Judith....fijn dat het gezellig was de meeting! Hier net uit bed...Nicky ligt er nog steeds in... bah, allebei veel spugen en houden bijna niks binnen... ik hoop dat Nicky straks wat beter uit bed komt....
Judith, Miep en Gerda, leuk dat het were zo gezellig was! Loesie, meid toch....hoop dat jullie snel opknappen! Net de slaapkamer in alle hoeken en gaten schoongemaakt en gelijk de vloer meegenomen. Toen Senna wakker werd, heeft hij me geholpen zijn eigen kamer schoon te maken. Helaas ging hij met een zeiknat washandje te werk, dus was nog meer opruimen voor mij....
Ja hoor wij zijn ook weer thuis..natuurlijk al eventjes..maar ik kon bijna niet meer lopen toen ik de auto thuis uit moest.. Dus eerst maar even op de bank gelegen.. Mika heeft helemaal niet meer geslapen..maar wel tevreden gespeeld in bed..dus ik kon effe rustig aan doen.. Wat was t gezellig vanmorgen meiden!! Weer voor herhaling vatbaar wat ons betreft!!Super! En die heerlijke cake!!jammie zeg!! echt smullen!! thanks Judith!! Loesie en Nicky allebei nog steeds zo naar..hè bah!!beterschap! Olga..kom je hier ook even soppen met Senna..
Beterschap Loesie! Leuke avatar Alieke! Lekker gesopt met Senna Meeting was succes ... hmmm ... meeting ...
Strandmeeting Waar? Katwijk / Hoek van Holland ? Wanneer? ma 6/7 1. Mirre en Salapio di 7/7 wo 8/7 1. Mirre en Salapio do 9/7 1. Mirre en Salapio vr 10/7
Volgens mij is het oude lijstje verloren gegaan ... weet ook niet meer of dit wel de juiste week is :/
even een snelle reactie want straks weer avond vierdaagse het was eerst een week eerder. In deze week kan ik bijna niet want dat is onze vergaderweek
Judith, Miep & Gerda; Leuk dat jullie ge-meet hebben! Enne, een stukje voor mij overhouden? Ik heb net verf voor de babykamer gehaald en gekeken voor nieuw laminaat, maar daar zijn we nog niet overuit geloof ik. Getsiedekkie, ik zweet me een ongeluk. Zo vies! Snachts in bed ook, bah. Wij gaan zo even bij mijn mams eten en straks weer controle bij de vk.
@meeters; leuk dat het gezellig was! @olga; wat fijn om te horen dat je nichtje al naar huis mocht! @alieke; watvoor kleur heb je gekocht? roze wilde je toch geloof ik? @loessie; balen nog steeds ziek, beterschap! ik ben vandaag weer aant sauzen geweest en ben naar het centrum gesjouwt. pfff dat was toch iets teveel van het goede geloof ik. ben kapot! maar ja nog even wachten met de voetjes omhoog want ik heb zo een vergadering bij mij thuis. dus snel nog even stofzuigen en dan een avond serieus zijn. ben secretaresse dus moet er wel bij de les blijven anders weet ik straks in de notulen helemaal niet meer waar het over ging (en toen hebben we besloten dat.... we niet akkoord gaan...oh toch wel sorry! ) fijne avond allemaal! tot morgen!
ben er weer!! kon niet meer inloggen en oude mailadres was hier in gebruik dus kon ook niet wachtwoord opnieuw aanvragen.... nu door snelle actie van lotte weer van de partij!!! alles gaat goed hier, Evan is nu eindelijk aan het stappen....nog moeizaam maar hij doet het! brabbelt als een gek zooooo leuk! Verder is het chaos in huize dool! badkamer verbouwing in volle gang! een hoop stof en rommel maar het wordt moooooooi!!! vrijdag zijn ze klaar! ondertussen is ons dressoir verkocht en staat alle rommel uit de kast in de woonkamer......kan er ook nog wel bij! vrijdag komt gelukkig ook de nieuwe kast! ik zag iets over meeting....leuk!!! voor mij ws aleen de woensdag mogelijk! onder voorbehoud! nog nieuws onder de zon hier???
