http://www.spele.nl/game/reactie_tijd/4 ... _tijd.html vreselijk irritant spelletje... in 4 seconden er achterkomen wat de bedoeling van een level is en het ook uitvoeren!
Britteke..toch maar niet verhuizen..nou gelijk heb je meid..en ach als je goed zit kan t toch best nog even zo blijven! Wat een schetige foto!!! Sanneke..leuke tevas!!! Helaas is t slecht voor mikas voetjes om sandaaltjes of zo te kopen.. Wat een grappig filmpje!! Lekker ding!! Olga..zal t je doorgeven hoor als de knielappen bevallen.. Mijn mams had ze op de markt gehaald..kon ze er zo opstrijken..volgens mij van pronty.. Ze gaat nog maar een paar halen voor de zekerheid morgen.. Me2 meid gefeliciteerd met je dochter!! Loesie..oei das zo pijnlijk hè..heb t ook eens gehad kon echt 2 maand geen schoenen aan..alleen maar teenslippers Bij de dokter deden ze er bij mij toen niks aan.. Hopelijk valt de pijn nu toch mee bij jou! Nannaf..had ik in t begin ook wel hoor..van die steken dat ik dacht..oeiii maar t hoorde er echt bij.. Maar kan me voorstellen dat je blij bent als je bij de vlos geweest bent! Ohja..positiekleding had ik volgens mij met 8 weken ook alweer aan of zo.. Heb me ook al een pens.. Misskeita..oh meid geweldig..maak effe een foto van je nieuwe muren!! Johanna..ohh lekker ijss!!! Zo wat een heerlijk weer toch nog hè vandaag lekker gefietst! En even op visite geweest..zelf nog visite gehad..en Mika ligt er nog niet zolang in.. Maar was net nog aan t feesten in bed..
hier slaapt er een ook nog niet. (hij was echt megamoe, maar af en toe hoor ik nog een hummetje. hij ligt aan de ander kant van de muur waar ik naast zit) en zijn sandaaltjes niet zo goed? of alleen voor mika niet? ik had ook op de markt naar knielappen gekeken, maar vond ze vreselijk ... maar ik zou het wel doen als niels zoveel broeken versleet hoor.
Sanneke..Niels ook nog niet aan t slapen..ook feestje aan t bouwen? en of sandaaltjes in t algemeen niet goed zijn dat weet ik niet.. ik kreeg alleen van de fysio de opdracht geen sandalen te halen...en als ik echt sandalen wou met harde hak..maar liever niet.. Dan had ze liever dat ik m af en toe eens op blote voetjes laat lopen.. Dus ik wil straks voor de echte zomer ook nog even een paar goeie zomerschoentjes of gympjes halen wat leuk staat onder de capri's... knielappen..ik vindt t verschrikkelijk..maar Mika slijt nu gemiddeld 1 broek per week.. hij heeft nu nog 5 goeie..de rest is allemaal al kapot..heb mams er al wat korter laten maken..zodat ie straks korte broeken heeft... Tja en dan toch nu ook maar een paar met knielappen gaan maken...dan doe ik m als we de deur uit gaan wel een goeie broek aan... T is zo zonde joh..haal nu ook maar voor t eerst geen dure broekjes meer..
kruipt hij nog zoveel dan? en hier geen feestje hoor, gewoon af en toe een hummetje. misschien hoort het wel bij het inslaap vallen, maar meestal is het gelijk stil en nu dus niet niels heeft allstars gekregen voor zn verjaardag, maat 22. die past hij eind van de zomer wel denk ik.
Nou echt kruipen valt wel mee...maar soms nog wel natuurlijk..hij loopt nu pas 3 weken of zo.. Maar hij loopt en ziet dan wat op de grond liggen en laat zich dan zo op de knietjes vallen.. tja en met de combinatie leisteen is dat funest.. Niels is nog een beetje aan t nadenken natuurlijk wat ie vandaag heeft meegemaakt.. allstars..zijn ook erg leuk!!8) ik zal t bij Mika echt moeten passen ...t moet zo'n stevige zool zijn dat je m niet doorbuigt..en een harde hak hebben.. En dan moet ie erop lopen..dan zie je meteen of ie z'n voetjes goed neerzet of dat ie op z'n tenen blijft lopen.. Dus ik kan niet zomaar wat meenemen..helaas..zag gister hele leuke geox gympen voor hem namelijk...
tsja, dat wijkt natuurlijk net af van het advies buigzame zool. Op school heb ik ook een meisje in de klas gehad die op dr 8e nog op haar tenen liep en dan wordt de kuitspier veel te kort. niels lijkt stil, mag ook wel want hij ging er 50 minuten geleden in. Nou maar hopen dat hij morgen een poosje uitslaapt. das de enige morgen dat Jan niet om 7 uur al weg hoeft, daar wordt Niels altijd wakker van.
niels is vandaag 16 maanden en loopt 3 maanden. Hij kruipt soms voor de gein nog of tijdens het spel (nou ja spel...) maar meestal lopen.
