Miep.. Ook lekker aan het verkopen geslagen?? French.. heb ook nog zelf gebakken appeltaart ** Zit lekker buiten, Esmee is lief met de honden aan het spelen met de stok.. Ze heeft zo'n dikke lol..
French.. Judith..idd ook een beetje aan t opruimen.. en lekker buiten gezeten...was nog lekker weer hè vanmiddag!
goedenavond! Judith....gefeliciteerd met je verjaardag meid... vervelende situatie met je pa...sterkte hoor... Miep...hey, je bent er weer....opgepast?! gaat alles goed met je?! Ninien...Nina begint wat te praten? Nicky ook sinds van de week.... morgen ga ik met Nicky een stukkie met de trein reizen....gewoon voor de fun met mijn ma en Nicky... mijn pa werkt op de trein en neemt ons dan een stukkie mee... ben benieuwd wat ze ervan vindt! ik heb alles bijgelezen hoor, maar de site is zo vreselijk traag! dit is nu al de 3e keer dat ik een stukkie typ...hoop dat het nu wel geplaatst wordt, want de reacties worden steeds korter
Ik wordt gek van de pagina...hij doet het slecht momenteel.... Vanmorgen toch maar met senna naar Utrecht geweest. Boek voor mezelf gekocht en natuurlijk eentje voor Senna! Ik ben echt erg...zal eens een keer proberen te tellen hoeveel boeken hij heeft. Ook nog een petje en een zomerslaapzak bij Prenatal voor Senna meegenomen en verder niets! Heb wel lekker rondgelopen en bij juweliers gekeken of ze de horloges hadden waar ik nog uit wil kiezen. Maar eentje gevonden, maar ik denk dat jan die niets vindt. Dus ik ga maar gewoon bij Wehkamp bestellen; hij moet hem maar mooi vinden!< Eenmaal thuis wilde Senna echt NIET gaan slapen. Met troosten en boekjes lezen tussendoor heeft hij bijna een uur staan huilen en het werd niet minder. Dus eruit en boodschappen gaan doen. Gevolg was natuurlijk dat hij het aan het eind van de middag helemaal zat was en net met het eten compleet klaar met zichzelf. Hij lag er dus al om 7 uur in en is direct gaan slapen! Ik ben ook helemaal gaar inmiddels. Heb tussendoor nog gestofzuigt en gedweild en de wc schoon gemaakt. En met senna gewandeld en buiten op het pleintje gespeeld. Dus geen moment zelf op mijn kont gezeten. (en dan ben ik ook nog eens ongie, dat werkt eigenlijk al helemaal niet mee)
Alleen boven heb ik al 34 boeken staan voor senna. Moet eerlijk zeggen dat daarvan een aantal ook echte voorleesboeken zijn of nog niet voor deze leeftijd. Beneden hebben we er minstens nog 20 en die gebruiken we wel echt veel. Is dit veel of hebben jullie vergelijkbaar hoeveelheid leesvoer voor de ukkies? Senna is ook gek op ´Dikkik´, ´Nijtje´ en ´Bibbel´ (dikkie dik, nijntje en dribbel), en verder alles waar dieren of voertuigen op te zien en benoemen zijn.
Haai! Inderdaad nog steeds een erg slome site... Heb mega koppijn dus ik hou het kort.... beetje balen dat je als zwangere geen saridon mag... (en ik wil snoep maar heb niets in huis..!. ) Let op! Ja heb ik de aandacht? Ik heb nog heel veel bonnen voor korting bij de Efteling..(die zegels van de AH) Kan ik er iemand blij mee maken? Dan stuur ik ze wel op... Let me know....
Juud, happy birthday!!! Olga, getsie ongesteld! En een lekkere drukke dag gehad, phoe ik ken het...zit ook uit te puffen... Enne...best veel boeken hoor! Ben je al lid van de bieb? ik heb m'n eci abbo laatst opgezegt, beetje op de centjes letten maar... 8) Juffie & Britt, ik schuif bij jullie mini meeting aan hoor, yep ik nodig mezelf gewoon uit hihi! wil nu die marokaanse thee weleens proeven...mjammie...
