Alieke, jee meid al 30 weken zwanger! Tijd voor een nieuwe buikfoto hoor! Hoe gata het met de verbouwing; is het einde al in zicht? Miep, lekker even je lichaam wat rust gunnen en met een boek op de bank gaan zitten als Mika slaapt! Voel je de kleine al trappelen trouwens? Es, ik ben inderdaad ook lid van de bieb, maar tegenwoordig bijna geen boeken gehaald daar. Denk ook dat ik de ECI op ga zeggen hoor. Als ik nieuwe boeken wil, ga ik wel naar de boekhandel; betaal ik ook geen verzendkosten! denk je dat je de kleine al begint te voelen of nog niet? Zal niet lang meer duren denk ik! Gerda, ach wat naar van je hond zeg. Ik hoop dat ze nog een tijd zonder pijn bij jullie mag blijven. Salapio, hier inderdaad ook nog veel boeken van onszelf....die had ik niet eens meegerekend. Judith, zonde dat je vader zich niet in kon houden en het daardoor niet gezelliger werd. Lijkt me een heel lastige situatie, zeker nu je moeder wel meer contact zoekt en je dat wel aan wil houden. Misschien toch eens met hem om de tafel gaan zitten en verwoorden wat zijn gedrag voor reaktie/gevoel opwekt bij jullie? Frederike, joehoe de sleutel eindelijk in bezit! Ben je al aan het klussen gegaan?
Even stoom afblazen, ben echt woest! Ben net zo onwijs onaardig aan de telefoon behandeld.... Moest een afspraak maken voor de 20w echo maar dan de geavanceerde ivm veel afwijkingen in het gezin van mijn vader. Ik zal jullie het lange verhaal besparen maar wat een onaardige tr#t zeg.... Heb uiteindelijk geen afspraak, die wilde ze niet met mij maken omdat ik heel beleefd (maar echt beleefd...) vertelde dat ik de manier van doen erg onvriendelijk vond. Jeetje het was ook echt onvriendelijk! Heb net de VK gebelt voor een ander ziekenhuis... Pfff... Wat een gefrustreerd mens zeg, zeker al heel lang geen wip gehad... Sorry weer even geen reactie, Liv slaapt en er wacht een heerlijke strijk op mij... Jan komt vanavond terug uit London, hopelijk heeft hij nog tijd gehad om tussen de vergaderingen door even langs Harrods te gaan... 8) Olga, ik voel nog niets van de babbie...al denk ik soms wel iets te voelen maar dat zijn vast mijn darmpjes... Heeft Senna wel lekker geslapen vannacht ondanks dat hij er zo vroeg in lag? Liv was weer een spookje vannacht, maar wel een lief spookje
fijn dat je verjaardag geslaagd was judith....kan me voorstellen dat het eff balen is met je pa.wat goed van erwin dat hij er tegenin ging. ess jemig zeg was ze zo onbeschoft? wat schandalig! stuiter!!! net de termijn echo gehad...beeb lag er heel mooi bij..hoofdeje, handjes en hartje duidelijk te zien..ben echt helemaal blij! voor de rest mijn excuses en een dikke zwaai....ga eff mijn huis aan kant maken.
Jipppeeee Johanna! fijn dat je echo goed was! Wat is je uitgerekende datum? Ik heb toevallig net mijn banner 2 daagjes verschoven, de Vk vertelde dat ik 11-11 als datum moet houden, dus vandaag 15w yes! En ja het was echt een Biaaaaatchhhhh!..... French, wanneer zijn we uitgenodigd op jullie bootje? 8) Gefeliciteerd, leuk! Xxx Nu strijkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! en het is zulk lekker weer...
