December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Juffie, en wat als er nu veel meer dan 5 meiden jou gemist hebben, kom je dan weer elke dag meetypen? ;)

Mve, potsiedikkie, gister kon je dus niet inloggen...grrr! Gelukkig ben je er nu weer! Liv heeft ook van die driftbuien met hele dikke krokodilletranen en al! Ik kan het ook niet helpen, maar lig echt in een deuk, druktemakertjes hebben we toch whahaha..

Miep, tuurlijk mogen jullie het weten! En nog maar 6 weekjes wachten *stuiterstuiter*

Misselijk kippie a.k.a Salapio...kroel voor jou...hou je het wel binnen?

Nannaf, handig kleding van je zus! Ik heb mijn kleding al aan heel veel meides uitgeleend maar ik krijg maar niets te leen terug....zielig he?! ;) MP, misschien wel een idee, vind het alleen zo moeilijk zoeken..oftewel ik kan dan gewoon niet kiezen...

Iemand Claartje nog weleens gehoord? is lang geleden volgens mij?

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga geen tv boven? Dan maar massageolie meenemen! 8)

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, ben je er al achter hoe je direct bij je laatstgeplaatste bericht kan komen? Wil ik ook graag weten..

Liv wil d'r tukkie niet doen, nog 1 poging en dan gaat ze er uit hoor, ga geen strijd maken...jammer wil graag foto's in plakken!

Vaderdagkado, ik heb Liv een vingerverf tekening laten maken en doe er dan nog een kleinigheidje bij...we houden het simpel! ;)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Es, ik ben er ook nog niet achter hoe je snel bij laatst geplaatste bericht kan komen....Het is dat er niet zoveel geschreven wordt, dat het makkelijk te vinden is!

Senna heeft ook een knutselwerkje voor jan gemaakt en hij krijgt er een lekkere rituals deo bij.

Claartje is inderdaad al lang niet meer geweest.

Momhairy ook niet, maar die nam bewust wat afstand. Meid we missen je wel hoor!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag kreeg ik last van mijn onderrug en daarna ongie gevoel in buik. Dus ik dacht ´dan ben ik morgen dus ongesteld´, maar nu ga ik net naar de wc en is het al zo ver. Meestal heb ik een dag van te voren eerst de symptomen voordat het doorzet. Ik weet dat ik morgen dus weinig kan hebben...ik hoop dat Senna dan lekker in zijn vel zit!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Inderdaad, maar waarschijnlijk wel om jan te masseren want die gaat 2 dagen gebukt op de vloer aan het werk....

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, hoe is het bij jullie? Heeft je man nog steeds zulke nare werktijden zodat de meeste zorg op jou schouders rust?

Britteke, al duidelijkheid over dat nieuwbouwproject waar jullie hadden ingeschreven?

Iloon, gaat alles nog goed met de nieuwste inwoner in jullie huis?

Nelly, je zal het superdruk hebben met twee kids....hoop dat alles goed gaat. Geef je Evelien ook were BV?

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zwaai!

olga, masseer ze! en ongi geworden dus. sterkte met de rode vlag!

Juffie, hier blijven! (eigenlijk doe ik niet mee aan dat soort 'chantage'... maar voor jou maak ik een uitzondering)

Loesie, knuffie

Verder weet ik niet meer
    Knuffie voor iedereen die er een nodig heeft en ook voor wie er niet een ndig heeft.

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Op school zitten we in de afrondingsfase, dwz veeeeeeeeel Cito's (rekenen, begrijpend lezen, spelling, lezen) en nog meer nakijk- en registratiewerk. Maar Ik vind het wel altijd leuk. Sommige kinderen smullen er echt van (de strebers :) Anderen grijpen terug op superonhandige strategieen waarvan ze zeker weten dat ze ze kunnen (7x56 ging een meisje uitrekenen door 56 rijtjes te tekenen van 7 bolletjes en daarna wou ze ze gaan tellen... halverwege heb ik haar maar een beetje op gang geholpen. Prima strategie bij 3x5 natuurlijk, maar niet bij zo'n enorme som)
    Deze week ook rapporten schrijven en dan nog de laatste afrond-dingen.
    Nog 3 1/2 week en dan is het vakantie!!

Morgen vier ik met mn collega onze verjaardagen (was in januari jarig :) Lekker naar het Indianenbos in Ermelo met de kinderen. Heb er zin in en het weer lijkt ook goed te worden.