Goedeavond allemaal @judith Proficiat meid. Dikke knuffvan Jesse Zwaai zwaai ! Sorry dames ben druk tot snel
oeh nog net op tijd (als de site mee wil werken ) Judith gefeliciteerd !! morgenmiddag kunnen we de sleutel al krijgen van ons nieuwe huis !!!....oooh wat heb ik er zin in !! \/ lekker klussen dit weekend
Ik durf het bijna niet te zeggen ... hier beneden staan al ruim 75 boeken (ook wel wat boeken tussen voor iets ouder: prentenboeken bijvoorbeeld). En boven staat een hele kast vol met voorleesboeken en jeugdboeken van Jan en mij ... Maar ik koop dus ook minimaal 2x per maand een boek voor Mirre en dan dus ook nog naar de bieb
JUD, nog gefeliciteerd meid! En :c: van je pa ... MIEP, fijn dat je er weer bent LOESIE, hoe was het treinavontuur NINIEN, Nina gezellig aan de klets ILOON, mooie cijfertjes weer OLGA, wat is Senna toch een slimmerd! FRED, veel plezier met klussen (moet dan toch ook aan iets anders denken ) ES, he getsie hoofdpijn ... helpt een gewoon pmolletje niet? *** Mirre zit vandaag in een zanikmodus lijkt t. Dus ik ga maar even aandacht geven, werkt meestal het beste. Of niets doen ... Hier gaat het verder prima. We hebben net met Pinksteren een camping geboekt ... duimen jullie mee voor mooi weer?! (en ik zit al dagen te wachten op mn eisprong, komt maar niet ... wordt er gek van ... :c
Miep.. was het opruimen nodig! En het zonnetje was gistere i.d. heerlijK! Nu ook trouwens. Frederike.. Super dat jullie de sleutel vandaag al kunnen krijgen! Salapio.. Ik duim voor mooi weer hoor! WOw jij hebt veel boeken.. Olga.. Lekker druk dagje gisteren!! Hier ook veel boeken. Boven op haar kamer zo'n 20 boeken die ze nu nog niet gebruikt zoals jip en janneke , nijntje, etc. Beneden een stuk of 30 schat ik.. Allemaal even mooi!! Amber.. Thanx voor de knuf.. Nogmaals bedankt voor de felicitaties.. ** Ben gisteren vreselijk verwend.. 2 bossen bloemen, chocolade, een boek, voor een leuk bedrag aan vvv bonnen.. Mijn bankje komt er! Geld, parfum van Erwin en een eau de toilet van mijn broertjes.. Ga strax even bij de bouwmarkt kijken of ze het bankje nog hebben! *** Gisteren liep het bijna uit de hand. Mijn vader was Erwin aan het uitdagen. Ze zouden vroeg komen, tegen 19.00 omdat ze dus morgen op vakantie gaan. Wij zorgen dat alles klaar is komen ze pas tegen 21.00 dus ik was al geiriteerd.. De rest van de visite was er al. EN door alles wat er gebeurd is, is de grens bij Erwin al niet zo hoog. Heb Erwin nog nooit zo boos gezien. Ik dacht hij zet hem nog buiten de deur. Heb mijn pa 2x moeten zeggen, nou kappen want je gaat te ver. De rest van de avond was het dus reuze gezellig.. Mijn lieve meid heeft gezien waar de celebrations ( kleine marsjes, twixjes etc.) staan en staat onder het aanrecht te brullen! Wij gaan even weg, kom vanmiddag weer kletsen.. Ps: Jullie zijn lief.
MvE; Lekker verwent! Fijn dat je verjaardag geslaagt is enne, die mannen.. "haantjes-gedrag" noem ik dat af en toe Het huisje is schoon, de waterschilpadden hebben weer een schone bak, huis is gestofzuigt en de vaatwasser staat aan. Dat allemaal in 1 uur tijd.. het zweet staat op me hoofd! #-o Loïs ligt er net lekker in dus nu even een time-out. Gelukkig gaat het hier een stuk beter, ik heb afgelopen weekend veel last van harde buiken en misselijkheid gehad. Ook barst ik van de hoofdpijn (vandaag gelukkig nog niet!) en ik denk dat het met mijn bloeddruk/ijzergehalte temaken heeft. Maandag heb ik bloed laten prikken en ben benieuwd wat eruit komt. Vanavond naar de vk, we nemen loïs deze keer mee.. Dat hebben we eigenlijk nooit gedaan dus ben benieuwd. 30 weken zwanger! Het gaat mij te snel..
