Iedereen een hele fijne moederdag toegewenst. Nick heeft sinds gisteren koorts boven de 40 graden ,, we zijn bij huisartsen post geweest is een virus zegt hij gaat vanzelf weer over weet niet welke virus, hij zei je moet het vergelijken met een auto als die warm wordt koelt vanzelf ook weer af. Kan die arts wel schieten, gisteren avond weer gebeld had Nick 40,4 hij is niet verkouden had geen last van zijn oortjes hoest niet, raar he.Maar zolang het niet boven de 41 komt was er niets aan de hand en hoefde we ons niet druk te maken makkelijk gezegd. Hij ligt nu lekker met zijn papa op het grote bed hopen dat hijz ich vanmiddag wat beter voelt. We blijven wel thuis vandaag. Spreek jullie later Groetjes
Lieve mama's allemaal een fijne moederdag vandaag! Ik ben vanmorgen door Esmee en Erwin verwend met een super mooi boekket bloemen. Ben er erg blij mee. Gisteren bijna 3 uur bezig geweest om alle foto's van Esmee op cd-r te zetten. Maar goed ook want gisteravond deed de computer erg raar en was ik ineens foto's kwijt. Waren er meer als 4000 En dan delete ik altijd de niet mooie foto's Vanmiddag nog even naar mijn ouders, geen zin in. Esmee heeft vanmorgen een halve kozak opgegeten bij mijn schoonouders, het is zo'n lekkerbek. Van wie zou ze dat toch hebben
gerda...beterschap voor je kleine mannetje! alle mama's...beetje laat,maar toch nog een fijne moederdag! Vanmorgen ook goed verwend door mijn kids en mijn mannetje. Serena had een fruitschaal van kippegaas geknutseld op school.errug lief! Glenn had een paar tekeningen gemaakt en Pascal was vanmorgen om 07.00u de deur uit gegaan om een bos rozen te kopen. Om 10.00u waren we al op visite bij mijn schoonmoeder, want Pascal heeft middagdienst. Verder niet veel gedaan. We hebben besloten om een pup aan te schaffen en nu kunnen we een bordeauxpup kopen via de baas van Pascal. Morgen weten we meer, hoop dat we hem snel kunnen ophalen. De pup is nu 10 weken oud.
Vanmiddag wou ik reageren maar lukte niet..dus nieuwe poging.... Essebes..wat balen zeg dat de vergunning nog niet door is..hopelijk snel!! En jijzelf weer helemaal happy..heerlijk!Liv baldadig... Sanneke..weer lekker thuis!! Britteke..wat een heerlijk ventje!!! 8) Salapio..en is t gelukt met de ipod in de auto? hier hebben we zo'n standaard ingebouwde aansluiting voor de ipod erin zitten..maar ik gebruik m nooit.. Gerda..en hoe'st nu met Nick? gaat t al iets beter? wat raar zeg van die dokters..houd m maar goed in de gaten en anders gewoon weer heen gaan!! Dikke knuf!! Judith mooie bloemen gekregen!! leuk! en wat een geluk dat je net je foto's gesaved had!!! Iloon..ook lekker verwend!!Lief!!! Och en een bordeauxdog pup...weet waar je aan begint...ik heb er 2 weg moeten doen.. Maar t zijn wel hele mooie beesten...maar je hebt er wel een werk mee hoor..strakke opvoeding nodig....de kids kunnen m niet uitlaten..veel te sterk...(ons reutje was 65 kilo..teefje ongeveer 60..) En ze kwijlen ontzettend.....moest elke week de muren afschrobben..en deuren elke dag afnemen.. Ohja..en ik weet niet of er een stamboom bij zit..anders even goed nakijken naar HD en allergiëen...zijn ontzettende gevoelige honden... Succes met de beslissing.. Hier zijn we uit eten geweest naar t pannenkoekenrestaurant voor moederdag met de hele familie.. Mika heeft ook lekker pannenkoek gegeten..