Sanneke..ik ben ook blij hoor dat we de fysio erbij hebben gehaald..anders hadden wij straks ook zo'n tenenloper.. Ze zei ook nu is t gewoon altijd opletten geblazen..alleen nu groeit ie erin mee... en anders worden idd die spieren te kort.. en Niels nu stil..gelukkig!! hopelijk lekker iets langer morgenochtend... Wat goed dat Niels al zolang loopt!! super hoor!! Mika is gewoon heel langzaam daarin ..denk dat t ook zeker komt door die voetjes.. maar ja..daar kan je zo weinig aan veranderen hè...
Oh wij zijn wel van het voetbal ben ook niet naar het centrum gegaan hoor is mij veelste druk. Hierzo bij het kanaal stond bijna niemand want niemand wist dat de boot hierdoor heen ging varen allleen Onze wijk wist dat dus de drukte viel reuze mee demy vond alle bootjes prachtig .. Ik zou gaan reageren maar ben dood op en er staat nog een berg afwas.. mijn mannetj komt zo naar huis .. beltie net op ja zet de fiets maar klaar ga naar de stad :S grr Dag leuk avondje.. :x tot mrgn meiden
precies, als hij 3 is maakt niemand zich er meer druk om of hij nou liep met 13 of met 16 maanden! Niels lag net wel weer te hoesten en beetje piepen maar nu weer stil. gister te lang zonder jas buiten gelopen denk ik... missk. Gaaf dat je ook komt!
@schoentjes; ik heb zaterdag nieuwe schoentjes voor J gekocht. maatje 23 hij had 21 maar 22 zaten echt niet goed, kreeg zijn voetjes er bijna niet in. Teva's zijn superleuk sanneke! J heeft als kraamcadeautje van mijn zus teva's gekregen, kleinste maatje helaas (lief bedacht) vorig jaar had hij ze aan in kinderwagen maar heeft er geen stap op kunnen lopen want ze zijn nu te klein. ik vind het superstoer staan. @miep; dankjewel, is altijd fijn als iemand zegt dat het erbij hoort, ik was even vergeten dat onzeker zijn ook bij zwanger zijn hoort ben ik anders nooit 8) :^o hihi
hallo ik heb alles gelezen maar weet het niet meer meeting leuk ik kom ook wat gaan we doen hoelaat. zwaaiiii knuffel
Hai Hai... Even een snelle zwaai... Vandaag terug van een heerlijk weekendje Alkmaar samen met mijn vriendin. Gister lekker genoten van het mooie weer & geshopt, vandaag naar Egmond aan zee geweest. Was leuk! Nu lekker slapen...zzz zzz zzz Lindy, ben dus erg in de buurt geweest bij jou. Ik zat in het Grand Hotel.. Zullen we morgen besluiten welke tijd we voor de meeting prikken en welke bestemming? Sweet dreams...
Goedemorgen! Lindy gezellig naar AZ gekeken!! en is t toch nog een gezellige avond geworden? Sanneke..ik maak me er zowieso niet zo druk om hoor...zei altijd hij loopt wel voordat ie 18 is.. Nannaf..wow..maatje 23 al!! bigsizefeet dus!! enne op zulke momenten zijn we allemaal onzeker hè.. Ayse..zwaai!! Essebes..heerlijk weekendje gehad! Is Liv bij paps gebleven? Zo weer een heerlijk nachtje in coma achter de rug.. Mika slaapt nog..komt vast door de regen..dat tikt zo lekker op z'n dakraam natuurlijk.. Hopelijk regent t niet de hele dag...das weer niks aan hè...
Mirre heeft nu al 2 nachten helemaal doorgeslapen ... nog niet eerder voorgekomen ... durf niet op te schrijven wat ik niet durf te hopen *duimduimduim* LOPEN, Mirre loopt ook 'nog maar' een maand ... valt allemaal nog binnen het normale hoor ... dr vriendje van 4 maanden jonger loopt ook al rond (is bijna 1) ... en dr buurtjongetje (geen tiepfout) van 1 maand ouder loopt pas sinds kort ... MEETING, wat mij betreft is 10.30 goed (hopelijk gaat dat ook met file's, maar zal wel meevallen ivm vakantie???) ... en gezien het twijfelachtige weer maar indoor?
Nannaf, ik had ook al heel vroeg last van bandenpijn .... (bij Mirre dus he) Sandalen, ik vind die teva's echt suuuuuper ... maar Mirre heeft hele smalle voetjes, past tot nu toe nog geen enkele leuke sandaal ... Voor Birkenstockliefhebbers ... Kipling heeft precies dezelfde voor kindjes vanaf maat 20 (maar waren voor M dus veel te breed). Mirre heeft sowieso minivoetjes: 19/20
Dee, wat voor test? Enn hup! Moet je niet meedoen met het door elkaar kletsen? Miep, Mika weer wat langer geslapen? Beter! En ja paps heeft liv dit weekendje mogen vertroetelen, komt zelden voor! Vind ik wel goed hoor, ff lekker tijd met z'n dochter doorbrengen. Hij was alleen verkouden dus het viel m allemaal wat zwaarder.. Enne wat ben je weer goed verwend door papa & mama! Im vind die duowagen ook mooi, ben alleen bang dat ie niet in mijn heerlijke boodschappenwagen past (toyota Yaris) Salapio, ik hoop echt met je mee! [-o< Okee, we gaan voor indoor & 10.30. Liv heeft juist brede voetjes, is ook helemaal niet fijn. En ongie al doorgezet?