French, wat goed van jan! Johana, stuiter maar lekker hoor! Wat heerlijk dat alles er mooi uitzag en je lekker hebt kunnen zwijmelen. Ess, wat een rotmens....trouwens wel gewaagd van haar om een zwangere zo te behandelen. Voor hetzelfde geld was je niet aardig en beleefd gebleven....Krijg je die echo dan bij een gyn ofzo? Vindt je het spannend omdat er veel afwijkingen bij schoonpa zijn familie voorkomen? Vanmorgen met schoonzussie en Senna naar de stad gefietst. Schoonzus moet nog anderhalve week, maar doet alles nog. Ze heeft namelijk geen mega grote buik. Dus is ze nog steeds aan het fietsen, de ramen zemen, de zolder opruimen enz.....Ik heb het idee dat haar beebje niet zo´n druktemaker is. Ze heeft nog nooit in mijn bijzijn gezegt dat hij aan het schoppen was, of uberhaubt aan haar buik gezeten....Als ik er naar vraag zegt ze wel dat hij bepaalde drukke momenten heeft. Nou Senna had echt de hele dag door drukke momenten en die waren soms best lastig en erg aanwezig hoor. Ik kan me haar nog echt niet als mama voorstellen. Ze is zo georganiseerd en strikt en heeft altijd maar weinig belangstelling in Senna gehad. Ik weet zeker dat ze erg gek op hem is en ze is ook wel geintereseert in hem, maar ze gaat nooit bij hem op de grond zitten ofzo en pakt hem nooit op schoot.
french.. Wat goed van Jan.. Olga.. Sommige mensen zijn denk ik ook geen moederstypes.. Zie het ook in mijn omgeving.. Wbt praten met mijn pa.. Hij doet toch niets verkeerd?? Zo'n typ.. Ess.. Wat een (*&^$%&** wijf zeg.. Harrods?? ** Ga strax met Esmee naar de kermis. Mijn schoonvader wou graag mee.. Nou dan doen we dat toch.. met zijn drieën in de draaimolen!
Gerda.. wat vervelend dat Lady kanker blijkt te hebben. Hopelijk mogen jullie nog lang van haar genieten. Miep.. Worden de bekken klachten erger dan?? Lekker aan het rusten nu! ** Hebben jullie voor morgen nog leuke plannen??
Judith, haha hoop dat schoonpa niet groen uit de draaimolen komt! Oja, hij doet helemaal niets verkeerd....ik snap het. Maar toch....het lijkt me wel belangrijk dat hij weet hoe het op jullie overkomt. Moeilijk hoor. Wij gaan morgen of overmorgen waarschijnlijk ook naar de dierentuin.
Twee nieuwe foto´s in album! Senna mag van zijn papa geen voetbal, dus dan maar een basketbal. O wee als hij de bal met zijn voet aanraakt ha ha!
Zohe! Ik had begrepen dat het forum een beetje uitgestorven was maar dat kletsen zijn jullie niet verleerd! Miep; Hoe is het met jou? Verloopt de zwangerschap een beetje goed? Olga; Ja de verbouwing begint aardig op te schieten, we moeten nog even wachten op de stucadoor want die kon niet zo snel komen. Verder is me hubbie met het afwerken van de zolder bezig dus er is nog genoeg te doen! Ess; Jeumig wat een stoom! Vind het een beetje schandalig dat je geen afspraak nu hebt! Maja, jij gaat lekker naar een ander ziekenhuis en hun hebben een klant minder, heel simpel! Hoe is het met het bolle buikie? Wat vind Liv ervan? Loïs hoeft maar mijn buik (vooral bloot) te zien en ze zegt meteen "tetie!" maar owee ze wilt echt niet aan mijn navel zitten want die is "bah!!" (steekt uit). *zucht* ik heb TOCH weer teveel gedaan. Ik heb net een uur de badkamer gepoetst en voel het nu toch erg in me rug (waarom altijd zo eigenwijs!). Loïs is ook wakker hoor ik maar die mag nog eventjes blijven liggen want mams moet even zitten
Buikfotoooooo 28w5d Moet erbij zeggen, hij lijkt hier wat kleiner maar vind zelf dat hij ondertussen wel erg puntig begint te worden!
