December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Hai hai , even rapraprap tussendoor.

Bij de vk geweest vanochtend, bloeddruk was goed, buik was ook netjes gegroeid.
    Ben dus niet gewogen, ze vond het zo al netjes zat.
    Mocht nog even naar beebje spieken want ze hadden een nieuw echoapparaat.En zochten nog oefenslachtoffers :D.
    Nou dan zeg ik geen nee. ;)

Eigenlijk zou ik met 30 weken een groeiecho krijgen maar die krijg ik nu dan met 34 weken want na de echo vanochtend bleek ook dat beebje wel een ukje is( hihi, hoeft niet zo groot van mij, moet er ook weer uit ha :D ;) )
    En in principe zei ze , omdat we vandaag gekeken hebben is het dan onzin om over 2 weken alweer te kijken.

Hij of zij zit in principe wel netjes op de groeilijn dus er is niets verontrustends aan de gang..

Oo beebje ligt wel in een complete stuitligging, dat had ik al verwacht want mijn blaas is regelmatig een trampoline :D
    Maar nog tijd zat om te draaien, dus dat scheelt ook weer.

Mag over 3 weken alweer heen voor controle, gaat rap nu..

heb nog hele leuke foto`s voorbij zien komen hier!
    wat een kanjertjes hebben we toch ha?
    Alleen maar knappe kids!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hier wil een kindje echt NIET slapen....

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen mijn zusje en nichtje op visite gehad, was gezellig!

Sam, wat een leuke update over Lynn zeg!

Maartjeh, fijn dat alles weer goed was en zomaar een extra echo, dat is leuk zeg!

Sanneke, je kunt ook ´veilige´ krijtjes kopen....

Juffie, veel plezier op verjaardagsvisite. En heb je jezelf een koop verbod opgelegt...zal lastig worden denk ik.

Morgen opent bij ons op het winkelcentrum een Marskramer MET speelgoedafdeling, leuk!

Amber, stoere Jesse! De laatste foto´s zijn wel erg groot...

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    he meis, maak je er niet te druk over hoor, niels hetzelfde verhaal. Veel klanken en af en toe iets dat op een woordje lijkt. En aan elk woord ontbreken wel letters of zijn er een paar bij geplakt (eten = tete en bal is ba enz.)
    En wat je verder beschrijft doet ze t toch prima!
    En het kindje van mn collega had schoentjes maat 21 en toen hij ze niet meer aanwilde gingen ze opmeten, maat 24!!! dus het kan nog erger, haha (en je ben t niet de enige)

balen dat je nog zo moe bent, hopelijk wordt dat wel beter nog!
    groetjes

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Aaahhhh, heb Senna er weer ingelegt en nu is het stil!

Kom ik nog even kletsen....

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedenmiddag meiden!

Johana.. VInd dat je leuke cadeaus hebt voor je mams hoor! :D Lekker taart gegeten? Wat vreselijk dat je poekkie is overleden. Dikke knuf meid! :(

Amber..heb op je hyves ook even de vakantiefoto's gekeken. Volgens mij hebben de kinderen het fantastische mooi gehad! En wat een schattige foto's van de supermarkt. :D

Lindy.. Nog naar de verjaardag geweest? Is het bloedverlies al weer opgehouden?

Miep.. Ik wist i.d. ook al dat Me2 was bevallen ;) . Nog met de fysio gebeld?

Sanneke.. Dat is nog eens leuk verkopen! Hier staat de box ook op zolder.Even overleggen met Erwin of we hem verkopen of toch bewaren. Bij deze een foto van Esmee haar hoekje.. Wekelijks wissel ik het speelgoed. 3/4 staat op haar slaapkamer. De rest beneden. Ze zit nog niet op het stoeltje te spelen maar zo heeft ze wel een plekje waar haar speelgoed staat. En het staat ook erg leuk! ;)

Arka.. Spannende dagen meid!