Lekker rustig hier! waar is iedereen? Nick, gauw beter worden! Hier een weegschaal gekregen die ik wilde voor moederdag. Verder niet veel bijzonders gedaan. Doegdoeg
Gerda, beterschap voor Nick, hoop dat de koorts snel zakt hoor....zielig he? Mve, wat een mazzel dat je net alle foto's veilig had zeg...pfff da's wel heel toevallig! Ik zou helemaal gek worden als de pics ineens weg zijn... Go Mirre, go Mirre! Wat fijn Salapio dat ze zo lekker aan het doorslapen is! Wat voel je je anders he wanneer je de nacht lekker kan slapen 8) Hier gaat het ook prima hoor, speentje wel regelmatig maar daarna meteen slapen. Jupiler? Owww...heb ik nog nooit gezien in de alc. vrije variant, Hier sowieso Jupiler fans! Ik ga eens zoeken... Miep, lekker pannekoekjes, ik zou er nu ook wel 1 lusten! Sanneke, fijn jij kan weer lekker op de weegschaal staan.. Ik durf hem nu al niet zo goed te gebruiken, ben al dik 4 kilo aangekomen, echt veeeeeeel! Ik kreeg vanmorgen voor moederdag een lekker beschuitje met aardbeien en versje jus, mjammie... en er zat ook nog een heel lief kaartje bij! Britt, oei zaterdag is erg lastig voor mij, eigenlijk niet te doen...
Dan in de week van mijn vakantie misschien... kom er nog op terug ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Net binnen... Samen met manlief naar theater geweest. Leuke voorstelling gezien... Yamato, Japans drummen. Erg van genoten. Vandaag ook ontbijtje gehad van mijn mannen. Sam had wat in elkaar geknutseld op het kdv. So sweeeeet. Nu duik ik mijn bedje in!!!
Hallo allemaal, Daar ben ik weer! Weekendje Gent met zijn tweetjes was heel leuk, maar toch ook erg fijn om weer bij senna te zijn zeg! Ik miste zijn gezellige geklets wel hoor en ik heb veel aan hem moeten denken. Maar toch was het wel fijn om nergens bij na te hoeven denken en gewoon samen te genieten. Langer dan twee nachtjes zonder hem hoeft van mij voorlopig niet. Even snel bijlezen, ik zie dat er niet zoveel gekletst is namelijk....
Frederike, wat een super gaaf wiegje is het geworden. Lijkt me leuk om dat allemaal zelf te kunnen maken hoor. Alleen ben ik er denk ik niet geduldig genoeg voor.... Loesie, nog steeds een auw teen....hoe krijg je het voor elkaar om wel gewoon te werken dan? Moet je niet veel rust nemen voor een goed herstel? Dee, we misten je al! Geen last meer van je holtes?
Sanneke, leuk dat het weekend met de caravan zo goed is gegaan! Ess, vergunning afgewezen...bah! Duurt het allemaal nog weer langer voordat jij je ei kwijt kunt met kamertjes1 Britt, loting is dus al bijna...ik duim ook mee hoor! Miep, aan het opruimen geweest....wel voorzichtig he met je pijn-klachten. Ik zou gewoon gaan zitten en tegen jan zeggen wat hij allemaal mag doen! Misskeita, 4-generatie moederdag wat leuk!
Ik kreeg van Senna gisteren een klein boekje met lieve ´mama´ teksten erin. Voorop zat een foto van Senna. We waren natuurlijk weg, dus ik vond het super leuk dat jan er nog wel aan gedacht had! Ik ga nu snel naar mijn werk....tot morgen!
