Wat een leuke foto's zeg, het plezier straalt er van af. Nou, het gaat weer slechter met m'n meisje, ze hield vanochtend de roosvicee niet meer binnen en nu slaapt ze alweer 3 kwartier. Ze is wel iets vrolijker en meer geinteresseerd in de dingen om haar heen, maar goed, dus weer een dagje alleen BV. Hopelijk gaat het snel weer beter. Een fijne dag allemaal.
Pareltje...vervelend dat het weer niet zo goed gaat... Beterschap! Ayse...leuke foto's! Hier vanmorgen effe de stad ingeweest.... Nicky ligt lekker te pitten...en straks weer de hort op
OOOOWWWW...Wat vreselijk wat er gebeurt is in Apeldoorn! zit vol verbijstering naar de tv te kijken....
hier ook tv aan. zou het een aanslag zijn? pareltje, balen dat het minder gaat met eliora ayse, leuke foto's! wil je die van mij alsjeblieft even verwijderen, blijf graag beetje anoniem voor meelezers... Niels is lekker chaggie vandaag en wil vooral veel mama... ook behoorlijk veel snotjes dus denk dathij ooik niet zo lekker is en gewoon moe van gister nog. hij ligt er nu net in. hopelij kgaat hij ff lekker slapen, dan vanmiddag nog ff fietsen met het mooie weer
Het is inderdaad verschrikkelijk wat er in Apeldoorn is gebeurt. Hopelijk wordt het goed uitgezocht en als het om een aanslag gaat, de dader een goede straf gaat krijgen. Ik heb een paar foto's van Eliora in mijn album geplaatst. @Sanneke, een fijne fietstocht gewenst.
Hoi meiden! Wat een vreselijk drama in Apeldoorn zeg .... Meeting gister was echt heel erg leuk! Leuke foto's ook. Hannah was helemaal uitgeteld, en ik eigenlijk ook wel Voor herhaling vatbaar. Vanochtend twee rommelmarkten afgestruind en heeeeel veel leuks gescoord voor heel weinig. Fijne dag nog allemaal.
echt ongelovelijk het hele gebeuren in apeldoorn (en zo dichtbij!!) wij zijn notabene nog van plan geweest erheen te gaan...maar vonden het toch niet slim om met daan in die drukte te gaan staan. Mijn broer stond er naast toen het gebeurde (ppffff) wij zijn vanmiddag nog even de stad in geweest met vrienden daan deed het prima. moet zeggen dat het hele gebeuren wel erg leefde in de stad (logisch natuurlijk).
Jeetje wat een gedoe hè...dan spoor je toch niet om zo op die mensenmassa in te gaan rijden... wat een klootzak!! Ik zag leuke foto's voorbij komen van de meeting!!leuk!! sanneke..is Niels nog minder chaggie geworden? pareltje..leuke foto's van Eliora! misskeita nog goed geslaagd op de vrijmarkten!!leuk! Johanna gelukkig niet heen geweest...maar je broer wel..schrikken zeg!! Heb de beelden ook al honderd keer gezien maar t blijft een klap dat iemand zoiets doet! We zijn vanmorgen de vrijmarkt op geweest..niks gehaald..zag 1 leuk karretje..maar toen we er bij stonden was ie net verkocht.. daarna nog effe langs de karwei kleurtjes uitgezocht voor Mika's kamertje.. en patatjes hier gegeten..vanmiddag wezen fietsen en lekker oliebollen gehaald..goh slecht dagje qua voer.. Mijn paps is hier ook wezen eten tussendoor..mams moest zingen met haar koor..
wat voor kleurtjes worden het miep? en slecht eetdagje, moet een keer kunnen toch? johana, heftig van je broer! misskeita, kan me voorstellen dat je kapot was Ik vind het zooooooooooooo zinloos van die gast in apeldoorn. Wat denk je nou als je met een klein autootje een bus wil rammen... hier ook de beelden al 100x gezien. hele middag de tv aan, behalve toen we wegwaren. We hebben ruim een uur gefietst, denk zo'n 15 a 20 km. lekke rhoor! niels zat ook te genieten.
Uhm..heel verrassend..blauw.. Niels lekker genoten van de buitenlucht!!heerlijk!! Ik heb net een filmpje gezien bij rtl op internet..nou dat is echt een schokkend filmpje.. en bij geenstijl.nl...oh echt vreselijke foto's... Je voelt gewoon de angst en boosheid wat zoiets aanricht..
Ben er ook erg geschrokken van het gebeuren in apeldoorn.. En de foto's op internet.. Echt te erg hoor.. Er zou ook een zwangere vrouw zijn doodgegaan.. Hier verder alles prima, lekker op het terras gezeten vanmiddag.. Esmee deed het super.