December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, Niels mag niet ziek worden hoor! En gisteren wel veeeel eten gemaakt, maar zelf ergens anders gaan eten. Dat doe je niet goed hoor....

Pareltje, beterschap voor je zieke meisje!

Ess, hier veegt Senna zijn snottebellen bewust aan de bank af als ik er niet op tijd bij ben. Getver, vies jongetje! Oh lekker pasta gemaakt; kan ik morgen wel doen, ben ik gek op! Vanavond wordt het brocoli.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, ik zou het echt spijtig vinden als je niet meer mee kletst lieverd. Ook al begrijp ik goed dat je niet overal aansluiting in vindt en dat moet erg moeilijk zijn. Toch zijn wij de mama´s die je verhaal kennen en je steunen en misschien is dat genoeg om toch te blijven kletsen. Ik vind het heerlijk als je over Jay vertelt en ben oprecht geinteresseerd in jou en je meisje. (net als vele andere mama´s hier!) Ook andere gevoelens zoals klagen, onzekerheid en verdriet zijn hier op de juiste plek. En geloof me....daar ben je zeker niet de enige in hoor!

Dikke kus Olga

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik geloof dat ik maar ga toegeven aan Senna. Het wordt er echt niet beter op en ik verga van de honger, dus wij zijn naar beneden.....

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Britt wat vervelend dat je met een schuld zit waar je zelf niets aan kunt doen. Wel slim om toch even te wachten met kopen! Enn..?? ;)

Miep.. zonde van de broeken zeg, wel slim om er een aantal met knielappen te repareren voor het spelen.. Lief van je ouders dat je de duowagen krijgt! Hier gaat het zijn gangetje.. wat probleempjes met mijn ouders.. :rolleyes: Nog steeds last van misselijkheid?

Lindy.. leuk dat je de boten met az spelers door de gracht hebt gezien! Hoe is het verder met je?

Nannaf.. jonathan leeft op grote voet! :D

Essebes.. lekker weekendje weg met je dinnetje gehad! Waar blijft de buikfoto?? Ohhhhhhhh.. pasta carbonnara kwijl kwijl!! Ben je jarig geweest?

Salapio.. Wat heerlijk voor je dat Mirre het doorslapen ontdekt lijkt te hebben! :-# Je zult er wel aan toe zijn..Had al even gespiekt in je album en je hebt er lieve foto's in staan! Is Mirre dol op pannenkoeken? Esmee lust het niet.. Gek kind.

Dee.. wat leuk dat de slaapkamer al af is..

Amber.. kon je het toch niet laten om even wat van je te laten horen? haha.. Is de reis meegevallen? Veel zon plezier en blaas een beetje deze kant op! :D

Iloon.. Hoe vond Yaeda BUMBA?? Duim voor je dat het wat wordt met de sollicitatie! Het andere werk doe je niet meer?

Loessie.. heel veel beterschap met je teen!

Sanneke.. Chili gemaakt! Lekker zeg..

Misskeita.. dikke knuf meid. FIjn dat Jan nu eerlijk is over een aantal zaken, hoop dat het je meer duidelijkheid geeft. AL meer duidelijk of het huisje?

Sam.. hopelijk geen vervelende dingen? DIkke knuf.

Frederike wat schattig, heel voorzichtig aan het lopen. Wanneer gaan jullie beginnen met klussen in je nieuwe huis?

Juffie.. zwaai!

Gerda.. dikke knuffel terug!

Olga.. je brulaapje een beetje gekalmeerd?

Pareltje.. beterschap voor je meisje!

Vanmorgen een vroegedienst gehad.. Erwin had een paar uurtjes gesnipperd en ging naar het werk toen ik vrij was. Hij had al de afwas weg en stofgezogen.. lief he? ;)

Verder ben ik druk met dingetjes verkopen op marktplaats.. Heb de kasten op de kop gehad en heel wat dingen die nog prima zijn maar die wij niet gebruiken.. hup weg er mee..

Esmee heeft erg veel last van de kiezen die aan het doorkomen zijn.. Boven zijn ze er allebei voor de helft door.. Laat op de avond wordt ze wakker en grijpt naar haar mondje.. Het was afgelopen 2 nachten half 1 geweest voordat ze eindelijk sliep.. Pfff.. Hakt er best in. :(

Meeting: Heel veel plezier meiden..

