Jeetje Miep jij bent ook weer lekker vroeg!! Was Mika ook al zo vroeg wakker? Hoe laat leg jij Mika s'avonds opbed? Ik ben weer aan het werk tot 13:00 uur. Gelukkig ben ik morgen een dagje vrij. groetjes Sam
hey meiden, wat is het hier stil! Hoef maar 1 blz bij te lezen. @Frederike: super-wieg! Werk je ook op bestelling? Leuk dat er weer een meeting wordt gepland. Alleen door de week en heel ver, dus wij zijn er niet bij. Vandaag 12 weken zwanger!!! Vannochtend vroeg al met Hannah aan het verven geweest voor moederdag: schilderijtje voor mijn moeder en mijn oma gemaakt. Ze vond er helemaal niets aan. Verf aan haar handen was maar vies en ze liep meteen naar de badkamer om in bad te gaan. Zo even naar de markt. Daar hebben ze vast wel een mooie bos bloemen voor mijn mama. Ga morgen gezellig met haar en Hannah ontbijten en daarna naar mijn oma. 4-generatie-moederdag
zo tijd voor een update! Hier is alles oke, heel druk geweest deze week, vriendje lief wil voor zich zelf gaan beginnen en dat kost heel veel tijd en moeite. Gister gesprek gehad. (franchise)en dat was echt heel erg leuk. We waren wat gespannen toen we binnen kwamen maar het ijs was gelukkig snel gebroken. Het was heel erg intersant en hebben ook een vervolg afspraak gemaakt. Ik hoop zo dat het allemaal lukt. Met bas gaat alles goed, dinsdag was hij weer ziek 40 graden koorts en woensdag was het zomaar weer over. heel vreemd allemaal. Hoe ist hier? nog wat gemist? ik heb nog niet bij gelezen......
Joehoeeee... is er iemand???? Zit de finale van X-factor kijken... Denk dat Lisa gaat winnen... maar ze zijn eigenlijk allemaal wel goed he.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Britt, hier ook Xfactor aan het kijken, Lisa & Rachel naar de Finale, helemaal mee eens, denk idd dat Lisa gaat winnen. Wanneer krijgen jullie bericht over dat nieuwbouwproject? Frederike, WOW, you're so handy! 8) Wat super gaaf dat je dat zelf kan maken....Waar/ hoe van wie heb je dat geleerd? Nog een beetje rust(i) gegeten? Misskeita, leuk ontbijten met z'n allen, maak het maar gezellig meis! En yahooooo 12 weekjes! =D> Dianne, wat spannend voor jullie. Wat wilt hij precies gaan doen? Johanna, nog lekker paardgereden gister? Miep, wat gaat het hard bij jou joh, alweer 15w wahooo, nog effe en dan weet je het geslacht, spannend! Gister nog leuke aankopen gedaan?
Net vrienden op visite gehad, lekker buiten gezeten. Had allemaal Tapas gemaakt, was gezellie.. Enne....Malt bier is ook best te doen...
Sam..lekker gewerkt? en ik ben altijd vroeg wakker...Mika verschilt nog wel eens..maar meestal haal ik m nu rond 8 uur uit bed..ook al brabbelt ie soms om half 7 al hoor.. Misskeita..12 weken!! gefeliciteerd!Gaat t snel hè vind je niet? en een leuk schilderijtje gemaakt voor je mams..leuk!! Dianne..wat leuk dat je vriend voor zichzelf wil beginnen!! wat voor bedrijf? Johanna..zekers stil...heb jij niks te vertellen? Britteke...en is t al afgelopen? wie heeft er gewonnen? Essebes..Nope ben gisteravond niet de stad in geweest..heb de familie geknipt..en vanmidag ook niet weggeweest.. maar we zijn gister wel geslaagd voor een commode en kledingkast voor Mika.. En gezellig avondje gehad..leuk!! Hoe'st verder?? Hier vandaag niet zoveel gedaan..tenminste..we zijn boven bezig geweest..rotzooi opruimen.. tja we moeten toch weer doorschuiven hè..ben blij dat we 4 slaapkamers hebben.. en een grote zolder.. Dus was vanmiddag kapot..heb zomaar anderhalf uur gepit tussen de middag.. Net prison break gekeken..oeii wat spannend!
