Strandmeeting Waar? Katwijk / Hoek van Holland ? (maakt mij niets uit) Wanneer? ma 6/7 1. Mirre en Salapio 2. Es & Liv di 7/7 1. Jesse en Amber 2. Es & Liv wo 8/7 1. Mirre en Salapio 2 Jesse en Amber 3. Es & Liv do 9/7 1. Mirre en Salapio 2. Jesse en Amber 3. Es & Liv vr 10/7 Hopelijk was dit de laatste versie?
ess: macaroni saus kan man zo ff pasta koken en de saus warm maken. nee dames niet spannend hoor ik ben helemaal van de regel mijn cyclus in helemaal in de war. soms 32 en dan in 49 dagen word er niet goed van. ik ben al een poosje van de pil af maar krijg er geen regelmaat in. heb mijn banner op 33 dagen gezet omdat ik weet dat ik zwz niet voor die tijd ongesteld word. maar zo kan ik een beetje bijhouden wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. Kan ik me kleding een beetje op aanpassen weet je wel ( en 100 keer per dag naar de wc vliegen om te kijken, en dus bang zijn om door te lekken heel irri) komt man net binnen vliegen dat ie geld moest hebben voor parkeer automaat. zijn werkmaat heeft met een dikke drilboor in zijn hand geboord. waren ze in groningen en die jongen wou percee hier naar het ziekenhuis.. mannen.
Veel plezier Miep.....ik heb vanaf begin gezegd een meid. Ben heeeeeel benieuwd Wij mogen het toch wel weten he
Online veilingen van vakanties, hotels, bungalows, beauty, stedentips en lastminutes bij Inpakken en Wegwezen.nl bedoel je dit Essebes??
Online veiling - Bied mee op de wekelijkse online veilingen van Inpakken en Wegwezen.nl is dit misschien wat of wil je naar het buitenland? dr staat zat tussen
miep, weet je al wat? Ben erg benieuwd en hoop dat alles er goed uit zag! @ll, dikke knuf en zwaaizwaai
@miep; en? hoe was de echo? alles goed? @salapio; leuk van die onderbroeken! hier ook eentje die veel textiel gebruikt als hoofddoek of sjaaltje. pff en verder weet ik het niet meer sorry heb net de kamer opgeruimd en stofgezogen en gedweild (het is nogal een lap dus ben nu moe...) ik hoop dat het om 20.30 droog is want dan begint mcleods! verder alles goed hier, morgen komen de nieuwe meubeltjes, ben zo benieuwd. de tafel word steeds groter in mijn gedachten heb het al vaak nagemeten fijne avond allemaal!
Miep!?? Joehoeeee... waar ben je???? Ben echt stikbenieuwd... Hoop echt dat alles goed was hoor meis, het blijft altijd reuze spannend.. Nannaf, ow lekker gesopt in huis, ik ben ook al flink aan de slag geweest, zo lekker als alles fris & fruitig ruikt...uhhh...niet dat het anders stinkt...maar je weet wel wat ik bedoel! Morgen nieuwe meubels, leuk! Dianne, vervelend he dat er geen touw aan vast te knopen is met je cyclus, heb/had ik ook altijd...Oefff is het ernstig met z'n hand? Ninien, inderdaad zo'n site bedoel ik! 8)
Hebben we geen Miep buddy? of ovedrijf ik nu? Ik word altijd zo zenuwachtig als het zo lang duurt...maar goed, even reeel nadenken...18u pas de echo, 18.45 klaar, naar huis rijden, familie, vrienden bellen... Tsja dus zo ongeveer NU de zwangerschapspagina opstarten en ons uit de spanning halen met GOED nieuws... Zoiets toch? Missk, hoe gaat het met je? Jij staat er nog niet op bij de meetinglijst...lijkt me wel gezellie als je ook komt hoor!
Ik sluit me bij jou aan hoor Es ... maar ik denk dat ze langs dr ouders is eerlijk gezegd ... Diane, is het niet een idee om te gaan tempen? Onder tempkaartjes hier op het forum kun je meer info vinden ... ik had ook vreemde cycli (maar niet zulke verschillen trouwens). Verder hoor ik soms wel goeie dingen over Etos zwanger worden pillen