even een snele reactie: missk: wat goed! het is jou gegund vind het heel fijn voor je!! meiden kom later kletsen ben ff in huis bezig!
Was van plan om vandaag met Hannah naar Mundial in Tilburg te gaan, maar in plaats daarvan zijn we op de huisartsenpost beland. Ik herkende m'n meisje gewoon niet meer: gillen, overstrekken, raar doen met haar mond, haar ogen draaiden weg. Gebeld en mocht meteen langskomen. De dokter verwacht een flinke griep. Verder niets. Aan de ene kant gelukkig natuurlijk, aan de andere kant ben ik nog niet helemaal gerust. Ik houd haar in ieder geval goed in de gaten...
Hallo dames, Hier weer even een berichtje van mij. Lynn haar nieuwe kamer is af! Nou ja voor een groot deel dan.... Ze ligt nu voor het eerst op haar nieuwe kamertje. We hebben haar er eerst in laten spelen. Ze heeft eerst even flink gehuil (ongeveer 10 minuten), maar nu is ze toch stil! Helaas ik heb te hard geroepen. Ik hoor haar weer, maar ze huilt nu niet gelukkig. Ik ben benieuwd of het gaat lukken, maar dat zien we wel. Als het niet lukt ligt ze zo weer in haar eigen bedje. Ook Lynn is een echte drifkop. Ze kan nu zelfs stampvoeten als ze haar zin niet krijgt. Met mij gaat het wel goed. Ik ben moe en ik merk dat het zwanger zijn ook wel zwaar wordt... Mijn buik begint behoorlijk te groeien. Nog 5 weekjes werken en dan heb ik gelukkig verlof. Ik las wat over de fles. Lynn krijgt ook nog een fles voordta ze naar bed gaat. Ze vind dat heerlijk en vaak geef ik de fles op ons bed. Ik ga er dan naast liggen en dan kruipt ze vaak helemaal tegen mij aan. Ik kan daar echt heel erg van genieten. Ik ga even wat drinken en dan naar bed. Ik stort opeens helemaal in. Ik kan me dan opeens helemaal ellendig voelen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er vanmorgen ook al om 5 uur uit was omdat ik moest werken. Morgen hebben we een gezinsdag bij de brandweer. we gaan naar dierenrijk Europa hier in Mierlo. Ik heb er erg veel zin in. Hopelijk slaapt lynn vannacht goed, want het word een zware dag.
O Essebes ik las dat je er zo onzeker van werd dat je de kleine niet zo goed voelt in je buik. Ik heb en had precies hetzelfde. Lynn was een echte voetballer in mijn buik en deze is echt enorm rustig. Ik voel deze ook echt niet heel de dag door. Ik voel hem of haar alleen als ik even rustig zit of lig. Mijn placenta schijnt nu ook voor te liggen en bij Lynn lag die achter. De placenta is nu een soort stootkussen dus vandaar dat ik het veel minder voel. Je hoeft je dus echt geen zorgen te maken. Ik weet dat het makkelijk gezegd is!
nee, had ik geloof ik niet verteld nog. Was heeeeeeeel gaaf! We zaten in het bos en het was superweer! helaas heeft een van de ouders dr hand 2e graads verbrand aan de skottel. Pff, dat was echt niet leuk. Ik ben in de keuken weer super alert met Niels in de buurt. Brandwonden zijn echt zo k*t.
alieke en miep, gefeli met jullie mannetjes! Wij zijn gistermiddag naar het noorden gegaan voor de verjaardag van mn schoonzusje. We kwamen bij Zwolle in een 11km lange file en hebben er 9 kwartier over gedaan (ipv 5 kwartier) om bij mn schoonouders te komen. Daar zouden we eten en slapen. We waren er pas om 7 uur! Niels was in de auto aan het eind niet zo blij meer, maar ik heb hem zitten afleiden met poppetjes op mn vingers (getekend met pen en met allerlei spelletjes. Gelukkig smulde hij wel van oma's Penne met rode saus. Had ze speciaal voor hem gemaakt, wij kregen nasi. De verjaardag was gezellie, opa en oma pasten op. We waren wel laat weer bij mn schoonouders en s nachts ging niels ook nog een keer huilen. Beetje gedesorienteerd. Gelukkig sliep ik naast hem en dat vond hij wel prima. Vanmorgen was Jan gelukkig de sjaak, dus ik heb tot 10 uur in bed gelegen. Niels was wel minder in zn hum dan thuis. Hij moet toch ff zn draai vinden als hij ergens anders is, merk ik. Oost west, thuis best, toch?! Heb net de helft van de rapporten zitten schrijven, die moeten woensdag mee. Wat een werk altijd weer, net als al die toetsen die we weer hebben afgenomen! Gelukkig is onze groep lekker vooruit gegaan, dus das ook weer een complimentje voor mezelf. Nou, weltrusten en fijne vaderdag. Jan heeft kentekenplaten met oplegletters gekregen, haha. Hij is er helemaal blij mee. En morgen krijgt hij een vingerverftekening van Niels en nog 2 tour de france tijdschriften.
