Loesie, auw! Als de pijn niet minder wordt, toch even naar laten kijken hoor! Britteke, de kamers pimpen kan al een heel verschil zijn. En jullie hadden pas toch al veel opgeruimd/uitgezocht dat scheelt vaak ook een hoop he! Salapio en Nannaf, een zwaai vanuit hier naar jullie!
hier matig mooi weer en wat mij betreft gaat de meeting door hoor!! Wat voor tijd is voor jullie handig? Als het op de ochtend is, is iets vroeger dan 11 uur wel makkelijker voor ons, maar als dat voor anderen niet zo is laat ik niels 'smorgens gewoon langer slapen. we zien het wel.
Toch nog even tijd om te reageren. @Lindy; gefeliciteerd met je rijbewijs!!! =D> =D> geniet ervan @kelly; wat fijn om te lezen dat je weer thuis bent! succes met rust nemen! @Iloon; en wat vonden ze van plopsaland? @Dee: wat een mooie meid! @Britteke; balen dat je buiten jullie schuld met een schuld zijn blijven zitten! ik vind het superverstandig dat jullie dat eerst willen af betalen! ik hoop dat dat snel lukt en dat jullie dan rustig naar een ander huis kunnen kijken! @misskeita; wat moeilijk allemaal voor je! knuffel! Hier gaat het wel goed, heb alleen wat last van buikkrampen en van m'n bekkenbodem. vind dat wel een beetje raar zo vroeg in de zwangerschap. vind het ook wel een beetje eng eigenlijk, dinsdag naar de vlos, ws is het gewoon bandenpijn (tenminste ik heb gelezen dat dat nu ook al kan) maar goed kzal blij zijn als we het hartje gewoon horen dinsdag. enne dames die ook weer zwanger zijn (of al geweest) wanneer begonnen jullie met positekleding? ik vind het stiekum nog wel wat vroeg maar mijn gewone broeken enzo zitten niet echt lekker en zeker niet aan het eind van de (mid)dag, heb dit weekend een linnen positiebroek aangehad en dat zit wel lekker hoor kheb in zwolle zaterdag 2 broeken erbij gehaald en verder mag ik een heleboel lenen van mijn zus. das ook wel fijn. fijne dag nog allemaal!
hahahaha, moest net heel erg nodig naar de wc. HAnnah zat in de kinderstoel. HAd haar eten buiten bereik gezet ....... dacht ik. Meiden, ik kan mijn keuken opnieuw gaan behangen en witten! Mijn meisje is met een vork gaan trommelen door haar rijst met kip en saus. Net Hannah maar meteen in bad gezet. Kreeg die rijst bijna niet uit haar krullen gepeuterd. Wat is het toch een schatje
Net AZ gezien die kwam hier met de boot door het kanaal demy vond het prachtig was erg gaaf om te zien.. TOch wel leuk om te zien ..
Misskeita, beetje jammer van de troep, maar wel erg schattig. Heeft ze er uiteindelijk ook nog van gegeten dan, of moest ze de muren aflikken? Wat een lieve banner heb je! Nannaf, volgens mij hadden meer meiden al last met hun gewone broeken. Fijn dat je veel kan lenen trouwens. Sanneke, half 11 is voor mij prima. Eerder mag ook, maar dat is voor anderen niet zo handig i.v.m. files denk ik.
Ik heb niks met voetbal en Jan ook niet....geinig dat Demy het leuk vond. Al die drukte lijkt me niks voor Senna.
Heb geen zin om het lijstje helemaal op te zoeken. Volgens mij stonden Salapio en Essesbes er ook op voor woensdag en verder weet ik het niet meer. Ayse misschien?
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 11u (Ik stel voor 10.00 a 10.30) Met mooi weer: http://www.nieuwrotsoord.nl vanaf 13u??? En als het deze wordt vanaf een uurtje of 14.00 a 14.30 ??? wo 29 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah 4. Olga en Senna 5. Sanneke & Niels 6. Ayse & Tugce *** KNOOP MAAR DOORHAKKEN DAN OP DE WOENSDAG? Gevonden! Misskeita en Ayse kunnen jullie ook nog komen? En zijn er nog anderen die toch zin hebben en kunnen?