December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Kiekeboe!!!! Ik ga morgen ook ff langs de Hema.. Ben schieuwnierig geworden.
    Zo ff bijlezen.. nog effe hapje eten (latertje!! :))

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Pareltje, Moest stiekem wel lachen om de houdini stunt van Eliora. Wat zijn ze toch slim he... Vervelend dat je man nog geen baan heeft... en geen uitkering ook. Pittig hoor. Ik duim voor jullie!!

Judith, helemaal niks gekocht?? Knap hoor. Esmee ook gek op de zandbak. Hier is het altijd huilen als ie eruit moet. hihi

Jufffie, lekker genieten hoor meid!!! Knufffie

Sanneke, ook nieuwschierig geworden hihi. Balen een studiedag. Als scholier was ik er vroeger altijd heeeeeel blij mee hahaha. Niels zit duidelijk niet lekker in zijn velletje. Arm ventje. Xje voor hem.

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Melk, Sam drinkt bij het ontbijt halfvolle melk, bij de lunch karnemelk en snachts soms nog pyjamapap.

Loessie, jij zat al vroeg op het terras hihi. Lekker hoor! Heerlijk genoten van het zonnetje dus! En nog heerlijk geshopt ook... Wat wil een mens nog meer ;).

Lindy, wat fijn dat alles goed was bij de vlos. Je zal wel opgelucht zijn. Je gaat je toch zorgen maken lijkt me. Nu aftellen naar de echo jeeeej!!

Olga, ik vind de klassiekere met de stalen band leuker :). De andere is ook wel erg mooi. Snap je dilemma!! Heb je al kunnen kiezen?
    Ach en Senna een droog huidje. Hier ook veel gehad aan de Balneum Olie in bad. Na een paar dagen al resultaat!!! En wat schetig dat Senna al om hulp vraagt.

Mamabeer, geen ervaring met Neckerman sorry!

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Miep, Zorg goed voor jezelf hoor. Knuffie

Ess, lijkt me inderdaad moeilijk om de juiste jurk te vinden, maar mijn gevoel zegt dat het helemaal goed gaat komen hihi.

Gerda, wat fijn dat Nick weer aan de betere hand is. Ook wel een geruststelling dat je nu weet wat er aan de hand is he.

Missk, wat leuk dat de stagiaire Hannahs haren doet. Lijkt me ook leuk om dat zelf te kunnen inderdaad. Hannah al wat beter??

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Vandaag een dagje thuis gebleven. Was niet zo lekker. Morgen weer aan t werk hoor. Heel erg raar maar voel me nu weer helemaal goed... op wat snot en keelpijn na.
    Vandaag had Jan ruzie met een man van UPS. Hij kwam een pakje bezorgen maar wilde het niet boven afleveren en is vervolgens met pakje en al weer vertrokken. Nou jaaaa.... Jan heeft gelijk een officiele klacht ingediend.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een degelijke bruine of beige zomerschoen. Mag half open zijn. Iemand tips??

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    brit, was suf van ups. en geen schoenentips.
    Het rare met niels is dat hij sinds vorige week woensdag (de dag nadat hij ook koorts had) echt MEGAvrolijk was en dat is hij eigenlijk de hele week geweest. Alleen vanmiddag dus hangerig en zielig.

ik ga zo lekker naar bed.

truste

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Goedemorgen!

rustig hier?!

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Ik heb zo vergadering en dan een late dienst!

blegh! duurt dan altijd zo lang!
    iedereen een fijne dag!

zwaaizwaai

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    wat een stilte hier weer.
    *zeg ik weer iligaal vanaf mijn werk* -ZWAAI-

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier ook druk druk.. Esmee hoor ik al weer kletsen in haar bed, zo even samen de honden uit laten en dan komt mijn mams oppassen want ik moet zo werken.

Toedeloe!!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lig thuis plat ... ben door mn rug gegaan. Kan wel janken ... verveel me te pletter en kan bijna niets. Voel me ook enorm schuldig mbt mn werk. Nja ... Scharrel een beetje rond en ga dan maar weer liggen ... Zie mezelf echt niet voor de klas staan ... Kom niet eens op mn fiets ...

