haha missk wat grappig zeg, helemaal verslaafd aan nijntje hihi. Meiden wat is het hier rustig! HIer is alles oke. ben wel wat moe de laatste dagen en geen zin in eten. Nee ben niet zwanger hoor. bas krijgt twee kiesje en een tandje hij heeft zo'n verdriet zo zielig... fijne avond dames!
Misskeita, wat een geweldige wasmachine-story! Britteke, fijn om te horen dat het met Nelly en Annabel en beebje goed gaat! Is het nog gelukt met het fotoboek afmaken? Loesie, ik moest nog aan je denken....met regen in de dierentuin, maar niet dus. Gelukkig een leuke dag gehad. Wat lief dat ze zichzelf Titi noemt. Senna noemt zichzelf Nenna. Lindy, je denkt een jochie? willen jullie het geslacht weten straks? Johana, fijn dat je weer bijna de echo hebt!
Bleghhh, ben ongie geworden en moet zo werken. De kids zullen het wel moeten ontgelden vandaag! Gisteren was Jan al een beetje de klos...Heb altijd in het begin van ongie erg last van snelle irritatie. Maar......deze week hoef ik maar 1 dag te werken! Joepie, lijkt wel of ik vakantie heb! Do of vrij willen we met Senna iets leuks gaan doen.
[quote="sanneke Misschien niet veel nieuws te melden? We zijn het inmiddels gewend om kids te hebben en het is niet heel schokkend? Dat is het bij mij een beetje en ook opgeslokt worden door het leven En misschien had je nichtje wel graag een zusje gehad [/quote] 1. Ja das waar natuurlijk ... hier ook 2. Ik denk dat mn nichtje het vooral prettig vindt dat Mirre geen concurrentie is wat betreft mama-aandacht ... maar een zusje had ze denk ik wel stiekem leuker gevonden, al is ze echt gek van dr broertje!
Johana, spannend hoor woensdag de 'echte' echo ... wel fijn dat je al een keer een kijkje hebt kunnen nemen! Lindy, he bah wat vervelend van de misselijkheid. Mijn schoonzusje was de eerste keer niet misselijk (meid), tweede keer wel (jongen) ... dus wie weet Loesie, hihi Titi ... De enige naam die Mirre redelijk goed uit kan spreken is Hannah = Nanna ... dus we hadden dr beter zo kunnen noemen . Rosa wordt Lala Missk, ... en wat onwijs schattig! Brit, beterschap voor Sam! En is het album al af? Diane, beterschap!
Olga, heerlijk he die vrije dagen! Hier ook maar één dagje werken. En getver ongesteld. Ik ben ook altijd megavrolijk iets voor ongesteldheid + eerste dag. En sinds Mirre heb ik meer last, de eerste dag voor de ongesteldheid ben ik eigenlijk 'gewoon' ziek ... Ik dacht dat dat minder zou worden na zwangerschap :S *** Mirre zit al ruim een kwartier met dr nieuwe lievelingsboek: een kartonnen zoekboek over de Lente. Echt een aanrader. We hebben ook 'De gele ballon' (papieren zoekboek), vindt ze ook mooi, maar deze is meer voor haar leeftijd. Hmmm ... nu zit ze m tegen dr hoofd aan de slaan en zegt ze: BAM ...
Jaaaa mijn album is af.. moest nog maar 1 maand. Nog 1 kwartaal en dan heb ik zijn eerste jaar af... zucht... Voor mij ook een kort weekje deze week. Morgen moet ik voor mijn werk in Den Haag zijn, nieuwe collega's opleiden. Woensdag gewoon op de zaak en donderdag en vrijdag lekker thuis. Vandaag ga ik denk ik met mijn broertje en Sam ff de stad in. Het weer ziet er nog veelbelovend uit. Sam was vanmorgen nog wel warm maar niet echt ziek. Fijne dag ladies
Salapio, Sam is ook gek op boekjes. Hij is helemaal weg van dei action boekjes van de action. Daar kan je de plaatjes in verschuiven. Ook een aanrader. Olga, bah ongie.hier ook altijd last van rare buien haha. Succes vandaag!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lee sik nou Britt? Kom je morgen naar Den Haag? Ik ben aan het werk anders was je ff langs geweest voor een choco-cake en kopje Marokkaanse thee.