Olga.. voor knuffelen met mijn meisje maak ik tijd! haha.. Nou ja, daar zorgt Esmee wel voor :D ..Enne de inspiratie voor moederdag.. Heb voor mijn moeder een koffiepakket gemaakt met kopjes, verschillende smaken koffie, koekjes, en chocolade. Mijn schoonmams wou graag een bosbloemen. We zijn er dus uit. Ben benieuwd wat ik krijg! Kraamvisite.. leuk.. Vind het altijd weer erg bijzonder zo'n klein beebje. Wat zegt Senna al veel.. Vond Esmee haar woordenschat al groot. :oops:

Ayse.. Zwaai!

Essebes.. Contract voor meer uur zit er nu nog niet in. Er gaat wel een collega weg dus er komen uren vrij maar dat worden 2 kleine contracten dus helaas. Wil ook eigenlijk niet meer werken maar die + uren he? Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Fijn te lezen dat de nekplooimeting goed was! Bijzondere datums.. Liv een klein aapje. :) .. Hier moeten we ook uitkijken wat we waar neerzetten want ze klautert overal boven op. Gelukkig houd Esmee ook van puzzelen en lezen! Lekker gek doen met je meisje.. Sch**t aan de buren.. Jij bent ook altijd maar druk bij huis he? Vervelend dat je vannacht slecht hebt geslapen & ook nog last van je handen..Hopelijk is het niets ernstigs. Slapen in een zomerslaapzakje verschilt per dag. Als het boven de 21 graden op haar kamer is in de zomer en beneden de 21 in de winter zonder mouw. ( we hebben een weerstation op haar kamertje staat) ;)

Britt.. spannend zeg! Ik hoop dat je wordt uitgeloot voor een woning! Veel plezier met borrelen vanmiddag/avond! :D

Frederike.. Mooie foto's zeg!

Ninien.. Wat een leuke foto's!

Dianne.. Druk meid!

Malaika.. Beterschap voor Patrick.

Misskeita.. Goed zo dat je gegaan bent..En op je dondergehad.. Lief dat je paps meegaat naar het hypotheekmannetje. Heb je leuke ideeën opgedaan?

Sam..Tuurlijk ben je geen slechte moeder, gekkie! Wow Lynn die nog met plezier in de box gaat! Hopelijk is het gesprek voor je man positief! Verder een leuke update over je meisje! :D

Juffie.. poetse!

Loessie.. leuk zeg een feestje! Werkse vandaag! Zou ook niet willen dat Erwin voor Esmee een jas ging halen, gelukkig wil hij dat niet eens :D haha.

Maartjeh.. Fijn dat alles bij de VK weer goed was. Fijn dat ze de groei zo goed in de gaten houden.. Hopelijk draait de beeb nog. ;)

Zo dat was een hele reactie.. :confused:

Vanmorgen lekker met Esmee en de doggies naar het postkantoor gewandeld. Had al weer wat pakketjes die verzonden moesten worden. Verder vanmorgen lekker in huis aan het rommelen geweest.

Het opblaasbare bad wat ik heb besteld is binnengekomen. Ga het als Esmee wakker wordt even uitproberen. Ziet er goed uit ! :D

Verder eet Esmee haar avondeten slecht. Een potje wil ze vaak niet. Zelfgemaakt prakkie eet ze ook bijna nooit , a lá rapley eet ze een klein beetje.. Best wel frustie soms. Het enige wat ze altijd eet is haar vlees /vis en als ik courgette en aardappelpurree maak..Gisteren at ze wel wat van haar broccoli maar de rest beland dan op de grond.

Voor de rest eet ze wel heel goed gelukkig 2-4 boterhammen, s'morgens een appel/peer/banaan of een halve mango en na haar slaapje een stukje koek/rozijntjes.

Het spoken s'avonds is ook weer begonnen, vanaf een uur of 22.00 begint ze dan. Gisteren haar bijn ons in bed een pyama papje gedaan. Toen het op was zij ze ; op, mmmmm lekker. Moest zo om haar lachen, klein oud wijffie! :D
    Nog even geknuffeld en toen is ze ook wel gaan slapen.

