Ninien.. Zal proberen het geld niet meteen weer allemaal uit te geven oke! haha Waar woon je dan? Miep.. Hoop ook dat we er een beetje weer bij hebben. Net nog even bij schoonpaps en mams geweest.
@ninien; druk met verkopen dus, leuk! lang leve mp! ik wilde boodschappen doen maar Jonathan werd heel vervelend dus maar weer op bed en hij slaapt nu nog dus ik ben bang dat het patatjes worden vanaaf met rabarber dat dan wel voor de vitamientjes zullen we maar zeggen. vanaaf naar de manege. is een paar weken geleden ivm koninginnedag enzo dus ik ben benieuwd hoe het gaat. fijne avond allemaal!
Meeting Ballorig Wijhe of Hattem (ergens in juni ): Judith en Esmee Loesie en Nicky Miep en Mika Gerda en Nick Maartje en Charlotte Johana en Daniëlle onder voorbehoud wil ik ook wel mee.... ik pleit voor de woensdag!
Kruipt weer vol met blauwe plekken over op mijn lijf op de bank terug en kijkt heel verwijtend naar Judith! 8)
Hoi hoi, ben ik toch nog even snel.... Juffie, hoe is het nu met Jay haar nageltjes en weet je al wat meer? Er wordt weer een gezellige meeting gepland, leuk hoor! Maar voor mij echt ook te ver! Nannaf, joepie een mooie echo gehad!!!! Salapio, zwaai terug....drukke meid! Ess, hoe is het met jullie? Heb je je snoertje van de foto camera al gevonden? Ik wil foto´s zien! Iloon, aha Glenn nog maar 1 jaartje basisschool...Speciaal onderwijs wat Glenn doet was voorheen zeker de MLK of niet? Zijn er goede mogelijkheden voor een middelbare school voor hem?
Arka, wat duurt het wachten lang he....laat die duivels maar snel komen en anders moet die test eens heel vlug positief zijn! Loesie, eindelijk een paar daagjes vrij. Wat een boel verplichtingen heb je gehad...zou ik ook moe en gek van worden.
jeej ook een keertje dat ik ken (als ik nog niet bevallen ben dan haha ff met Roy over hebben of die het verstandig vind als ik ga want dan ben ik toch al ruim 35 a 36 weken
@Juffie, oei dat is schrikken dat de nageltjes bij Jayda er maar zo vanaf vallen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over wat er aan gedaan kan worden. @Olga, wat een leuke update over Senna en een heel prettig weekend toegewenst. @Arka, spannend hoor, ik hoop voor je dat het antwoord C is. @Judith, wat leuk om je tuin zo te veranderen en wat prettig dat MP bestaat @Iloon, nog van harte gefeliciteerd met je grote zoon. @Sanneke, een leuk weekend toegewenst in jullie caravan. Verder ben ik het een beetje kwijt. Nou, ik ben vandaag met Eliora naar een vriendin geweest in Breda. Wat een drama is dat om daar met de trein te komen vanuit A'foort. Je bent echt gigantisch lang onderweg en dan zitten er ook nog eens geen liften op de stations Breda en Rotterda. Dus dan ben je afhankelijk van vriendelijke mensen om Eliora in de buggy de trap af te dragen of de trap op te tillen. Verder was het erg gezellig bij dinnetje, zij is nu 19 weken zwanger en dat is wel leuk, lekker ervaringen uitwisselen en zo. Nou, ik denk dat ik ook maar zo eens mijn bedje in ga kruipen.
Meiden ik kom even zwaaien heb morgen een drukke dag demy weg brengen en daarna kapper en bruiloft dus ben er zateradg pas weer maar wou toch ff komen zwaaien ehb wel braaf bij gelezen maar nu ff geen zin en tijd meer om te reageren tot zaterdag knuffel fijn weekend/.