Meeting.. Zullen we een keer weer een oosten/noorden meeting doen?

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik sluit me hier volledig bij aan!

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    zo frummel ligt ff op bed :D...kan ik gauw even een update doen :D

Rubin in gelukkig weer opgeknapt...hij is nog niet helemaal de oude maar het begint er weer op te lijken :D...eten en drinken gaat iig weer een stuk beter maar hij heeft nog wel zijn dwarse momenten hoor...als ie iets niet wil of er gaat iets anders dan dat hij wil kan ie heel boos en driftig worden (lees slaan en knijpen)...verder is het natuurlijk nog steeds het allerleukste en liefste mannetje van de heeeeeeeeeele wereld ;)

met mij en BIB gaat het goed :D...ze is alleen wel heel erg druk :rolleyes:...soms denk ik dat ze via m'n buik naar buiten wil komen zo hard drukt ze dan tegen mijn buikwand :(...(doet soms bijna pijn)...er is alleen 1 klein probleempje...door de aankomende verhuizing maak ik me steeds veel te druk (geestelijk en lichamelijk) en ik kom mezelf dan ook regelmatig tegen :rolleyes:...maar goed we moeten nog even doorzetten...heb er wel vreselijk veel zin in...kan ik eindelijk mijn creativiteit weer wat kwijt :D:D:D:D (het wordt toch de rood/witte kamer)

als ik eenmaal verhuisd ben dan hoop ik weer wat mee te kunnen kletsen hoor...maar het is gewoon een beetje een rommeltje in mijn hoofd op het moment...ik probeer wel altijd alles mee te lezen maar reageren schiet er gewoon bij in :oops:

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    olga...is schoonmaakwerk voor in de avonduren..is goed te doen met de kids en pascal zijn diensten.
    Vrijdag blijt papa bij de kids, hij heeft toch vrij!

mve...daar was ik ontslagen, omdat er een vaste kracht op mijn plek kwam en als uitzendkracht ben je de 1e die eruit vliegt.
    Bumba vond Yaeda geweldig...op hyves staan de foto's en een blog.

juffie..sluit mij ook aan bij olga's woorden!

9. MamavEsmee

Frederike.. Leuk, de rood/witte kamer! Me Like!

Iloon.. jammer dat je ontslagen was. Ik duim voor je vanavond!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    [-X niet lachen jij!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, fijn dat erwin de ochtend bij esmee kon blijven. En dan ook nog voor huisman gespeeld dat is helemaal goed zeg!
    Zijn het al Esmee haar tweede serie kiezen die ze krijgt, of nog van de 1e vier?

Iloon, hoop dat je vanavond succes hebt met het gesprek. Pascal ook op vrijdag thuis dus. Net als hier.

Frederike, tja, met die verhuizing voor de deur zou ik ook niet zo rustig kunnen zijn denk ik. Wanneer krijgen jullie ook al were de sleutel? En BIB gezellig een feestje aan het bouwen in je buik; niet altijd even fijn, maar wel heel lekker toch!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou, Senna heb ik dus uit bed gehaald en jammer genoeg kan hij alleen maar mopperen. Vanmorgen in de stad en tijdens boodschappen doen was hij nog wel zo gezellig!

Dat wordt dus niet slapen vandaag; hoop dat hij het tot vanavond volhoudt.

French, kom jij anders niet gezellig ook naar de meeting morgen.

Arka, hoe is het met jou? Hoe ver ben je nu in je cylcus?

Bowie, where are you?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    29 mei is de sleuteloverdracht bij de notaris (zowel van ons oude als ons nieuwe huis :rolleyes: )...maar gelukkig kunnen we de sleutel al een weekje eerder krijgen van ons nieuwe huis :D...dus 22 mei kunnen we beginnen :D :D :D

en ik geniet zeker van alle bewegingen in mijn buik hoor !...maar ze komen niet altijd gelegen :)

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    SENNA! Wel ff gezellig zijn voor je mams he!
    olga, niels zit (nog steeds) tussen 1 en 2 slaapjes in. meestal redt hij het wel met 1, maar nu is hij dus niet zo lekker. vanmorgen dus 2 1/2 uur en hij ligt er net weer in, maar k ga hem nu wel over een uur wakke rmaken denk ik.