Met Niels gaat het prima. Gaat steeds meer begrijpen en heeft ook echt zn eigen willetje. Verzint de hele dag door ook zn eigen spelletjes en praat alles na (klanken). Ik geniet er echt van.
    Hij slaapt nog 1x. Denk dat ik wel kan zeggen dat hij over is op 1 slaapje.

Tot zover de Update :)

10. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @vaderdagcadeaus; ik heb een nieuwe portemonee voor hem gekocht en verder laat ik J nog wel een tekening maken. ook lekker simpel.
    @olga; succes met je ongesteldheid! en met de vloer!
    @frederike; hoe is het meid? lukt de babykamer enzo?

hier aan het genieten van de meubeltjes, ben zo blij! en we hebben nog wat aan de zolderkamer gedaan dus die is nu zo goed als klaar.
    volgens mijn man loop ik mezelf voorbij en sla ik een beetje door in kluswoede en ongeduld. wat een onzin! ;):D
    maar ik zal nu braaf me een poosje gedeisd houden tot hij vakantie heeft. ben met dit resultaat al heel tevreden.

11. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @sanneke; ook al lekker naar de vakantie aan het werken! veel plezier morgen! ga je dan met 2 klassen? heerlijk he dat geteut van die kleintjes! J zegt nog niet zoveel echte woorden maar inderdaad ook veel klanken waaruit wij best begrijpen dat hij toch echt dit of dat bedoelt.

wat gaat iedereen trouwens doen in de vakantie? wilde plannen of valt het mee?

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden ik ben erachter!

Je gaat naar DIRECTE LINKS en opent daar MIJN BERICHTEN.

Dan kun je je laatst geposte bericht terugvinden!

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

We zijn uitgeloot als 26ste op de reservelijst. Niet slecht op zich :).
    Nu afwachten ;)

ga ff wat lezen :D

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, morgen een leuke dag voor de boeg dus! Gezellig hoor een juffendag. Indiananbos moet geweldig zijn voor de kids! groep 7 heb je toch?
    Straks weer lekker lang vakantie, wat heerlijk zeg!

Nannaf, je huis lijkt heel anders zeker met nieuwe meubeltjes? Ik wil eigenlijk ook graag een nieuwe bank....
    Wij gaan volgende week vrijdag voor 2 1/2 week naar schotland, dus ik hoop op een beetje goed weer!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, dat is spannend zeg...hoop dat er veel mensen toch nog afvallen zodat jullie in aanmerking kunnen komen.

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nannaf, lekke rdat de meubeltjes er zijn! En goed naar je Jan luisteren he! *kijkt streng*
    En we gaan met 1 klas, namelijk die vna onszelf! (groep 5) We werken allebei op woensdag; ik ben namelijk 'over' op woensdag, dwz dat ik dan geen groep heb maar trainingen geef (faalangsreductie, kanjertraining). Errug leuk.

Haai Britteke, leuk dat je dr bent!

Olga, ok, ik ga gelijk op zoek naar de directe links. Ik ben geabonneerd op dit onderwerp dus ik krijg een mailtje als iemand post nadat ik er ben geweest. handig, weet je gelijk waar je was gebleven.

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, ook al ongi.. hier ook maar 2 weken overtijd bleeeeh!!! Wel blij dat het heeft doorgezet! Voelde me heel slecht de laatste dagen.

Sanneke, ik neem er eentje hoor (een knuffel ;))
    En lekker bijna vakantie. Veel plezier morgen!

Vaderdag, parfum en ontbijt op bed.

Vakantie, wij gaan een weekend naar Duitsland en onze slaapkamers veranderen. In september hebben we nog een keer 2 weken vakantie.

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Thanks... me 2:D

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, oh je hebt groep 5 (had ik ook wel kunnen weten met een rekensom van 7x56)
    Als je geabbonneerd bent krijg je dan alleen een mailtje van het eerstvolgende bericht na die van jou?

20. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @olga; leuk schotland! lijkt me een prachtig land!
    @sanneke; inderdaad leuk die trainingen ben je op een hele andere manier met de kinderen bezig! en ik zal goed luisteren :)
    @britteke; spannend van jullie huis! 26e hoeveel huizen zijn er te vergeven? of gaat het om 1 huis waar jullie dan als 26 op de lijst staan?

@oh ja ik kreeg net een mail dat er een bod van mij op marktplaats was aangenomen... dus nu heeft Jonathan binnenkort een mammut kast van de ikea met 2 deuren. ben er zelf nog niet helemaal weg van maar manlief vind het al een poos een leuke kast dus ik dacht doe es gek ik bied eenmalig... nou ja en nu kunnen we em dus ophalen. :p

Deel Deze Pagina