ik vind jullie foto's trouwens altijd superleuk om te zien. maar ik word er ook wel es verdrietig van... ben zo benieuwd hoe groot Bas nu was geweest... Maar ik ben sindsdien wel 4 nichtjes rijker (had er al 1) dus als jullie een keer zin hebben in nichten-spam dan hoor ik het wel
kom maar op met die spam loopy! ( maar snap je wel hoor) soms heb ik dat ook met caruli als ik met haar praat en het dan soms over mika heb dat ik dan denk van ze zou wel ook denken hoe tygo zou geweest zijn nu..... maar ik hoop met heel me hart dat het bij jou ook snel mag komen....xxx
Loopy.. ik kan me niet voorstellen hoe het voor je moet zijn om hier foto's van leeftijdsgenootjes van Bas te zien. Wel leuk dat je af en toe komt spieken.. Enne, kom maar op met die spam! Momhairy.. wat is Mika toch een droppie!
ok ok ...nou stop ik echt (denk ik) sommige foto's zijn te leuk om niet te laten zien... ik heb zoveel leuke foto's..... nou loopy spammen maar......................
nou hier komt dat de nichtjesparade ik doe wel alleen de link plaatsen want volgens mij kun je maar 1 foto plakken per bericht Maartje (05-04-2003) http://i35.tinypic.com/2wr3h3o.jpg (eerste tand er uit) Margot (03-04-2008) http://i44.tinypic.com/sypa4w.jpg ( op 1e verjaardag) Vivian (31007-2008) http://i44.tinypic.com/dpv9sh.jpg (is nu al eigenwijs) Eva (05-08-2008) http://i43.tinypic.com/2czajaa.jpg (lachebekje) Femke (23-03-2009) http://i44.tinypic.com/9vfqtv.jpg (net geboren) hier was vivian net geboren http://i40.tinypic.com/2pr92ll.jpg
leuk loopy.......... mooie foto's trotse tante haha... echt leuke foto's man... je weet hier duim ik ook altijd voor je en hou je altijd in de gaten hoe ver je bent en wat je nod is ens ens...laten we ook even duimen weer voor caruli die straks weer de echo heeft....
Zin in spam! En ik kan me 'voorstellen' dat je er verdrietig van wordt ... moet zelf al slikken van jouw berichtje ... *knuf*
Loopy.. mooie nichtjes heb je zeg! *** We zijn er weer van de bieb.. Weer een vooraadje nieuwe boekjes.. Voornamenlijk dierenboekjes doen het hier goed.. Hier is het weer wel lekker..alleen de wind is nog erg koud. Brrrr.. geen slippertjes weer.
Leuke spam Loopy & Momhairy Miep, ik bedoelde dat je met spokende spotjes misschien beter een medium kunt inhuren Euhm ... Jud, lekker naar de bieb geweest *1-2-3-seconde visje modus*
He, bah.. een aanrijding gehad. Zelf nergens last van?? Ben toen ik 20 was vanachter aangereden.. heb er nog dagelijks last van.. Stijve nek en hoofdpijn.. heb ook een hele tijd bij de chiropractor gelopen.. ik dwaal af .. *** Hier ook Esmee d'r speelgoed ton ook op de kop gegooid.. Even een beetje afleiden.. ze is behoorlijk aan het etteren.. Stekkers uit de stopcontacten trekken etc.. En dan heel gemenig lachen.. Maar dan pis ik haast alweer in mijn broek.. Ze is nu weer lekker aan het spelen.. Heb het beslag voor de pannekoeken gemaakt.. Kan het eventjes staan en dan zal ik zo maar beginnen met bakken. Esmee krijgt eerst wat anders te eten zo.. De vorige keer wou ze nog geen pannenkoeken.. gek kind.
Dee.. nee, Esmee geen pannenkoek.. Vorige week met schoonouders uiteten naar een pannenkoekenhuis en ze at hem niet op.. Ga nu echt!
