December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kom vanmiddag reageren en kletsen....

2. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedemorgen!
    ik lees vanmiddag wel even bij enzo.
    wil jullie voor nu een fijne dag wensen!

ik is moe! dit was nu de 3e nacht dat J rond 24.00 wakker werd heel erg moet hoesten, kokhalzen ervan en brullen. dat duurt dan een uur en als hij dan gekalmeerd is leg ik em weer op bed en dan blijft hij ja hoe moet ik het zeggen... hoesten, huilen maar vrolijk als ik bij hem kom tot 3 of 4 uur! :( ik kan daar echt heel slecht tegen ben kapot na 3 nachten! had vannacht ook echt zoiets van je bekijkt het ook maar ik wil SLAPEN!!!! nou ja toen is tie in slaap gevallen en ik ook. vind het heel moeilijk want hij is zielig als tie zo hoest en zeker die eerste hoestbui maar daarna hoest hij ook wel maar krijg toch de indruk dat hij zich ook wel een beetje aanstelt cq gezellig vind als mama komt kijken. zucht...
    sorry voor klaagverhaal, ik ga zo even naar de gamma en naar de aldi! tot vanmiddag!

3. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ligt het trouwens aan mij of klopt de tijd niet op het forum?
    enne als iemand online is is het bloemetje of de vlinder achter haar naam gekleurd of niet? pff ben toch wakkerder dan ik dacht! :D nou ik ga me uitleven bij de gamma!

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    morgen dames,

french gefeliciteerd met je trouwdag!
    ess: haha moest wel even lachen al kan ik me voorstellen dat het helemaal niet grappig was midden op de snelweg

Miep: hoe ist meid?

Leuke foto's gespot van amber!

ninien; Ik ook ff wennen heel irri als je het mij vraagt!

-------------------------------------------------------------
    Zo bas ligt net in bed, Hij was pas om kwart voor negen wakker. maar was toch alweer moet. hij zei: "mama bed?" hij is was al zo jengelig dat ik hem er net maar in gelegd heb..

huisje weer schoon straks nog ff wat was ladden en lossen.

5. ik krijg iedere keer een foutmelding.....grrrrrrrrrrrr:x gestoord word ik ervan
    als ik bij wil lezen dan wordt ik er gewoon afgemieterd
    Vandaar nu even eerst een berichtje, en dan ga ik bijlezen

sorry dat ik geen reacties geef.....maar het lukt gewoon niet om bij te lezen

6. Ess...hier ook zo,n ondeugd die de deur openmaakte op de snelweg
    Je schrikt je wel een hoedje.
    Nina drinkt uit een pakje, dus dweilen moet ik hier ook regelmatig :D

French..... leuke foto van Angelina.

Olga ...Spannend

Miep....hoe gaat tie meid, had je mijn berichtje nog gelezen over die bekkenband? Die geeft echt verlichting.

Salapio....dus lekker piepie in de potten :D

Verder weet ik het ff niet
    Knuffie voor iedereen

Vanavond begint hier ook de vierdaagse, nienke loopt ook voor de tweede keer mee.
    Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt.
    Ze geven wel echt slecht weer op.
    Njah we zien wel....

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nannaf, ik vraag me alleen af wanneer je dan een bloemetje of een vlinder hebt. Toch vind ik het niet handig dat je niet direct kan zien wie er online zijn bij de mama´s.

Is er al iemand achter hoe je snel bij je eigen laatst geplaatste bericht komt? Nu moet ik steeds zoeken waar ik gebleven was.

Ninien, ik wordt er niet afgegooid hoor. Wat irri voor je.

Volgens mij moest wel iedereen opnieuw een wachtwoord aanvragen of niet?

Dianne, wat is bas vandaag een slaapkopje zeg!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, wat eng trouwens dat Liv de autodeur zelf open gekregen heeft. Senna kan daar echt niet bij trouwens. Maar ik zal het wel even bij jan navragen over kinderslot erop.

Juffie, heb jij de nieuwe pagina al gevonden? Hoe is het met jullie?

Miep, op controle alles weer goed, mooi zo.

Sanneke, how are you?

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Getsie ik vind het toch zo spannend joh. Vanacht liggen dromen dat ze een baby jongetje krijgen dat Rens heet en er gebeurden hele rare dingen.
    Na Senna is mijn schoonzusje de eerste die wel heel erg dichtbij staat die gaat bevallen. Tuurlijk was ik bij goede vriendinnen ook wel zenuwachtig, maar dit is toch anders. Zij hebben de start met Senna natuurlijk ook heel dichtbij mee gemaakt. Hoewel ze nog steeds geen idee hebben hoe het nou echt voor ons is geweest.
    Al met al voel ik me vandaag erg emo en moet ik veel aan anderhalf jaar geleden denken. Ik zie er bijna al tegenop om straks of morgen naar die kraamsuite te gaan.
    Ach ja, we zien het allemaal wel...

Ze is snel zwanger geworden en heeft een prima zwangerschap gehad, ze had al 2 cm ontsluiting en de baarmoedermond was er al klaar voor. Dan zal de bevalling toch ook wel goed moeten gaan toch!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga, spannend zeg!

Ess.. brr wat klinkt dat eng.. Ga erwin even tippen hierover thanx. Leuke foto's op je hyves..

Miep.. fijn dat je weer bent goed gekeurd!

Gerda.. zou leuk zijn als je ook komt.

Nannaf.. vervelend die slapeloze nachten.

Was even uit mijn hoofd..

**

Met Esmee gaat het gelukkig weer wat beter.. Af en toe lijkt ze nog wat last te hebben van haar oortjes maar niet dat ze er van moet huilen.. De billen zijn weer dicht en de puntjes van de kiezen zijn er door..

