Zwaai.. Als ik de tijd kan vinden kom ik vanmiddag als Esmee op bed ligt eventjes kletsen.. Britt.. Wanneer ga je testen? Loessie. Beterschap.. Vanmiddag meer. Ga werken, toedeloe.. Oja, omvrolijk de dag te beginnen!!
Goedemorgen.. Misskeita...een hele dikke superknuffel meid!! Sam..alles goed meid? Olga..ohja echt joh moest je collega rust houden? ik heb gewoon gewerkt tijdens mijn zere teentjeverhaal.. maar dat is ook anders misschien als je voor jezelf werkt... Moet wel zeggen dat t goor is hoor...knippen met teenslippers...maar t kon niet anders.. al dat haar tussen je tenen.. Meeting sla ik deze ronde even over... Britteke..oh wie weet meid..spannende dagen!! Salapio gezellig geitjes gekeken!! Fredje..wat lief!!! gaaf hoor dat ie zo lekker stapt!!!! =D> Judith..drukdruk meid...? alles goed? Mika was vanmorgen al voor half 6 wakker maar is toch weer ingeslapen.. ga m zo maar wakker maken...we gaan effe met oma op pad..
Goedemorgen! Fred, kjoet! Hoe gaat het met beeb in buik? En met jou? Voel je je goed? Of veel last van ms? Juud, werkse! Miep, veel plezier met je mams! *** Mirre heeft al weer doorgeslapen ... wel even wakker geworden, maar binnen 1 minuut weer in slaap gevallen ...
zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai bas slaapt nog... laat hem maar even lekker liggen. ik kom later even kletsen ga eerst even schoonmaken.
misskeita..dikke knuff meid! frederike...wat goed van Rubin zeg! Vanmiddag een gesprek voor werk..als ik aangenomen word kan ik vanaf 1 mei beginnen..heb er zin in! Vrijdag ga ik zowiezo de hele dag werken, ze hadden mensen nodig en ik heb de tijd, verdiend tenminste weer wat! Verder geen plannen vandaag, is zo een rotweer.
MEETING MEIVAKANTIE Lokatie: Kidscity Tijd: 10.30 wo 29 april 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv 3. Missk en Hannah 4. Olga en Senna 5. Sanneke & Niels 6. Ayse & Tugce 7. Sam en Lynn Wie nog?! ALIEKE, kom je ook? Weer samen rijden?
Misskeita, ik rij natuurlijk langs Rotjeknor morgen, zal ik je even oppikken? Scheelt weer benzine toch?!
Ik las op de site van Kidscity dat er wel aardig wat omleidingen zijn, misschien dus iets eerder vertrekken? Iemand nog niet te lang geleden misschien geweest bij Kidscity? Valt het mee?
*zwaai* Ik heb zware dagen achter de rug en wil niet overpraten! Voor de rest was Jayda erg ziek en nu is ze weer aan het herstellen. Gelukkig heb ik 2 weken vrij en kan met haar thuis blijven. Ik voel mij een buitenbeentje hier... * Jayda viert verjaardag in augustus en jullie in december * Merendeel is begonnen aan een 2e kind en wij blijven nog steeds dingen meeslepen van onze eerste zwangerschap. * Jullie kids zijn voor met hun ontwikkeling en Jayda loopt achter (ze kan nog steeds niet staan of lopen) * Merendeel heeft elkaar hier ontmoet en ik ken alleen Marijn (augustus) * Meetings daar kom ik niet aan toe en elke keer hebben wij wat! * Ik heb andere zorgen dan jullie, en kan helaas niet echt met jullie daarover praten. Dit zijn oa de dingen waraom ik niet meer vaak kom reageren. SOLLY! Ik ga weer verder met mn brief voor een second opinion! Daarna ga ik naar de orthodontist! Fijne dag!
@Juffie: hele dikke knuffel voor jou! Ik kan me je gevoel voorstellen. Voor mij ben je op en top december-mama en Jayda is zo'n mooi, geweldig meisje. HEb veel bewondering voor jullie allebei. Weet dat je altijd welkom bent. Knuffelse de komende twee weken. Kus! @Essebes: Lief van je, maar ik heb er een heel middag-, avond- en overnachtingsprogramma aan vastgeplakt. Ga na de meeting lekker naar dinnetje en 's avonds naar mijn ouders. Toch bedankt voor het aanbod. @Meeting: ben m'n dip weer enigszins te boven. Goede peptalk van mijn mams gehad en Jan is hier gister geweest en heeft mij eindelijk wat dingen eerlijk verteld waardoor ik ook weer een beter gevoel richting hem heb.Kom dus morgen gewoon smilend naar Kidscity
Ik wil de dames morgen even heel veel plezier toewensen ,, En de andere dames een dikkek knuffel ook voor de kleintjes natuurlijk groetjes Gerda en Nick
Juffie, sterkte. En je hoort er echt helemaal bij! Echt waar. En het lijkt of veel voor een 2e bezig zijn, maar degenen die niet bezig zijn praten daar natuurlijk niet zo vaak over als degenen die wel bezig zijn, maar kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Veel sterkte met de moeielijke dingen waar je in zit! knuffie gerda, thanks misskeita, gelukkig dat je komt! frederike, leuke filmpjes zeg!! salapio, lekker dat mirre weer goed sliep! miep, zwaai! k heb chili gemaakt voor die groep. ze vonden het geloof ik wel lekker (ik was zelf ergens anders aan het eten) niels is snotje verkouden en had er gisteravond verhoging 38.6 van. Wilde ook al weinig eten de hele dag en was niet zo vrolijk als anders. Vannacht is goed gegaan. Gisteravond heeft hij nog ff gehuild om 11 uur, maar is zelf weer in slaap gevallen. vanmorgen gewone tijd wakker, maar heeft net een dut van 2 1/2 uur gedaan ik hoop dat hij morgen fit genoeg is om te komen, we doen ons best!
