arka ik was deze keer 7dgn overtijd (van mijn toch al ineens langere cyclus) toen ik pas positief teste....het zegt niets...bovendien had ik ook steeds het gevoel ongie te moeten worden. met danielle precies hetzelfde toen was ik 9dgn overtijd toen ik positief testte,...moed houden!! maartjeh fijn dat alles goed is met mini maartjeh judith lekker dingen aan het verkopen. en miep de boodschapjes weer binnen ik heb na bij mijn mams geweest te zijn dani op bed gemikt en ben er zelf ook ingekropen....ppfff voel me iets beter nu...(die vermoeidheid is echt killin')
Nou, niels is wel ziek geworden... ik word er niet goed van, hij is elke maand een keer ziek, laatste keer was voor pasen, 6e ziekte, daarvoor in maart en februari buikgriep en eind december ook 10 dagen ziek geweest. Hij had net 39,2. Maar ff een zetpilletje gegeven. Hij heeft de hele middag op mn schoot gehangen, gelukkig ook nog een beste poos geslapen (op mij, ik helemaal stijf had ik er graag voor over). Gelukkig wel wat gegeten en goed gedronken. hmmm, lees nu dit, dan moet je toch zelf ook op het asfalt gegooid worden, grrr WASHINGTON (ANP) - Een Amerikaanse man heeft na een hoogopgelopen ruzie met zijn ex haar baby ontvoerd en vervolgens uit het raam van zijn auto gegooid. De kleine van vier maanden overleefde de smak op het asfalt niet, meldden Amerikaanse media dinsdag.
Senna heeft niet meer geslapen vanmiddag, maar was wel helemaal kapot rond etenstijd. Ik was op de fietst naar de stad gegaan en toen heeft hij nog 3 kwartier in de wagen geslapen. Dat doet hij tegenwoordig opeens vaker als hij niet wil slapen.... Merk ook dat het tussen de middag slapen steeds minder wordt. Meestal anderhalf uur. Soms twee en soms helemaal niet.... De auto is dus niet door de keuring heen....Remblokken moeten vernieuwd (had jan wel beetje verwacht) en nog wat dingetjes. jan neemt morgenmiddag vrij zodat hij samen met zijn vader het kan fixen, want dan moet hij vrijdag weer gekeurd. Beetje jammer van de centjes maar ja.... Ik probeer nog wat foto´s in mijn album te plaatsen.
Johanna even lekker bijgetankt!! Sanneke..zou t zo zijn...wie weet weten we t 15 juni al.. en wat een vreselijk nieuws zeg..dan spoor je toch niet.. zo;n vent moeten ze aan een touwtje naast de auto hangen... Ach gossie..Niels toch weer ziekjes..hè bah! dikke knuf!! Olga..hoeveel slaapjes doet Senna nog op een dag dan? Hier doet Mika 1 slaapje van de ene keer 1 uur..en de andere keer 2,5 uur.. balen dat je auto niet door de keuring heen is...zonde geld altijd hè... maar remblokken zijn wel heel belangijk hè...
Paar nieuwe foto´s in album! Miep, Senna slaapt al vanaf 10 maanden 1 keer op een dag en nu dus ook steeds korter. Maar ik laat hem zowiezo maximaal 2 uur slapen anders lukt het ´s avonds niet. Sanneke, Niels weer koorts....niet leuk! Hier is Senna ook sinds januari 3 keer flink ziek geweest. Oh meiden...ik zou wel verder willen reageren maar Senna is weer aan het huilen. Eerst was het maar een beetje jammeren, maar nu is het menens... Tot morgen dan maar....
Olga..leuke foto's!! wat wordt ie groot hè!! die in de tractor is leuk!! en al zolang op 1 slaapje! ik weet t niet eens meer wanneer Mika dat ging doen. Hopelijk gaat ie zometeen lekker slapen hoor!!
Meiden, ik moet echt even klagen! Vandaag kwam ik laat thuis van t werk. Had een borrel . Het is vandaag schoonmoeder oppasdag. Het was half 7 en Sam had nog niet gegeten terwijl hij van mij altijd om half 6 eten krijgt. Hij gaat tenslotte om 7 uur naar bed. Nou dat ging er vandaag dus niet in met het resultaat dat hij morgen waarschijnlijk niet wakker wil worden voor de opvang..... Verder staat er ineens een mega grote piratenboot (opblaasbaar) in de woonkamer met 150 ballen erin. Ik werd gek!!! Ik kom om in het speelgoed meiden en ik overdrijf echt niet... We wonen in een flat, 6 hoog.. ik heb hier gewoon geen plek meer voor. Snappen die mensen dan ook helemaal nietsssss. Vervolgens weer mega overdrijven als hij valt. Ik kan daar niet tegen. ZE rent er gelijk heen en tilt hem op. Ze geef mij of Jan geen kans.... kan er zo boos en ook verdrietig van worden. Zelfs Jan wordt gek... Sommige mensen hebben zo'n dikke plaat voor hun hoofd. Snik... *niet gelezen verder.... solly!!!