zwaaizwaai! zit de laatste dagen vooral op het meeleesbankje. frech gefeliciteerd met je man zijn vaarbewijs! Alieke mooie foto's! enne rustig aan he! miep hoe is het met jou meisje? boekjes hier ook een succes kheb wat van hem zelf en haal ook wel van de bieb. es; wat een goed dat je naar een ander gaat! pff sommige mensen... hier net de ramen gelapt, boodschappen gedaan, was opgevouwen en moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel gehad heb dus zit smoezen te verzinnen voor de andere klusjes die ik van mezelf nog moet doen moet nog strijken (maar dat is helemaal niet handig met J in de buurt toch?) wilde nog een was draaien ( maar ach we hebben nog genoeg schoon goed en op zaterdag ist goedkoper) wil nog een kwarktaart maken voor morgen (de koelkast ligt vol, vanaaf bbq en wij moesten voort bier zorgen en hebben een beertender dus nu liggen er 2 fustjes koud te worden) oh ja en stoffen maar dat ga ik zo wel even doen. vanaaf dus bbq en daar gaan we samen heen en j blijft bij de oppas. das al weer even geleden dus heb ik best zin in! morgen komen mijn schoonouders en vrijdag gaan we naar de dierentuin. heb ik al meer voorbij zien komen allemaal van de superdeboer? misschien ga ik morgen ook nog wel even naar de gamma, heb nog een mama fiets tegoed van mijn verjaardag en vond die wel mooi. nou kzal weer eens wat gaan doen! fijne dag nog allemaal en een fijn weekend alvast
gisteren wilde ik ook reageren maar toen kwam ik voor de meter niet op zwangerschapspagina nu ben ik er eindelijk op is ie heel erg traag! ik vond de oude toch beter ik moet altijd zo lang wachten tot de pagina verspringt of dat ik de pagina eindelijk eens in beeld krijg! Vanavond hebben we de pretecho....hopenlijk wil beeb nu wel wat laten zien.En vandaag de kleertjes binnegekregen van rainbowbabies voor Lex en Ryan als de uk geboren is. Verder eigenlijk niks te melden vandaag ben al blij dat ik op de pagina kom haha Gisteren
kreeg vandaag een aanmeldign op hyves en daarna kwam ie op msn of ik een fotoschoot wou hahaha ik heb me nog nooit zo kapot gelachen want de foto's die die maakt zijn echt oerlelijk! http://de-bolle-buik-heesch.hyves.nl/
Sanneke, niet ziek worden hoor! Ik denk dat wij vrijdag naar Amersfoort of Blijdorp gaan. mamabeer, veel plezier straks met de echo! Nannaf, gezellige BBQ-avond gewenst! Alieke, mooie foto van jezelf! En die Lois is ook zo´n lekker ding zeg! Ik heb vandaag echt genoten van senna. Hij was zoooo gezellig en lief! wat een heerlijk kereltje! Nu de komende dagen lekker met mijn mannen thuis!
Loesie..hoe was t met de trein? Vond Nicky t leuk? Olga..nou ik voel soms iets dat moet t gewoon zijn..dus t begint nu te kriebelen door mijn vetlaag heen.. Beetje spannend dus hoe t straks gaat met je schoonzusje.. En wat een geweldige fotos van je basketbalspeler!!superstoer!! 8) Essebes..jeetje zeg wat een raar mens..nou gelijk heb je dat je daar niet meer heen gaat hoor!! Nu al ergens anders een afspraak gemaakt? Wij mogen 15 juni! En was Jan nog langs Harrods geweest? Johanna..wat fijn meid!!! Super!! Lekker beebje zien dansen!! French..gefeliciteerd met jans vaarbewijs!! Judith..nee de klachten worden niet erger heb natuurlijk vorige week de wacht aangezegd gekregen door de fysio..dat ik gewoon echt rustig aan moet doen.. Mijn grenzen niet opzoeken..want anders lig ik met 5 weken plat.. Bijv halve kamer stofzuigen max 10min fietsen en dat soort dingen..nu werkt t natuurlijk niet altijd.. Maar probeer me echt rustig te houden..heb geen zin om over een paar weken niks meer te kunnen.. En hoe was t op de kermis? Nog fotos gemaakt? Alieke..te druk geweest vandaag al weer bijgekomen? Hier gaat alles prima hoor..heb alleen al erg last van mijn bekken dus mag niet zoveel meer doen..das een beetje lastig.. Mooie foto!!!super!! En Loïs is ook zon lekker ding hè! Nannaf..genoeg klusjes gedaan toch voor vandaag..gezellig vanavond bbqen! Veel plezier! En leuke dingen komende dagen doen!leuk! Mamabeer..hoe was de echo? Sanneke..niet ziek worden hè..beterschap! Hier vanmiddag rustig aan gedaan..t is niet anders.. Lekker patatjes gegeten. .en Mika ligt alweer een tijdje op bed.. Jan is aan t xboxen