**

Ik had me voorgenomen om niet te veel geld meer uit te geven. Maar nou heb ik via marktplaats 3 shirtjes van oilily en 1 vestje van oilily voor een prikkie kunnen kopen. Hopelijk past ze het ook.

**
    Heb met het werk kunnen regelen dat ik vanavond om 18.00 begin ipv om 16.00 en dan tot morgen 9.00 dan hadden we al oppas omdat ik al een vroege zou moeten werken. Kunnen we in iedergeval nog samen eten vanavond. ;)

**

Gisteren nog druk in de tuin geweest. Alles is er uit. Erwin heeft worteldoek gelegt. Tuinhekje, taxus en grind is besteld. Voor mijn verjaardag krijg ik een wit tuinbankje en Erwin heeft op het werk 8hoekige plantenbakken gemaakt. Als het klaar is krijgen jullie een fototje.

Ik ga nog even afwassen en dweilen en dan kom ik nog even gluren.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik zal eens proberen een foto van zijn speelhoekje te plaatsen. Eerst nog de usb stick vinden....

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, balen dat senna niet wil slapen; en marskramer met speelgoedafdeling, leuk!

maartje, thanks voor je update! fijn dat het er goed uitzag! en die stuit kotm vast nog wel goed.

amber,w ateen prachtige foto's!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gaat toch niet lukken, want meneertje huilt alweer.....

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nou hopelijk gaat hij nu dan slapen!

mve wat een lang verhaal! krijgt esmee misschien kiesjes/ hoektandjes dat ze daar last van heeft?

Hier alles prima. vanmorgen op school opgeruimd want de muren waren gespoten, dus dikke bende overal. Niels was ook mee en vond het kennelijk te druk; er waren nog meer collega's en nog wat kinderen. Alleen maar aan mij geklit. Als ik hem neerzette was ht brullen. Na een poosje was het wel wat beter, maar k heb niet kunnen doen wat ik wilde doen, nou ja, morgenochtend dan maar wat eerder. Zelfs bumba kijken via het digibord was niet goed... nou jaaaaaaaaa. Op de terugweg in de auto was hij heeeeeeeeeeeeeeeel moe en wilden zn speentje, maar ik wou niet dat hij in slaap ging vallen, dus pas vlak voor we thuis waren heb ik die gegeven en ik ondertussen maar afleiden met koetjes, paardje, trein bomen en auto's. Haha, hij vond er niks aan. Hij wsa zo moe dat hij zelfs brullend in bed ging, maar hij is gelijk in slaap gevallen. hopelijk houdt hij het ff vol!

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmmm, weer brullerij... balen. sterkte dr mee

12. ik ga het afkloppen, maar sinds we terug zijn van vakantie
    slaapt Nina de nachten door :confused:
    van af een uurtje of half 8 tot de volgende morgen een uurtje of 8
    ik weet gewoon niet waar ik ben dat ik er snacht niet uit hoef.

Maar het zal wel weer een blijmakertje zijn van een weekje of wat.
    om er straks weer vol tegen aan te gaan 1a 2 keer per nacht :rolleyes:

Maar de afgelopen 2 nachten hebben we lekker meegepikt.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Er staat een foto in mijn album van het speelhoekje.

Nu ga ik mijn brul aapje weer pakken en hem vermaken....

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    of niet! misschien heeft ze zelf eindelijk door dat doorslapen toch wel lekker is!

15. [-o< [-o<

16. MamavEsmee

Olga.. vervelend dat Senna niet wil slapen.

Sanneke.. Esmee haar kiezen onder kopen door. Vorige week had ze de billen ook weer helemaal kapot.

Ninien.. Wat fijn dat je in iedergeval 2 nachten hebt kunnen doorslapen. Je voelt je vast een stuk meer uitgeslapen.

