jee juffie ik heb geen antwoord op je vraag, maar kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. hopelijk komen ze er snel achter hoe dit kan,. *knuff* en beterschap met je blaasontsteking. miep en gerda gezellig gemeet...wat een leuke foto's arka nog in de wachtmodus lees ik. olga leuke koopjes gedaan hier vandaag gezellig rustig dagje gehad..dinnetje is wezen koffieleuten vanochtend en daarna hebben we samen boodschappen gedaan en bij haar thuis gelunched...vanmiddag lekker rondgerommeld in huis. daan is beetje sjaggie denk een sprong ze is zich weer als een razende aan het ontwikkelen...ze koppelt woorden aan elkaar en je merkt dat ze echt dingen snapt en verbanden kan leggen. ze eet als een bouwvakker trouwens, haha..moet er soms echt om lachen.
@Iloon: gefeliciteerd met je grote zoon. Jeetje, 11 jaar alweer. Time flies. Is hij al goed verwend? @Juffie: ga zo je topic lezen... @All: probeer zoveel mogelijk bij te lezen, maar reageren lukt me niet zo goed. Ik weet dat jullie lief zijn en dat niet zo erg vinden, maar het voelt inmiddels wel een beetje rot dat ik bijna alleen maar over me, myself and I kan praten...
@Juffie: jeetje, volgens mij moet je je rotgeschrokken zijn. Maar lieverd, zoek het niet meteen bij jezelf. Je zorgt hartstikke goed voor je meisje. Misschien heeft ze gewoon even wat extra ijzer nodig. Ik heb ook bloedarmoede gehad. Kreeg meteen pilletjes en binnen de kortste keren ging het weer goed. Hopelijk geldt dit ook voor Jay. Dikke knuff!!!
Sanneke, hier is de pagina ook heel traag! Hoe is het met Niels? Juffie, ieuw nageltjes die er zomaar afvallen...ik zou nou niet direct denken dat dat met bloedarmoede te maken kan hebben. Heeft de HA geen tips gegeven wat je zelf nog meer kan doen om het op peil te houden? Johana, ach Daantje in een sprong... Iloon, gefeli met Glenn, alweer 11 jaar. Gaat hij zeker al bijna naar het voortgezet onderwijs? Of eerst nog naar groep 8? Miep, Senna doet dat ook met puzzels....alles weggooien of ermee rondsjouwen en benoemen. Thuis heb ik alleen een hele grote insteekpuzzel met heel veel stukjes. Die heb ik nog maar niet gepakt....hij maakt al genoeg zooi in de huiskamer.
Hooi! Hier alles goed. Niels is maar 1 dag zielig geweest (alleen gister). Hij had 39.2 toen ik hem in bed legde en vanmorgen was hij weer fris en fruitig! Bij de oppas, waar hij 2 wk geleden voor het laatst was geweest was hij supergezellig! en hier ook vanmiddag. Misschien kiesjes ofzo die gister aan eht groeien waren? k weetnie vanmiddag kwam ik pareltje met eliora en Jan nog tegen. Geinig hoor. Eliora zag alleen maar Niels! haha. Misskeita, knuf! (de zoveelste juffie, ik weet het ook niet van de bloedarmoede, wat voor tips heeft de HA? Miep en Gerda gezellig gemeet! Leuke foto's! Olga, senna ook raar doen met puzzels. Niels doet soms een poging, haha maa rgeeft het snel op. Morgen gaan we 2 nachtjes met de caravan weg. gelukkig verwachten ze beter weer. misschien tot straks, anders tot zaterdag!
