December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @gerda; dat lijkt me heel intensief 4x in de week fysio!
    @potje; nee maar ik zet hem er wel af en toe op (hij gaat er zelf op zitten vind het heel grappig) ze zeggen dat het nog te vroeg is om echt te beginnen met zindelijkheids training toch? ik probeer af en toe gewoon wat spelenderwijs en dan hoop ik vnazelf te merken wanneer hij er aan toe is.
    @peuterspeelzaal of gym; nee ook nog niet ik denk dat ik na zijn 2e verjaardag eens rond ga kijken hoe dat allemaal werkt.
    @essebes; wat fijn dat je het kindje weer gevoeld en gehoord hebt! en trouwdag komt dichterbij! spannend!
    @eten; hij eet savonds wel minder goed en wil het ook allemaal zelf doen. komt alleen zo weinig IN het mondje :D en hier heel slecht veel zoet op brood, (jam, pasta, pindakaas, appelstroop) af en toe worst of smeerkaas. :)
    @meekletsen bevallinglijst; heb wel even hallo gezegd maar vind er niks aan, dus bijf ook gewoon hier meekletsen. we zijn gewoon een supergroep bij elkaar! 8)
    @olga; wat goed van je gordijnen! ik weet niet eens of mijn gordijnen uit de woonkamer gewassen kunnen, die van de slaapkamers was ik af en toe wel.
    sorry als ik iemand vergeten ben!

ik zal mijn huis eens gaan houden! :p
    fijne dag allemaal

2. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @sanneke; hoe was je uitje met je klas? of heb ik dat helemaal gemist?
    @juffie; jammer dat het je niet bevalt op de school waar je nu werkt. succes met solliciteren! je iwlt wel blijven werken?

3. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hello ladies,

hier nog geen beeb...gisteravond dacht ik even dat het zover was...hele avond harde buiken ;)...dus maar gauw even het kraambed in de kamer gezet...maar nee nog steeds beebloos...we zijn nog steeds wel druk bezig met huis en tuin dus opzich mag ze komen maar ze mag ook nog wel even blijven zitten hahaha...deze keer heb ik iets meer geduld dan de vorige keer ;)...

juni 2009 mama's doe ik niet aan mee...heb al moeite met jullie bijhouden hahaha...

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Frederike...nog geen beeb dus...
    spannend hoor meid!

Ess...fijn dat je de angelsound van je vriendin mag lenen...

Olga...Ollie...hihi!
    die onthou ik ook...

Gerda...4x in de week meid?!
    ppff...wat veel zeg...

Amber...center pars...lekker!
    en ook al bijna vakantie?!

Sanneke....uitleg van het toetsen...bedankt...;)

Jufffie...ontslag genomen?!
    succes met solliciteren!

ik pas over 5 weken...ppff...
    mijn pa en ma zijn vanmorgen met de bus vertrokken naar SPanje....ow en ik ben zooooo jaloers!!!!
    ik wil ook naar Spanje!

zo dat was effe uit mijn hoofd...ben vast veel meiden vergeten...SOLLY!

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goedemiddag dames,

hier is het even rust, beide hummels liggen op bed.

gisteren naar de ha geweest en ik ben met spoed doorverwezen naar een sociaal psychiatrisch verpleegkundige om te kijken wat er precies aan scheelt en welk behandel traject we ingaan.
    ik krijg nog geen medicijnen, in afwachting van deze afspraak.
    het is met spoed omdat eht soms heel erg fout gaat hier in huis en ik erg lelijk tegen de kinderen kan doen, waarna ik zelf instort omdat ik me dan een vreselijke moeder voel.
    spoed was alleen voor de assistentes iets anders dan voor de ha, dus ik mocht aanvankelijk anderhalf week wachten. Gerben heeft toen gebeld en gezegd dat ik dan wel medicijnen wil voor de tussen liggende periode, maar de ha heeft zich er even mee bemoeit en nu kan ik komende dinsdag terecht.

het huis begint iets op orde te komen, maar het loopt me nog veel over de schoenen.

en toch, door alle sores heen, heb ik nog steeds de drang naar een derde haha we hebben gezegd minimaal een jaar te wachten, dus in de tussentijd probeer ik er ook maar niet aan te denken.

broodje eten, sven is een alles eter, dus hier geen moeite. ik let niet zo op het beleg, dan weer vleeswaren, dan kaas, dan pasta of een krentenbol.

psz, gaan we dit weekend op in schrijven, dan mag hij heen vanaf zijn 2de!

