Nannaf, bijlezen gaat snel de laatste tijd he! Loesie, dat is best laat voor een doordeweekse avond....wel gezellig geweest? Ook al leuke spullen gekocht voor je meisje! Hier is het niet eens zo heel lekker weer trouwens....had beter verwacht eigenlijk.
IK kom strax ff reageren moet zo even gaan bloedprikken .. Net bij de vk geweest moet echt wachten tot 25 mei ze heeft wel gevoeld en vond dat ik goed gegroeid was en ze denkt dat het bloeden onschuldig is,, moet nu roosvicee laxo gaan drinken ombeter naar de wc te gaan en regelmatig eten.. verder prima over 17-6 mogen we weer naar de verlos gelukkig alles tot nu toe goed .. nu afwachten.. Heb het trouwens gister verteld op mijn werk aan mijn collega`s leuke reacties gehad ./ tot straxx
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... jC7wEwybwL wat vinden jullie van dit herenhorlog? Ben aan het kijken voor Jan zijn verjaardag.
Lindy, balen dat je nog steeds geen echo hebt gehad. Maar goed...dat is al bijna! Verder gelukkig wel alles goed. Leuk dat je collega´s het weten!
http://www.twenga.nl/prijs/55166715.html Dit is iets heel anders.... Weet niet of ik voor stoer of netjes moet gaan. Het moet wel vrij simpel zijn.
weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat je bij neckermann iets geleverd krijgt want ik ben al 5 dagen aan het wachten het was meteen leverbaar en op de site staat 24 uur service. Ik had een paar leuke broeken voor roy besteld.
Straks komt een vriendin met haar twee dochters op visite. Gezellig, want ik zie haar de laatste tijd maar erg weinig. Senna is nog steeds goed te spreken op zijn dwarse sterken na. Salepn en eten gaat de laatste dagen ook best goed. Wel wordt zijn droge huidje steeds erger. Ik weet het...hij hoeft ook echt niet iedere dag in bad. Maar dat ritueeltje is er zo in geslopen en hij vindt het echt heerlijk. Na het eten vraagt hij vaak zelf al erom. Dan gaat hij bij de deur staan en zegt hij ´open´ of ´boven badje´. We moeten echt maar eens proberen om het om de dag te gaan doen. Ik smeer hem wel twee keer per dag in met olie of bodylotion. O ja, ik heb Senna geleerd om te vragen om hulp. Ik benoem namelijk altijd ´kijk, mama komt je helpen´ of ´moet mama je even helpen´. Nu zegt hij dus zelf ´heppe´ als iets niet lukt. En als ik niet direct reageer ook gewoon keihard en dwingend door blijven roepen. Zo geweldig!
olga voor een droog huidje balneum badolie, extra vettend ik gebruik het hier voor Nina ook mmm heerlijk zacht huidje
@Missk. Hopelijk blijft het nu goed gaan met Hannah. @French, wat een mooie foto's van Angelina, wat een heerlijk meisje om te zien. @Miep, oeps, dus precies op tijd bij de fysio. succes met het rustiger aandoen @Judith, Ja, dat is in die omgeving wel redelijk gebruikelijk om een halve sara te krijgen als je 25 wordt. Mijn zusje kreeg er ook een toen zij 25 werd. Ze woont in Raalte. @Salapio, wat een heerlijk verhaal over Mirre en zo leuk inderdaad dat ze hun eigen manieren vinden om je hun wensen duidelijk te maken. Daar wordt Eliora ook steeds beter in. @Loessie, nog gefeliciteerd met Jan, hopelijk toch een leuke dag gehad. @Gerda, leuk dat je weer even langskomt. Voor degenen die ik vergeten ben, dat doe ik niet met opzet en een dikke knuffel. Gistermiddag kwam er een vriendinnetje op bezoek, was erg leuk. We zien elkaar helaas niet zo vaak. Eliora vond haar ook helemaal geweldig, was echt leuk om te zien. En we hebben een kleine Houdini. Ze krijgt een slaapzak aan in bed die ik met een veiligheidsspeld aan de onderkant vastzet, zodat ze de slaapzak niet uit kan doen. ( dacht ik). Nu haal ik haar vanochtend uit bed, heeft ze haar slaapzak uit, maar de rits zit nog steeds vast met de sluitspeld en er is niets kapot. Ra ra hoe kan dat? Verder heeft manlief helaas nog steeds geen andere baan gevonden. Hij is nu ruim een maand werkeloos en heeft ook nog geen uitkering ontvangen van UWV, echt heel vervelend. We hebben er wel vertrouwen in dat het snel goed komt, we hebben goede hoop. Een prettige dag allemaal.
olga...ik zou voor het stoere horloge gaan.... enuh, ik vond het ook best laat voor een doordeweekse dag... was wel gezellig! Hier een heerlijk zonnetje, maar wel een erg harde wind... Mamabeer...sorry, hier ook geen ervaringen met Neckerman! Lindy...leuk, gisteren verteld op je werk!
