morge......... gisteren een heel verhaal geschreven... en je raad het al...comp liep vast. maar ja... ik was ook erg geschrokken van de beelden op tv...men wat een ravage.... echt maloten lopen er op de aardkloot.... hier wouden we ook eerst naar apeldoorn gaan maar toch niet gedaan. toen wou ik hier in me dorp gaan maar dan moest ik ook alleen omdat mannetje storingsdienst had dus toch maar naar vianen met me zus en kids... en blijkt dat er smiddags hier in mijn dorp bij nota bene een kinder draaimolen dat er ruzie is geweest en dan er zo gevochten is dat er een man is overleden!!!! wat een wereld... dus ik blij dat ik bij die beide niet in de buurd was..... verder gaat het hioer ook zijn gangetje... bij de gyn nog geweest en bloed was gelukkig goed maar heb wel pcos (komt omdat ik 2 van de 3 dingen heb) maar ben er wel weer wat relaxer onder. we gaan het eerst een 1/2 jaar zelf proberen en anders moeten we naar de fertiliteits arts voor hormoontjes om de boel de stimuleren.... nou x voor alle lieve mama's (iedereen dus) en knuffel voor de allerliefste(onze dec kids) fijne dag en geniet van het heerlijke weer. ik moet werken dus ik kan pas na 6 uur genieten maar das ook nog lekker..... doegieeeeeeee
rustig hier! momhairy...vervelend pcos... sterkte meid... iedereen een leuke koninginnedag gehad?! hier wel gezellig... waren bij schoonzus en zwager en allemaal vrienden wezen bbq-en midden op straat....jah dat kan op een dorp.... erg gezellig gehad... vanmorgen zussie verhuisd...was rap gedaan! straks werken! 't is mooi weer...iedereen lekker aan het genieten?! voor de dames die aan het werk zijn: Werkse!
Hey Allemaal! Hoe is het hier? Ik denk ga eens ff kijken hier alles goed! vorige week nog in het ziekenhuis geweest vanwege weeen maar gelukkig waren die afgezakt maar wel een verkorte baarmoeder mond maar nog niet zo erg dat ik dara moest blijven. en wat een toeval was dat ik met 28 en 2 dagen weeen kreeg en bij ryan met 28 weken en 2 dagen het ziekenhuis inging bij de zwangerschap van Ryan. Verder vidn ik het nu heel zwaar worden ben echt vaak moe maar dat hoort erbij wel heel veel angst voor de bevalling bij Lex en Ryan niet gehad. Gisteren nog Iloon tegengekomen en wat is die yaeda gegroeid! echt een poppetje
Zo meiden, Jan heeft net Hannah opgehaald dus heb even tijd om te komen buurten. Tjee, echt rustig hier zeg... Ik heb vandaag misschien een huis gekocht Klinkt een beetje vaag. Er is nog een gegadigde en de verkopende partij gaat na het weekend een keuze maken. Maar ja, wie kan nu een zielige alleenstaande zwangere moeder die 4 hoog woont weigeren? Nee, gekheid. Nog niets is zeker, maar wie weet dus zeer binnenkort een eensgezinswoninkje. Vandaag mijn Koninginnedagaankopen eens zorgvuldig bestudeerd. Blijkt dat ik voor 1,50 een bus van LP heb gekocht (ik wist nooit wat LP was, maar nu dus wel!). Heb ook een pop voor Hannah gekocht met een donker tintje. Was ook een donker meisje dat 'm verkocht. 4 nijntjes-boekjes voor 1 euro. Zaten in een kartonnen box die nog nooit was opengemaakt. En nog veel meer, maar zal jullie niet met al mijn uitspattingen vermoeien. Morgen vrijgezellenfeestje van mijn beste vriendin. Hannah gaat naar mijn broer en zijn vrouw. Ze zijn echt een beetje zenuwachtig, en hoewel ik alle vertrouwen in ze heb vind ik het toch ook best wel spannend.
Hey meides, Koninginnedag 2009; Drama.. Beetje jammer dat die gozer dood is, dat is wat hij wilde. Van mij hadden ze hem eerst goed mogen uithoren en daarna eens een goede pijnlijke straf geven. Misskeita; Wat leuk dat je een huisje op het oog hebt, succes ermee! Leuke foto's! Wat fijn dat caruili een goede echo heeft gehad, het is haar zo gegunt! Ehmm.. ik weet het niet meer! ** Ik word hier zó iebel-de-giebel van al die stofbende boven, vreselijk! Ik vind het heerlijk dat de boven verdieping opgeknapt word maar mennnn ik wil alleen maar opruimen en vooral stofvrij maken. Ik word gewoon een beetje gek van mij, kon ik maar eens zonder moeite daar langs lopen
Nou, het gaat nu gelukkig een stuk beter met Eliora. Er blijft weer wat eten en drinken binnen. Ook kletst ze weer en weet ze weer hoe ze moet lachen. Vanmiddag nog wel even voor de zekerheid naar de HA geweest en het lijkt erop dat het een buikgriepje was. Verder eigenlijk niet zoveel te melden. Een fijne avond allemaal.