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden
    ff snel een berichtje vanuit hier :D
    alles gaat goed hoor
    heb het druk om alles schoon te maken voor we op vakantiej gaan.. de badkamer en wc en keuke en voorhal zijn helemaal schoon nu de woonkamer en slaapkamers nog :)..

pfff je bent op na z`n dagje maar ja je doet het ergens voor he ;) haha..

verder ik schrijf ook niet mee met het bevallings forum van dec 2009 geen zin en tijd voor.
    vind het al moeilijk om het hier bij te houden..
    :)..

fijn weekend meiden.. knuffel
    kom nog ff zwaaien voor wij op vakantie gaan
    woensdag :D

wij gaan naar de camping In andel
    5 dagen daarna naar mijn moeder in Echt

doeiii

7. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Ja , psz moest hier een jaar van te voren..
    Ja op peutergym ,we gaan nu al een paar maandjes en ze vind het fantastisch!! :D:D
    en plassen op het potje, soms wel en soms niet, ze geeft het wel aan soms..

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Uhmm ik geloof van 11 of 12 weekjes..
    weet het niet zeker hoor..google anders even:D
    Las net de Es hem van haar vriendinnetje mag lenen, dus wat mij betreft kan jij de mijne dan wel lenen?
    Dan hoef je er ook geen te kopen, scheelt weer ;)

ja nog maar een paar weekjes, aarrggg, krijg nu wel wel kriebels hoor meiden:D

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik kom weer even zwaaien...ik lees nog steeds mee hoor..het schiet op voor sommige meiden!!
    spannend. :D

hier gaat alles verder goed, gewoon vreselijk druk met de studie. Danielle doet het allemaal prima, ze verteld hele verhalen en is druk met haar pop en buggy (ja ter voorbereiding ;) )
    Ik heb vandaag onze vakantie vastgelegd...we gaan lekker een week de hort op ben alvast begonnen met aftellen.

kuz allemaal!!!

10. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi

Was ik ook weer even.

Kijken of ik het uit mijn hoofd kan , het reageren en terug kijken is moeilijk sinds de nieuwe site.

Sanneke bedankt voor de uitleg, over de scholen.
    Pb je binnenkort nog even over nog een paar vraagje als je het goed vind.

Juffie druk druk, hoe gaat het met je kleine meid.

Essebes heb je de kleine nog gehoord en gevoeld (jongen)
    En Sjoerd is fulltime nog thuis zolang in nog niet volledig hersteld ben kan Sjoerd niet werken.
    Dus oppas is hier niet vaak nodig.

Johanna ook druk druk.
    Bevalt het nieuwe huis je.

Nannaf en heb je je huisje aan de kant gekregen vandaag.

Frederike , de kleine meid is er nog niet, maar zal zeker niet lang meer duren , bevalt jouw nieuwe stekje jullie ook .
    Wat vind Rubin ervan zijn nieuwe huis.

Claartje voor jou een hele dikke knuffel hopelijk gaat het snel beter met je.

Miep rust je wel,,,,

Lindy alvast veel plezier aankomend weekend.

Loessie ho is het met Nicky

Psz ik heb Nick 2 weken gelden in geschreven hij mag vanaf 2 jaar , en dat ligt aan mama wat mama wil .
    En anders gewoon 2,5 jaar.

Peuter gym ,,vraagje wat houdt dat in ik ken het namelijk niet.

voor de rest allemaal een dikke knuffel van Nick en mij

Hier vandaag even gekeken na vaderdag cadeau maar kan nog steeds niets vinden , heeft iemand nog een leuke tip op het korte termijn.

Iedereen alvast een heel fijn weekend

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..lekker bijna vakantie!!heerlijk! :)
    En alvast dit weekend lekker naar center parcs!

Essebes..fijn dat je de angel sounds mocht lenen van je vriendin!;)
    Peuterspeelzaal hier al wel een tijdje geleden opgegeven..begint hier vanaf 2,5 jaar.
    Peutergym wou ik wel maar op aanraden van de fysio nog eventjes mee gewacht..
    Potje..? nog niet eens in huis..

Sanneke..Niels in to Laalaa!!!8)
    Enne hier voer ik m eigenlijk al z’n eten nog….net zo makkelijk!

Juffie weer op zoek naar ander werk..tja als t niet bevalt..verstandig!

Fredje nog beebloos..spannend!!!:)

Loesie..je ouders lekker naar spanje toe..heerlijk!!

Claartje..fijn dat je zo snel terecht kan!! Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen meid!

