December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goed idee, ik ga ook even badderen...

Ik spreek jullie morgen weer!

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Amber, leuke foto'tjes meis!

Misskeita, jipeeee! Een hele nieuwe frisse start in jullie eigen mooie huisje, tuurlijk ook erg emotioneel...hug..

Juffie, thanks voor je berichtje. P.s ik zie net je gemist gesprekje, had hem stil gezet voor de herdenking..Hoe is het met Jay? Erg leuke foto's op je Hyves.

MVE, wij geven een senseo voor moederdag. Musicalbon ofzo ook altijd leuk? En heb je al een contract voor meer uur gekregen? Je bent wel veel aan het werk nu he? En tsja dan schiet het huishouden er soms een beetje bij in...bezig bij'tje!

Miep, ik zou toch even laten checken hoor...als je maar geen BI hebt. Had je het nij Mika ook zo erg?

Uhm...uhm...

Loessie, je kies afgebroken jek..
    Ik ben afgelopen zaterdag naar de Mondhyghieniste geweest, heb zo'n onwijs gevoelig tandvlees, het doet me zo zeer!! Heb over 4 mnd weer een afspraak maar ik ga afzeggen.. :oops:

Ninien, hihi...grappig he dat uitrusten op vakantie er niet meer bij is :) Heb je nog leuke foto's?

Fredje, hoe is het meid, kan je ondanks de drukte nog een beetje rust vinden?

Olga,ga je woendag op kraamvisite? Ik ook'! M'n (half) zus is 1 mei bevallen...leuk!

Britt, heb je al oma handjes? ;)

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *snif* ik heb net mijn witte poes moeten laten inslapen, hij is hier vanavond voor de deur aangereden en was niet meer te redden....arm dier :(

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Es, lol... ben er alweer uit. Kan er nooit zo lang inliggen hoor.

FF denken...

Misskeita, Super een huisje voor jullie!!!! Ik kan me je angst ook wel voorstellen maar denk dat het voor jullie een hele stap vooruit is in een heel nieuw mooi en gelukkig leven!!!!

MvE, wat een drukke werkweek voor jou en dan nog invallen ook. Chapeau! :p.
    Moederdag.. geeeen idee!! Zal wel weer een bos bloemen worden of een ICI Paris bon haha.
    Wij zijn ook niet zo creatief.

Sanneke, goeie deal!!!!! Dat is pas goed zaken doen he ;).

Miep, balen dat je zo last hebt van je bekken zeg. Hopelijk houdt het niet aan!!

Ninien, Welcome Back!!! Heb op je Hyves al foto's bekeken. Zag er zeker geslaagd uit!!!! Bevalt de nieuwe sleurhut goed??

Amber, Welcome Back!!! Leuke vakantie gehad dus... Ook erg leuke foto's gezien op je Hyves. Wel jammer dat de terugweg niet zo lekker ging. Maar dan weet je dat idd maar voor de volgende keer.

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Johana, wat vreselijk. Hoe oud was hij??? Ik ben nog steeds niet gewend aan het idee dat onze kat er niet meer is. Is natuurlijk ook nog maar 2,5 week geleden. Ik mis hem echt heel erg...Ik weet in ieder geval hoeveel verdriet je ervan kan hebben. Sterkte meid!

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo nog ff een korte update!

Vandaag een rustig dagje gehad. Vanmiddag lekker gewandeld en in de speeltuin gespeeld met Sam. Vanavond ingeschreven voor een nieuwbouwproject hier in de buurt. (Het is een koopgarant regeling en een evt. oplossing voor onze lening!!).
    Er zijn maar 21 woningen en heel veel inschrijvingen dussss duimen meiden!!!!!!!
    We willen het heeeeeeeeeeel graaaag! Zou ideaal zijn in onze situatie!!

Morgen borrel op t werk ivm een jubileum. Gezellig!

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    johana, sterkte!

olga, box vanmiddag uit elkaar gehaald. Niels heeft er vanmorgen nog in gezeten (brullen omdat hij eruit wou, haha) Hij zat er hooguit een half uurtje in per dag.

ik ga slapen, truste!

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik weet niet exact hoe oud ze was....ik gok een jaar of 16. we hebben haar inmiddels een jaar of 5. Het was een sneeuwwitte poes gewoon een bijzonder dier. Helaas haarde hij vreselijk en dat was wel eens lastig (zeker met kleine in huis) maar goed....dit was niet het einde dat ik bedacht had...hij had hier gewoon van ouderdom moeten sterven en niet zo ten einde komen. ppfff lang gelee dat ik zo hard gehuild heb.

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Johanna, dikke kus voor jou, echt vreselijk om zo ineens afscheid te moeten nemen van je lieve poekie, ik hoop maar dat hij niet al teveel pijn heeft gehad. Hebben jullie hem gevonden of kwam de bestuurder van de auto hem brengen? Echt te erg hoor... Ik heb ook twee vreslijk verharende poezen, stofzuig dan ook super vaak, maar zou ze voor geen goud willen missen...Nogmaals hele dikke troostknuffel..

Britt, ow ik kan heel lang "weken" in bad...heerlijk! (al neem ik er de laatste tijd niet zoveel tijd voor..) Enne goed nieuws betreft de huisjes, ik ga duimen!

