December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hooi Meiden,

Kom weer effe aanwaaien.

Olga, super foto's van Senna!!! Staat hem goed die basketbal outfit.

Alieke, mooi buikie hoor... Zit daar nou een tetie in?? ;)

Nannaf, heel herkenbaar die smoesjes... hoe hou je jezelf voor de gek he?? :p

Mamabeer, spannend echo vanavond!!!! En??? Weten jullie iets???

Hebben jullie het gelezen van Anita??( Mama van Youri) Ze is al een tijdje niet online geweest volgens mij dus voel ik me even zo vrij om jullie op de hoogte te brengen.
    Het hartje van de beeb klopte onregelmatig. Ze heeft daarom lange tijd aan de CTG gelegen.
    Echo gehad en alles zag er toch goed uit. Volgende week hebben ze nog een uitgebreidere echo.

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Wij zijn een beetje aan het opruimen. Heb vandaag wat spullen gratis laten ophalen. Beter dan dat wij het naar het grof vuil moeten brengen he. :)

Aaah lekker lang weekend. Moet dinsdag pas weer werken. We hebben eigenlijk geen plannen. Ik lees dat jullie allemaal leuke dingen gaan doen. Misschien hier ook maar es iets overwegen. hihi.
    Sam was een paar dagen niet lekker maar is vandaag gewoon naar het kdv geweest. Ging gelukkig goed. Vrijdag mag hij ook een ochtendje komen. Kan hier wat dingetjes regelen in huis. Verder niet zo heel veel nieuws.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel:

Johana, wat heerlijk dat echo goed was! Zwijmel met je mee hoor ;)

ALieke, heb nog aan je gedacht vandaag (stond in de file op A4 'naast' je) ... fijn dat het allemaal goed gaat ... en niet te druk doen hoor ... uur badkamer = niet slim met (mooie!!!) zwangere buik ...

All, fijne vrije dagen (hopelijk)!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    alieke wat een mooie buik heb je! en wel een beetje rustig aan doen he?! *kijkt streng*

miep ook rustig aan doen *kijkt nog strenger*

weet niet meer wie het vroeg maar 9-12 ben ik uitgerekend.

mvy oei dat klinkt eng..hopelijk gaat het nu beter?!
    britt sanx voor de update. en lekker aan de opruim, goed bezig :D

hier laminaat en spul gehaald gamma en praxis hebben flinke kortingen en alleen onze slaapkamer moest nog...dus dat kunnen we gaan doen nu. morgen gaan we naar de ikea...je leest het al, blij dat ons oude huis deze maand verkocht is...dan kunnen we nu eindelijk investeren in ons huidige huis :D

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hey allemaal,

Zie net dat Britteke een update heeft geplaatst over ons :D wat lief vanje, thnx.
    Ik ben wel nog online geweest en lees ook mee hoor maar ontbreekt me vaak de puf om te reageren!

We hebben a.s dinsdag de uitgebreide echo van het hartje. Dus ben benieuwd. Ik voel haar goed en ze groeit ook goed dus ga ervan uit dat het niks ernstigs is (maar toch heb je het in je achterhoofd he).
    Vandaag voel ik me helemaal niet lekker :(
    Straks nog even bij mijn neefje op bezoek, mijn schoonzusje is op 14 mei bevallen! 4 weken te vroeg, maar gaat goed met moeder en kind :D

Owja nog ff reageren op de buikfoto van Alieke, supermooie buik heb je!! Hij zit wel hoog he zo te zien! Echt mooie foto. En natuurlijk ook die van Loïs, het is echt een schatje!

Johana, gefeliciteerd met de goede echo! Lekker genieten nu ervan!

Zijn weer veel december mama's zwanger he?! Echt leuk!

Nou, dat was dus wat ik nog onthouden heb hihi, ik ga nu nog ff liggen hopen dat ik me zo wat beter voel :rolleyes:

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke..druk met opruimen!! altijd goed!
    en is Sam alweer wat beter?

JOhanna...*kijkt angstig terug.. :oops: * lekker bezig met de slaapkamer..leuk!!
    Fijn hè dat jullie oude huis verkocht is!!

Anita..wat spannend meid..hopelijk is alles goed met je meisje..en zelf een beetje ziekjes..hè bah..
    Dikke knuffel!!!

