December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorge!

Johanna..lekker wezen fietsen gister!! en veel plezier in de ikea vandaag!!

Juffie gezellig vermaakt gister!!leuk!! en vandaag veel plezier in Kijkduin!

Olga..gezellig naar t dierenpark geweest!!lekker genoten!!

Sanneke..ook een gezellige dag gehad!!leuk!

Judith..ik heb weer teenslippers erbij gehaald..had ik al maar nu in een ander kleurtje..
    ze waren daar wel een stukkie goedkoper.. ;) en voor Mika van Wall-e of zo.. :D
    zilveren zijn idd ook errug leuk!!
    Lekker gezellig naar de dierentuin geweest..leuk!! Geweldige foto's..vooral die van de Mac! :D

Essebes..zwaai!!kus terug.. ;)

Mamabeer..wat ontzettend jammer dat t nog niet helemaal gelukt is..hopelijk woensdag wel..

Dianne..zwaai!!

Gister was ik wel kapot hoor van t geshop..maar wel leuk gehad hè..
    Vandaag gaat Jan even een nieuwe klerenkast halen met mijn paps..en ik ga wat boodschappen doen en even wat in huis doen zover t gaat.. ;)
    Allemaal een fijne dag!!

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zwaaaaaaaaaiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Mogu ladies!

Zo naar het CB met Hannah viir de 18-maanden-check-up. Ben benieuwd! Ze zal wel weer te groot en te zwaar zijn ;)
    Daarna naar mijn nieuwe huis om van alles op te meten en dan vanmiddag op keukenjacht.
    Gisteren was ik al even alleen op stap geweest voor een keuken. Ik ben zo ontzettend verschrikkelijk behandeld bij de Bruynzeel dat ik scheldend de winkel uit ben gestormd (en ikke is normaal echt wel rustig en beleefd). Wat denken ze wel niet, stelletje grrrrrrrrr. Dus vanmiddag neem ik paps mee :)

Las dat het niet goed gaat me Kelly. Oeh, schrik er wel van...

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    goedemiddag...

effe een updateje van mij...
    ik ben 3 dagen in het ziekenhuis geweest....
    had buikklachten, ze hebben bloedgeprikt, en nu blijkt ik dat veel te weinig rode en witte bloedcellen heb....
    hoort 150 of meer te zijn en ik heb 70....
    ze dachten aan leukemie ( ja jees, ik schrok me wezenloos!!)
    maar dat is het gelukkig niet....wat het wel is weten ze niet!

Maandag moet ik weer heen, dan als het bloed nog niet beter geworden is krijg ik een beenmergpunctie....
    vind het erg vervelend allemaal en word er erg onzeker van...
    sorry, heb niet bijgelezen,....
    moet er ook weer vandoor, want mijn vriendin gaat zo trouwen!
    fijn weekend allemaal!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Loessie.. Jeetje meid. Wat moet jij geschrokken zijn! Hopelijk blijkt het niets ernstigs. Beterschap!!

Misskeita.. Hoe was de check-up? Veel plezier met het keukenshoppen! :D

**

Hier nacht van Nijverdal.. Braderie en allemaal bandjes.. Esmee gaat uitlogeren! :D

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Olga ja wij willen graag het geslacht weten :)

Salapio: Ja het is echt vervelend die misselijkheid.
    maarja het is met vlagen ook weg dus mag niet klagen.
    Met mirre alls goed?

Jufffie oeii ruzie gehad
    gelukkig wel uitgepraat
    hoe is he tmet JAyda?

Ninien moeilijk hoor.. Kleintjes zijn
    slimmer dan wij denken.
    Demy is ook zo hoor hihi
    ken je gevoel dat je de hele dag politieagentje aan
    het spelen bent..

Frederike schiet het nieuwe huis al een beetje op?

Mamavesmee ja heb het onwijs naar mijn zin op mijn werk
    leuke meiden leuke kids leuke ouders.
    ben zoo blij dat ik de stap heb gemaakt om
    daar te gaan werken. Met demy alles goed
    ze is lekker in de uitprobeer en sloop fase
    gister bijna het LCD scherm bij de buren van de muur
    getrokken ik met een :oops: maar snel weer naar huis
    gegaan,.,
    Flink aan de schoonmaak geweest meid
    en esmee al weer wakker
    heb ik nou ook altijd kan je eindelijk lekekr zitten worden
    ze al weer wakker :(..
    Hoe was je verjaardag?
    nog gefeliciteerd trouwens :)

Misskeita wat een verhaal
    over de nijn van hannah geweldig :)

Essebes heerlijk naar center parcs geweest :)

Olga wat is senna toch een slim kereltje zeg :)
    met die tekeningentjes en dat hij het dan herkent
    dat doet demy echt nog niet

Essebes Jakk hoofdpijn ken het :(
    en niets te snoepen in huis is niet NOT DONE haha
    wordt ik echt saggie haha

ALieke woow meid al 30 wkn
    over ruim 9,5 week is jullie kleintje er
    dikke knuffel

Gerda jullie ook al zo druk bezig in huis :)
    Oeii knobbeltje bij de hond ontdekt hoe is het
    nuet met haar?

