hier ook de hele dag regen bleh @loessie; wat pijnlijk van je teentje! als ik wat voor je kan doen? @sanneke; niels ziekjes he wat vervelend! beterschap voor je mannetje en hopelijk helpt het slapen @iloon spannend sollicitatiegesprek! hoe is het gegaan? @meeting heel veel plezier meiden! @meeting noorden; voor! ik ga dan ook mijn best doen een keertje te komen! @misskeita wat fijn dat je je wat beter voelt! @juffie; ik sluit me ook aan bij olga! hoop dat je toch blijft meekletsen! @frederike; gelukkig krijg je de sleutel wat eerder! wel leuk nieuw huis inrichten enzo! en verder weet ik het zo niet meer allemaal vanmorgen naar de vlos geweest maar alleen maar intake gehad en bloeddrukmeting. ze zei dat het hartje nu nog niet te horen zou zijn. volgende week echo dus daar even op wachten kan bijna niet wachten! ben zo benieuwd! ze zei ook dat bij een 2e zwangerschap er groot kans is dat de bloeddruk beter gaat dus daar gaan we voor! bloeddruk was nu sowieso al aan de hoge kant dus hoort misschien ook gewoon bij mij. manlief gaat zo pannekoeken bakken en ik lig heerlijk even op de bank tv te kijken J slaapt dus die zal ik zo ook gaan wakker maken anders word het vanaaf niks. fijne avond meiden!
Oke....vanmiddag dus senna maar uit bed gehaald en toen heeft hij een banaantje gegeten en plat geprakt op tafel. Toen nog even voor een snelle boodschap naar C1000 om de hoek. Ik ging afrekenen en zag toen dat hij in slaap was gevallen. Nou ja zeg....Dus ik een rondje door de regen gelopen en thuis alle boodschappen opgeruimd terwijl hij lag te slapen in de deuropening van de garage. (goed zicht op vanuit de woonkamer) Bleek dat ik aardappels vergeten was, dus kon ik nog een keer terug, en Senna bleef lekker pitten. Om half vier heb ik hem (na een uurtje slapen) maar wel uit de wagen gehaald, want ik weet dat hij anders ´s avonds echt problemen gaat maken. Eigenlijk wilde hij nog verder slapen bij mij op schoot, maar voor drinken en rozijntjes wilde hij wel wakker worden. Helaas de verdere middag stront sjaggie en om alles huilen en overal mee gooien. Echt klieren en kijken hoe ik reageerde. Ik werd er echt gek van en heb zelfs 2 keer behoorlijk mijn stem verhefd (eigenlijk gewoon boos gereageerd). Ik voel me dan altijd zo rot en het lijkt dan net alsof ik aan het werken ben, waar ik de hele dag politie agentje aan het spelen ben.... Gelukkig zie je bij je eigen kind ook altijd nog heeeel veel leuke dingen! Zoals dat ontzettende geklets van hem. Veel 2 woordzinnetjes aan het maken en zo goed zichzelf al duidelijk kunnen maken. Dames van de meeting....verwacht niet dat Senna morgen enorm zal kletsen hoor. In nieuwe/drukke situaties houdt hij zich altijd erg in.... Ondertussen een heel verhaal, ik zal stoppen!
Sanneke, heeft Niel snu een bult op zijn hoofd van het gebonk in bed? Judith, sterkte met je slaapdiensten. Lijkt me niets aan, hoewel je natuurlijk kan slapen als er gene problemen zijn. Het is niet zo dat je overdag moet gaan slapen toch? Miep, nee we hebben geen groene bank helaas....Mijn ouders hebben wel een groene stoel, ik zal hem leren om daar zijn neus aan af te vegen! Nannaf, nog een weekje geduld hebben dus...dat vond ik het vervelendste van die eerste periode.
Senna en Jan zitten in bad, dus ik heb eindelijk even rust. (klinkt wel erg he) Frederique, wel lekker dat jullie een weekje eerder aan het klussen kunnen gaan. Maar betekend het dat jullie dus binnen een week het oude huis uit moeten zijn....dat is toch onmogenlijk?
nee hoor, geen bult. Hij bonkt ook niet maar ik denk dat hij omgevallen was. Hij doet gelukkig nooit hoofdbonken. En senna morgen niet praten?? tssssssss. Vertel je zulke mooie verhalen, kunnen we er niet eens van genieten... ik ga ff douchen met niels. hij wilde nog niet veel eten maar is wel weer vrolijk en heeft verder geen verhoging gehda dus ik kom wrsch gewoon morgen!!
