hallo lieve december mama's ik kom even snel binnen vallen...wou jullie dit niet onthouden Sinds gisteren hebben we een BIBABAD, heb hem vanmorgen in gebruik genomen....nou wat een DAVEREND succes =D> =D> DE meiden vonden het echt geweldig en het is ook een ideaal alternatief voor een bad aangezien we die niet hebben. Oke je bent even veel water kwijt maar ze hebben echt heeeeel veel pezier. Heb even 2 fotos..(de andere fotos waren te naakt [-X )
Zo daar ben ik ook alweer....vanacht pas om 2 uur gaan slapen toen Jan thuis kwam. Kort nachtje dus. Jan is nu zwemmen met Senna. Ik had even geen zin, dus nog even rustig in kmijn eentje thuis. Kreeftje, wat gaaf dat bad! De meiden zijn echt aan het genieten zo te zien! Leuk dat je het even komt showen!
@olga.. Ja het is echt een super gaaf ding!! en ze hebben er idd heel erg van genoten Ben er dan ook super blij mee....
Idd vervelend ... maar ik zou dr gewoon uit bed halen, (half) uur later opnieuw proberen. Als we Mirre rond 19u in bed leggen zijn we ook een uur bezig. Als ze tegen half 8 naar boven gaat, rond 20u erin ... slaapt ze bij de laatste slok melk en kunnen we haar direct in bed leggen ... Misschien tip?
KREEFTJE, geweldige foto's! JUFFIE, oooo leuk Geertje! Maar ik zit volgende week ook helemaal vol ... morgen colleges voorbereiden, dinsdagochtend naar vrijmarkt en in de middag voorbereiden, woensdag naar mn zus, do/vr = werken ... Hoe gaat het nu met Jay? Weer helemaal beter? En jij al een beetje bijgetankt? Was zeker wel toe aan de vakantie ...
Jufffie, lijkt me leuk... wanneer ga je?? maandag en vrijdag ben ik nog vrij volgens mij.... zal t dan wel met de trein moeten doen dus moet even kijken hoe ver t is en of het te doen is met de trein. De waterspeeltuin lijkt me wel wat... sam is gek op water .
goedemorgen allemaal, ben ziek geweest dus even een paar dagen niet van me laten horen. heb nu net een paar pagina's terug gelezen en nu dus even reageren want anders weet ik het niet meer hoor en ik heb geen zin in lijstje maken dit keer @nieuwe bank; leuk!!!! hier zelfde probleem als zo te lezen velen, vieze bank en wij willen ook best een nieuwe maar zijn er nog lang niet over uit dus dat duurt nog wel effe @illoon; jammer van je sollicitatie hopelijk volgende keer wel! @frederike; mooie buik! @miep; ook dus al kwaaltjes hier ook tot mijn eigen grote verbazing @kreeftje; wat een superleuk bad! @juffie; leuke plannen en gezellige dagen achter de rug! nog gefeli met jullie jubileum! @tja... en toen wist ik het niet meer @ oh ja ik heb mamabeer nog voorbij zien komen, wat spannend dat je al weeen hebt gehad hopelijk niet weer! @olga; wat een superleuk verhaal van senna! en wat kletst hij al goed! hier komt het niet verder dan wat klanken en af toe denk ik he zei hij nou? maar dan zegt hij het niet weer dus wast per ongeluk. hier verder alles goed, ik ben nog wat wiebelig maar dat komt wel weer inorde. had een flinke migraine te pakken. altijd het idee dat er dan een buldozer over me heen is gegaan nadien. pfff verder kan ik niet wachten tot donderdag (echo) eigen schuld want ik wilde liever geen inwendige dus moest ik wat langer wachten fijne zondag allemaal ik ga koffie zetten manlief zal zo wel thuis komen!
Kreeftje..wat een heerlijke foto's van je meiden!! echt genieten in zo'n bibabad dus!!! Senna..wat had je gister toch een leuk verslagje gedaan!! Juffie..gezellig in een grote zandbak gespeeld!!heerlijk! Nannaf..hier ook al 2 keer inwendige echo's gehad..valt echt reuzemee hoor meid.. Met Mika heb ik t ook 2 keer gehad.. Maar donderdag is t zover..spannend!! hoop dat je je vandaag weer ietsje beter voelt!! Jan is momenteel aan t tennissen..en Mika is rotzooi in de kamer aan t maken.. en ik heb even snel bijgelezen...
