Iloon, jammer dat je de baan niet hebt gekregen. Maar zo te horen laat je het er niet zomaar bij zitten. Succes met het volgende gesprek. Lekker BBQ´en vanavond, wat leuk! Lindy, ik hoop dat Demy ondertussen wel in slaap is gevallen. Aha de misselijkheid is toegeslagen....nog even die 1e periode doorkomen en dan wordt het allemaal beter als het goed is. Miep, ziet de tuin er weer gezellig uit? Britteke, leuk een nieuw bankstel gekocht. Willen wij eigenlijk ook. Op zich ziet de oude bank er nog prima uit, maar we zijn het een beetje zat. We willen dan het liefst een lange hoekbank. Beetje luxe probleem dus....zal nog wel even duren voor er een nieuwe komt. En je ongi doorgezet. Nou dat is dan best een nette cyclus zo direct na de pil toch? Frederike, je blijft echt een mooie buik houden!
Hier nog steeds een roepend meisje hele tijd MAMAAAAAAAA ze heeft der fles al gehad weet neit wat ze heeft wordt er een beetje MOE van pfff ging zooo goed de laatste tijd >.. GRRRRRRM
Lindy, vervelend dat Demy niet wil slapen zeg. Ze kunnen zo volhouden dan he... Olga, klopt.. hele nette cyclus 32 dagen. . Goed om te weten he. Senna, wat een leuk verhaaltje. Je hebt zo te lezen wel een superleuke dag gehad. Slaap lekker!!! Xje van Sam en zijn mama
ja en nix werkt ze is echt al een tijdje bezig en steekt op een gegeven moment haar vingers in der strot en kotst dan de hele boel onder zodat ik ook nog eens alles kan schoonmaken :S.. pffff wordt er zoo moe van nix werkt
vandaag bij een dinnetje op kraamvisite geweest met Jan en Sam. Was gezellig. Sam kreeg een ballon en een bumba vol met snoepjes. Hij heeft zijn buikje lekker vol gesmuld met chippies... (mag ie thuis niet he... ). Thuis heeft ie trouwens nog lekker mee gegeten en ligt nu in bed. Af en toe hoor ik nog wel wat maar hij is rustig. ik ga verder hollands got talent kijken en roseetje drinken (ik mag morgen uitslapen )
wat een leuk verhaal van senna olga wij willen ook een nieuwe bank maar precies het zelfde probleem voorlopig komt het er niet van,, Britt zeker mooi cyclus meid
als het zo erg is laat ik sam nog effe rondlopen. en probeer het een half uur later nog eens. Meestal valt ie dan wel in slaap ... koppig meisje hoor!
Fijne avond meid ik ga zo ook tv kijken en hopen dat demy zo toegeeft.. pff.. heb mijn avondje wel weer gehad zoo.. maarja
Ja hetis een koppig ding hihi maarja heeft ze niet van een vreemde ja bij demy werkt dat niet want dan wil ze helemaal nite meer naar bed haha dan valt ze op schoot in slaap en is het brulllen geblazen. Volgens mij is het stil niet te hard juichen hhaaahaaa
Toen ik achter de pc ging zitten was dit het eerste rustige moment voor mezelf van de hele dag.....Dus ik dacht, laat ik eens een uitgebreid verslagje schrijven....lekker rustgevend! Britteke, wij hebben nu twee banken, maar onze woonkamer is niet heel groot, dus mogenlijk met een hoekbank wat meer open ruimte.... Vond Sam de baby leuk? Senna zegt ´bebe´ klinkt zo geinig.... Judtih, ik zie dat je lekker aan het verkopen bent! Lindy, ach....met Senna gaat het beter met slapen gaan, maar nog steeds af en toe flink drama. Wat doe je er aan....
Lindy,.... en??? slaapt ze?? Olga, Wij hebben ook een kleine woonkamer en idd een hoekbank om ruimte te creeeren maar omdat het hier klein is, hebben we ook niet een hele ruime hoekbank. Als we dan visite hebben heb ik al gauw het idee dat we op een rijtje zitten ahaha. Sam vond de baby zeker leuk... hij heeft hem een kusje gegeven en Sam zegt dan Babiiie! haha
Olga met senna gaat het al wat beter met slapen fijn.. hopen dat het alleen maar beter gaat worden zal wel iets van de leeftijd zijn ofso.. DEMY slaapt joepiejj ik hoorde haar net ngo wel ff neurien,, maar ze is nu echt helemaal stil .. pffffff RUST Ik ga me bedje in ben dood op tot mrgn knuffel
Zo, Jan ging onverwacht met wat vrienden een filmpje kijken bij iemand thuis, dus ik ben alleen. Ga ik straks lekker met de ´Kinderen´ in bad liggen en daarna naar bedje toe.... O jee, ik heb net in 5 minuten een bakje (helemaal vol) chips op en heb zin in nog meer. Eerst maar even een tussenstop beneden maken dus....
Ik ben dit keer gewoon rustig eronder als ie zou komen dan kunnen we toch niet veel doen mezelf gek maken heeft dan ook niet zoveel zin maar ik denk dat ie nog lang blijft zitten Vandaag kwam ik onze buurvrouw tegen van de andere kant dan en ze had goed nieuws 26 mei is ie echt weg meteen op internet gaan kijken en ja hoor het huis word 26 mei op executie verkocht gelukkig nog voor de kleine komt. Dadenlijk ff naar de bios gezellig de kinderen slapen bij oma
*zwaai* Vandaag zijn we zeker met meer dan 20 man naar Kijkduin geweest. Mams, ik, mn zusjes, tantes, nichten en ieder zn kind mee. Jayda vond het geweldig en heeft heerlijk gespeeld met het zand en de kids. Helaas had ik geen standspeelgoed bij me maar ze heeft zich vermaakt met plastic koffiebekertjes. Volgend week ben ik dan nog steeds vrij en wil dan nog een keer naar het strand, naar 't Geertje (kinderboerederij) en naar Delftse voorhout (Kinderboerderij + waterspeeltuin) gaan. Wie wil mee?
Ben nog steeds niet onder de douche geweest.... Was een beetje vacatures aan het kijken.... Juffie, wat leuk met zo´n grote groep naar het strand geweest! Leuk om al die kids dan lekker bezig te zien. Kleintjes hebben niet veel nodig om zich te vermaken toch! Ik moet volgende week gewoon weer werken en heb voor dinsdag en woensdag al afspraken staan o.a. kraamvisite bij een vriendin. Zou het wel super leuk vinden om met je op pad te gaan hoor....maar gaat dus niet lukken. Je hebt wel leuke plannen trouwens! Wordt vast een prima weekje!