Nannaf..naar de vlos geweest..leuk!!! en volgende week de echo!!spannend!!! echt aftellen dan hè!!! vond t ook zo'n geruststelling als dan t hartje klopt.. Olga..ach Senna zo diep in slaap gevallen..en daarna mopperig..hè jammer dan hè.. Hopelijk slaapt ie vanavond weer gewoon lekker!! Ah je ouders een groene stoel...handig.. zullen ze blij mee zijn met al dat snot.. Sanneke..fijn dat t weer beter met Niels gaat!!!! Dames van de meeting morgen..allemaal alvast heel veel plezier!! enne wel foto's laten zien hè!!!
truste! Niels slaapt pas een half uur!! lag er en laat in en heeft nog een poos gekeet. nou ja, misschien slaapt ie morgen uit *geloof ik niks van* en als hij niet uit slaapt wil hij vast voor we weggaan nog wel een tukkie doen.
lieve meiden.. ik hou t op t moment allemaal even niet bij. Zit niet helemaal lekker in mijn velletje en ben doodmoeeee!!! Hopelijk gewoon een voorjaarsdipje... Ben gewoon te lui om achter de pc te kruipen en alles te lezen Meiden die morgen gaan meeten.... ontzettend veel plezier en ben benieuwd naar de foto's! Nog even wat vraagjes beantwoorden. Dit is idd mijn eerste cyclus zonder pil... Dus ja... kan allemaal toch wel wat langer duren. Ik ga er niet van uit dat ik het ben hoor. Zou voor mijn gevoel ook wel wat aan de snelle kant zijn.... Ik hou jullie op de hoogte. Testen doe ik voorlopig niet... wacht nog wel een weekje af. Ik verwacht in de loop van de week toch nog iets .
potdorie..... ben er een aantal dagen niet en dan is er een meeting....en ook nog op woensdag.....HEB IK AL AFSPRAKEN!!!! bah!!!!! zo dat is er uit Evan is vorige week goed ziekjes geweest...koorts, verkouden gewoon lamlendig.. en slapen dat hij deed! gelukkig is het weer over en is mijn mannetje weer vrolijk en ondernemend! nu lekker 2 daagjes vrij, vrijdag nog wel werken, zonde had ik gewoon vrij moeten nemen! volgende week weer naar het ziekenhuis voor operatie, donderdag, gatver! linkeroksel is deze keer aan de beurt. hopelijk gaat het weer net zo meevallen als de vorige keer! ik ga aan de slag moet om 10.45 uur weg!
jammerjammer bipat! gelukkig is evan beter; niks aan he, je kleintje ziek. en sterkte met je operatie! britteke, veel knuffies van hier! hopelijk gaat je dipje gauw over!
hallo! heb zin in de meeting. ondanks dat senna gisteren overdag maar weinig geslapen heeft en ´s avonds pas om 9 uur ging slapen, was hij al wel om 7 uur wakker vanmorgen. tegenwoordig heeft hij haast om naar beneden te gaan, dus om half 8 zaten we al een broodje te eten.... SENNA ZIT NU BIJ MIJ OP SCHOOT TE KLEUREN EN HEEFT GELOOF IK CAPS LOCK IN GEDRUKT....HIJ ROEPT NA IEDER STREEPJE HEEL HARD ´MOOI´!
Ik zie nu pas dat er vertragingen kunnen zijn rondom Utrech ... en Mirre zit nog aan dr bammie ... Hopelijk redden we het dus op tijd ...
salapio, tuurlijk ben je op tijd! hoe laat moet je weg? wij gaan iets voor 10 uur weg. niels lag er kwart over 8 weer in en is net gaan slapen... was nog ff aan het feesten
HA HA, SENNA SPEELT NOOOIT MET ZIJN GARAGE DIE HIJ VOOR SINTERKLAAS HEEFT GEHAD. MAAR WAT DOET HIJ NU....HIJ GAAT ER GEWOON BOVENOP ZITTEN EN DRUKT DE KNOPJES IN WAAR GELUID UIT KOMT. HEEL TRIOMFANTELIJK! VERVOLGENS LOOPT HIJ NAAR DE KASSA TOE (NOG VAN MIJ VAN VROEGER) EN HOUDT HEM OP ZIJN KOP. DE MUNTEN VALLEN ERUIT EN HIJ ROEPT ´CENTJE´TEGEN MIJ. MIJN KNAPPE KERELTJE. GAAT WEER EVEN OP DE GARAGE ZITTEN EN KOMT DAARNA DE MUNTEN NAAR MIJ BRENGEN. IK KAN ZOWAAR ZEGGEN DAT HIJ AL 5 MINUUTJES EVEN ZELF AAN HET ROMMELEN IS! KAN IK MOOI NOG EVEN DE ROUTE NAAR KIDZCITY OPZOEKEN....
Sanneke, hoe vroeg was Niels dan wakker vanmorgen? Ik ga ook 10 voor 10 weg denk ik. Salapio, we wachten heus wel op jullie hoor! (maar wel binnen)