Britteke..wat balen zeg...dan kan je echt effe flink boos worden hè.. dikke knuff ik ga zo boven in bed tv kijken..want Jan giet hier voetbal kiekuh... dus fijne avond...en tot morgen maar weer...
brit, knuffie... en megairri dat je haar niet kan bereiken... miep, kijk ze! olga, ga zo ff spieken in je album en senna weeeeeeeeeeeer aan eht klooien met slapen *SENNA, GA TOCH SLAPEN MAN!* hier zit niels nog steeeds tussen 1 en 2 salapjes in; als hij s morgens weer gaat slapen maak ik hem na max 1 uur wakker anders wil hij smiddags niet en dan duurt de middag wel heel lang
ik wilde de opblaasbare blokhut halen maar niet doen dan [-X als het net zo,n groot ding is als de piratenboot. Ik kan me je frustaratie wel goed voorstellen brit. Ik heb het vooral met mijn familie die me nog als kleine meisje van vroeger zien...kom op zeg, ben inmiddels moeder van 2 meiden, zal toch best een beetje inzicht hebben in de dingen die goed zijn voor mijn kinderen......echt.... ook een plaat hoor!!
Hoi dames Denk laate even weten hoe het met ons gaat sommige dames hadden dat gevraagd. Hier gaat het wel goed Nick is alleen goed ziek geweest maar gelukkig weer de oude nu. En hij is afgelopen zondag 2 x gevallen , hij valt nooit.'Maar nu over de bank leuning over de kop, was gelukkig niets aan de hand maar we waren wel heel erg geschrokken. En 2 uur later viel hij met zijn kin op de verwarming ,heeft heel erg gehuild , was ook heel zielig , een glup in zijn kin maar hoefde niet gehecht te worden , deed hem wel pijn m, maar ook dat gaat nu weer goed gelukkig. En verder is hij weer goed verwend de afgelopen dagen . Veel cadeau's gehad op Sjoerd zijn verjaardag . En vandaag het opblaas bare huis ,,en het piraten schip staat in de wacht , maar ao te horen van Britteke is hij groot. Maar hier gaat het gewoon na buiten. Ik heb trouwens leuke foto's voorbij zien komen . Ik heb trouwens nieuwe foto's van Nick op mijn Hyves gezet. Voor iedereen een hele dikke knuffel van ons
@Sanneke, veel beterschap voor Niels. Echt vervelend dat hij weer ziek is. @Britteke, dat lijkt mij ook heel vervelend als je al meerdere keren hebt aangegeven dat jullie gedachtes anders zijn over opvoeden etc. dan de gedachtes van opa en oma. Sterkte in de strijd. @Arka, spannend hoor. @Gerda, leuk om weer van je te horen. Dat is inderdaad wel schrikken dat Nick 2x gevallen is, gelukkig geen ernstige schade opgelopen. @Foto's. ik heb hele leuke foto's voorbij zien komen. @Missk. Hopelijk gaat het lukken met je huisje. Ik wens je het van harte toe. @Sam, wat een leuke en lange update van Lynn. Eliora kletst ook nog niet zoveel aan verstaanbare dingen. Mama, papa, ja en nee zijn als zodanig herkenbaar, voor de rest kan ik er geen chocola van maken. Verder weet ik het niet meer. Eliora is gelukkig weer helemaal beter. Ze heeft vandaag zelfs alweer 5 boterhammen gegeten en haar tussendoortjes natuurlijk. Ze is niet echt van het warme eten, maar daar maak ik mij ook niet zo druk om. Ze eet op zich genoeg. Verder was ze gisteren door vermoeidheid veel driftig, wat ontzettend lastig is dat om daar op een juiste manier mee om te gaan. Vandaag was het al een stuk vrolijker. Ze slaapt tegenwoordig vanaf +/- 20.15 - 6.30 uur. Vooral dat tijdstip van wakker worden ben ik niet zo blij, vind het wel erg vroeg, maar ja, ik ben wel blij dat ze eindelijk op een redelijk normaal tijdstip gaat slapen. @Box, wi j hebben hem nog staan, niet dat Eliora er nog in wil, maar we hebben geen plek waar die kan staan en we willen dat ding nog niet kwijt. Zo, dat was het weer voor vandaag, ik ga zo mijn bedje opzoeken. Tot de volgende keer maar weer.