@Missk.Hele dikke knuffel voor jou en Hannah. @Juffie, ik begrijp je wel een beetje hoor dat je je een beetje een buitenbeentje voelt. Een hele dikke knuffel voor jou en Jayda en heel veel beterschap voor haar. @Loessie, vervelend en pijnlijk hoor. Je kleine teentje gebroken, hopelijk gaat het snel genezen. @Salapio, fijn voor je dat het erop begint te lijken dat Mirre gaat doorslapen. Ja, ik zal het een beetje voorzichtig schrijven, je weet tenslotte maar nooit, maar dit gaat de goede kant op. En wat een leuk meisje om te zien is, erg leuke foto's hoor. Nou, Eliora is gisternacht wakker geworden en ze zat midden in haar overgeefsel, dus midden in de nacht een badje gemaakt en bedje verschoont. Geen verhoging, dus leek met een sisser af te lopen. Helaas, ze is dus echt ziek. Gisteren was het alleen maar slapen en bij mama drinken. Ze hield niks binnen, behalve BV (ikke blij dat ik nog BV geef). Zelfs toen ze net geboren was, had ze niet zoveel geslapen als gisteren. Nu gaat het alweer iets beter, ze heeft een half koekje gegeten en een flinke beker met roosvicee gedronken en dat zit er nog in. Ze ligt nu alweer 1,5 uur te slapen. Hopelijk knapt ze snel weer op. Dames die naar de meeting gaan. Heel veel plezier en hopelijk valt het mee met de omleidingen.
Hmmmm, na even troosten en knuffelen blijft het alarm hier toch heel hysterisch afgaan..... Ga maar even een boekje met hem lezen en dan weer opnieuw proberen.
Olga, klein luchtalarm thuis? Hmm...hopelijk helpt het boekje lezen... Pareltje, zielig dat Eliora zo ziek is geworden. Knap dat je nog steeds BV geeft zeg! Niels...neeeeeeeee! Niet ziek worden schat! We willen jou & je mama morgen zien hoor.. Juffie, ik lees net pas je berichtje hier, snap heel goed dat het soms pijnlijk voor je is om hier mee te lezen en te schrijven. Ik hoop dat je toch af & toe om het hoekje komt kijken hier hoor, al is het alleen maar om MEGA KNUFFELS te krijgen: komt er alvast 1 : **HUGHUG** Nu lekker van je vakantie genieten met Jay... Gerda, sanxxxx meid! Hoe gaat het met jou & je manneke?
Liv ligt even te tukken.. Heb alvast wat huishouden gedaan & verse pasta Carbonara gemaakt voor vanaaf...kan maar alvast klaar zijn... Liv is ook flink verkouden, maar voelt zich wel fit, ze laat alleen een spoor van snotties achter overal, die ik dan weer lekker weg mag soppen jekkie...(& ik veeg me rot hoor ) Ik ga snel weer even wat nuttigs doen voordat m'n drakie wakker is. P.s wat een dramaaaaa weer joh....ik wil ZON!
Zo, weer getroost en een boekje gelezen en nu mag hij even blijven huilen in bed....wel moeilijk, maar ja.... Frederike, ah wat lief! Stoer is als ze zo mooi stappen! Britteke, dit is je eerste cyclus zonder pil toch? Spannend hoe lang die is en of je misschien zelfs al zwanger bent.... Miep, getsie....haar tussen je tenen.... Gerda, thanks meid. Is Nick alweer goed opgeknapt? Misskeita, fijn dat je dipje weer verdwenen is. Ik begrijp dat Jan is gekomen om als twee volwassenen met elkaar te praten, dat is al iets. Hoop dat het jou meer rust en duidelijkheid geeft. Leuke dag heb je morgen zeg! Ess, vorige keer in november hadden we ook al last van omleidingen. Ik hoop dat ik nu nog weet hoe ik moet rijden.... Heej....ik hoor opeens niets meer. Senna heeft het opgegeven en lijkt nu te gaan slapen. Iloon, je wilt dus meer gaan werken. Wat voor baan heb je vanavond gesprek voor? Heb je opvang voor de kids voor op vrijdag? Salapio, wat een schattige avatar! O nee, het was alleen even een adempauze denk ik.....Hij gooit nu zijn giraf steeds op de grond en gilt/huilt nu om de beurt om giraf en mama. Wat moet ik daar nu weer mee. Hij maakt er echt een spelletje van volgens mij....