Oh meid, hier precies hetzelfde. Ik moest gister ongi worden en was zooooooooooo chaggie! Manlief en ik hele erge ruzie. Gelukkig snel uitgepraat! Vanochtend werd ik wakker en ja hoor. Rode tante is op bezoek! Helaas moet ike en halve dag werken en daarna van 13 tot 17 uur vergaderen! Zusjelief komt vandaag op bezoek bij mijn ouders. Ik ga vanavond ook erheen! Gelukkig blijft ze logeren tot woensdag!
Jayda is he-le-maal weg van boeken. Vooral van Nijntje en Dribbel! Van Nijntje hefet z eveel maar van Dribbel maar één. Dus ik ga binnenkort ff langs Bruna voor nieuwe boeken van Dribbel! Mijn kids zijn nu bezig met hele moeilijke rekenopgaves... Ik ga nu ff Stichting Kika mailen over een project waar we mee bezig zijn.
Die hou ik dan te goed van je he... had je nog gesmst! . Welke dagen werk je nou eigenlijk??? Wilde in mijn vakantie bij jou en je knappe dochter langskomen
Oh solly, Ik heb mn tel al dagen uit. Wanneer heb je vakantie? Ik werk maandag t/m woensdag. Maar ik kaneen dagje vrijnemen als je een keer op die dagen wilt komen. Ik heb recht nog op 5 vrije dagen! te veel gewerkt, dagen ingevallen voor mijn collega! Hoest met jou en mn schoonzoon? Mijn knapperT begint nu echt stout te worden. Er staat mij straks hele wat et wachten als ze begint met lopen!Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze kan NOG STEEDS NIET lopen!
goeiemorgen lang niet geweest sorry... maar het weer is te mooi, en er zijn te veel dingetjes te doen. Maar ik lees zo nu en dan wel bij hoor Nina is hier de hele dag bezig met uitdagingen De vooraadkast openmaken, en dan lekker de voorraad plunderen Op de stoep staat een glijbaan die als ze buiten is plat ligt, daar klimt ze nu maar op de zijkant op De schutting moet op de knip, anders loopt ze op straat Ze duwt de schutting deur gewoon open In huis is er werkelijk niks meer veilig, alle kastjes zijn reuze intressant. De tafelsa zijn om op te zitten De tv is een leuk ding om aan/uit te zetten, de dvd opbergkast is leuk om leeg te halen, om vervolgens de schijfjes uit de hoesjes te halen. Ik ben echt zo,n politieagent de hele dag. Maar ik heb nou een stout hoekje Waar ze moet blijven zitten als ze stout is geweest. Dan kijk ik van een afstandje en lig in een deuk. Wat een deugniet is het..... HELPPPPPPPPPPPPPPPPP
Jufffie, vanaf 29 juni heb ik vakantie. 1, 2 en 8 juli kan ik niet. Verder heb ik elke dag de beschikking over de auto dus roept u maar .
Oh Ninien wat herkenbaar. En de mijne loopt nog niet eens! Ik heb ook een 'strafhoekje' en het helpt! Eerste keer toen ik haar op de grond zette in het 'strafhoekje' kruipte ze weg. Hup weer terug. En zo ging het een paar keer. Uiteindelijk bleef ze zitten. Dagen later begreep ze het en begoon ze te huilen en op de grond te rollen als ze straf had. Gewoon negeren en ze bleef daar zitten! En nu zet ik haar in de hoek en kan kijkt ze me heel zielig aan met een pruillipje en traantes in de ogen. Met pijn in mijn hart loop ik dan weg. Maar na 1,5 minuut mag ze van dr plek af en komt ze mijn knuffelen en aaien. 2 tellen later mept ze mij weer en begint ze weer met haar streekjes!
Ninien, herkenbaar ook. Is dit nu die bekende uitprobeerfase??? Aan de ene kant erg vermoeiend maar toch ook wel leuk om te zien hoe slim ze eigenlijk wel niet zijn he. Kleine donderstenen
Trouwens van het weekend bij de Ikea een laptoptafel gekocht. Wat handig zeg. Hoef ik dat ding niet heel de tijd op schoot
Sam zit naast me een boekje te lezen met allemaal dieren erin. Hij kan ze al goed benoemen. Een selectie: Eendje: Kaakkaak Vis: Bub Bub Poes: Maauw Varken: Karke Hond: Woewoe Koe: Boe En bij een konijn haalt ie zijn neusje op. Gekkie