Wij zijn vanmorgen naar bataviastad geweest...kwam ineens in ons op..en t viel mee met de drukte..we waren op tijd..
    Nog goed geslaagd voor Jan en MIka..bij Gaastra en Vingino..ook nog crocs voor mij en Mika..
    dus leukleuk!
    Vanmiddag nog visite gehad van mijn ouders en zus en zwager..dus de dag was zoweer voorbij...

Jullie ook nog wat leuks gedaan?

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    klinkt als een leuke dag miep! en goed geslaagd :D

hier hebben we een muurtje geschilderd en vanmiddag zijn we 18km wezen fietsen met zijn drieen...daan zat druk kletsend voorop...we zijn door de bossen naar een dorp hier in de buurt gefietst...lekker eff op het terras wat gedronken en daarna toeristisch weer terug gefietst ..daan lag bijna op het stuur te slapen..maar het was heerlijk :)
    morgen naar de ikea!

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Vandaag met manlief en Jay naar t'Geertje in Zoeterwoude!

Uitje naar 't Geertje was geslaagd! Jayda heeft genoten en ze heeft de geitjes & lammetjes volop 'geaaid'! Arme diertjes hebben nu allemaal trauma overgehouden aan Jay. Ze kregen elke keer een draai om hun oor of een klap op hun snoetje. Maar Jayda kraaide van plezier en bedoelde het allemaal goed! Voorlopig zien de werknemers van 't Geertje ons niet graag weer terug! Gelukkig hebben we nog optie 'Blijdorp' nog!

Morgen naar kijkduin en hopelijk net zo'n lekker weertje!

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Vandaag met manlief en Jay naar t'Geertje in Zoeterwoude!

Uitje naar 't Geertje was geslaagd! Jayda heeft genoten en ze heeft de geitjes & lammetjes volop 'geaaid'! Arme diertjes hebben nu allemaal trauma overgehouden aan Jay. Ze kregen elke keer een draai om hun oor of een klap op hun snoetje. Maar Jayda kraaide van plezier en bedoelde het allemaal goed! Voorlopig zien de werknemers van 't Geertje ons niet graag weer terug! Gelukkig hebben we nog optie 'Blijdorp' nog!

Morgen naar kijkduin en hopelijk net zo'n lekker weertje!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha meiden,

Wij zijn toch vandaag naar Dierenpark Amersfoort geweest. Was een super geslaagde dag. Senna vond het geweldig en kon de meeste dieren goed zien en benoemen! Tuurlijk was zijn aandacht voor de dieren steeds vrij kort en vond hij het net zo heerlijk om gewoon rond te lopen en overal te kijken. Alles was interessant; de trein vond hij mooi, kinderwagens met bebie´s werden aangeklamd, de speeltuintjes waren het einde!
    Jan en ik zijn helemaal geen dierentuin mensen, maar het was echt een heel leuke dag, zeker om zo van Senna te genieten. Hij heeft het volgehouden tot half twee, maar was het daarvoor al wel een uurtje zat hoor. In de auto lag hij binnen een halve minuut te pitten!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, aaah leuk naar het Geertje geweest! Zo te horen heeft Jay het super naar haar zin gehad (en jullie dus ook). Die geitjes zijn wel wat gewend hoor. Veel plezier morgen meid!

Johana, jullie hebben een eind gefietst zeg! Aan je verhaal kan ik merken dat jullie en Daan genoten hebben, heerlijk toch zo´n dagje!

Anita, hoop dat de uitgebreide echo helemaal netjes is en het hartje van de kleine meid mooi regelmatig klopt. Wel spannend en kan me voorstellen dat je direct bezorgd bent.

Britteke, ik zou zeker maar iets leuks gaan plannen met je mannen!

Miep, familie shop dagje gedaan! Ben je nu uitgeteld van het winkelen?

Judith, ging jij nou ook vandaag naar Amersfoort of was je naar Emmen?

Sanneke, ben je al weer opgeknapt?

*zet even een enorme brulstem op*

Arka, Bowie, Bipat, Kelly, Claartje, Momhairy!!!!!!!!!!!! Hoe gaat het met jullie meiden?