Ohh wat is de pagina sloom :(:(

Essebes WOOW zooo rot behandeld :(
    ik had precies gedaan wat jij ook gedaan hebt :)
    knuff

Johana wat fijn dat je termijn echo goed was :)
    leuk om te zien dan he ;)

French gefelii met het vaar bewijs van je man :)

Britteke bedankt voor de update over mama van youri
    DIkke knuffel voor haar

Britt lekker aan de opruim>:)

loesie jeetje meid doe je rustig aan
    SNap wel dat je onzeker er van oword
    HOe gaat het nu?

ZOoo

wat een reacties he :)

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    HIer gaat het redelijk ben erg moe..
    gewoon nergens puf voor
    ik heb eindelijk vandaa wat moed verzameld en een
    speelhoekje voro demy gemaakt
    en gestoft en gezogen,,
    wta gebeurd en nou trek ik de slang van
    de stofzuiger stuk GRRRRRRR
    ik werd er niet vrolijker op
    gelukkig heb ik het nog kunnen maken :)

Verder ja.. druk druk druk..
    heb eindelijk een paar dagen vrij
    hoef dinsdag pas te werken. dsu dat scheelt weer..
    demy is heerlijk aan het knuffelen en alleen spelen
    eindelijk.. ze wou nooit alleen spelen..
    moest altijd haar dingen voordoen.. erg vermoeiend.
    ze begint nu ook wat meer dingen te zeggen.
    en ik krijg sinds 2 wkn kusjes van haar :)
    zooo lief :)..

Verder de misselijkheid is nog niet weg..
    ben erg moe savonds gevloerd lig optijd op bed.
    heb ook last van krampjes. steken.
    De vk zegt groeipijn..
    Maandag de termijnecho
    ben zoooo benieuwd :)

Ik heb gister met de angelsounds (denk ik) het hartje
    gehoord. het ging veel sneller dan mijn
    eigen hartslag :). erg leuk :)
    maar ik ben toch nog niet helemaal overtuigd.
    ik vind dat mijn buikje echt al zichtbaar is..,
    heb nog geen opmerkingen gehad van mensen ;)
    maar dat komt denk ik ook omdat ik het nog een beetje
    aan eht verstoppen ben omdat
    nog niemand van de familie het weet :)
    Na de echo kan eindelijk het hoge woord er uit ;)

ik ga ff afwassen voor mijn kleine schat weer wakker wordt
    en meteen buiten wil spelen haha/..

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    lindy, goed zeg, zo'n reactie!

loesie, heftig zeg!
    sterkte, hopelijk is het niks ernstigs

hier is de buurman weer aan het klussen, k word er helemaal getikt van. Hij timmert superonregelmatig en ik heb niels net ik bed gelegd nadat we vanmorgen hebben gezwommen. hij moet dus moe genoeg zijn zou je zeggen, maar hij staat volgens mij te dansen in zn bedje. ik wil zelf ook ff een tukkie doen want ik ben nog lang niet fit.

vandaag gaat de site weer verhuizen/ verplaatsen las ik net, ben benieuwd!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ah wat jammer dat ik je gemist heb in Amersfoort. Wij waren er al om half 10 en reden om kwart voor twee weer weg....Voel je je nu weer helemaal oke? Toch leuk dat Niels en neefje precies dezelfde leeftijd hebben. Zijn ze erg verschillend?

Judith, aha jullie waren in Emmen....maar ook heel leuk gehad dus! Dat Esmee het nog aankon om naar de kermis te gaan. Senna was echt helemaal klaar van alle indrukken!

Mamabeer, wat een eigenwijs zeg die uk in je buik. Blijkbaar heeft hij/zij een lievelinshouding die het voor de echo niet makkelijk maakt....

Miep, een nieuwe kledingkast...extra omdat het niet meer past of vervanging van de oude?

Juffie, thanks voor pb....

Kelly, wat moet jij het zwaar hebben meid met al die pijn van je nieren en de weeen die steeds terug komen...

