Rusti...mmmmm lekker! P.s ben spontaan verliefd op alle twee je mannen, wat een heerlijke foto! Wat zal jij trots zijn! Slaap maar lekker meis... dromen over je rood/witte babykamertje
Yeps........nu ben ik weg...nog even m'n drogertje leegmaken en heerlijk naast m'n knullie kruipen... 8)
O,ja vergeet ik bijna Malaika bedankt voor de update, fijn dat ze eindelijk weten wat de pijn veroorzaakt bij Kelly. Geef je haar een dikke knuffel van hier?
Johana ...sterkte! Britteke.....de sleurhut bevalt heel erg goed, we hebben een zee van ruimte we moeten zelfs een grotere tv kopen Ess... fijn dat alles goed is met de kleine smurf en ik heb nog wel een paar leuke foto's hoor Zal dr zo 1 plaatsen, en morgen nog een paar Ik weet niet meer wie het schreef die de box heeft verkocht......mennnnnn wat zou ik dat ding nog graag hebben ik krijg echt geen minuut rust als Nina rondloopt #-o
Dat geloof ik wel, maar hij stond meer ongebruikt dan gebruikt in de weg te staan. Ik gebruikte hem alleen als ik in de keuken bezig was 's morgens, maar dan zat hij alleen heel hard te brullen (en zn brullen is beloond ) vraagje: hoe ziet jullie 'kids' plekkie eruit. Willen jullie een foto plaatsen, dan kan ik inspiratie opdoen
Sanneke, zie m´n fotoalbum, daar staat een plaatje van het hoekje )alleen de speelgoedhoek mist erop, en dat is maar goed ook)
Leuke foto's Ninien, vooral die sepia is erg mooi! Sanneke, bedoel je het hoekje beneden of de kinderkamer? Liv heeft hier beneden een tafel en stoeltje, op de tafel staal ik elke keer ander speelgoed uit. D'r slaapkamer is nog erg "baby achtig" Die ga ik lekker aanpassen als ze van kamer gaat veranderen. Maar ik zou idd wel wat kinderkamer idee'tjes op willen doen!
Morning all! Hier een beroerde nacht gehad. Lag niet aan Liv hoor, ze is maar 1x wakker geweest. Ik kon gewoon totaal niet slapen, denk echt de hormoontjes..
thanks malaika, wat een stoere bink is patrick zeg! zo groot. stopt hij die krijtjes niet alleen maar in zn mond? Niels is echt nog niet aan kleuren toe, hij is zowieso behoorlijk druk en neemt niet snel rust. Rent de hele dag heen en weer en schreeuwt er het liefst erg hard bij en overal opklimmen.
savonds ruimen we het speelgoed op in een grote curverdoos en de rest zoals het smartville treinstation blijft gewoon staan. leuk stoeltje he? kwam mijn man een keer meer thuis
Johanna wij hebben dat stoeltje ook voor Liv, ze ligt er altijd lekker in te loungen... Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
nou nee niet echt....ben echt een beetje van slag....lag er natuurlijk ook veel te laat in dus dat helpt ook niet echt. mijn mammie is vandaag jarig (jaja echt bevrijdingskind) dus ik ga straks mijn zinnen even verzetten met daan op haar verjaardag *lees taart eten *