Hallo, Vandaag gewerkt en toen ik thuis kwam bleek dat mijn broertje en zijn vriendin kwamen eten, dus snel wat ingredienten gehaald voor een simpele pasta. Ze zijn net pas weg en Senna ligt overstuur in bed....Kan hij toch niet zo goed hebben. Mijn broertje ziet hij maar weinig en zijn vriendin nog minder vaak, dus is te onbekend en te druk voor hem denk ik. Gisteren ondanks het drama in Apeldoorn wel een gezellige dag gehad. Ik hoorde het pas om 2 uur ´s middags. Om 10 uur waren we al op de rommelmarkt. Een kiepauto voor in de tuin voor Senna gekocht en een Bumba knuffel (nog netjes, dus even in de was en Senna was heel blij ermee!). Daarna in de draaimolen geweest en op een terrasje gezeten. Senna liep natuurlijk steeds richting kermis en speelde kiekeboe. Toen naar huis voor een broodje en slaapje en ´s middags weer lekker op een terras gezeten met vrienden en kindjes. Jan, Senna en ik hebben daar gelijk nog even lekker Grieks gegeten en om half 8 waren we thuis. Senna was de hele dag super vrolijk en gezellig, dus een heerlijk dagje.
Fijn dat Jan even met Hannah op pad is. Hij miste haar zeker toch wel heel erg...Gaat jullie verstandhouding nu ook wat beter? Leuke aankopen heb je gedaan en echt voor een prikkie; goed zeg! Ow wat spannend of je het huisje krijgt zeg...Zou wel heerlijk zijn een eensgezinswoning voor jou en de kids! Ik hoop het zo voor je! Veel plezier mogen, wat gaan jullie doen met het feestje?
Johanna en Momhairy, stel dat jullie ook naar Apeldoorn waren gegaan....bah wat heftig zeg... Momhairy, ik vind het heel knap hoe je het benaderd (de PCOS) en er redelijk rustig onder blijft. Al snap ik natuurlijk dat je heus wel verdriet/onzekerheid voelt. Wat goed dat jullie het eerst nog een paar maanden op zijn beloop willen laten gaan....hoop dat dat tot iets goeds lijdt! Alieke, zwanger en stog/troep in huis is natuurlijk geen geode combi! Hoewel...ik zou er zowiezo ook niet zo goed tegen kunnen denk ik hoor.
Mamabeer, oei toch al zo vroeg last van weeen gehad. gelukkig zet het verder niet door. ben je onder extra controle nu? Misschien ben je Kelly tegengekomen in het ziekenhuis? Kelly, al eventjes niets gehoord, maar ik hoop dat de kleine toch nog steeds veilig in je buik zit!
Lieve dames, Mn pa is vandaag jarig, 51 jaartjes jong en mn schoonbroertje is jarif 25 jaar oud. Mn man en ik zijn vandaag 4 jaar getrouwd! We zijn met zn allen uit eten geweest en ga nu ff genieten van een avondje met manlief!
Mamabeer..fijn dat je toch weer thuis bent meid!!! Misskeita..goeie aankopen gedaan!! en bijna een huis gekocht..leuk!!! Caruli..wat superfijn dat je een goeie echo hebt gehad!! Alieke..succes met de stofbende... Pareltje..gelukkig gaat t iets beter met Eliora! Olga..Senna nog een beetje overstuur in bed..hopelijk slaapt ie zo! en een gezellige dag gehad gister!!leuk!! en leuke koopjes gedaan!! Juffie..Gefeliciteerd!!! Hier vandaag een lekker rommeldagje gehad.. heb al een tijdje van de liezen en heupen..gister hebben we een eind gefietst en vandaag heb ik me toch een pijn... vooral als ik uit de stoel moet komen en ga lopen.. irri hoor..hopelijk gaat t snel weer over...
Ik was er stiekem toch nog.... Juffie wat een feestelijkheden bij jullie in de familie zeg! Leuk dat jullie er een gezellige avond van hebben gemaakt! Gefeliciteerd met jullie 4 jarig jubileum! Fijne avodn met jan samen! Kus!