@frederike Rustig aan he meid !!! Kaartje klinkt leuk. en aan een wiegje, luiers en kleertjes heeft je beebje in principe genoeg. Zo even een collage gemaakt van onze pixies van de vierdaagse Avondvierdaagse 2009 by amber_van_der_laan welterusten
Goedemorgen! Sanneke..leuke dag gehad gister!! Alieke..idd bekkenklachten..als je ook maar denkt datje er last van hebt zou ik even naar de fysio gaan.. Want t kan natuurlijk zo zijn dat je er na de bevalling ook last van houdt hè.. Wat een schattige foto! Salapio..succes vandaag met de les! Amber..wat een leuke fotos!! Dus Jesse heeft zn 1e vierdaags ook al gelopen!!wat leuk! Fredje..idd ook je rust nemen hoor! En fijndat jullie over de naam uit zijn!! Hier vandaag nog geen plannen..zie wel eventjes .
mogguh!!! goed geslapen en al aan het genieten van mijn lieve Evan! straks even werken en om twee uur weer naar huis! Evan is niet naar kdv dus kan ik vanmiddag weer lekker met hem spelen!! joepieeeee!!! zwangere dames.....af en toe echt ff rusten!! jesse eerste avondvierdaagse geweldig!!! bekkenklachten......bah! niet leuk!!! fredje; vloertje weer mooi!!! super!!
haj meiden Ik krijg geen emails meer dus zou niet weten waar ik ook al weer moet beginnen.. Olga gefeliciteerd met je nichtje erbij mooie naam MissK lekker rustig aan doen meid idd wel ff schrikken de 5e ziekte heerst bij ons ook op het KDV .. ik schijn er inmuum voor te zijn Kelly gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon Heel veel geluk samen dikke knuffel Loesie allebei ziek dikke knuffel Alieke wat een leuke avater fijn dat het zo geod gaat laatste loodjes he knuffel Mamabeer fijn om te lezen dat het goed gaat heel veel plezier bij je ouders spannend jij denkt over 2 weken misschien heb je wel gelijk we zullen het zien dikke knuffel dianne werkse Goedemorgen meiden Weet iemand heo ik me weerkan aanmelden voor een email ? ik krijg gewoon nix door Ik ga vandaag maar eens ff soppen boven demy der kamertje is een stof bende zag ik net daarna boodschapjes doen en vanmiddag rustig aan verder alles prima hier voel me super sinds gister.. nergens last van Woensdag was niet z`n leuke dag heb gespuugd en veel in bed gelegen maar gister ging het super en ben vandaag niet misselijk wakker geworden .. JOEPIEJJJ
Miep, wat was jij dr vroeg bij! fredje, had je hier de naam al verteld? Ik kan me wel iets voorstellen bij een 5 lettervariant zonder h. Maar goed, je kan natuurlijk elke naam zonder H schrijven, haha. hier lekker nachtje gehad. Vandaag 7 jaar getrouwd!
@miep en Bipat Vorig jaar was Jesse er ook al bij Het was al zijn tweede keer. Alleen heeft ie dit jaar ook echt iets gelopen
morgen dames! Fredje: leuke update gaat snel zeg al 38 wk! lindy: ik zag op je hyves dat iedereen he nu mag weten! leuk hoor heb je leuke reacties gehad? uhmmmmm verder weet ik het niet meer hhaha hier is alles goed! gister onze eerste offerte de deur uitgedaan. op mijn werk is het druk dus overwerken, vind ik niet zo erg krijg zulke rare diensten dat ik wel eerder kan beginnen. altijd goed voor de portomonee. Met bas gaat het goed hij loopt nu aan een hand en probeert nu zelf te staan zonder dat het zich kan vast houden. Dus het lopen kan niet lang uitblijven denk ik (hoop ik haha)
ik heb zoals de laatste week wel vaker NIETS bij kunnen lezen. Ik wordt echt gestoord van de nieuwe site. ik wordt er echt iedere keer afgegooid Njah jullie weten nu in ieder geval wat de reden is dat ik maar sporadisch een berichtje neerzet Knuffie voor iedereen
Mogu ladies! NEt de gyn gebeld. De uitslag van het bloedonderzoek is nog niet binnen. Ik moet 22 juni bellen om te zien of ik antistoffen heb. Zo niet, dan moet ik weer bloed laten prikken. Ze kunnen namelijk pas na een paar weken zien of je de 5e ziekte zelf hebt. Nu ja, afwachten maar... Hannah was vanmorgen vlek-loos en vrolijk, dus ga niet met haar naar de dokter.
Sanneke gefelici me je 7 jarige trouw dag Dianne Ja iedereen mag het weten nu . ja erg leuke reacties gekregen . sommige mensen verwachte het al andere niet hihi Hoop dat bas snel gaat wandelen Misskeita zwaai
goedemiddag allemaal! Nicky weer opgeknapt gelukkig....nog wel vreselijk humeurig... gisteren gewerkt tot 23.15... vandaag weer...ppff, word er al moe van als ik eraan denk... Amber...leuke foto's! en idd, wat een verschil met vorig jaar... Frederike....Doe rustig aan meid! Lindy...ik zag het al op je hyves.... heb effe een berichie achtergelaten....hihi Sanneke...leuk gehad in de Efteling dus...fijn! gefeliciteerd met jullie trouwdag! Dianne...Bas wandelt straks vast zo een keertje weg... uhm, sorry verder weetik het niet meer... was effe zo uit mijn hoofd... vanmorgen effe wezen stadten...Jan is vrij vandaag, gezellig! heb 2 bikini's gekocht voor Nicky...zo LIEF!
Goedemiddag dames... Vanochtend babyzwemmen( nou ja peutertjes zwemmen zeg maar ) gehad.. daarna nog een tijd in het water gespeeld. Thuis broodje gegeten en lot in bed gegooid.. Even gauw het gras gemaaid enzo in de tuin en nu is het tijd om even om mijn bips te zitten en bij te lezen hier
haj meiden Hier demy der kamertje opgeruimd en uitgesopt wat een werk. ja weer te druk bezig geweest moet er nu voor boeten, Ben vet misselijk .. heb net al boven de wc gehangen geen pretje ze zeggen dat de misselijkheid over gaat met 12 wkn bij mij lijkt het wel erger te worden SOrry voor mijn geklaag.. hoop vanavond wat gezelliger te zijn.
ik ga demy even uit bed halen ze was moe..maar wil niet nog een keer slapen.. vraagje aan de zwanger onder ons hebben jullie die gratis kado dozen nu ook aangevraagd?
@sanneke; gefeliciteerd met jullie trouwdag! gaan jullie er nog wat aan doen? en leuk van de efteling! @lindy; ja ik heb de dozen wel weer aangevraagd, heb deze week net die van de etos opgehaald. vind het vooral handig met de kortingsbonnen voor luiers enzo. en ach er zitten toch best leuk dingen in. vind het ook wel leuk om de wij te krijgen bijvoorbeeld. balen dat je zo misselijk bent! @loessie; fijn dat jullie weer opgeknapt zijn! @misskeita; jakkes wat duurt dat lang! wel fijn dat hannah het toch niet lijkt te hebben! heb verder niet bijgelezen misschien zometeen even. volgens mij voel ik onze nieuwe frummel af en toe al! was er eerst niet zeker van maar het word toch al wat duidelijker. vond ik altijd zo gezellig bij J.