Ik ben zo trots op mijn lieve jochie! Vanaf januari steeds een beetje lopen modderen met hem. Drie keer ziek, slecht slapen, slecht eten, alleen maar mama willen en totaal niet zichzelf kunnen vermaken (maar dat kon hij nooit). Was best vermoeiend en lastig soms. Maar sinds vorige week is hij zo gezellig en wijs en goed te spreken. Oke....het slapen gaat nog steeds niet altijd goed, maar dat kan ik veel beter handelen nu hij overdag zo´n heerlijk ventje is! Hij blijft maar kletsen en lachen en zich uitsloven. Zijn mondje staat gewoon niet stil; alles wordt benoemd, hij maakt echt zijn wensen goed duidelijk met woordjes en geniet als ik met hem mee kletst. En zelfs het spelen gaat enorm vooruit. Hij kan nu zelf rond keutelen en is met van alles en nog wat bezig. Alles natuurlijk heel kort, maar hij heeft nog nooit zoveel met zijn speelgoed gedaan als de laatste week. Ik kan dan wegdromen terwijl ik naar hem kijk. Natuurlijk word ik er ook nog veel bij betrokken, maar niet meer op die ik-wil-alleen-maar-mama-hangen manier. Maar gewoon gezellig contact en vol trots kan hij iets laten zien of doen. Ook papa is weer helemaal in beeld bij hem. Bij moeheid, verdriet of als hij niet lekker is, wil hij nog wel alleen mama. Maar verder is hij weer blij met papa en samen spelen en gek doen is leuk! Verder is meneertje heel uitdagend en kan hij ontzettend driftig reageren. Maar juist dat vind ik wel leuk hoor! Ik heb (meestal) veel geduld en ga gewoon op een rustige maar duidelijke manier de ´strijd´ met hem aan. Ik merk dat hij nu al een beetje begint te snappen hoe het werkt en wat hij kan verwachten. Ook al weerhoudt hem dat er niet van om tegendraads te zijn hoor.... Kortom, I love Senna! En dan gaan jan en ik juist dit weekend saampjes weg...vind het nu toch wel lastig om hem twee nachtjes te moeten missen!
Sanneke, oja dat is waar ook....jullie gaan de nieuwe sleurhut inwijden! Veel plezier en het wordt inderdaad beter weer! Gelukkig is Niels were helemaal gezellig. Ik heb hierboven wel weer een heel verhaal geschreven zeg.... Ik mis Dee al een poosje trouwens.
Ik weet niet hoeveel tijd ik morgenavond heb en vrijdag moet ik werken en eind van de middag gaan we naar Brugge. Dus waarschijnlijk spreek ik jullie pas na het weekend weer....
Iloon..gefeliciteerd met Glenn!!! Juffie..wat schrikken zeg..hopelijk heeft de dokter goed advies voor je! Johanna gezellig dagje gehad! Misskeita..Dikke knuff!! Sanneke..fijn dat Niels weer beter is!! en lekker 2 nachtjes met de caravan weg!leuk!! Olga..echt genieten hè ...die kids van ons!! en werkse dan maar...en geniet van je weekendje hè!!!veel plezier!1
goedeavond.... sorry, niet echt bijgelezen, alleen deze pagina... Jufffie, Jay bloedarmoede? en nageltjes die eraf vallen...jee meid... sterkte ermee...hopelijk wordt het gauw beter... Miep....Meeting Wijhe of Hattem....IKKE OOK!!! Sanneke, het weekend weg met de caravan?! Leuk... veel plezier alvast! Olga...ook het weekend weg?! zonder Senna....spannend! fijn dat het nu zo goed gaat met Senna... Hier net naar een verjaardag geweest van nichtje van Jan.... heb me mateloos zitten irriteren....dus ben maar weggegaan....onder het mom van: de oppas moet optijd naar bed ( mijn broertje) ggrr, heb altijd zo'n hekel aan die verplichtingen.....ben in bijna 2 weken tijd nog geen avond thuis geweest.... of late diensten draaien, of andere verplichtingen....BLEGH! ( sorry, moest er effe uit)
Goedemorgen.. Judith..kom jij eens van die meeleesbank af.. Loesie..niks aan hè..die verplichtingen als verjaardagen..bah!! Meeting ...leuk er is al animo!!!! Wie wil er nog meer mee!????? ga zo even wat boodschappen doen... en als t droog blijft vanmiddag misschien even de stad in...zie wel eventjes...
Olga zo schattig dat Senna babbelt!! Hier nog steeds geen ongi. Maar ik geloof echt niet dat ik zwanger ben. Daar ben ik niet ziek genoeg voor. Bij Elisabeth was ik echt misselijk en moe en nu eigenlijk niet.