Pareltje....och jee, eliora aan het rotzooien met de slaapzak?! hhmm, vervelend... en Jan nog geen ander werk?! och jee, wat vervelend zeg....erg onzekere tijden nu ook he?! hopen dat hij gauw zijn uitkering krijgt, en een andere baan!
Wat een gezellige kletspraat! Loessie.. Wel laat voor een door de weekse dag. Hier vaak ook het geval, daarom vieren we het in het weekend. En lekker aan het shoppen geweest! MIep.. Oei wat vervelend dat het toch wel ernstig blijkt. Lekker rustig aan doen meid! Al snap ik dat dat makkelijker gezegt is dan gedaan. Nog een leuke foto van Mika voor ons! Essebes.. Wow wat een plaatje van een jurk! Pareltje.. Hopelijk mag je man snel weer aan de bak. Zeker in deze onzekere tijd. Olga. Veel plezier met je vriendinnetje! Enne.. je zit lekker op de praat stoel! Leuk!! Amber.. Dikke knuf. Hopelijk zijn de taken bij jullie thuis snel weer een beetje verdeeld. # kids en 3 dagen werken is niet niks. French.. leuk, lekker aan het shoppen geweest! Salapio.. Druk druk meid. Leuke ego praat over Mirre.. Kan me voorstellen dat je trots bent! Dat is zo even uit mijn hoofd. *** Vanmorgen met mijn zusje wezen winkelen.. Cadeautje voor mijn broertje en voor de dochter van een vriendin gehaald. Voor de rest niets gekocht.. Best knap van mezelf. Zaterdag gaan we eindelijk, nou ja, Erwin want ik moet werken, een zandbak halen voor Esmee. Ze is zo graag buiten. Ze zit nu lekker op haar dekentje op het gras met een koekje en een boekje.. Het is zo'n lekker ding. Knuf voor alle lieve meiden!
Effe een snelle zwaai....en ik kom iets melden... Net bij de Hema geweest, bij alle afgeprijsde kleertjes hangt een tas, als je alles in die tas doet ontvang je er nog eens 50% korting op, hilarische prijzen! Heb meteen ook wat nieuwe dingen gescoord, een zomerslaapzak, leuk jurkje met kersjes erop, een geel topje (lekker fris!) "vlindertjes" voor in het zwembad en nog een luchtbed en een heel leuk dekbedje alvast.. Augustus, bedankt voor de link, ben er zelfs al geweest om de collectie te bekijken. Viel me een beetje tegen dat je niets aan mocht doen. Dat mag alleen 4/6 w van te voren.. Omdat je buik nog gaat groeien, ja duh...kan er toch zo'n kussen voor doen... Hoe is het verder?
Joehoeeeeeeeeeeee *spring even in het midden* Ik mis jullie maar heb het erg druk met Jay en werken... Ik geniet heeeeeeeeel erg van mijn mooie meid en daarom verwaarloos ik jullie! Vergeef het me en ooit zal ik vaker gaan reageren! Nieuwe foto's van jay op hyves! We komen net van de bieb terug. Voor het eerst met Jay erheen geweest! *zwaai* * Jufffie was here*
Judtih...leuk...een zandbak kopen! Nicky is hier ook gek op de zandbak! Ess...lekker geshopt bij de HEMA dus...LEUK! ik ben gek op koopies! Jufffie, fijn dat je lekker geniet van je mooie meid! werkse, dikke knuf! Dikke knuffel voor iedereen!
hema, gaan we morgen maar ff heen, ik word nieuwsgierig. vorig jaar heb ik er voor 3 eurie een spijkerjasje gekocht ind e opruiming juffie, k heb je foto's gezien, leuk!! ze heeft zo'n lief bekkie missk. was hannah nog ziek geworden? pareltje, balen dat jan nog geen werk heeft. Hier heeft Niels weer koorts. vorige week had ie dat ook opeens en de volgende dag was t over. heeft verder geen last van oortjes ofzo. Was wel hangerig aan het eind vna de middag maar heeft gewoon prima gegeten. snap dr niks van. verder alles prima. geen bijzonderheden. Morgenmiddga heb ik een studiemiddag en avond op school. Niet leuk... Gelukkig kna jan iets eerder uit zn werk komen om bij niels te zijn