

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, een hond met tuinarrest, hihi. :)

9. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames

Loopy we duimen voor je en voor Caruli.

salapio
    Beterschap meid

knuffel voor liv

nafnaf gefeliciteerd

jaja mieting op woensdag kan ik ooook

verder zwaaie zwaaie

10. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek

heyhey, wat leuk zeg!!
    Bij lot heb ik doorgereden tot uhmm 32 weken ofzo..Maar wel nog tot zowat 40 weken staan les geven op de manege enzo....
    Nu ben ik al een tijdje gestopt..
    Zolang je zelf je grenzen weet, lekker blijven rijden idd.
    Het kan geen kwaad in ieder geval.
    Ik longeer en doe ook nog vanalles, klim er alleen niet meer op, al kriebelt het wel soms hoor, helemaal met dit mooie weer.

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    de duimen draaien hier!
    Ik hoop voor je dat 1 van de pendels uitkomt!!
    het is je zo gegunt!

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Malaika thanx voor de update over kelly! Lief dat je langs gaat met patrick.. :D

Dianne.. hoe is het meid?

Miep.. Erwin is ook strond verwend door zijn ouders maar waardeerd het wel, en zo hoort het! Hoe krijgt Mika het voor elkaar om elke week een broek kapot te krijgen? :) Boodschapjes weer binnen??

Ess.. dikke knuf voor je moppie! :(

Arka.. Oei.. jij bent gevaarlijk! haha.. :D

Nannaf.. jij ook creatief met geld.. Ik ga nooit naar de spelotheek.. wel ga ik bijna elke week naar de bieb toe.. ;)

Salapio.. bij jullie soms ook onbegrip omtrent eten en slapen.. Soms wel iri he? Ook een luxe dier.. :D

Maartje.. hier gelukkig geen honden die dol zijn op water.. De hond van mijn ouders werd helemaal wild al hij water zag en stonk dan 3 dagen pffff :sick: ...Dus je rijd niet meer.. Vind Lot Vik leuk?? Wij genieten echt wel van het lekkere weer.. Krijg er energie van!

Loopy.. Heeft caruli weer een echo vanmiddag?? En ik duim voor je dat mei jou maand is meid! [-o<

Amber.. kan me voorstellen dat je met een groot gezin meer uitgaven hebt en i.d. je wil de kids ook wat lekkers meedoen naar school.. Hier soms ook nog fruithapjes en knijpfruit, probeer het vaak wel in de reclame te kopen maar zulke dingen maken het i.d. nogal duur. Wij willen voor Esmee ook een portable dvd speler voor in de auto.. Ze haat autorijden! Zulke luxe houden wij ook wel van. :D . Ach en is dat verwennen? Succes met inpakken, wanneer gaan jullie weg?

Vanmorgen met Esmee en de hondjes naar mijn schoonmams gelopen, daar een bakkie koffie gedaan.. Ze was de kozijnen aan het schilderen maar voor Esmee wordt altijd tijd gemaakt he? :D

Net alvast wat boodschappen gedaan voor het weekend, is dat ook klaar.. Van het weekend gaan we met de tuin beginnen..

Zaterdagavond komen vrienden gezellig borrelen & risken! Altijd leuk..

Maakte net een pak pannenkoekenmix open kwamen er allemaal beestjes uit :confused: .. BRrrrr heb meteen koopmans een mailtje gedaan.. Wij eten dus lekker pannekoeken vanavond, had nog een ander pak staan.. De rozijntjes liggen te wellen en de appelpartjes liggen in de kaneel suiker. Jummie!

Vanmiddag eventjes naar de bieb en dan is de dag al weer bijna voorbij.. Jeetje de dagen vliegen. :confused:

Morgen nog een late dienst en dan weer weekend.. Volgende week moet ik veel werken, 2 slaapdiensten en 2 dagdiensten draai dan ruim 40 uur.. Heftig maar in mei ben ik weer veel vrij.. :D

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ja judith druk maar alles oke hoor! met jou ook?

loopy ik duim ook voor en natuurlijk ook voor carulli

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes,..oei weer een slechte nacht achter de rug..arme Liv zo'n zeer keeltje!!