**
    Zo de afwas weg en de vloer is bling bling. 8) :D

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nou, wat er met niels is weet ik ook niet; die werd net echt helemaal niet blij wakker (na 3 kwartier) en wilde alleen maar huilen en hangen; hopelijk wordt hij niet ziek. ligt nu te snikken in bed; dat hij het goed vindt dat ik hem er weer in leg is meestal geen goed teken...

18. MamavEsmee

Esmee ligt ook al weer te brullen in bed. Ze slaapt s'middags steeds minder. Was toch wel verwend met een kindje wat soms 3 uur sliep. Ze heeft er nu nog geen 2 uurtjes opzitten. Ga haar maar lekker in bad doen en dan met de hondjes uit.

Net nog het badje met standaard verkocht en nog wat andere dingen. Gaat snel nu. :D

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    pfff ik denk dat de duivels zullen doorkomen hoor
    ben helemaal emo.
    Laat ons eerlijk wezen als woensdag mijn eigenlijke NOD dag zou zijn, dan zou het maandag toch ook al positief geweest zijn, niet?
    De kans is toch wel heel klein dat ik nog zwanger ben hé?

wat een heerlijke foto's allemaal! ik probeer vanavond ook eens :)

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..lekker de box goed verkocht!leuk!
    Ach Niels zo naar wakker geworden..Mika heeft dat smiddags ook vaak..dan is t eerste half uurtje niks goed.. :(

Olga..en is de auto door de keuring heen?
    Senna nog geslapen vanmiddag?

Essebes..nope bij Mika had ik t niet zo slim als nu…
    Wat fijn dat de nekplooimeting goed was! En heerlijk even lang kunnen gluren!!!leuk!! :D
    En ik had geen carpaaltunnelsyndroom..wel veel last van vocht enzo..
    Maar pas een week na de bevalling kreeg ik Morbus de Quervain..
    Zou t wel even goed in de gaten houden hoor..anders even naar de dokter gaan!
    Bakfiets..wou ik halen..maar toch niet gedaan..heb gewoon een goeie mamafiets..

Johanna..sterkte meid..wat moeilijk.. zomaar ineens afscheid moeten nemen.. :(
    Gefeliciteerd met je mams..

Britteke..ik duim…zou leuk zijn hè! Zo’n nieuwbouwhuis!!

Fredje..lieve foto’s!!

Ninien..geweldig..die foto in de oldtimer!!
    En fijn dat je even een paar nachten mag doorslapen!

Kid’s plekkies..zie leuke plekkies voorbij komen…hier staat de box nog..en daarnaast ligt een hoop rotzooi… :)
    Mika zit smorgens altijd nog in de box..kan ik mooi door t huis heen...zonder op mika te moeten letten.. ;)

Malaika..dikke knuff voor zieke Patrick!!

Misskeita..gelukkig de tandarts zit erop!!

Sam..nog steeds moe.nou lekker als t kan je rust nemen hoor!!
    En leuk joh zo’n update!!!
    Hier zegt Mika ook tegen iedereen haaiii :D

Loesie.,he bah nog zo’n last..ja t duurt echt even hè..bah!
    Ohh gutte..dus Jan mag een jasje halen voor Nicky..dat je dat durft…ben benieuwd..

Amber..mooie foto’s van je kids!!!

Maartje…leukkk!! Een echo gehad..en alles was goed..heerlijk!!
    Heb je nog tussen de beentjes gegluurd?
    Gaat hard nu hè!!

Judith..druk met de verkoop!leuk!!
    Mmmm lekker zegt Mika ook..grappig hè…moeten we altijd om lachen! :)
    Ohoh en toch weer centjes uitgegeven..nouja..als t maar een koopje was..

Arka..naar hè..die onzekerheid..wie weet is toch raak!!

Jeetje wat hebben jullie gekletst zeg! :confused:
    We hebben vanmorgen boodschappen gedaan met mams..
    Mika ligt nog in bed..als t zo nog droog is gaan we even een pakketje wegbrengen..

Deel Deze Pagina