Heerlijke foto's Salapio! Mirre is echt een heel mooi fijn dame'tje! Dee, oei...dan hoop ik ook dat je je mond mag houden...werkse iig hoor..
Ik ben idd ongesteld geworden. Wel een normale cyclusduur! Slechts 29 dagen! Maar ik hoop dat ik dat niet nog een keer meemaak ... IK WIL BEEB IN BUIK ... *geduldig typje*
Goedemiddag allemaal We zijn goed aangekomen in Spanje !! Het eten is hier lekker en het zonnetje schijnt het is zeker 20 graden de kids vermaken zich prima !!! Veel liefs voor iedereen en kusje van Jesse
miep...weer goed verwend door je ouders..leuk!! britteke..leuke foto's misskeita....haha lekker knoeiboeltje had Hannah ervan gemaakt. amber...fijn dat jullie goed aangekomen zijn in Spanje...fijne vakantie! Foto's van plopsaland en een blog op mijn hyves! Hebben gister een super leuke dag gehad!
Miep....knielappen....wel handig... Nicky kruipt ook nog af en toe, en hier slijten ook erg veel broeken! Amber...fijn dat jullie goed aangekomen zijn meid! veel plezier! Iloon...leuke dag gehad gisteren?! ik zal zo je foto;s effe bekijken! Salapio....och wat een scheetje is Mirre toch! Hier vanmorgen de huisarts gebeld....lopen doet erg zeer, en mijn teen staat scheef! na een beschrijving van mijn kleine teen aan de assistent, zei ze dat hij waarschijnlijk gebroken was...maar de huisarst doet niks aan kleine teentjes... ik moest hem zelf maar aan de teen ernaast intapen...nu dis ingetapedte ( huh?) tenen...vreselijk pijn... moet met 10 weken over zijn
oei loesie, dat duurt wel lang! en je moest hem zelf maar rechtzetten? achterlijk! leuke mirrefoto's! amber, lekker in spanje aangekomen dus! geniet ervan, hier is het weer een stuk minder dus je mist niks! (alleen de meeting) iloon, leuk gehad dus! dee, werk ze weer en heerlijk he, als je zo trots kan zijno p je kindje! ging estelle wel weer lief slapen daarna? 10.30 en indoor is wmb prima! gaat niels vantevoren nog ff pitten.
Salapio..heerlijk al 2 nachten doormogen slapen!! Enne klopt idd hoor dat t lopen binnen t normale valt..de fysio zei dat ook!! Hè bah toch ongesteld geworden..nou volgende ronde raak hoor!! Essebes..t is idd wel een heel ding om in de auto te proppen denk dat onze kofferbak straks ook wel vol is.. Amber..heel veel plezier meid! Lekker van genieten!!! Iloon..lekker genoten!! Dee..succes met je testen allemaal..klinkt idd zeer slaapverwekkend.. En de slaapkamer klaar..leuk!! Loesie yep meid..wat vervelend hè..dat ze niks aan je teentje doen..had ik toen dus ook.. Ik had m ook even ingetaped maar vond dat ook niks en deed ook zeer..dus gewoon zo gelaten.. En op teenslippers gelopen..schoenen kon ik niet aan..kan jij dat nog wel? Moet wel zeggen dat t gewoon goed is gekomen hoor..het valt niet echt op..hij hangt niet meer scheef of zo.. Beterschap hoor weet hoe zeer t doet...dikke knuff!! Vanmorgen even boodschappen gedaan..tussen de buien door..t is nu droog... maar Mika slaapt nog..ligt er in vanaf kwart over 1.. Het eten staat ook al klaar...kan smiddags t koken niet meer opbrengen..ben dan zo misselijk.. dus doe t gewoon smorgens of tussen de middag..
handig dat je het eten al 'klaar' hebt! hier ook een slaper nog. Ik had hem er om iets na 1 uur ingelegd, maar hij heeft een beste poos gefeest. Na 3x rechtleggen en streng toespreken is hij rond kwart over 2 in slaap gevallen. Hier ook droog! Heerlijk zonnetje erbij en lekker windje. Straks ff boodschappen doen. Vanavond komt hier een groep van 7 eten... wat moet ik maken??????? HELPP
Ik ben echt in een super-verdrietige-bui. Zijn gisteravond hele vervelende dingen gebeurd Hoop dat ik woensdag wat ben opgefleurt, anders kom ik niet meeten hoor, met m'n verlopen jank-hoofd Vandaag een heel leuk huisje bezichtigd!!! Wie weet wel een kanshebbertje...