De chococake staat af te koelen op het aanrecht,:p

Verder erg druk met Marktplaats en met werken.. Strax weer aan de bak.

Miep, loessie en misschien Gerda tot morgen 10.00 in Wijhe!

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, wat super spannend van je schoonzusje. Weten jullie al of ze een zoon of dochter krijgen? Leuk jij mag dus heel binnenkort weer even baby snuffen! :) Hoe is het met Senna en z'n buien?

Nannaf, ja zwaar is het he die slapeloze nachten? *knuf* Heb je z'n matrasje al iets hoger gedaan? Handdoek eronder ofzo? N halve ui bij z'n bedje..kan helpen!

Salapio, goed dat je aan MVM mee gaat doen, ik ben er net vanaf gelukkig, okee het is n goed doel maar na 10 weken potjes pissen ben je er wel klaar mee hoor (al denk ik nu soms nog bij n hele grote pipi: Heeej da was n goeie voor mvm geweest! :D) Gaat het nog steeds goed met het slapen van Mirre? Hope so!

Ninien, wat voor pakjes drinken geef jij? Wicky ook? Liv trekt altijd de rietjes er uit en zet dan dat gaatje aan d'r mond, net een ventje...en dat gaat ook niet zonder knoeien haha! Wat raar dat je er elke keer afgegooid word, misschien even melden? Ik ga duimen voor lekker weer vanavond!

Dianne, ben je nog een beetje door je boeken gekomen gister? Bas slaapt flink veel zeg! Normaal gesproken toch niet zo?

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    MvE, heel erg fijn te horen dat het weer wat beter met je lieve meisje gaat, oorpijn is zo ontzettend vervelend! Hoe is het met jou? Wat ben je allemaal aan het verkopen op Marktplaats?

Olga, ja natuurlijk is het weer reuze spannend! En er komen weer allemaal heftige emoties naar boven..knuffie...
    We gaan er gwoon vanuit dat alles helemaal goed gaat! :)

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Es, ja ik heb al helemaal zin in baby knuffelen! Had eigenlijk niet gedacht dat het zoveel met me zou doen. Die vieze stinkpotten van MVM bah...maar ik zou het ook weer doen als ik zwanger was hoor.
    Senna zit over het algemeen weer gezellig in zijn velletje. Het s zo´n heerlijk jochie! Momenteel ook veel vieze poep en rode billen. Voordat senna gaat slapen zeg ik altijd: ik vind je lief, ik hou van jou, i love you! Tegenwoordig zegt hij zelf van te voren al iets in de zin van ´foffoe´ wat dan love you moet betekenen ha ha.

Ik heb wel de hele tijd dat mijn pagina verspringt trouwens....echt onhandig.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, met Esmee dus alweer iets beter. Stomme kiezen he! Doe je het nog steeds zo lekker op MP? Leuk hoor.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hmm Senna ligt al voor de tweede keer te huilen terwijl hij pas een uurtje op bed ligt...

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik lees iets over profiel boodschappen...iemand enig idee wat dat inhoudt?

En ook weer helemaal uitvogelen hoe we een album moeten aanmaken. Maar nu geen tijd voor, want ik ga maar naar senna toe. Eens kijken of hij misschien toch nog even gaat slapen.

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, herkenbaar, Ik heb bijna hetzelfde riedeltje als ik Liv in d'r bedje ligt : "ik vind je lief" en "I love you", en Liv kletst het heerlijk na...smelt...

Ik zeg btw heel de dag door "ik vind je lief" tegen Liv, gevolg is dat Liv dit dan ook weer de hele dag tegen mij zegt, en dan met d'r lieve kleine handje over m'n wang aait...

Zoet he??! 8)

Ze maakt nu af & toe zinnetjes van 3 woorden. Gister kwam ze een pop brengen "jij ook pop"

Zo leuk dat het echte kletsen nu gaat beginnen..:)

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb net 100 mini badeendjes binnen gekregen die ik besteld heb.
    Doe ze dan ik kleine zakjes (pfff als ik ze kan vinden, ik zoek van die kaartenzakjes..help!) En dan met nog wat glitterspul erin en een kaartje eraan...
    Gaan we als bedankje geven na het trouwen, ff iets anders als bruidssuiker..;)

Ik heb ook van die chinese lampionnen besteld..

Gadget Discounter. De hipste en unieke c - 10 stuks Vliegende Lampions

check het filmpje...

Die gaan we na het eten op het strand omhoog laten, lijkt me een erg mooie afsluiting!

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..vanaf maandag weer in potjes pissen..:D

Olga..en al geshopt? vaderdag is 21 juni;)
    Hoe’st met je schoonzusje?

Nannaf..beroerd nachtje gehad..bah!:(

Dianne..basje lekker aan t tukken!!;)

Ninien..yep hadje berichtje gelezen..ben t vergeten met de fysio erover te hebben..:)

Judith..fijn dat Esmee er weer een beetje doorheen is!!en lekker cake gebakken!jammie!!:)
    Werkse vanmiddag! Ook nog druk met je verkoop!leuk!Enne tot morgen!

Essebes..leuk van die mini eendjes!! En die lampionnen..leukleuk!:)

Vanmorgen hier de glazenwasser gehad..dus de buitenkant is weer netties..
    Zelf een beetje gerommeld en boodschappen gedaan..
    Mika slaapt nog..werd na 3 kwartier wakker..heb m weer ingestopt en nu slaapt ie alweer een dik uur verder..
    Dus die verwacht ik elk moment..
    T is net of t gaat regenen..bah!:(

20. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    zwaaaaiii, even wennen aan het andere forum, moest helemaal op zoek naar jullie

Deel Deze Pagina