Dag lieve vriendinnekes, Ik heb een quiz voor jullie, jullie beslissen. Eerst de opgave: Zaterdag 4 april begon de ongi. maar zette pas echt door maandag 6 april. Negatieve test 2 mei, negatieve test 4 mei. Vroeger had deze dame last van onregelmatige, lange cyclussen, maar na haar zwangerschap werden dit cyclussen van 28-30 dagen. Ze voelt zicht niet echt zwanger en durft er ook niet op te hopen omdat ze denkt dat het niet kan neg testen maandag en dan alsnog zwanger zijn. Keuzemogelijkheden: a. zij wordt vandaag of morgen ongi b. haar cyclus is weer helemaal in de war en ze wordt alsnog ongi volgende week of zo c. ze is zwanger d. eigen oplossing:................. De meerderheid wint :-D
misskeita...ja hij is zeker goed verwend! En idd voor je het weet zijn ze groot haha! olga...hij zit op speciaal onderwijs voor zijn ADHD/ODD, zit nu zeg maar in groep 7 idd..nog 1 jaartje en dan mogen we al een middelbare school gaan uitzoeken voor hem!
Meeting Ballorig Wijhe of Hattem (ergens in juni ): Judith en Esmee Loesie en Nicky Miep en Mika Gerda en Nick
arka: nee we zijn er ook niet mee bezig, mijn cyclus is wat van slag. dus ik wacht op de ongi.. en hoe is het bij jou?
goedemorgen dames! ik ga zo bijlezen en reageren maar eerst even mijn blijdschap spuien! vanmorgen echo gehad en ja hoor er zit echt een kindje dat al druk ligt te draaien enzo. pff ik was bij J en nu weer zo bang dat ik helemaal niet zwanger zou blijken! maar nu heb ik bewijs. hoera! nu mag ik dozen ed aanvragen! joepie. zo nu ga ik bij lezen.
sorry ik heb bijgelezen maar ik ben net een zeef momenteel. ik las ergens dat miep failliet gaat als het een meisje wordt ik heb hele mooie foto's gezien van rubin en de kids van Amber! mooi! @misskeita; gefeliciteerd met je huisje! kan me je dubbele gevoel voorstellen! @arka; ik duim voor C! @sanneke; veel plezier op de camping! @moederdag; hier een doosje chocolaatjes en een foto van Jonathan gegeven wat ik krijg weet ik natuurlijk nog niet O maar manlief zeurt al een week of er nog geen pakjes met de post zijn gekomen en dat ik daar vooral van af moet blijven en verder weet ik het niet meer, sorry hier is het grijs en vochtig...bleh maar straks toch nog maar even naar de supermarkt fietsen.
Nannaf...wauw...gefeliciteerd met je goeie echo meid! Salapio...dianne...zwaai, zwaai! Miep...zo al best wat animo....4 ! Hier vanmorgen effe de stad ingeweest....wat voor moeders en schoonmoeder gekocht.... nicky ligt op bed te brabbelen.... vanmiddag/avond werken, en dan ben ik eindelijk 3 dagen vrij! ow daar ben ik zooooo aan toe
Dianne en Salapio...zwaaai!!!! Arka,..ik hoop op C.. Gerda...leuk dat je ook meegaat!! Nannaf..fijn dat de echo goed was!!! en klopt de uitgerekende datum ongeveer? Loesie..al effe gestadt vanmorgen! en lekker nog eventjes werken en dan even bijkomen!! Hier de boodschappen ook binnen...t is hier toch raar weer..t dreigt met regen..bah!
** Kicked Maartjeh van de meeleesbankt** Goedenmiddag meiden! Olga..Jij ook heel veel plezier het weekend! Iloon gefeliciteerd met je grote zoon! Juffie.. jeetje.. De nageltjes van jayda vallen er af.. Hopelijk is het niets ernstigs. Misskeita.. lekker ego kletsen hoor! Alles voor het huisje rond? Miep.. Ben er al weer hoor! haha.. Mika lekker aan het puzzelen. Vind het erg veranderd als ik de foto's van Gerda bekijk. Ben benieuwd naar je knappe knul! Hoe is het met je? Baby lekker aan het huizen in je buikkie? Sanneke.. Heel veel plezier tijdens de daagjes weg! Nannaf.. Fijn dat de echo een mooi beebje liet zien! Loessie.. Wij hebben ook gauw verjaardagen waar ik nu al van kriebelen.. Ga denk ik ook niet. Goede reden om naar huis te gaan. Hoest met je teentje?? Dianne.. Zwaai! Salapio.. Tot snel.. We missen jou leuke geklets over Mirre ook! Arka... Ik ga voor antwoord C! *** Esmee was gisteravond weer aan het spoken. Ze heeft echt last van de kiezen, arme meid. Vanmorgen even bij een vriendinnetje op visite geweest! Esmee heeft lekker gespeeld met haar dochterje. Beiden enorme driftkikkers.. Ze stonden samen te stampvoeten toen ze naar binnen moesten omdat wij koffie wouden drinken. Mijn vriendinnetje heeft een speelhuisje buiten staan. We moesten hier vreselijk om lachen. Verder zijn wij 2 dagen na elkaar jarig en ipv een cadeautje over en weer gaan we met zijn tweeën lekker uiteten en daarna lekker borrelen! Nu al zin in! Vandaag komt het grind voor de voortuin binnen, we hebben sierstenen en het tuinhek verkocht en dat wordt vanavond opgehaald. Al lekker wat centjes verdiend met dingen verkopen! Het huis is weer aan kant, de was allemaal weg. Dus nu ook een beetje weekend voor mij. Erwin belde net dat hij morgen gesnipperd heeft! Leuk!!! Net bij de eci nog een nieuwe dvd van k3 besteld. Leuk!! haha
Maartje ook gezellig mee!! Judith.hier is alles goed hoor..zolang ik rustig aandoe.. beebje zit vast wel prima binnenin.. Ach Esmee zo'n last van de kiezen..hè zo zielig hè..ben benieuwd of ze ook veranderd is!! en vanmorgen gezellig op de koffie geweest!leuk! en ook met de tuin bezig..heerlijk als dat straks klaar is!! Dus grote plannen voor morgen? gezellig samen op pad? Mika slaapt nog...en t is nog droog..maar of ik nog de stad in loop? ik voelde net alweer mijn billen zeer doen..dus of t verstandig is om zo'n eind te lopen..? NOu ja zie wel even..
Meeting Ballorig Wijhe of Hattem (ergens in juni ): Judith en Esmee Loesie en Nicky Miep en Mika Gerda en Nick Maartje en Charlotte
Welke dag komt voor de meeting dames goed uit?? Kunnen we wat data gaan prikken. Miep.. Oei. weer last van je billen. Vervelend hoor! Morgen gaat Erwin met de tuin bezig. De taxus moet worden geplant en het gring uitgeharkt.. Druk dagje dus! Ik hoor Esmee kletsen dus maar weer naar de brievenbus wandelen, heb weer een pakketje , weer kleertjes verkocht!
Judith..mij maakt de dag niet zo gek veel uit..of ik moet net niet kunnen. ah Morgen dus met de tuin bezig..lekker!!hopelijk beetje mooi weer erbij! En weer spulletjes verkocht!leuk!! ik heb nu alles bewaard van Mika..ben benieuwd of ik t kan gaan verkopen of nog een keertje kan gebruiken..... Ninien..ja ook gezellig komen!!