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Vervelend dat de buurman weer aan het klussen is :(
    slaapt niels er wel doorheen?
    demy wordt gillend wakker.. onze buurman was net de heg aan het snoeien ook ene leuk geluid :(..lekker gezwommen?
    lekker tukkiej gaan doen meid als die stomme buurman eindelijk eens ophoudt ;)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loesie, jeetje meid wat zul jij je rot geschrokken zijn...kan me voorstellen dat het je erg onzeker en emotioneel maakt. Goed nieuws dat het geen leukemie is, maar laat ze er maar snel achter komen waar het dan door komt. Hoop dat debruiloft je wat afleiding geeft. Strekte meid!

Misskeita, is Hannah deze keer zonder veel op/aanmerkingen door de cb keuring heen gekomen? Wat onbeschoft bij die keukenboer zeg. Goed dat je je vader als buffer meeneemt!

Lindy, bijna een hele bladzijde met lindy reakties! Jij had er zin in. Wat gaaf dat je zelf het hartje gehoord hebt. Al bijna de echo en dan mag iedereen het weten, joepie!

Sanneke, rot buurman! Wat doet hij toch iedere keer zeg.....

Judith, veel plezier vanavond!

Senna was vanmorgen al om 6 uur klaarwakker. En jan en ik hadden beide erg slecht geslapen. Wederom jan zijn schuld met zijn gesnotter en gedraai....
    Senna is ook al weer een aantal dagen behoorlijk aan het hoesten en snotteren. Vanmoregn wel vrolijk en heel druk. Met zijn papa door het park gesjeesd op de loopauto en hier nog in het speeltuintje. Wel heeft hij weinig eetlust vandaag. Net met zijn flesje melk stortte hij helemaal in en ik vond hem ook erg warm. wat blijkt....hij had 38.5. Hoop dat hij na het slapen weer wat opgeknapt is.

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, wij waren er pas om half 3 (k weet niet of ik dat hier al geschreven had) dus we hadden elkaaar hoe dan ook neit gezien. Niels en Ruben zijn allebei blond en echte feestdreumesjes (tijdens het eten in het restaurant). Ze gaan qua ontwikkeling echt zo goed als helemaal gelijk op. Niels zegt iets meer woordjes, ruben is iets voller en heeft een veeeeeeeeel groter hoofd, haha.
    hopelijk knapt senna gauw op.
    Ik heb nog ff in bed zitten puzzelen maar niels vond het toch nodig lang te blijven feesten. Hij is denk ik NET in slaap gevallen (lag er even na één uur in...) Dit is ook niet echt een handig ritme, maar nu hij slaapt ga ik hem natuurlijk niet wakker maken, k ga zelf ook nog ff denk ik... :) en de buurman is er om half 2 al mee opgehouden

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lindy.. Wanneer heb je de 1ste echo? En ga je het dan je familie etc vertellen? Druk in huis geweest en Demy nu haar eigen speelhoekje. Leuk hoor!

Sanneke.. Heb je nog lekker even kunnen slapen? Hier ook altijd een buurman die begint te klussen als Esmee op bed ligt. Ze lijkt er gelukkig steeds minder last van te hebben. De buurman is net met pensioen dus het zal nog wel vaker voorkomen ben ik bang!

Olga.. Wij hadden ook niet gedacht dat Esmee het zo goed zou doen. We hadden verwacht dat ze wel een aantal keren wakker zou worden gisteravond maar ze heeft heerlijk geslapen. Toen Esmee nog een erg klein was kon ze niet tegen prikkels. Ze kan er gelukkig steeds beter tegen. Senna is er nog wel vrij gevoelig voor? Hopelijk wordt Senna niet ziek..

**

Volgens mij mag ik echt in mijn handen knijpen met zo'n goede slaper als Esmee..

We gaan na het eten om 18.00 naar boven, badderen of wassen, nog even spelen op ons bed en tegen 18.45 ligt ze er altijd wel in hoor.

S'morgens tussen 8.30 en 9.00 meld ze zich pas weer..
    Net al even op de braderie gekeken, alleen snuffelen is toch handiger dan met een man die loopt te zeuren.. vanavond ga ik met mijn vriendinnen. Even bij de kinderboetiek gekeken of ze nog leuke acties hadden.. genoeg, maar niet naar mijn smaak. Helaas!

Erwin is nog even wat dingentjes aan het kopen voor de tuin. Ik zit te wachten totdat Esmee wakker wordt.

Tegen 16.00 gaan we naar schoonmams en paps , eerst even een bakkie doen en daarna gaan we lekker uiteten. Jummie!

Wat later in de avond hebben we afgesproken met vrienden en vriendinnen en gaan we lekker borrelen en dansen.. Heb er zin in!!

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    loessie jee dat is schrikken zeg...gelukkig geen leukemie maar hopelijk ook niets anders ernstigs...suc6 morgen.

misk hoe wat het op het cb?

sanneke damn rot buurman....vervelend zeg!!

mve idd heerlijk als ze zo goed slapen...wij mogen ook niet klagen hoor.. Daan gaat hier ook naar het eten direct naar boven en ligt rond 7u in bed. Sochtends wordt ze meestal tussen 7u en half 8 wakker (als we niet werken) aangezien we er door de week om half 6 uitgaan is dit luxe :)
    feest ze vanavond!