Lindy ook al lekker vakantie!heerlijk!! en druk aan de poets!;)

Maartjeh..oei…nog maar 5 weekjes…dat gaat echt reuze hard hè..:$

Salapio..wil je de angel sound van Maartjeh? Zeg maar dan stuur ik m je op!;)

Johanna lekker de vakantie uitgezocht!!

Gerda nog niet geslaagd voor een cadeautje..lastig hè..die mannen hebben alles al!;)
    Hier heeft jan guitar hero gekregen voor z’n verjaardag en vaderdag samen..
    Jij vandaag ook weer een beetje rustig aan gedaan?

Hier vandaag even boodschappen gedaan..Jan is morgen jarig..dus wat extra dingen hè..
    Niet dat we echt feest vieren..maar mijn ouders komen toch altijd een bakkie doen dan..;)
    Ik zelf doe echt rustig aan..en merk dat t werkt..maar ja..soms kan t gewoon niet anders..

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hoi meiden!

Ben zooooooooooo blij! Vandaag de uitslag gekregen van de taxatie van mijn huisje, en ik heb gewoon winst gemaakt!!!!! Ik had het niet verwacht. Heb maar in een klein appartement in een niet zo beste buurt. Is in 4 jaar tijd toch ruim 20.000 euro meer waard geworden. En de woningbouwvereniging koopt het van mij voor de taxatiewaarde. Dussuh ..... KASSA!

Verder een dikke knuffel voor iedereen. Ik ga proberen weer eens een beetje te slapen voor de verandering ;)

13. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. Ik heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad, dus geen gelegenheid om hier even langs te wippen.

Even kijken wat ik nog uit mijn hoofd weet van de laatste 10 pagina's:

@Claartje, hele dikke knuffel voor je, hopelijk gaat het behandeltraject snel van start en ga je je langzaam maar zeker steeds beterder voelen. Zet hem op. Wat een leuke update over je jongens.

@Olga, lekker druk met klussen, Senna druk met kletsen. Leuk hoor.

@Amber, beredruk, maar de vakantie is in aantocht. Ik kan me goed voorstellen dat je trots bent op de leerlingen die je begeleidt hebt.

@Judith, dus Esmee vindt boontjes alleen maar lekker op dit moment. Dat is niet zo handig, hopelijk gaat deze fase snel weer voorbij en eet ze weer lekker alles mee.

@Juffie, wel hier blijven hoor. En wat vervelend voor je dat het toch werktechnisch wat minder loopt. Veel succes met solliciteren en hoe gaat het met je prinsesje?

@Gerda, Nick is al een echt mannetje hoor. Het lijkt me echt zwaar om 4x in de week naar de fysio te moeten en heb je dan ook nog oefeningen voor thuis of is dat niet het geval?

@ Maartjeh en Frederike80, veel succes bij de laatste loodjes.

@Salapio, wat vervelend voor je dat je zo misselijk bent, gelukkig is het voor een goed doel. En wat een leuke update over Mirre, dat wordt ook al een echt dametje als ik dat zo lees.

@Sanneke, ook jij al weer bijna vakantie, maar voor die tijd dus nog erg druk met de laatste dingen op school. Veel succes ermee.

@Misskeita, fijn voor je dat je winst hebt gemaakt, dat is nooit weg.

Voor degenen die ik vergeten ben, sorry, deed het niet express ;)

Nou, Vorige week mocht Eliora weer naar het CB en ze is nu 74 cm. en 9,4 kg. Ze is met haar gewicht voor het eerst iets boven de 0-lijn. Verder was de wijkverpleegkundige erg positief over onze ondernemende en totaal niet verlegen zijnde kleine smurf. Hier gaat het 's avonds gaan slapen ook niet echt lekker, ze wordt boos omdat ze moet slapen, terwijl ze toch echt wel moe is, uiteindelijk na een uurtje valt ze wel in slaap.

Manlief krijgt een lekkere deo en 2 boxjes voor zijn computer cadeau voor vaderdag.

Afgelopen dinsdag zijn we lekker met z'n 2-tjes op stap geweest en hebben mijn schoonouders opgepast, we hebben allemaal een geweldige dag gehad.

Eliora krijgt 's ochtends een beker melk en 's avonds voor het slapengaan nog een beker yoghurt met wat roosvicee. Ze heeft bij het warm eten de aardappel ontdekt. Het maakt niet uit in welke vorm, ze smult ervan. Echt leuk om te zien.

Zo, ik heb volgens mij wel een aardig lang verhaal hier neergezet. Ik wens jullie alvast een goed en zonnig weekend toe. Ik duik zo lekker mijn bedje in.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo allemaal!

