hoihoi, I'm back nou ja niet helemaal dan.ik heb niet bijgelezen ik heb net gewerkt en ben nu ff bezig om een administratie op te zetten voor ons bedrijf. teminste ik heb er voor gestudeerd en heb het idee dat ik niks meer weet dus ff mijn schoolboeken uit de kast op ff op te frissen. Voor de rest is alles goed hier. zoon loopt nog steeds niet.... moet ik 1 juli weer na het buro ben benieuwd wat ze er van zeggen!
@miep; ja ik vind het ook echt wel anders. ben er wel mee bezig maar op ene tussen neus en lippen manier zeg maar ik begin er wel steeds meer aan te wennen en vind het steeds leuker! balen dat je zo'n last houdt! 'neem je zelf in acht ' zou mijn moeder dan zeggen @salapio; fijn dat je de intake al zo snel hebt en dat je dezelfde vlos hebt als bij mirre! @dianne; succes met opfrissen! @hallo allieke! leuk dat je er weer bent! lekker bezig met de babykamer. hoeveel weken ben je nu? (je hebt geen banner meer)
Goedemiddag meiden !! Meeting leuk !! Alleen zo ver weg. Is voor ons niet te doen. Bestaat het lijstje van de strandmeeting nog ? @miep Doe maar rustig aan meid. Alweer bijna de 20 wkn echo wat gaat het toch snel zeg @alieke Druk aan de klus meid. Bijna beginnen met het inrichten van het kamertje. Super. @salapio Dat is leuk dezelfde VK als bij Mirre En al lekker snel. Dat is fijn. Hoe voel je je nu meid ? @britt Hoe lang ben je gestopt met de pil ? Het kan ook komen door het ontpillen. Toe ik voor Jesse gestopt ben met de pil was ik steeds te laat en had ik zelfs meer zwangerschapsklachten als toen ik net zwanger was van Jesse
Bezoek is weer weg.. Nannaf; Ik ga meteen een bannertje maken! Beetje saai zo.. Ik ben nu bijna 33 weken zwanger! Hoe is het met jou? Schiet al op he! Amber; Leuke foto's en wat een leuke speelhoek! Meeting; Ik weet niet wanneer, ik heb heel wat gemist geloof ik. Straks ben ik met verlof en (als ik me goed voel) kan ik wat vaker meeten! Of natuurlijk een leuk kraamfeest organiseren
Hoi! haha dat is grappig...ik wilde alleen ´hoi´in het bericht zetten, maar je moet minimaal 10 tekens gebruiken....
Vandaag super drukke dag op het werk. Het een erg heftige groep momenteel. Allemaal tornado´s en ze steken elkaar erg aan. Als ze een decibel test zouden doen, dan zouden wij zeker gehoor beschadiging oplopen....Ook wat probleemgedrag met boze driftbuien. Morgen gelukkig weer vrij en heb ik alleen mijn eigen kleine aandachttrekker!
Ik ga senna bij jan uit bad plukken. Alieke, fijn dat het eindelijk zo opschiet bij jullie thuis! En heerlijk dat jullie even een weekje zijn weg geweest. Doet echt goed he! Amber, leuke foto´s weer! Salapio, oh wat spannend dat de intake al staat!
Alieke...fijn dat het allemaal wat opschiet bij jullie thuis... mooie nieuwe banner.... en lekker een weekie weggeweest?! Salapio....leuk dat je dezelfde vk hebt als bij Mirre.... en 29 juni? snel al...spannend! Amber...leuke foto's! Jammer dat de meeting in Wijhe te ver weg is voor je... choco cake Judith?! hhmm, lekker... Miep....nog niet bezig met namen?! oeioei, de 20-wekenecho komt steeds dichterbij! Spannend! Dianne...effe een korte opfriscursus?! succes met je ouwe schoolboeken... Olga....drukke dag op je werk?! ppff, klinkt heftig zeg... Hier alles prima... Jan is aan het klussen ( beunen) een eind gewandeld vanavond met z'n drieën en Nicky ligt nu uitgeteld in bed, en ik lig uitgeteld op de bank