@amber; leuke foto's van de vierdaagse! @mamabeer; komt dus al heel dichtbij! spannend @frederike; applausje voor je energie! mijn man moppert wel eens dat ik zo aant klussen ben en heb hem gisteravond even verteld dat je met 38 weken nog prima een vloer kunt lakken kan me heel goed voorstellen dat je toch graag alles zo veel mogelijk af wilt hebben! maar toch petje af!
Nannaf ja ik heb ook de dozen net aangevraagd was aan ht twijfelen maar al die gratis dingen zijn toch wel fijn wnnr heb jij de 20 wkn echo?
Van 't ene op 't andere moment ben ik echt in een mega-dip beland. Wil eigenlijk alleen maar Jan bellen en vragen of 'ie wil komen. Maar ja, dat kan natuurlijk niet. En dat slaat ook nergens op. Als slecht alternatief zit ik nu maar jankend achter de comp een beetje liefdesliedjes te luisteren... Sh*t zeg, wat kan een mens zich toch verdrietig voelen
Sanneke, gefeli met jullie trouwdag! Mijn schoonzusje is vandaag 1 jaar getrouwd! Frederike, lekker dat het vloertje klaar is. En eindelijk uitde naam. O ja dat geboorte kaartje van Rubin was wel erg leuk! Bipat, lekker van je knullie genoten vanmiddag! Lindy, geloof juist dat misselijkheid na 16 weken in de meeste gevallen weg is. Misskeita, meisje toch...effe helemaal in een dipje. Soms moet je er maar even heel erg aan toegeven en alles eruit janken. Hoop dat je morgen weer met frisse moed opstaat! Maartjeh, ook nog lekker druk in de weer zo te horen! Ehmmmm.....ben het kwijt....
Net nieuwe regenlaarsje gekocht voor senna. Die zullen we straks in Schotland wel nodig hebben....Helaas heb ik nog geen kleine (betaalbare) regpakjes kunnen vinden. Moregn druk met boodschappen doen en taarten bakken. Jan viert ´s avonds zijn verjaardag voor vrienden en zondag voor familie. Liefs en een kus van olga en senna
Misskeita dikke knuffel Olga ohh dan heb ik nog ff te gaan ... 16 wkn.. pff... ze hebben bij de hema leuke regenpakjes leuk schotland wnnr vertrekken jullie? en voor hoelang Meiden ik duik me bedje in Ohja heb het voor elkaar gekrgen om een email te ontvangen als er gereageerd is,, Slaap lekker
Lindy, de kleinste maat is 86-92 en die valt heeeel erg groot. Senna verzuïpt daarin.... We zijn over twee weken precies op de boot naar Schotland en gaan voor twee en halve week weg.
Ohh okaj dat wist ik niej hihi demy heeft een regencape ze verzuipt er ook in,maarja agh .. misschien internet proberen?? Veel plzr
Frederike wat een leuk kaartje echt leuk om ongeveer hetzelfde te hebben @Alieke is wel shit dat Roy weggaat maarja hij kan moeilijk werk wijgeren en als ik dan toch zou bevallen dan zorgt zn baas maar dat ie terug komt en anders krijgt zn baas een draai om de oren haha... @Lindy ik heb nu percies de pijntjes die ik bij Ryan ook 2 weken voor de bevalling had. Ik ben nu 35 weken en 2 dagen als ie zo vroeg komt als lex dan is het 37 weken en als Ryan 38 weken. vandaag de proefdruk ontvangen van het geboortekaartje ik vind dat ie goed gelukt is had niet gedacht dat ik er zelf tevreden over zou zijn ik had eerst een ander kaartje ontworpen nu heb ik eentje gemaakt met hetzelfde plaatje als wat voor het raam komt te hangen...leek me wel zo orgineel. Iedereen weltrusten de meeste liggen al op een oor
Goedemorgen! Fredje..wat Leuk!!! Dat kaartje zo tzelfde idee!!! Olga..heb ook even voor je gezocht maar kon ook alleen maar dure regenpakken vinden.. Bij Kleertjes.com hebben ze ook wat..er was er eentje in de aanbieding..in maat 80-86.. https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[t]=24&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&id=10004 Ze hebben nog meer soorten maar die zijn niet in de aanbieding.. of misschien op mp? t is trouwens wel een regenjas..geen pak.. Misskeita..Dikke knuff meid! Lindy..nog misselijk..jakkiebah..vervelend hoor!! heb half bijgelezen..gisteravond even mams t haar gedaan..is dat ook weer klaar.. en vandaag..nog geen plannen..we zien wel eventjes!
Olga..hè de link werkt niet..nou als je even bij kleertjes.com op kidorable zoekt dan vind je ze wel..