Hoi allemaal. Judith je hebt een geslaagde verjaardag gehad wat betreft cadeautjes en zo ben benieuwd of het bankje er nog is vast wel. En gisteren lipe het bijna uit de hand dus,,wel naar helemaal omdat het jouw verjaardag is ,maar gelukkig is het goed gegaan. Forum is inderdaad erg traag , het is vandaag gelukkig iets beter. Ninien , NIna dus lekker aan het praten hier wordt het ook steeds beter. Loessie hoe was de trein reis van vond Nicky ervan. Miep lekker weer terug in je eigen huisje. Cv weer goed gekeurd En alle gebakjes op gegeten [-X dan kan toch niet,maar wel lekker. Olga een gezellig dan gehad met Senna in Utrecht. Boeken ,,we zijn lid van kinderplezier dus krijgen elke maand 4 boekjes al vanaf zijn geboorte al. Zijn hele leuke boeken krijgt een voorlees boek, en boek wat bij zijn leeftijd past en 2 andere soms waar zijnnaam in zit enzo heel leuk en dan alle losse boeken die we kopen dau het zijn er heeeel wat. Essebes lief ja,,van de bonnen maar voor ons is de efteling nu nog te ver weg. Hoe gaat het met de kleine in je buik. Amber,,druk druk knuffel voor jou. Frederike de sleutel ophalen vandaag leuk,,lekker klussen . Dianne zwaai. Salapio ook heel veel boeken ook nog van jullie zelf leuk. En eisprong van Salapio schiet op er moet geklust worden. En ik zal voor je duimen. Alieke zwaai hoe gaat het met de verbouwing.
Zo dat was even het reageren. Hier zijn we druk in huis ,alles veranderen enzo en opruimen en dat kost veel tijdwe beginnen boven en werken heeeeeel langzaam naar beneden. Afgelopen maandag zijn we naar de dierenarts geweest met onze hond Lady jackrussel 9 jaar wordt in September 10. We hadden anderhalve week terug een knobbel ontdekt. En nu heeft ze borst kanker operatie is geen optie meer dus het is gewoon wachten hoe snel het groeit. Verder weinig nieuws hier erg druk dus. Fijne dag nog allemaal. Groetjes van ons en names Nick een hele dikke knuffel voor al zijn december vriendjes en vriendinnetjes.
Loesie gezellig dagje vandaag met de trein..veel plezier!! Olga..lekker geshopt in Utrecht..leuk! en zoveel boekjes...hier valt t wel mee.. hij heeft nu heel veel boekjes van de action..die verslijt ie met de vleet.. de echte voorleesboekjes ben ik wat zuiniger mee..daar heb ik er ongeveer 8 van..dus niet zoveel.. essebes ook al koppijn..had ik gister ook...is t ondertussen over? Amber..zwaai! fredje vandaag de sleutel..jippieajee!!! Dianne..zwaai! Salapio ook al zo'n boekenwurm.. en die eisprong komt vast snel.. Judith..opruimen hier nodig? uhm..klein beetje.. Jeetje zeg zo'n gedoe met je paps..vreselijk..nou ik zou er ook klaar mee zijn nu hoor.. maar gelukkig je bent goed verwend en de rest van de avond toch ngo gezellig gehad! Esmee lekker aan de celebrations geweest gister? Alieke..druk geweest! en ook al zo'n hoofdpijn..wat vervelend..hangt vast ind e lucht.. wow 30 weken alweer..wat gaat t snel hè!!! Gerda..druk met opruimen en aan t veranderen..leuk!! en ik vind t zo naar van Lady..hoop dat ze nog lang bij jullie mag blijven hoor!! Dikke knuffel!! Hier even de stad in geweest..met de auto..erheen en terug wandelen zit er momenteel niet in..dus dan maar met de auto hè.. Even nappy wrapper navullingen gehaald en nog een zwembroek en sokjes en nog 2 shirtjes voor mika.. Net broodje op..en nu ben ik t ook wel zat hoor..weet niet hoe ik moet zitten .. Maar guppien giet zo noa bedde..dus dan kan mo op de bank..
Hallo! Ik had gisteren nog een heel stuk gereageert, maar die werd niet geplaatst.... ga het niet over doen hoor!
hey meiden! Judith....lekker verwend dus... vervelend dat het gisteren bijna uit de hand liep...ik weet hoe dat is meid... dikke knuf! Frederike...vandaag de sleutel! JOEPIE! veel plezier! Alieke...ppff, 30 weken alweer...gaat snel he?! Olga...ja trage site he?! en sos plaats die berichten ook helemaal niet...vervelend.... wat hebben jullie veel boeken.... wij hebben bij elkaar iets van 15 boeken denk ik voor Nicky... voor nu en voorleesboeken bij elkaar opgeteld dan... Miep....lekker op de bank?! Hier straks met de trein...ben benieuwd... Nicky ligt nu nog op bed, maar haal haar er zo uit! fijne dag nog allemaal...en geniet van het mooie weer!