Nannaf..leuk naar de speelotheek geweest?

Salapio..uhm..ja een electriciën weet precies wat ie doet hè..t zijn namelijk ingebouwde keukenspotjes met een dimmer..
    ach en mijn paps regelt er zo eentje.. :D
    Leuk dat jij ook strontverwend bent.. :D :)

Maartje..Vik weer lekker naar buiten gedaan!! en samen met Lot speelgoed uitzoeken!!
    kijk dat bedoel ik..Lotje loopt nog steeds gekleed.. :D

Loopy..helaas meid ik kan niet voor je pendelen..maar hoop dat t in mei raak is hoor!!ik duim!!

Amber..heerlijk bijna op vakantie..de koffers al gepakt! wanneer ga je precies weg?

Judith..hoe Mika dat met die broeken doet..nou ja..we hebben natuurlijk hier leisteen op de grond..dus of hij kruipt of hij loopt en laat zich dan op z'n knietjes vallen..
    tja en dus doet ie gemiddeld 5 dagen met een spijkerbroek voordat ie door is..
    Geef ze nu aan mams..die maakt er korte broeken van.. :D
    Erwin ook lekker verwend..heerlijk toch!! vanmorgen gezellig bakkie gedaan..leuk!!
    en een druk en leuk weekend voor de boeg..Oh gatver zeg..beestjes uit de pannenkoekenmix.. :confused:

Vanmorgen de boodschappen weer aangevuld..
    en langs de peuterspeelzaal gegaan..die zit hier tegenover..
    Even een inschrijfformuliertje opgehaald..Mika vond t helemaal geweldig..
    had m er zo kunnen laten.. :)
    nu nog even invullen en dan is dat ook geregeld!

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster

even een spammeltje hoor...

amber alvast een hele fijne lekkere vakantie he...

miep :fijn dat mika het al heel leuk daar vond... zegt niet alles maar toch wel een lekker gevoel....

ga gauw weer naar me lekkere appeltaart die in de oven staat..hmmmmmmmmm je zou hem moeten ruiken..en proeven haha xxx

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hmmm zo groot had die foto ook weer niet moeten zijn.... uhm

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    als zwanger worden besmettelijk is hier, dan kom ik vaker kletsen!!!

maar nu moet ik weer aan de slag *zwaaii*

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wat een leuke foto!!!!jullie staan er leuk op!!! :D
    enne idd t zegt niet alles natuurlijk dat ie t straks ook leuk gaat vinden..
    maar dat zien we dan wel weer hè..t is in ieder geval erg dicht bij huis..ik hoef alleen maar de straat over te steken.. ;)
    Ohhh appeltaart..jammie zeg!!!

Loopy...nou je zou t haast gaan denken hier hoor.. :D
    dus blijf maar gezellig meekletsen... ;)

19. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    mika lol met oma

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. moet je je nu al inschrijven voor de peuterspeelzaal? Oh, dat schiet i.d. niet op met de broeken nee.. :( Toch maar weer joggingbroekjes aan in huis.. ;)

Momhairy.. leuke foto van jullie!

Loopy.. druk meid!

Dianne.. Hier alles prima hoor! :D

**
    Wij zouden dit jaar weer naar dauwpop gaan.. Maar we hebben geen oppas.. Wel voor overdag maar dat zou betekenen dat ik om een uur of 5 weer thuis moet zijn en dus niet kan borrelen.. Dan ga ik liever niet.. Erwin gaat nu ook niet ( is vorig jaar wel zonder mij gegaan) We gaan nu met Hemelvaart dierenpark Amersfoort! :D

Deel Deze Pagina