Sanxxx Fredje, ga ik ze ook allemaal een gokje laten wagen, leuk! Nannaf, goed geslaagd bij de Ikea dus, leuk! Hopen dat J snel opknapt hoor! Olga, heerlijk he dat zwemmen, ga ik eerdaags ook eens doen! Liv geniet zo van het water.
Lieve allemaal, De geboorte van onze baby komt steeds dichterbij. Wordt het een jongen of een meisje. . .? Van alle kanten wordt er volop gespeculeerd! Omdat wij erg benieuwd zijn hoe iedereen nu precies denkt, hebben wij iets aardigs bedacht. Via een website, kunnen jullie een voorspelling doen. Niet alleen voor het geslacht van onze baby, maar ook voor de geboortedatum en tijd. Het leuke is, dat je voorspelling direct wordt geregistreerd, zodat je meteen de (voorlopige) uitslag kunt zien! Het is de bedoeling dat iedereen zoveel mogelijk individueel meedoet, dus niet per stel! Om jullie een beetje aan te moedigen, loven wij een prijsje uit. Degene die het meest dichtbij zit met zijn/haar voorspelling, krijgt een aardigheidje zodra onze baby is geboren! En natuurlijk een eervolle vermelding in het boek van 'ikke'. Klik op de volgende link om mee te doen: WatVerwachtje.nl en voer de code LAA0188 in. Als de link niet werkt, open dan zelf je Internet browser en ga naar het volgende adres: WatVerwachtje.nl. Wij zijn benieuwd en jullie natuurlijk ook. Liefs, Esther en Barry
Es, ik ga morgen invullen dat je in verwachting bent van een meid! Enne...ik denk dat je deze keer niet overtijd gaat, maar dat de uk wat te vroeg komt.
Goedemorgen.. Essebes...ik heb een gokje gewaagd..ben benieuwd!!! Vanmiddag weer naar de fysio..en vanavond naar de vlos.. en volgende week de 20wekenecho..toch wel spannend hè.. Ga zo eerst even wat doen in huis..en wat boodschappen..denk ik..
Woensdag is ook de meeting hè dames... Wie komen er ook allemaal weer? Doen we ongeveer 10 uur in Ballorig in Wijhe?
Miep, voel je de kleine al bewegen? Hoop dat de fysio nu iets minder pijnlijk is. Merk je wel verschil als je daar geweest bent dat het daarna beter gaat?
Ik heb nog steeds geen neefje of nichtje erbij.... Waarschijnlijk gaat ze vrijdag ingeleid worden als er nog niets gebeurd is. Spannend allemaal hoor.
Olga..leuk je avatar!! enne ja hoor ik voel m ondertussen steeds meer bewegen!! veel beter als bij Mika.. en ik merk idd wel verschil hoor als ik bij de fysio vandaan kom.. hij heeft de laatste keer de bekken goed gezet..en daar heb ik nu nog voordeel van! Spannend met je schoonzusje!!
goedemorgen! @miep wat leuk dat je het kindje meer voelt bewegen als bij mika! vind je het sowieso heel anders als de 1e? @olga; spannend wanneer je neefje of nichtje word geboren! @essebes; leuk idee ik zal binnenkort eens kijken! fijne dag allemaal!
Hallo meiden! Kennen jullie mij nog?! Wij zijn van het weekend terug gekomen van een weekje weg, daar waren we alle 3(4) erg aantoe! Hoe is het hier?! Ik ga bijna mijn verlof in dus ik wil dit zeker weer oppakken. Salapio; Ik zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd meid! Leuk leuk leuk :-D Hoe is het met de zwangeren? Zijn er nogmeer zwangeren erbij gekomen?
goedemiddag allemaal... erg wennen weer een nieuw forum! ben de boel een beetje aan het verkennen! Miep...Meeting woensdag om 10 uur? ik prima...in Wijhe... Ik hoop dat ik het nog kan vinden... * gaat verder met site verkennen*
Nannaf..ja ik vindt t wel heel anders als bij mika..heb jij dat ook? ben er veel minder mee bezig..we hebben zelfs nog niet eens naar namen gekeken.. en vindt de 20weken echo heel spannend... Alieke..lekker weekje weggeweest..leuk! Loesie..leuk dat jullie woensdag er ook bij zijn!! Wie komen er nog meer? Hier vanmorgen toch weer iets teveel gedaan..dus maar geen boodschappen gedaan..doe ik straks wel even.. eerst maar even gerust..zover als dat gaat met Mika.
ik kan echt woensdag niet....ben nu ineens op vrijdag vrij de komende weken...komt door die opleiding. Dus sorry girls..hoop dat jullie veel plezier hebben
Miep, 20 weken echo al. Wat gaat het snel he... Dan ben je alweer op de helft. Wat balen dat je zoveel pijn hebt trouwens. Ik hoop dat je t met de fysio enzo allemaal wel kan volhouden. Sterkte meid! Ess, heb ook een gokje gewaagd hoor... Waar is de meetinglijst?? Olga, bijna tante.. Spannend!!! Hou ons maar op de hoogte! . Alieke, Welcome Back!!! hahaha ---------------------------------------------------------- Zo vandaag een huishoud dagje. Heb net al 3 uur staan strijken... (was wel nodig *zucht*). Zo de badkamer en WC schrobben en effe dweilen. Eerst ff een hapje eten. Wil vanmiddag nog effe op pad met Sam. Sam slaapt gelukkig weer iets beter (ff afkloppen). Hij gaat er voortaan iets later in. (tussen half 8 en 8) en is dan tussen 8 en half 9 wakker smorgens. Hij wordt nog wel 1 of 2 keer wakker maar dat is veel beter dan 6 hahaha . Gisteren zijn Jan en ik spontaan uit eten geweest. Lekker sushi gaan eten. Oh zo lekker is dat he... Heerlijk genoten. Ben trouwens flink over tijd. Vandaag is dag 40 van mijn cyclus. Sinds ik gestopt ben met de pil was mijn cyslus erg regelmatig. Telkens rond de 32 dagen. Ik dacht toch ff dat ik zwanger was maar heb gisteren getest en uitslag was negatief. Vond het eerlijk gezegd niet erg want we hadden het nog wat vroeg gevonden. Kans was ook erg klein want we doen het nog steeds "veilig". Zo dan ga ik maar weer aan de slag. Doeiii
Ziezo, ik heb even een dutje gedaan en Loïs slaapt nogsteeds. Miep; Oh herkenbaar, je doet snel teveel met zo'n uk om je heen! Bijna 20w echo? Willen jullie weten wat het word? Salapio; Zwaaaaaiiiii werkse! ** Zaterdag is alles hier in huis gestuukt, de babykamer & de zolder. Wat een bende zeg! Nu wachten tot dat het droog is en een likje verf erover heen. Babykamer staat nog netjes in de doos dus kan niet wachten! Gelukkig is al het grote werk voorbij.. Nog 2 weken werken! Whoejj
Gelukkig bijna klaar Alieke ** Heb vanochtend de verlos gebeld. Heb over 3 weken al een intake ... met de verlos die bij Mirre's bevalling heeft geholpen *doet rondedansje bij gebrek aan leuke smileys*