Hier echt super geslaagd voor meubels...we zijn bij de ikea geweest maar vonden daar niet wat we zochten. uiteindelijk geland in zutphen bij een woonmall....daar een dressoir, salontafel en tv kast van teak gekocht en een leren stoel voor manlief.
    ben echt super blij. morgen alles ophalen :D

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ja je schreef al dat jullie er om half drie waren....dus hoe dan ook hadden we niet kunnen meeten. Bij Senna en zijn nichtje (5 maanden ouder) zie je wel duidelijk verschillen maar ook een hoop overeenkomsten hoor. Senna is het watje en Roos de bikkel ha ha....maar allebei vlot met lopen en kletsen. Roos is heel vrij in alle situaties, maar Senna dan juist weer niet (hoewel dat al veel beter gaat)

Judith, lekker toch dat Esmee het zo goed deed! Ze slaapt inderdaad super hoor. Als Senna hier om 7 uur op bed ligt is hij doorgaans tussen half 6 en 6 uur ´s morgens wakker. Maar hij ligt er meestal pas tegen half 8 in; eerder redden we vaak niet. Dan is hij rond half 7 a 7 uur wakker. Een enkele keer iets later. Maar dat vind ik prima hoor; als de 6 maar uit de klok is!
    Veel plezier vanavond; gezellig om even met vrienden weg te gaan.

Johana, wat goed dat jullie al helemaal geslaagd zijn zeg! Hadden jullie van te voren al wel een idee wat jullie zochten neem ik aan....

We doen Senna al twee weken om de dag badderen, maar dat heeft nog geen effect op zijn huidje. Ga toch maar Balneum of Weleda olie kopen denk ik....maar dan is het ook het beste om daar de lotion van te gebruiken of niet? Ik heb nu huidolie en bodylotion en badolie van allerlei merkjes (zwitsal, kruidvat en etos) door elkaar....Ook niet echt handig natuurlijk.

Senna had net nog steeds 38.5. Hij was vanmiddag wel prima te spreken hoewel hij er wat lodderig uitzag. Bijna geen avondeten op, maar wel nog een flesje.

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Loessie: jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig geen leukemie. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Sterkte!

@Sanneke: Grrrrrrrrrr voor klussende buurman.

Bij het CB was alles dik in orde. Ik heb wel echt een reuze-meisje: 90 cm! Zo lang zijn kindjes gemiddeld bij 2 jaar en 3 maanden. Gewicht zat wel onder de bovenste curve: 13 kilo.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Huh, moet alweer helemaal wennen....maar heb nu geen tijd om het uit te pluizen. Kan net als de vorige keer niet vinden hoe ik direct bij mijn laatst geplaatste bericht kom.

En mijn wachtwoord deed het niet meer.

En we missen berichten van de afgelopen maand. Dat is wel jammer zeg!

X olga

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    ....en ik kan niet zien wie er online zijn bij de mama´s en ik kan niet direct naar mijn eigen berichten zodat je makkelijk bij de dec. mama´s kom.

Gisteren afscheid stagiaire. Ze vond het foto boek en de kadootjes erg leuk en moi. Van haar heb ik als beadnkje een goed boek gekregen, wat een lieverd he! Daarna verjaardag van mijn paps. We waren pas om 21.00 thuis, maar Senna hield het goed vol.

Vandaag erg druk geweest. Vanmorgen met een vriendin in de stad afgesproken en Senna was mee. Daarna boodschappen gedaan en het huishouden. De tuin beetje netjes gemaakt en jan heeft de zandbak gemaakt. Hij is mooi geworden en Senna heeft er al in gespeeld. Hij zei de hele tijd ´sand titten´, maar hij zat mooi met zijn kontje op het bankje hoor...

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echt even wennen he Olga ... Ziet er wel vrolijker uit dan de vorige ...

Ben wel benieuwd naar een foto van de zandbak (als we er ooit achter komen hoe we dat moeten plaatsen) ... Ik krijg normaal een emailberichtje als er nieuwe berichten zijn dus kan je niet helpen ...

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Getsie, moeten we weer helemaal wennen; echt niet leuk.
    ik ga zo slapen. niels is nu heel onrustig. gister ging hij op dit tijdstip huilen en om half 3 weer. hopelijk blijft het nu bij het 'zingen' wat hij nu doet. hoektandje is ook erg aan de oppervlakte, dus missch moet die doorkomen...
    truste

Deel Deze Pagina