............Ik ontplof............. Hmzzz...en ik moet naar boven, Liv breekt de boel af... dusse...vertel!
een verrassing want t was echt met geen mogelijkheid te zien.. Dus nu al een eigenwijsje...tzelfde als met Mika toen.... We willen nog een pretecho doen..hopelijk is het dan wel te zien.. maar dan zijn we zo weer 6 weken verder....
Ach ja balen...nee dat niet..had me er al op ingesteld omdat t bij Mika net zo ging... maar wel jammer natuurlijk.....wou de spullen van Mika gaan uitzoeken en een naam moeten we nog bedenken enzo.. Tja..daar moeten we nog maar even mee wachten dan hè.. Ach we hebben nog de tijd...
Hihi...eigenwijs minimiepje...shit....ik wilde het heeel graag weten! Maar het allerbelangrijkste is dat alles er voor nu goed uit ziet, super fijn meis! Enne weet je zeker dat je pas obver 6 w de pretecho laat doen hihi.. Liv is wederom slaapweigeraar...grrr..gister tot 22.30 bezig gweest..
Essebes...och jee een slaapweigeraar...hopelijk slaapt ze ondertussen al wel? Enne ik heb gevraagd wanneer t mooiste is om een pretecho te maken.. dat zou met 28 weken zijn...nou vind ik dat wel heel lang duren.. dus heb er zelf 26 a 27 weken van gemaakt...
Hehe, ze slaapt eindelijk! Miep, ik heb met Liv ook bij 26w 3d echo gedaan, was echt super mooi! Ik heb 26juni de 20w echo, spannend!!
Ess....stttt...anders wordt ze wakker... 26 juni..ah dat schiet ook al op!! Willen jullie ook weten wat t wordt?
Hihi, tuurlijk willen wij weten wat het word, als ik ook zo'n preuts kind in m'n belly heb zitten die 26 juni niets wil laten zien, dan stap ik de volgende dag n echoburo binnen..haha! Zo ik ga boven nog ff tv kijken en dan lekker slapen...xx