Sanneke, lekker opgeruimd, box weg! Niels ook blij.. ;)
    Zal toch wel een beetje wennen zijn dat hij weg is. Ik heb hem ongeveer 5 mnd geleden weg gedaan, maar had toen wel een paar momenten per dag dat ikdacht...uhhh...en nu...waar laat ik Liv?? :)

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Johana, snap je helemaal hoor. Zo'n einde wil je gewoon niet voor je diertjes! Ik hoop voor je dat hij niet al te veel pijn heeft gehad. Onze lieve Elmo verhaarde ook enorm maar nu mis ik zelfs die bossen haar in huis... gek hoor. Ik blijf het een nadeel vinden van huisdieren. Je hecht je er zo aan en t doet zo pijn als ze ineens wegvallen!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nog even wat foto's van vanmiddag in mijn album geplaatst. Nu ga ik slapen!!
    Truste ladies!

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    We hebben vandaag de nekplooimeting gehad. Van mij hoefde het niet per se, Jan wilde het graag.
    In ieder geval erg leuk om de kleine smurf nog even te mogen bekijken.. :D
    Alles was super goed!
    Meteen de uitslag gekregen 1 : 13.976.
    Da's een super kleine kans dus, toch fijn om te weten.

We waren de laatste dus er werd goed de tijd genomen voor de echo, heb smurfie van alle kanten in 3d mogen bekijken, jammer genoeg toch echt te vroeg om tussen de beentjes te spieken.. :) Hoezo nieuwsgierig!

Heb meteen een blogje op m'n Hyves gezet met de aankondiging van de zwangerschap *trots*

O,ja bij de eerste echo was ik vrijdag de 13e uitgerekend en volgens deze echo de 11de van de 11de :) :) :) :) Dat gaat wat worden! ;)

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Es, wat leuk dat je zo uitgebreid naar jullie smurfje hebben mogen kijken... Altijd leuk! Jammer dat er nog niks tussen de beentjes te zien was. Enne de 11de van de 11de hahaha. Dat wordt lachen ;)

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    nu ga ik echt haha!!

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Liv update...

Met onze "grote"smurf gaat het ook erg goed! :D
    Lekker ondeugend en erg ondernemend, geen obstakel blijft onbeklommen.. :)
    Ik kan haar echt geen seconde alleen laten, heb haar al regelmatig op de tafel aangetroffen. (trekt de stoel onder de tafel vandaan en klimt dan op de stoel= op de tafel :( )
    Ook probeert ze haar Stokke kinderstoel te gebruiken als ladder, ze schuift hem naar de keuken en klimt dan via de stoel het aanrecht op..

Ze klautert dus ontzettend graag! 8)
    Ik had het ook wel leuk gevonden als ze graag puzzelde ofzo :) ;)

Eten & slapen gaat ook super..
    Vannacht wel een slecht nacht, maar ik denk dat ze last heeft van haar hoektanden, raar ze zijn al een heel eind door maar ze blijft last houden, ook zure luiers en ze zit alsmaar met d'r handjes in d'r mond.
    Wat geven jullie voor de doorkomende tandjes?
    Ik leg stukjes appel in de koelkast, dat vind ze erg lekker om op te knagen, voor de rest geen idee...tips?

Praten gaat ook erg goed, ze is net een spons...ik hoef dingen maar een paar keer te zeggen of uit te leggen en ze onthoud het, erg leuk!
    Ook erg opletten met wat we zeggen...m'n broer zei laatst; Shit! en ja hoor, Liv herhaalde het meteen :oops: (ik zelf zeg natuurlijk NOOIT shit.. O:) )

Vormen herkent ze nu ook...ster...circel...vierkant...

Ze is helemaal gek van vliegtuigen...
    Als ze er 1 hoort gaat het vingertje in de lucht en tuurt ze naar boven waar het vliegtuig is, meestal moet ik haar dan zsm oppakken om met haar mee te zoeken.

Ze is gek op dansen, we hebben samen onze favoriete plaatjes en dansen er in de woonkamer op los! de overburen zullen wel vaak de slappe lach hebben door ons.. :oops: Ach...sch#t eraan! :)

Elke dag is een super groot feestje met Liv, totally in love with my girl! 8)

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Ess...rust wat is dat ?...kan je dat eten ?...:)

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    net onder de douche vandaan :D

haar in de war :)

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)

mijn mannen *zucht* :D

19. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    en nu ga ik lekker naar bedje :D...trusten meiden !

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Trusten Britt, en natuurlijk ben je nog steeds verdrietig om je poekie, het is nog maar net gebeurd...slik...

Ik ga ook naar m'n bedje toe, eerst nog even m'n droger uitladen. Ik hoop op een zonnetje morgen want ik wil de achterkant vh huis gaan verfen.

O,ja Nannaf, super late reactie maar je vroeg nog welke kleur we(ik ;) ) het huis gingen verfen.
    3 Jaar geleden toen we het gekocht hadden was alles binnen & buiten donkerbruin.
    Binnen natuurlijk al een lekker verfje erover gedaan.
    Ongeveer 2 jaar geleden heb ik de voorkant een andere kleur gegeven, wilde het net Off white hebben. Maar viel erg creme uit. Vond het zelf een beetje gelig.. :(
    Nu heb ik dus echt wit erop zitten, staat heerlijk fis..
    Nu alleen de achterkaant nog en de kozijnen boven maar dat doet Jan, laat ik zwanger en wel toch maar niet op een ladder gaan staan.. ;)

O,ja wat een fijn nieuws van Caruli he?! Ik hoop & duim dat nu heeeeeeeel snel onze Loopy aan de beurt is!

Deel Deze Pagina