Even snel wat reakties....

Senna heeft gisteren voor het eerst op het potje geplast. Meer toeval geloof ik hoor. We oefenen het eigenlijk ook nog helemaal niet, maar het potje staat in de badkamer sinds kort. Hij begon te plassen op de commode, dus ik zijn tshirt ertegen aan gehouden. Toen op het potje gezet, waar hij normaal gesproken 1 seconde op gaat zitten en direct weer opstaat. Nu bleef hij wat rommelen en opeens ging hij staan en keerde zijn potje om met plas erin! Ik helemaal blij en Senna keek me aan van wat sta jij nou gek te doen ha ha!

Senna slaapt bij opa en oma en jan heeft de hele dag druk geschuurd en gelakt. De tweede laag zit er net op en morgen ochtend doet hij nog een laag. Ik heb vanavond nog de salontafel staan schuren (nog niet helemaal af, maar ik wilde stoppen met lawaai maken in de tuin) Morgen verder met het laatset gordijn wassen en strijken. Is trouwens voor het eerst in 8 jaar tijd dat ik ze was en ze waren al verkleurd door de zon in de vouwen. ooit kopen we wel eens nieuwe...ze zien er niet verschrikkelijk uit hoor....

We gaan morgen ook nog even kijken bij een meubelzaak in mijdrecht voor een hoekbank, wie weet vinden we iets naar onze zin.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, wat is Eliora toch een kleintje zeg...lijkt me zooo schattig!

Misskeita, super nieuws van je huis zeg! Die centjes kun je goed gebruiken!

Frederike, meisje heeft nog geen zin om te koemn, Ze wil wel in een huis terecht komen wat helemaal af is!

Gerda, jeetje mogen ze al met 2 naar de speelzaal? Ik moet Senna ook eens gaan opgeven, maar dan wil ik wel eerst even bij 2 gaan kijken welke me het meest aanspreekt. Hier mogen ze vanaf 2 jaar en drie maanden geloof ik.

Johana, joepie ook vakabtie geboekt! Lekker idee!

Claartje, pfff wat lastig meid, maar gelukkig kun je nu wel snel terecht.

Amber, goed dat je leerlingen hun examen hebben gehaald. mede dankzij jou inzet!

Miep, eet Mika dan gewoon de hele boterham kaas op? Senna begint zo snel moeilijk te doen, daarom doe ik twee verschillende belegjes. Maar soms mag hij ook lekker een hele klap dicht boterham met pasta oppeuzelen hoor. Ik kan ook makkelijk afwijken van mijn ideen.

Juffie, hoe is het met je meisje? Ik wil leuke verhalen horen van jullie belevenissen! En jij bent weer tijdelijk werkloos lees ik....jammer dat de scholen waar jij interesse in hebt, geen part timers willen.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik wete het niet meer en ben echt gaar inmiddels...spreek jullie later weer!

liefs!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :)

Goedemorgen!

Misskeita..das nog eens een leuke meevaller!!!!:)

Pareltje van de week samen een gezellige dag gehad! en Eliora lekker gegroeid!!

Olga..Wat goed..Senna op z'n potje geplast!!
    En jullie druk in de kamer..leuk !zal straks lekker opgeknapt zijn!!
    en de verkleurde gordijnen weer opgehangen..:D
    Hier krijgt Mika gewoon 2 boterhammen met tzelfde beleg..
    ik snijd wel de korstjes eraf en in stukkies.. ik voer t m zelf ook..
    Maar hij eet t meestal allemaal op.
    Ik denk als ie zelf moet gaan eten dat er ook veel minder in gaat....

Vandaag is Jan jarig...maar we doen er niet veel aan hoor..
    Hij gaat straks met paps in de tuin bezig..als t droog is tenminste..
    En voor de rest zien we wel!

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    miep gefeliciteerd met de verjaardag van je jan!!

het is hier heerlijk weer trouwens.....het zou toch zo slecht worden?!

Misk wat een super uitslag zeg...nou dat kan je dan mooi in je zak steken!

zo hier lekker een dagje rommelen.

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    *Zwaaaiiiii*

Hier druk met de babykamer bezig. Vanavond vieren wij de verjaardag van me mannetje! Alweer 25 jaar! :$ ;)
    Ik kom me snel weer aansluiten bij jullie!

Ik heb tenslotte eindelijk verlof!! ;)

20. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Miep, gefeliciteerd met je mannetje!!

Deel Deze Pagina