December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Mogguh meiden!

@anticonceptie: Daar doe ik niet aan. Ik heb geen behoefte aan onnatuurlijke dingen in mijn lijf. Wij blijven ook lekker modderen met rubbers.
    Ik ben alleen wel benieuwd wanneer ik voor het eerst menstrueer.
    Ehm... misschien een brutale vraag, maar hebben jullie al seks gehad? Wij hebben het een tijdje terug geprobeerd, maar het leek net of het bij mij "dicht" zat. :(

@mamabeer: Wat een tegenvaller! Vreselijk, dat jullie nog langer moeten wachten. Ik blijf aan je denken!

@djaminah: Hopelijk raak je snel uit je depressie en kun je weer meekletsen. Heel veel sterkte!

Vanaf gisterenavond is Annabel weer lekker rustig geweest. Gelukkig!
    Om 2400 heeft ze voor het eerst een flesje borstvoeding gehad van haar papa. Zo lief! Ze was in het begin zo boos dat ze niet aan de borst mocht, maar toen ze eenmaal doorhad dat uit dat rare plastiken tuutje ook voeding kwam, had ze het in no-time op. En wat was papa trots! :D
    Daarna heb ik haar nog gevoed, want het was maar 55ml wat ik gekolfd had.
    Oja, vanochtend heb ik beide borsten proberen te kolven. Rechts lukte prima, maar links totaal niet. En dat terwijl die behoorlijk vol zit. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Ik moet trouwens nog even in mijn agenda kijken (ligt beneden) wanneer we een afspraak hebben bij het consultatiebureau. Dan zal ik die ook op de lijst zetten.

Maar nu ga ik douchen en aankleden, zodat ik na Annabels voeding lekker met haar naar de markt hier in het dorp kan wandelen.

2. augustus

augustus Niet meer actief

Goedemorgen,

Nelly ik vroeg me af of ik al mag sexen...Ja dus?

Wij houden een lekker pyama dagje denk ik het is toch rot weer!

Kom zo nog even spieken hier.

xx

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Essebe gefeliciteerd met je verjaardag

een hele fijne dag meis

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    miep...gave avatar meid! Veel plezier vandaag met auto's bekijken!

malaika...wat vervelend dat je man ziek is en dat je er alleen voor staat meid...beterschap!

djaminah..wat sneu voor je zeg..hoop dat het snel beter gaat!

mamabeer..sterkte meid!

Essebes...Gefeliciteerd met je verjaardag! :)

sex...ja die hebben wij al weer volop ;) ...hebben het tijdje gedaan met rubbers en nu heb ik
    mijn ongi weer voor de 2e keer en ben ik aan de prikpi gegaan.
    Heb er geen moeite mee gehad met de 1e keer weer sex te hebben, voelde wel ff raar!

5. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Goedemorgen mama's!

ES: GEFELICIFLAPTEERD!
    Geniet maar lekker van je daggie!

Ja hoor Sanneke, dat heb ik ook gehad. Zeker omdat Roosmarijn na twee weken echt kon gaan huilen. Dan ben je helemaal radeloos omdat je gewoon niet weet wat er is, of de borstvoeding allemaal wel goed loopt, of ze wel genoeg krijgt enzenz. Zul je vast wel herkennen.
    En ik vind helemaal niet dat je je daarvoor hoeft te schamen hoor! Volgens mij herkennen veel mama's dat gevoel wel.
    Maar ik moet nu zeggen dat sinds Roosmarijn ook wat meer gewend is aan alles dat rozewolkgevoel weer helemaal terug is!

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jufffie

Wat lekker... britt sliep gisteren door van 00:00 tot 6:30.
    Maar vandaag weer niet :(

@ sex

Als je niet meer vloeit kan je gewoon weer los ;)

7. augustus

essebes nogmaals gefeliciteerd!

Lijkt me wel dood eng hoor sexen mede door de hechtingen :(

8. augustus

Juffie wat goed van Jayda. En lag jij niet wakker nu om te luisteren?