*ook klustechnisch perfecte timing*

Sorry voor egobericht :cry:

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Salapio: Dikke oppep-knuff!

13. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Jan is met Hannah op stap. Even tijd voor mezelf. Na mijn werk de HEMA bestormt en eindelijk een mooi groen handtasje gevonden voor bij mijn jurk voor de bruiloft. Die is morgen al! Heb er aan de ene kant heel veel zin in. Aan de andere kant is een bruiloft als je man net bij je weg is gegaan ook wel wat confronterend. Maar wordt vast een te gekke dag.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, ah nee he...door je rug gegaan. Is heel erg niet leuk. Niet kunnen werken, lastig spelen en gek doen met Mirre, niet ´klussen´ en strontvervelend en lastig voor jezelf....Knuffel voor jou!

Ess, leuk he die kortingen bij de hema! Ik had 6 artikelen voor 17 euro!

Misskeita, dat tasje lag dus gewoon op je te wachten he! Veel plezier morgen. Hoop dat je je ´zorgen´wat opzij kunt zetten en lekker gaat genieten. Gaat hannah ook mee of ben je alleen met beebje?

Sanneke, arme kwakkel Niels....Morgen ook nog eens een lange dag voor je.

Pareltje, lekker eigenwijs dat dametje van jou....zichzelf uit de slaapzak toveren. Wat vervelend en onzeker dat het je man niet lukt om een baan te vinden. Ik hoop maar dat hij toch snel met goed nieuws komt. Wordt hij wel regelmatig uitgenodigd voor gesprekken?

Herenhorloge, ik wil meer reakties meiden of ideeen voor mooie soortgelijke horloges in prijscategorie tot 100 euro. Ik neig toch meer naar het stoere horloge voor mijn jan eigenlijk....

Juffie, goed dat je zo aan het genieten bent van je lieve dochter! Ikke heb nog steeds geen hyves en al heeeeel lang geen foto´s van jay meer gezien!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Claartje, waar ben je meid? Hoe is het met jou en je drie mannen? Doen de kleintjes het goed en alles oke met jou en je man?

Kelly, ik hoop dat kleine ukkie nog steeds in je buik zit en dat alles goed gaat!

16. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi

Hema , hier vandaag ook even geweest maar niets leuks meer voor de jongens bijna alles was weg, meisjes nog genoeg.

Juffie ,lekker genieten hoor.

Paraltje, hoop dat je man snel een andere baan zal vinden.

Mamabeer hier ook geen ervaring met Neckermann.

OLga ik vind de stoere horloge mooier de eerste.

Loessie vergaderen en late dienst.

Lindy fijn dat alles goed was bij de vlos.

Britteke hier ook opzoek naar zomer schoenen en vind het ook moeilijk, ben sowieso lastig met schoen voor mezelf erg he.

JOhanna even terug zwaaien ..

Judith ook al druk ,,hoe is je tuin aan de voorkant geworden.

Salapio , dikke knuffel voor jou, rustig aan doen hopelijk is het snel weer over,,zodat je weer snel kunt klussen.

Misskeita even het rijk alleen , en Hannah even met papa op stap ,,leuk voor haar.
    Weet je al weer neer ja naar je nieuwe huisje kan.

Zo en nu maar even tv kijken.
    Morgen zijn we 6 jaar getrouwd wat vliegt de tijd.
    Als het weer mee zit willen we naar de dierentuin is leuk voor Nick en de rest van de avond ja zullen we nog wel zien.

Fijne dag allemaal alvast

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, oh meid morgen jullie trouwdag! Gezellig om met zijn drietjes op pad te gaan zeg! Jij gaat dus ook voor het stoere horloge. Lastig om voor een ander te beslissen, maar ik wil hem echt verassen. Hij heeft mij ook eens een holrloge gegeven en die vond ik erg mooi en draag ik nog steeds.

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Salapio, Balen zeg dat je door je rug bent gegaan.
    Knuffie!!!

Stilte voor de storm hier????

Vandaag ook de hema geplunderd. 5 shirtjes kunnen scoren voor Sam.
    Altijd leuk om zo te shoppen :).

Olga, Op de site van Lucardi staan er wel leuke. Altijd moeilijk hoor. Hier heeft Jan een Axcent en een Diesel.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
  20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0