Miep, nee nog niet afgelopen... Spannend hoor. Lekker opgeruimd... Veel werk maar toch fijn als het is gebeurd he. Ess, spannend he... In de laatste week van mei wordt er geloot. Duim je mee?? We willen het zo graag en het zou zo ideaal zijn in onze situatie. Hoe is het met je knappe dochter?? en je dikke buikie??
Miep, druk bezig geweest dus. Als het kan lekker even tukken smiddags hoor, je hebt groot gelijk! Wij moeten ook nog ontzettend veel doen hoor, zou zo graag nu al willen beginnen maar eerst moet de dakkapel erop. Gister is de vergunning afgekeurd, kan koken van WOEDE Heel flauw allemaal...de afwijzing slaat nergens op... Ach het gaat nu iets langer duren maar komt uiteindelijk wel goed... Met mij gaat alles echt super goed, krijg m'n energie weer een beetje terug en heb totaal geen klachten! (op de handjes na dan..) Lierf dat je het vraagt! Ben jij al naar de dokter/Vk geweest met je klachten? Wel doen hoor... En heel de fam geknipt, wat hebben ze weer mazzel met jou! 8) Britt, Ik ga zeker duimen! [-o< Hoop het echt voor jullie hoor! en you're so sweet, met mijn knappe dochter 8) =trots gaat het super, ze is de laatste dagen wel erg baldadig, gister vond ze het erg leuk om mij constant in m'n gezicht te slaan... Vermoeiend elke keer dat corrigeren. Maar vandaag was ze weer heel erg lief! O Buikje gaat rapido..dat gaat weer een mega tummy worden! #-o Hoe is het met jou lekkere knullie?
Ess, Sam ook erg baldadig!!! (mooi woord!!!). Bijten, knijpen, slaan.. niks is te gek! Maar inderdaad ook erg lieffff.... Moeilijk om consequent te blijven als ze puppy-eyes opzetten he. Komt helemaal goed met onze kiddies hoor. Heerlijk dat je buikje zo groeit... wil t nu ook wel.. maar je weet t het he... nog ff wachten. . Balen van de vergunning.. gelukkig hebben jullie nog effe...
Dagdag dames! was ik weer! hoefde maar weinig bij te lezen maar weet bijna niks meer :shame: de camping was heerlijk, caravan ook super en niels deed het ook heel goed! slapen s nachts geen centje pijn! nu weer lekker thuis ga zo mn bedje opzoeken! truste!
Niels ook uitprobeerderig. Negeren werkt hier het beste. Als we er aandacht aangeven vindt hij dat prachtig en doet het steeds opnieuw. Ik zeg 1x op een besliste toon: NEE, dat mag niet! en dan haal ik hem uit de situatie.
nee, hier leertie er ook niks van, haha. maar er komt een dag dat je denkt: okeeeeeeeeeee! hij gehoorzaamt eindelijk! (hoop ik )
FIJNE MAMADAG!!! FRED, mooie wieg! En toch de goeie kleurencombi gekozen MEETING, leuk! Maar ik denk dat het een beetje te ver weg is ... DEE, beterschap voor Estelle ... en lekker op vakantie MIEP, gezellig hoor zo'n verhalenverteller ... en weer je kapperlijke plicht gedaan MISSK, super hoor een 4-generatie-mamadag! ESSEBES, de maltversie van Jupiler is erg lekker (voor malt dan ) ... en die buik wordt gewoon weer een superluxe villa voor de kleine frummel . En balen van de vergunning voor jullie huis ... BRITT, ik duim mee! SANNEKE, fijn dat het leuk was en dat Niels goed heeft geslapen *** Pfff computer is tergend traag ... ben alle cd's op onze nieuwe ipod aan het zetten. We hebben een soort adaptor gekocht waardoor je de ipod kunt afspelen op de autoradio, maar het lijkt niet zo goed te werken ... Hier gaat het allemaal prima. Mirre slaapt bijna standaard door , had gisteren een enorme drein-en-hang-dag, maar is vandaag weer heppiedepeppie