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    maar hij slaapt nog niet... net een enorme bonk, denk dat hij aan ht klimmen was.

17. MamavEsmee

Sanneke.. is Niels nog gaan slapen..

Esmee ligt al dikke 2 uur te slapen maar de buurtjes zijn er weer dus ze zal zo wel wakker worden..

Olga.. het is de eerste serie van 4 die er door komen.. Ze heeft er nu 2 ( boven) maar ik heb het idee dat onder er ook aan zit te komen..

Frederike.. Fijn dat jullie een week eerder kunnen beginnen met verbouwen.

Wat een vies rotweer..

Heb net lekker macaroni met zelfgemaakte rode pastasaus gekookt en nou kwam ik er achter dat ik geen parmezaan meer heb dus strax nog even tussen de regendruppels door naar de super heen.. Gets wat een weer zeg.

Ik zie best tegen het werken op.. Heb 2 slaapdiensten achter elkaar dus zal volgende week wel flink bij moeten slapen.. En ik kan zo goed tegen slecht slapen, wordt er op zijn zachts gezegt noga chaggie van.. :evil: :D

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    sterkte met je slaapdiensten judith

niels is idd gaan slapen, toen ik voor de 3e keer hem recht had gelegd. Gister precies hetzelfde verhaal. DAt heeft met 2x slapen te maken, maar hij is niet zo fit, dus die slaapjes kan hij wel gebruiken; hij wordt er ook chaggie van als hij niet slaapt (en ik ook :)

straks ff naar de action en kruidvat voor luiers, we zij n er weer bijna doorheen. Vette uitgave, maar wel nodig.

19. MamavEsmee

Sanneke.. ja, die luiers zijn duur he? Ik gebruik nu geen pampers meer omdat Esmee altijd nat was s'morgens.. gebruik nu de luiers van de lidl maar die zijn nog duurder.. :confused: Omdat ze nooit in de aanbieding zijn..

Esmee slaapt al vanaf 12.15.. ga haar maar eens wakker maken. :)

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Iloon..succes met je gesprek!! :D

Juffie..meid alles is al gezegd…gewoon lekker blijven komen hoor!!! ;)

Misskeita gelukkig weer een beetje uit je dippie!! :D

Gerda en Nick..dikke knuffel terug!!! ;)
    Hoe’st bij jullie?!

Sanneke..aha dus Chilli gemaakt voor de gasten..! ;)
    Arme Niels zo snotverkouden..hè bah!
    En effe luiers halen..idd kost wat..maar ja..we hebben ze wel nodig hè..
    Hier de hele kast ook vol met luiers…

Pareltje..Eliora ook ziekjes..dikke knuf!!

Essebes..lekker achter Liv aan t soppen met de snottebellen! :)

Olga..oh gutte Senna dwars in bed..lastig hè..en de bank vol met snottebellen..
    Tja als je nou een groene bank hebt valt t niet zo op.. :D :)

Judith..gezeur met je ouders..bah!!nooit leuk!! :(
    En druk met de verkoop bezig..wat ben je allemaal aan t verkopen dan?
    Hier zijn we ook aan t opruimen..vanmorgen nam Jan nog een tv mee naar z’n werk om iemand een plezier ermee te gaan doen..
    Ah Esmee zo’n last van de kiezen..Dikke knuff!!!
    en meeting in deze buurt..yepyep!!! :D
    De slaapdiensten weer in…nou volgende week weer lekker bijtukken dan hè!!sterkte..

Fredje..druk in de stress..kan t me voorstellen!!
    Enne toch de rood/wit..nee joh moet je niet doen..is niet leuk.. :(
    Nee hoor grapje.. ;) :)

Vanmorgen even met mams op pad geweest…
    Toen was t nog droog..nu regent t dus al de hele middag.. :x
    Mika ligt nog te pitten..maar ga m zo maar wakker maken denk ik..

Deel Deze Pagina