meiden kom even zwaaien ben dood op en vet misselijk dus duik mijn bedje in MORGEN KAN IK EINDELIJK MIJN RIJBEWIJS OPHALEN joepiej slaap lekker
pff jullie kunnen typen kan het allemaal niet meer bijlezen Gelukkig dat ze nu weten wat de oorzaak is bij Kelly en de kleine nog lekker blijft zitten. Thanx malaika ik heb ja nu de poetstik en ik was de doos van Ryan waar ik alle eerste spulletjes in heb zitten zoals eerste speen en mutsje enzo en daar had ik ook de kaartjes in zitten van het ziekenhuis en het bloemetje die ik van Malaika had gekregen vond het wel leuk om alles terug te lezen ik heb dr ook veel dingen uitgeprint inzitten van het forum dus als Ryan naderhand het huis uit gaat kan ie zn doosje meenemen en alles lekker nalezen Hier is mijn emo bui bijna voorbij...gisteren ff een woedeuitbartsing gehad en die deed wel goed...wel zielig voor de andere mensen natuurlijk maar ik was blij dat ik het ff kwijt was =D> @Lindy Rijbewijs? ik heb het ff gemist gefeliciteerd!!!! @Sanneke veel beterschap voor Niels arm jochie! @ Arka mss over 2 dagen wel positief? ik ben benieuwd @ Amber wat heb jij leuke kinderen die koppies gewoon van ze. Echt hele mooie kinderen! En die met die voetbal het is net een kleine gentlemen. @ praten.... hier is Ryan aan het papegaaien en echt een flink stuk eerder mee begonnen als Lex echt bijna alles kan je ryan nu leren gisteren heb ik hem bed en boef geleerd haha en hij zei het meteen na moest wel ff lachen kwam er gisteren achter dat ie alles deed nazeggen ik denk meteen ff proberen wat meneertje allemala kan zeggen @ box...Hier gaat Ryan er niet echt meer in meestal ff smorgens als ik ff z'n melkje pak maar daarna meteen eruit onze box is nu meer een dump plaats voor speelgoed @britteke Die frustratie heb ik hier ook mijn moeder weet het soms altijd beter maar volgens mij heeft ze het zelf niet door dat ze het doet. Soms antwoord ze ook voor mij tegen lex en daar kan ik echt niet tegen dan vraagt hij b.v voor een koekje aan mij en voordat ik wat heb kunnen zeggen zegt mijn moeder dan al je mag van mama geen koekje meer...dan heb ik echt zoiets van ik kan ook zelf tegen me eigen zoon zeggen dat ie er geen meer mag hoef jij niet te doen. @ speelgoed...hier snappen sommige mensen ook niet dat we al GENOEG hebben. We hebben zelfs zoveel speelgoed dat er zelfs dozen onder ons bed staan met speelgoed erin. wij hadden toen eentje die kwam met een trampoline aan voor in de tuin...onze tuin is echt klein en we hebben een overkapping in de tuin dus trampoline spingen kon zowiezo al niet want dan zouden de kinderen door de overkapping moeten springen sommige mensen kunnen dus echt niet nadenken wel leuk bedoeld...die hebben we dus maar bij me ouders gezet want die hebben een grotere tuin. En de irritatie als ze zijn gevallen heb ik dus ook heel erg als Ryan of Lex zich pijn hebben gedaan wil ik echt niet dat iemand anders hen oppakt en als iemand dat dan doet vind ik het gewoon debiel dat ik moet gaan vragen of ze het kind aan mij geven. Zaterdag hebben we eindelijk de pretecho...me moeder gaat mee miranda (Minimuisje) en me schoonzusje dus word gezellig.Ik ben zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet. Maar iedereen weltrusten hier ga ik ook mn bedje in anders ben ik morgen doodop! doei doei
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH Ik heb wéééééér blaasontsteking en het doet zo'n pijn en kan niet slapen! heb al 3 kuurtjes in één maard gehad... Grrrrrrrrrrrrrrrr