Haai Olga, ja is even wennen he een weekendje zonder Senna. Toch goed om af & toe te doen hoor, ff met z'n twee'tjes is ook belangrijk Ik vind het lekker een weekend samen maar ben ook altijd reuze blij om Liv weer op te mogen halen! Wat lief dat je zo'n boekje hebt gekregen. Verder nog geshopt in Belgie? En heb je ook zo'n lekker weer gehad? Wij gaan komend weekend naar Center Parcs met de familie. Heb er zin in, denk dat Livhet heel leuk gaat vinden. En Jan heeft het reuze druk met z'n werk, gister is hij heel de dag & avond bezig geweest en vandaag is hij om 5u naar z'n werk gegaan en ze moeten tot 22u vergaderen.. Slaat toch nergens op? Die rottige credit crisis ook! Dus ik benblij als we zo'n heerlijk lang weekend in Centahhh Parucssss ziten! 8)
goedemorgen allemaal! allemaal een fijne mama-dag gehad? ik heb een ontbijtje op bed gehad met een tekening en verder was mijn cadeautje nog niet binnen. manlief is nu onderweg naar londen, excuriseweek van school. Verder zit ik met een gekneusde hand, ik liep heel enthousiast naar de keuken en sloeg daarbij tegen onze houten kinderstoel aan recht op de punt. AUW! dus nu beetje voorzichtig aan doen daarmee. manlief zei al je wilt gewoon niet dat ik wegga gisterochtend is jonathan voor het eerst sinds tijden weer een keertje naar de creche geweest bij ons in de kerk. vorige keer was hij gebeten door een ander kindje en had hij nog dagen een rondej tandjes in zijn handje staan. dit keer werd ik halverwege de dienst eruit geroepen (willen de ouders van jonathan naar de creche komen) had hij een bloedneus gehad en was hij daardoor helemaal overstuur. zo zielig ik kreeg hem bijna niet rustig en toen hij eindelijk tegen me aan kroop heeft hij nog heel lang nagesnikt. echt zo zielig! wat er precies gebeurt is wisten ze niet, hij kan gevallen zijn hij kan een dreun gehad hebben geen idee. arm ventje... zo dat was mijn ego-verhaaltje kga nu bijlezen
@sanneke; lekker wegeweest dus, fijn dat alles goed ging! @brit; spannend! hier word meegeduimd! @frederike; mooie wieg! leuk gedaan! @ess; balen van de vergunning! @miep; rustig aan doen hoor! @gerda; hoe gaat het vandag met nick? hopelijk wat beter, beterschap in elk geval! zo dat was in een notedop reageren. ik ga de was opvouwen
Olga...fijn dat jullie het gezellig gehad hebben.... lief dat Jan nog aan moederdag gedacht had... werken met mijn teen gaat wel prima hoor...niet teveel lopen en de lift pakken i.p.v. de trap.... verder wat rustig aandoen... Nannaf...oei een bloedneus...vervelend! britt, leuk naar het theater geweest! Hier alles prima! gisteren naar ouders en schoonouders geweest....verder niet veel bijzonders! straks weer werken.... morgen Jan jarig!
Olga..weer terug van een gezellig weekendje!!leuk!! Essebes..komend weekend lekker weg..leuk!! en jij ook al zo aangekomen..ik ook..kreeg vanmorgen op me kop.. Nannaf..beterschap met je hand!!ach en wat een pech met Jonathan in de creche... vanmorgen even naar de vlos geweest..bloeddruk 130/70...was goed..en hartje klopte mooi.. Voor de bekken moet ik idd naar fysio toe..kijken of die wat voor me kunnen doen.. mag voor m'n haaruitval vitamine b extra gaan slikken.. En ze vond me teveel aangekomen..was nu vanaf de intake tot nu 5 kilo gegroeid.. dus moest maar een eetdagboekje bijhouden en de volgende keer inleveren.. Ja duh..dat doe ik dus niet..ik zo..ja maar dat hoef ik niet te doen want ik eet toch niet goed.. Vond ze niet zo leuk..maar na wat uitleg dat ik geen groente at enzo..snapte ze t wel.. Moet alleen echt wel opletten..dus dat proberen we dan maar..alleen heb ik de hele tijd honger..en als ik niks neem wordt ik zo flauw en weëig.. Nou ja zal wel loslopen hoor.. Vanmiddag even met mams en mika naar de stad...
ooo miep op je donder gehad? hihi moest er stiekem wel om lachen! Ess: wat vervelend dat jou jan zo veel moet werken! Hmm heb weer eens niet alles gelezen. hier alles oke net lekker het hele huis schoongemaakt en net ff lekker gedoucht nu lekker op de bank. Ik heb bas even een middag uit besteed. kon ik rustig door het huis heen. ook direct de kasten maar op geruimd. tot later!