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goedemorgen!

Sanneke; nou je had gelijk! Ze heeft van 11 tot 05.00 geslapen :-D

Sex; Het échte werk lukt hier op een 1 of andere manier niet. Het is nog erg gevoelig en kan er niet goed in. Meer meiden daar last van? Baal er erg van!

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goedemorgen!

Es: Van harte meid!

Hier ook weer seks, eerste keer voelde een beetje raar maar was zeker niet pijnlijk. augustus: ik had 7 hechtingen ;) ik heb wel gewacht tot de oplosbare waren opgelost.

Voeding: als ik zo lees wat jullie babies drinken zit bas al aardig in de buurt, knap van hem!

11. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Zo jullie toch allemaal al veel afgevallen.

sanneke..wat leuk dat Niels zijn opa dat doet. Best bijzonder.

bibi speen uit de blije doos is hier ook favoriet. Bij mama en Dylan :)

Malaika..het zit ook niet mee. En dan nog de zorg voor 2. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en moe bent. Is het misschien mogelijk dat je hulp krijgt van vrienden/familie? Zodat jij ook een beetje aan je rust toe kan komen? Sterkte!

moon..de dokter al gebeld om het te laten checken?

essebes..kan je niet om advies vragen bij een lactatiedeskundige?? Weet het ook niet hoor geef fv. Misschien weet zij een oplossing tegen de pijn. EN GEFELICITEERD!

tigger bedankt voor de update.

Britteke..geweldig die foto waar die het op een brullen zet. Hey dat hoort er ook bij.

minimuisje...bedankt voor het nieuws. En idd vervelend dat ryan een dag moet opschuiven.

alieke..ik hoop dat ze gister avond toch nog in slaap gevallen is.

waterlelie..dat onzekere is heel normaal. Denk dat iedereen dat wel heeft. En het idee dat je het allemaal zelf moet doen. Maar geloof me je leert het snel genoeg en over een week gaat het je makkelijk af en is het net of je nooit anders gedaan hebt.
    En je hebt in ieder geval je moeder nog. Dus dat is wel fijn.

Kelly..dat is wel een hele poos. Misschien heeft ie gewoon nog honger? Ik zou even met het CB bellen/langs gaan. Misschien dat zij weten wat te doen.

misskeita..gewoon je gevoel volgen, dat is het aller belangrijkste. En anders lekker hier advies vragen. Het CB/kraamhulp etc die spreken elkaar allemaal tegen idd. Ik heb nu het boek baby's 1e jaar en daar staan ook nuttige dingen in. Als ik twijfel kijk ik eerst of daar iets in staat. Veel plezier met het showen. En lekker trots rond lopen :)

juffie..wat heerlijk. Kom je zelf tenminste ook een beetje aan je slaap toe. Voel je je vast een heel ander mens. Heb ik wel als ik lekker door kon slapen.

Miep..veel plezier bij het CB en nu maar afwachten hoeveel Mika echt is aangekomen. En daarna ook nog testrijden. Succes ermee. En laat even weten of deze auto het gaat worden of niet. In wat voor een auto ga je rijden trouwens?

Nelly hier nog geen sex gehad. Moet er nog even niet aan denken het is nog veels te gevoelig. Zou dat kunnen komen omdat Dylan met de pomp is gehaald? Iemand ervaring mee? Lijkt me doodeng weer zo'n eerste keer na de bevalling.

djaminah..heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Essebes, gefeliciteerd!!

Fijne dag!

Vannacht heeft mn man om 2 uur de eerste fles gegeven zodat ik kon blijven liggen, heeeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb half geslapen, maar dacht dat ie na 20 minuten al terug was en het was wel een uur, dus ik heb toch wel liggen dommelen. Echt heerlijk. Nu zit hij een 'linkerborstfles' te geven. Vlak van tevoren gekolfd en Niels drinkt er nu uit. Het gaat alleen niet zo heel snel... Heeft 50 cc in 20 min. Misschien straks nog even naborsten... Ow, nou laat ie een boer en gaat ie vrolijk verder. DAt ben ik niet gewend van de borst. Dan hoeft ie bijna nooit te boeren.