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Olga;

Jij ook al tussen de diertjes vandaag?!!!

Met kelly gaat het niet zo goed. Ik mail je ff!

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaah olga, had dat ff gesmst. Wij waren er ook. Hoe laat was je er? wij van half 3 tot Heb het op 2 pctm gered en het gaat nu wel beter dan vanmorgen.
    Niels vond het ook super, al was de kinderboerderij ook prima geweest. We waren met mn broer, mn schoonzus en mn neefje van 10dagen jonger dan niels. t was echt reuzegezellig. De speeltuin was ook leuk.
    Daarna zijn we nog naar de kabouterhut gelopen, pannenkoekenhuisje ernaast, maar daar was de wachttijd heel lang, dus toen maar naar 'in den gloeiende gerrit' in hoogland geweest, die was nog veel lekkerder dan de kabouterhut! Aanrader. Niels en Ruben waren het wel aardig zat, maar in een pannenkoekhuis maakt dat toch niet uit. Om half 9 lag hij er in, helemaal kapot. Hopelijk gaat hij vannacht niet dromen van al die beesten, dino's uit het dinobos en de indrukken en drukte. En anders wel.

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    juffie, lekker bij de geitjes geweest!
    en volgens mij hebben geitjes weinig geheugen, haha.

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Fotot's op hyves!

Ff dit;

Jayda wilde de geitjes geen flesje geven. Het liefst dronk ze het zelf op!
    Samen met papa is het uiteindelijk gelukt om heel ff de fles te geven aan een lammetje!
    Echt een deugnietje!

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. bataviastad lijkt me geweldig! Lekker geslaagd dus.. Wat voor crocs heb je gekocht? Ik heb zilveren op het oog.. 8) Vanmiddag nog gezellig de familie gehad.. Dan vliegt de dag id.

Johana.. Wow wat stoer.. 18 km fietsen.. zie ik mijzelf niet doen hoor. Veel plezier morgen bij ikea! Al een idee wat jullie gaan kopen??

Juffie.. Oei.. Jayda de geiten geterroriseerd! :D ..

Anita.. Spannende dagen voor jullie.. Hopelijk blijkt alles mee te vallen!

Alieke.. wow wat een prachtig buikje heb je zeg en wat kijkt Loïs ondeugend 8)

Sanneke..Wel een lange dag voor Niels. Knap dat hij het tot half 9 vol houd!

Olga.. Wat grappig dat jij en Sanneke allebei in amersfoort waren. Senna ook dol van de dieren! En wij waren in Emmen!

Zal even een foto spammen zo..

**

Vanmorgen tegen 11.00 waren we in Emmen.. Is toch wel een uurtje rijden. Esmee heeft genoten vandaag.. Om half 3 waren we weer thuis. Dat is toch wel lang genoeg hoor.. Geen seconde geslapen in de auto maar ze was niet vervelend ofzo.. Thuis even een uurtje geslapen en toen nog even naar de kermis geweest.. Nog een knuffeltje gegraaid voor haar.. Ze was er helemaal happy mee..

Maar in de dierentuin waren de pinguins en de apen toch wel het mooist!

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Met papa bij de olifanten.

Bij het aquarium.

Op de terug weg langs MC Donalds voor een milkshake! :D

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    zwaai, kus, knuffel, zoen, aai....en nu ga ik slapie doen... :D

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hoi hoi sorry voor de late reactie maar ik kom echt soms niet op het forum. word er echt gek van krijg dan zo'n stomme fout melding en als ik er dan toch nog op kom dan is de site zo traaaag!

Eindelijk kom ik e rnu wel op!
    De echo was alweer mislukt beeb lag weer met alles ervoor :( woensdag mogen we voor de allerlaatste keer terug komen voor het te proberen. Maar ik heb wel 1 leuke foto van het gezichtje als ik volgende week bij me ouders ben scan ik hem ff in ik heb hier geen scanner. Het lijkt net zo'n klein sumoworstelaar(in) echt hele dikke wangen haha

Vandaag de eerste dag in 4 weken dat ik me niet moe heb gevoeld of misselijk :D

@MamavEsmee
    die laatste foto zoooo snoezig die lipjes hoe ze die houd hihi

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Deel Deze Pagina