Zou ik onder voorbehoud woensdag ook meemogen? Ik laat wel niet meer zo vaak iets van me horen, maar ik lees wel trouw mee. Ik heb even wat probleempjes........ Komt wel weer goed hoor! Groetjes Sam
Misschien juist wel komen meeten zodat wij en de kindjes je een beetje kunnen opbeuren? Doen wat goed voelt oke! En een hele dikke smakkerd voor jou!
Sanneke, wat heb je te eten gemaakt voor de visite? Slaapt Niels nog steeds op de ochtend? Dat gaat mij echt niet lukken met Senna. Die slaapt van half 1 tot half drie ongeveer. Loesie, ow gestie je teentje gebroken. Wat stom dat je het zelf maar moest tapen. Je weet toch helemaal niet hoe of wat? Hoop dat het snel minder wordt. Een collega van mij mocht er niet mee werken en moest rust houden. Miep, nog steeds zo misselijk....dan is eten koken echt een drama natuurlijk. Salapio, wat een mooi staartje heeft Mirre op de foto! Ze is toch ook een schatje zeg! Wel een nette cyclus deze keer, maar deze ronde gewoon een 9 maanden cyclus goed! Ess, was je gezellig weg geweest met een vriendin. Wat heb je allemaal uitgespookt? Leuk dat je woensdag ook komt meeten, eindelijk een real live ontmoeting he! Senna is wel benieuwd naar zijn vriendinnetje. Er komen trouwens maar twee jochies zeker....die hebben het voor het kiezen! Dee, wat gaaf dat je kleine meid het visjes-magneten spel snapte!
Dus we gaan woensdag om 10.30 meeten bij Kidzcity in Utrecht! Wie o wie gaat er nog meer mee? We kunnen trouwens ook naar Ballorig in Houten gaan, dat is denk is kwa tijd en afstand niet veel verder dan Utrecht. Of maak ik het nu heel ingewikkeld?
Hoi Meiden, Ik kom effe langs zwaaien.. heb t zo druk en ben de laatste dagen enorm moe... Moet jullie wel melden dat ik inmiddels op dag 31 zit van mijn cyclus... t zal toch niet waar zijn??? Ben wel gestopt met de pil maar we hebben wel opgelet tijdens de daad hahaha. Is natuurlijk niet helemaal veilig maar goed.... Ik hou jullie op de hoogte. Verder is Sam vreselijk aan het donderstenen. Heb mijn handen vol aan hem... Hij heeft vannacht voor het eerst in maanden doorgeslapen... Vanavond ging het alweer minder leuk.. Hij sliep pas om 21 uur *zucht* Verder niet bijgelezen.... sorrrry
MISSK, ach meissie ... hopelijk ga je wel komen zodat wij je weer helemaal heppiedepeppie kunnen maken! KNUFKNUFKNUF SLAPEN, Mirre slaapt de laatste tijd steeds minder: max 1 uur en soms helemaal niet ... SAM, gezellig! En bah problemen, hopelijk inmiddels opgelost LOESIE, beterschap! SANNEKE, wat heb je gekookt? MIEP, he bah misselijk + koken = :sick: MEETING, liever Utrecht ... weet ik ongeveer waar het is *** Vandaag met Mirre, schoonzusje en haar 2 kindjes naar de Amsterdamse geitenboerderij geweest, was echt zo supertof! Mirre heeft heerlijk gespeeld en (kleine) geitjes geaaid. Daarna pannenkoeken gegeten
ik kom heel even de trotse mama uithangen hoor Rubin eertse echt stapjes http://s251.photobucket.com/albums/gg31 ... 024447.flv http://s251.photobucket.com/albums/gg31 ... 024450.flv nu gauw naar bed *gaaaaaaaaaaap*