Olga lekker avondje voor je zelf gehad meid oeii bakje vol chips opgegeten haha ken het lekker hoor.. mamabeer wat fijn dat hij weg moet.. zeker voor de baby komt dikke knuffel meid Juffie lekker naar Kijkduin geweest gezellig hoor jayda zich prima vermaakt Kreeftje wat een onwijs gaaf bad zeg wat worden de meiden groot Olga pas om 2 uur gaan slapen meid.ja zeke rkort nachtje.. lekker rustig ochtendje voor je Salapio bedankt voor de tip.. het gekke was dat Demy bekaf was daarom heb i haar er vroeg in gelegd maar zonder succes gelukkig heeft ze wel de hele nacht geslapen vanavond gaat ze gewoon pas om half 8 hopelijk helpt het.. Nannaf ook al migraine gehad meid vervelend ik kan er over mee praten.. Dikke knuffel meid veel plezier donderdag. Miep en miep. lekker ochtendje gehad meid?
HAj meiden mijn ochtend starte leuk lekker uit mogen slapen tot half 11 gebeurd bijna nooit .. ik ging heel enthousiast uit bed. KOm beneden slaat de misselijkheid weer toe en neit z`n beetje ook .. dus snel naar de wc... ik schrik me rot. een beetje bloed in mijn onderbroek :'( (sorry voor de details) echt een heel klein beetjemaar schrok er wel van.. wat zal het zijn? ik maak me nu wel druk er om.. net weer naar de wc geweest en nu was het weg. maar toch zit het met niet lekker.. heeft iemand dit ook gehad? Verder nergens last van alleen heel erg misselijk.. Ben zoo bang dat het is mis gaat bij demy helemaal niet gehad namelijk.
Lindy, schrikken zeg!!! ik zou me ook kapot schrikken. ik zou me er niet gelijk druk om maken hoor want bij veel vrouwen komt er in het begin wat bloed bij kijken. Als het nou morgen nog is zou ik even met je vlos bellen.
Hoi dames hoe gaat het hier? Nog nieuws van Kelly? Ik heb gisteren negatief getest.... zou morgen nog eens testen, maar vrees dat dat te snel op elkaar is en nog geen verschil kan maken. Maar ja zo zit het nu in mijn hoofd. Daarna wacht ik tot volgende zaterdag...
Als het eenmalig een beetje bloed is, is het niets. Kan een een gesprongen bloedvaatje in je vagina zijn of misschien last van aambeien? Idd als het blijft dan even bellen met verlos. Ennuh ... ik had nu al gebeld met de VK dus dat kan ook (ter geruststelling ... ze zegt waarschijnlijk bovenstaande)
kreeftje...wat een leuke foto's van je meiden in het Bibabad. mamabeer..en hoe was jullie avondje uit naar de bios?? Wat een super goed nieuws over de buurman.
Haj meid bedankt voor je tip. Ik heb niet meer gebeld... ik denk dat wat jij zegt klopt misschien toch een vaatje gesprongen. het is nu weer over . gelukkig. Wel even geschrokken hoor pfff... maarja.. komt wel weer goed bedankt voor de tip
Heeeej Amber! Lindy, als je verder geen bloed verliest en je geen buikkrampen hebt, zal er niets aan de hand zijn. Maar onzeker maakt het je wel, dat snap ik heel goed! Nannaf, flinke migraine gehad. Gelukkig ik nog nooit, lijkt me erg naar hoor! En Senna kletst inderdaad enorm veel. Niet alleen maar napraten, maar ook zelf alles benoemen. Ik sta er ook versteld van, maar ja....ik ben dan ook een enorme kwebbel en kletst de hele dag tegen hem. En blijkbaar ligt zijn interesse bij communicatie en niet bij spelen.....Hij pikt het dus gewoon heel snel op. Arka, al wel overtijd dus....spannend. Hoe lang ben je al zonder pil? Heb je een regelmatige cyclus?