December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    pff miep, heftig! gelukkig was je er op tijd bij!

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    heeeeeeeeeeeey ik word gemist :D
    ik heb netjes op het meeleesbankje gezeten.

ff 'n update van onze kant...

angelina heeft nu 2 kiezen door en er komen boven ook 2 kiezen door.
    ze klimt zelf op de bank en ook weer eraf...ik hou m'n hart vast! 8)
    moederdag...ben ik samen met mijn moeder naar beverwijk geweest (zwarte makt)
    ik heb van jan geld gekregen om mezelf daar te verwennen :D
    2 gave tassen gescoort en de rest van voor angelina :)
    voor angelina...crocs - slaapzak - 3 pyama's - 6 rompertjes - babypop - overtrek (ben ik al aan het verzamelen...totaal = 4) - mijn moeder heeft nogeens 4 poppen gekocht :oops:
    angelina slaapt al 4 dagen uit...9 uur!
    heerlijk! :D

vraagje...geven jullie gewone melk 's-middags bij de boterham?

ik zal ook ff spammen...

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    6 maanden - 16 maanden

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    fotosessie prenatal...

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    laatste...

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Mirre gaat, brullend, op de grond zitten en met haar hoofd tegen de grond bonken ... Of tegen hetgeen waar haar hoofd eerder tegenaankomt ...

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Twee nieuwe cursussen dus veel voorbereidingstijd én idd vervanging tot half juni ... *telt de dagen af*

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tussen nu en twee weken verwacht ik mn ei ...

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre krijgt sochtends een beker volle melk en savonds een fles volle melk. Dus ja ;) ... kan ook gewoon hoor. Volle melk voor halfvolle kindjes en halfvolle melk voor volle kindjes. Poeiermelk heeft toevoegingen, maar als je kindje gezond&goed eet, is dat echt niet nodig!

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    french, ik geef niels al vanaf 12 maanden gewone melk, ook bij de boterham.

Wie maakt de melk nog warm?

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik ga zo lekker plat
    truste!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MIEP, snoeperd :) ... en heel rustig aan doen nu hoor *zet dr allerstrengste juffenblik op* ... stofzuigen hoeft echt niet iedere dag hoor :D

AMBER, he bah ... crisisstress bij je mannetje dus ... en dus ook extra druk voor jou ... *knuf*

ES, pfff wat een dagen maakt jouw Jan ... ik klaag al als Jan een keertje om 18.30 thuiskomt :oops:

SANNEKE, ochtendbeker melk is koud, avondfles is lauwig

Jan heeft Mirre vandaag naar bed gebracht, ik had avondcollege, dus heb Mirre helemaal niet meer gezien :cry: ... ik vind dat echt vreselijk ...

Mirre is zo onwijs lief de laatste weken. Wil wel veeeeeeeeeeel aandacht, maar ze begrijpt "alles" en is erg bezig met haar sociale en fysieke omgeving. Gisteren kwam mn schoonzusje even langs met zoont en dochter. Toen ze weggingen, begon Mirre te brullen vanwege het vertrek van haar nicht (5 jaar), dus R. kwam teruggelopen, Mirre springt zo ongeveer in dr armen en klemt zich helemaal tegen haar aan. Dat doet ze echt alleen bij Jan en bij mij! Zo schattig! Maar R. is ook helemaal gek van Mirre en heel erg lief ...

Verder verbaas ik me soms echt over wat ze allemaal al begrijpt. Simpele opdrachten snapt ze en voert ze uit. Ze maakt 'zinnen': woord+gebaren/geluiden bijv: papa tsss (=fiets) trein (papa is met de fiets naar de trein). Naar buiten wijzen + beeeeeh (schaap) + gebaar voor 'waarissienou' (waar zijn de schaapjes / de schaapjes zijn weg). Echt geweldig die communicatie *trots* ...

:oops:

Lekker echo-opschepverhaal ...

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @French: me LOVE Angelina-spam. Mooi meisje!

@Salapio: nog even doorbikkelen...

@Sanneke: Hannah krijgt zowel 's ochtends al bij haar middageten een beker halfvolle melk. En nee, maak het niet meer warm. Mijn moeder wel als ze oppast, en dat vindt Hannah toch wel lekkerderderder. Truste!

Toen ik Hannah ophaalde bij het KDV was ze een gloeiend kacheltje. Was net op komen zetten, en omdat ze wisten dat ik er aankwam, hadden ze niet gebeld. Thuis temp gemeten: 39,5. Schrok toch wel een beetje. Hannah heeft eigenlijk nooit koorts. Ze was verder wel vrolijk en heeft gewoon normaal gegeten en gedronken. Heb haar voor het slapen een zetpil gegeven. Net nog even gevoeld: nog steeds goed warm. Morgen vroeg meteen checken. Als ik haar nog zo warm vind, houd ik haar(en mezelf dus ook) gewoon een dagje thuis. Mijn lieve, sterke meisje!

Trouwens ubercute: bij Hannah op de groep is sinds kort een Surinaamse stagiaire die echt te gekke dingen doet met het haar van Hannah. Als ik haar kom halen ziet ze er steeds uit als een echte African Queen (ze heeft wel eerst gevraagd of ik het goed vond :) ). Ik mag binnenkort een avondje op Vlecht- en Staart-Les ;)

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Blergh........heb bijna vierkante oogjes...
    Ben me helemaal suf aan het zoeken naar positiebruidsmode, maar wat weinig aanbod zeg...
    Zit nu op de buitenlandse sites ;)

Salapio, ja ik vind het zelf ook echt niet leuk dat Jan zo vaak weg en laat thuis. We eten dus altijd (op een enkele uitzondering na) apart.
    Jammer want met het gezin aan tafel vind ik zo gezellie! :D
    soms voel ik me net een alleenstaande mama.. Liv ziet haar papa alleen in het weekend... :( ...
    Maar komend weekend gaan we naar Center parcs, dus dan gaan we ff lekker klitten aan elkaar.. 8) Leuk om te lezen over Mirre. Liv is ook lekker aan het klessebesse en dat vind ik erg gezellie we hebben nu "echt" contact. Soms sta ik echt versteld dat ze op dingen reageert die ik zeg... :confused: :D

Olga, fijn dat je weer terug bent meis! En je hebt goed je best gedaan om de pagina's vol te krijgen. Bedankt voor je hele gezellig pb, erg leuk. Ik ga je morgen even terug schrijven, maak zo aanstalten om te tukken, lig er de laatste dagen veeeeeels te laat in. En ja ik denk ook een meisje.. ;)

Juudje, 25 jaar? guppie!!! .... :)

Miep, oei meis dat zijn GEEN leuke berichten voor en sop & schoonmaak verslaafde... ;) Echt kl#te voor je wijffie...hele dikke knuffel!

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Tips voor avondkleding/ bruidskleding voor dikke buiken zijn welkom...
    Ik zoek iets in de trend een leuk zwierig wit lang jurkje of broek met mooie kanten top.....zoiets...of iets anders leuks.... :)

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
  19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O waaowiee! Prachtige jurk! Pfff ... niet toch voor gaan en eventueel laten innemen oid?

Op deze termijn is een jurk laten maken ook niet echt een optie ... (weet ik nog van mijn huwelijk en jurkzoekstress).

Anders even langsgaan bij een goede trouwjurkzaak?

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MISSK, arme Hannah ... beterschap! En super van de vlechtles :D

Deel Deze Pagina