@Loopy: wat een mooie nichtjes! Bas nog steeds de enige boy in the family? @Meeting: jammer dat er nog geen knoop is doorgehakt wanneer de meeting plaats vindt. Ik ben inmiddels ook afspraken met vriendinnetjes aan 't maken, dus ik kan maandag en dinsdag al niet meer... HAd net een brief van de SVB omdat de gemeente had doorgegeven dat Jan en ik niet meer op hetzelfde adres wonen. Willen ze allemaal gegevens hebben over mijn inkomen. Snap niet wat ze daarmee willen. Zij regelen toch alleen de kinderbijslag? Die 's toch niet inkomensgebonden???
Haai allen! Ik ben vanmiddag bij Kelly geweest en het was heel gezellig! Jullie krijgen allemaal de groetjes van haar. Het is nog rustig in haar buik en ze hoopt, als het rustig blijft, na het weekend naar huis te komen. Maar dat is vooral wat ze zelf hoopt en nog niet bevestigd door de dokters, geloof ik. Het moet ook nog maar even rustig blijven, ik ben vanaf morgenmiddag tot zondag een weekendje weg en heb geen internet tot mijn beschikking. Ik kan dan dus geen updates plaatsen. Zondag weer op z'n vroegst. Ik las dat iemand vroeg hoe het met ons gaat. Hier gaat het goed. Ik heb een hernia, dat is wel lastig, maar verder gaat het z'n gangetje. Patrick is heel vrolijk en ondeugend! Hij loopt nog niet, maar dat is meer z'n eigen onzekerheid dan dat hij het niet kan. Hij kan wel los gaan staan midden in de kamer en aan een hand meelopen. Verder kletst hij de hele dag door. Af en toe om horendol van te worden. Ik begin steeds meer woordjes te herkennen, heel leuk. Hopelijk gaat het verder ook goed met jullie. Ik ga proberen het weer een beetje bij te houden met lezen hier.
Haj meiden daar ben ik weer hier alles goed drukke dag gehad,, weer laat thuis maarja pizzatje in de oven geld besteden zou het niet weten hoeveel ongeveer uit geef weet wel dat wij een flink bedrag overhouden aan het eind van de maand Malaika wat leuk wat van je te horen hoe is het met jou en patrick? Essebes LIv niet lekker wat vervelend.. dikke knuf Salapio: het gebeurd wel eens dat een ouder te laat komt maar vaak bellen ze dan even. Heb pas geleden tot 7 uur gezeten met een kindje om dat vader in de file stond erg frustrerend.. Loopy hooop dat je pendel mag kloppen mamavesmee IEL beesten uit het pak pannenkoekenmixx Daphneenestelle Wat vervelend dat je een ongeluk hebt gehad. gelukkig nix aan over alleen een flinke deuk en schram. Zo mijn pizza is klaar ga lekker ff eten tot strax
Malaika, lief dat je bij Kelly langs bent geweest en fijn te horen dat het nog rustig blijft in haar buik! Wat naar dat je een hernia hebt zeg... Loopy, wat een scheetjes die nichtjes van jou! Ess, hoe is het nu met Liv? Boodschappen: ik denk zo´n 65 euro per week. Soms wat meer als we luiers en wasmiddel kopen. Kadootjes en dergelijke zitten daar niet bij gerekend. Kleren voor Senna vaak in de uitverkoop en niet mega veel. Momhairy, lieve foto van jou en Mika! Wat een mooie grote ogen heeft hij toch! Amber, wanneer vertrekken jullie ook al weer? Vrijdagmiddag of zaterdag....Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier meid! Geniet van je kindjes, elkaar en de zon!
Helemaal bijgelezen hoor meiden...maar even geheugenverlies en weinig tijd.... Kus voor allemaal! O ja, Senna knapt alweer goed op. Heeft weer praatjes en meer eetlust en is alweer lekker aan het drammen.