Miep, Judith ik wilde nog even zeggen dat ik het erg gezellig vond vanmorgen. Ik kom nu pas een verslag doen , was best moe. En er is hier nu rust dus ja nu even tijd voor mezelf. Judith de cake was trouwens heerlijk mmmm. De kleintjes hebben zich goed vermaakt vandaag. Miep hoe is het met jou , ben je alweer een beetje bij gekomen. Loessie hoe voel jij je nu en hoe is met Nicky gaat het al iets beter met haar. Nannaf, je niet te druk maken , wel rustig aan doen. Alieke , verf gehaald voor de baby kamer ben benieuwd krijgen we straks ook foto's te zien . En zijn jullie er inmiddels uit met het laminaat. Olga de slaap kamer lekker schoon gemaakt. Amber hoe was de vierdaagse. Voor alle andere dames een dikke knuffel Groetjes
Hooooi ik ben druuuuuuuk dus lees nu ff hapsnap bij. Nog iets nieuws? morgen op schoolreis naar de efteling. we gaan om half 9 weg en zijn om 5 uur weer op school terug. lang dagje, maar wel leuk. helaas slechte voorspellingen qua weer...:x kuskus en zwaaizwaai
ik vind het uitzoeken hier wel weer irri. ik was alweer helemaal aan die vorige gewend... loesie, beterschap! kelly, nogmaals vna harte met sven! olga, gefeli met je nichtje!
Alieke..leuk kleurtje uitgezocht? Nannaf ook al aan t sauzen geweest!!enne succes vanavond! Bipat ook weer online!! fijn dat alles goed gaat! en de badkamer bijna klaar..leuk!! Gerda..ja je zal vast moe geweest zijn...Nick ging ook elke keer maar op sjouw hè.. Maar t was wel heel gezellig hè! Sanneke..veel plezier morgen..hopelijk valt t weer mee! Hier niks meer gedaan...maar heb nog zo'n last..dus ga zo maar in bed tv kijken.. trusten allemaal alvast..
judith wil je nog even een stukje cake opsturen? *kijkt lief* Fijn dat de meeting geslaagd is, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Girls die trainingen zijn echt moordend...en het duurt nog echt heul lang. pppffff het is omdat ik het echt ergens voor doe, maar ik ben zo vreselijk moe s'avonds onvoorstelbaar. sorry dat ik jullie verwaarloos!
Mijn nichtje is echt een schatje! ben er vanmiddag even alleen heen geweest. Kon natuurlijk alleen haar gezicht en handjes zien, want ze had een mutsje op en lag verder gewoon onder deken. Na het eten samen met senna en jan geweest. Senna was helemaal wilde van de baby. Hij kan ook al Amber zeggen en dat klinkt heel schattig. Maar ja...de baby deed niks, dus is hij maar gaan keten op het verhoogde bed. Echt een tornado was het zeg en er maar vanuit gaan dat iemand hem wel opvangt als hij zich voorover stort.
Sanneke, veel plezier in de Efteling! Leuke avatar trouwens! Miep, jammer dat je na zo´n gezellige ochtend helemaal gesloopt bent en zoveel last hebt.... Bipat, hoi hoi....volgens mij moest iedereen zijn wachtwoord weer opvragen, maar bij jou was het dus nog ingewikkelder...Druk in de rommel in huis zo te horen. hoop dat het opschiet, dan kun je genieten van je nieuwe badkamer en kast. Joepie Evan ook aan het stappen geslagen! Misskeita, zwaai terug! Johana, hoe lang duurt die training/opleiding nog en hoe vaak in de week moet je er heen? Ik had in mijn zwangerschap toen een opleiding van 15 vrijdagen en een hoop thuis opdrachten naast mijn fulltime baan. Dat was ook zooooo intensief, dus kan me beetje voorstellen hoe jij je moet voelen nu.
Strandmeeting Waar? Katwijk / Hoek van Holland ? Wanneer? ma 6/7 1. Mirre en Salapio di 7/7 1. Jesse en Amber wo 8/7 1. Mirre en Salapio 2 Jesse en Amber do 9/7 1. Mirre en Salapio 2. Jesse en Amber vr 10/7