Vanmorgen naar het werk van mn man geweest om Niels te showen en iedereen vindt zoooooooooooo'n mooi mannetje. Echt gaaf om te horen. Trots, smelt :baby: :whistle: :thumup:
    We hebben de combicotti gekregen.

Ik ga zo even een boterhammetje smeren en de visite van vanmiddag afbellen... wat zal ik zeggen? Dat ik even bij moet slapen?

Happygirl, idd bijzonder dat Riks vader het doet. Hij heeft ook al zn kinderen gedoopt en nu dus ook z'n eerste kleinkind... Zal wel emotioneel worden, want Niels is ook naar z'n opa genoemd (zn 2e naam) en Niels is ook de naam van het overleden broertje van mn man...

Kelly, dat is wel lang hoor, 10 uur huilen op een dag! Ik zou even advies vragen aan het cb, voor je er zelf gek van wordt.

En het volgen van je gevoel vind ik een goede tip.

sex, ik merk dat mn libido wel weer terug komt! :whistle: :whistle: :whistle: Tijdens mn zwangerschap had ik een libido van een bejaarde luiaard... Dacht dat het nooit meer goed zou komen...
    maar ik durf nog niet vanwege die ene inwendige hechting...

Goed nu dus dat broodje smeren.
    kussie Sanneke

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Sanneke: Ik zie net dat we dezelfde gordijnen hebben hangen in de babykamer! Ze zijn zo lekker vrolijk he. :D
    Wij wilden eerst ook een groene wand maken, maar het is nu een groen vak geworden met drie schilderijtjes erin. Hoera voor Iekeejaa. *proest*

@Essebes: GEFELICITEERD! Maak er een leuke dag van!

Ik heb net met Annabel mijn Stokke uitgelaten. :) Ik was benieuwd hoe het ging.
    Eerst Annabel gevoed en toen in de wandelwagen gelegd. Ze sputterde eerst een beetje, maar al gauw lag ze heerlijk te slapen.
    Het is nog wel een beetje onwennig om met een wandelwagen te lopen, maar ik geniet er wel van!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    De draadjes waren naar boven gekruld.
    En kwa betrouwbaarheid maakt het weinig uit.. of je nu de pil of spiraaltje hebt.

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Sanneke: Wat voor speen zit er op de fles? Ik had gisteren voor Annabel 55cc gekolfd en dat had ze binnen een paar minuten op.
    Ik was zelfs bijna te laat om een foto te maken van mijn man die Annabel haar eerste flesje gaf. Zuipschuit!
    Ik heb spenen van Medela gebruikt, misschien dat daar een grote opening in zit ofzo. Maar het zijn toch echt spenen voor borstvoeding.
    Laatst heb ik een flesje van Avent gekocht met speen 1, misschien als we die gebruiken dat ze er dan langer over doet.

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nelly; hier precies hetzelfde met de sex! Heeeel vreemd, het lukt gewoon niet! Ik leef met je mee ;)

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nelly…Wat leuk … dat papa een flesje heeft gegeven!
    En lekker met de stokke gewandeld!

Happygirl..we gaan rijden in een ford focus stationwagen…

Sanneke..leuk hoor..lekker geshowd!
    En lekker vanmiddag visitevrij!

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zo we zijn weer terug van t cb..
    Mika was goed gegroeid!
    1250 gram! :confused: in 3 weken! Dus hij was nu 4240gram! :D
    En hij was 53,5 cm lang..dus ook goed gegroeid!
    Hij lag prima op schema!

ga nou gauw op pad...tot laters..

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    miep..wat fijn dat Mika het zo goed doet :)

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Op dit moment dat ik dit typ word Ryan geopereerd...!

Deel Deze Pagina