Hoi meiden, ben ik ook weer eventjes.... Misskeita, hoe is het nu met Hannah? Vervelende symptomen liet ze zien, daar schrik je gelijk behoorlijk van! Miep, nog gefeli met jan! hebben ze nog in de tuin gewertk gisteren? Alieke, ook nog gefeli met jou jan! Sanneke, wat een lange file waarin jullie terecht kwamen.... Vandaag de rest van de rapporten aan het schrijven? Allemaal weer extra werktijd he... Sam, deze keer dus een rustig ukkie in je buik? Hoe is het vanacht met Lynn op haar nieuwe kamer gegaan? Veel plezier in de dierentuin, het is nog lekker weer!
De vloer is echt weer een heeel stuk opgeknap zeg! En de keuken is lekker gesopt en de gordijnen weer schoon, de muur gesausd, de ramen gezeemt! We zijn lekker druk bezig geweest zoals jullie lezen. De salontafel heb ik al geschuurd, maar jan gaat hem nog inkorten. We vonden opeens dat hij best wat kleiner mocht! Vanmorgen naar Kasteel De Haar geweest (landgoed Haarzuilens) waar voor de 1e keer een zomerfestival werd gehouden. Erg leuk met overal muziek, streekprodukten, spelletjes, schminken, verven, vertellen enz... Senna heft een groot kartonnen bord geverfd en dat wordt samen met bog heel veel borden een kunsttoren. Vanmiddag gaan we nog even terug want dat treed Dirk Scheele op, en dat wil ik graag zien. Wij hebben twee cd´tjes van hem dus ik hoop dat hij die liedjes ook speelt, dan herkent Senna het wel.
Hallo allemaal !! We zijn weer thuis van ons weekendje weg. Heerlijk genoten met de kindjes. Het was een leuk park en het weer was super. Hier nog belangrijke/leuke/spannende dingen gebeurt ? Heb nog niets gelezen.
Olga het is niet te geloven, maar Lynn heeft geweldig geslapen vannacht. Ze is gisteren rond 21.00 uur in slaap gevallen nadat ze een kwartiertje gehuild had. Ze heeft heel de nacht door geslapen tot kwart over 10 vanmorgen. Ik heb haar vanmorgen ook maar expres laten slapen, want het zou al een zware dag worden vandaag. Ze ligt er nu sinds half 8 weer in en ze is eigenlijk gelijk gaan slapen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ze helemaal doodop was. Ze is vandaag erg lief geweest en heeft genoten van de dieren en de speeltuin.
Up! Zo heej...Decembermama's 2007 moest ik gewoon op de tweede pagina zoeken...da'kan nie he?! Sam, bedankt voor je berichtje, stelt me een beetje gerust! Eergister kon ik het hartje niet vinden met de Angelsounds, heb bijna n half uur gezocht, werd er gek van...ik denk dat ik een nieuwe batterij in moet doen..hoop maar dat het daar aan ligt! M'n vriendin had hem nml lang niet gebruikt. Maar wel een rotgevoel krijg ik er van, stomme zenuwelijer ben ik soms.. Morgen ochtend iig naar de VK, fijn! Miskk, hoe is het nu met Hannah? Olga, nog een lekkere massage gegeven/gekregen na het schuren?
Es, nee we zijn als een blok in slaap gevallen....echt gewoon te moe. Die massage bewaren we maar voor op vakantie denk ik! Sam, wat fijn dat het slapen en de drukke dag zo goed zijn gegaan met Lynn! Amber, volgens mij niets bijzonders gebeurt hoor. Jullie zijn ook altijd zo lekker ondernemend met de kids, leuk hoor! Gisteren had Senna dus zijn 1e concert. Het was echt super leuk! Alle mama´s en papa´s stonden uit volle borst met Dirk Scheele mee te brullen haha! Senna vond de drukte wel wat spannend, maar was ook echt aan het genieten en dansen. Net toen het afgelopen was barste er een enorme bui los..... Hierna zijn we bij de Griek gaan eten. Al om kwart over 5.....Senna deed het super goed daar en heeft heerlijk van zijn patatjes en kip gesmuld. Hij ging steeds met zijn patatjes appelmoes ´eppe´ (scheppen).
Weet niet of ik van de week veel tijd heb om te kletsen aangezien we vrijdag op vakantie gaan en ik alles nog moet opzoeken. Moet donderdag nog werken en wil vrijdag niet meer te veel hoeven doen. Maar zoals jullie weten kom ik hier echt nog wel even tijd voor vrij maken! Ik ga nu werken, doei doei!
goedemorgen allemaal! @sanneke; oh jakkes brandwonden, en dus druk met de rapporten altijd fijn als ze goed vooruit zijn gegaan! wel balen van de file. @essebes; je bent geen zenuwlijder! je maakt je gewoon zorgen en dat geeft helemaal niks heel normaal! ik voel het kindje nog nauwelijk, af en toe even dat ik denk hey hallo! ik hoop ook dat het gauw wat meer word en wat duidelijker. gauw nieuwe batterijtjes halen! @alieke; fijn dat het goed gaat met kamertje ruilen! en leuke dag gehad gisteren. @amber; welkom terug, welk park zijn jullie geweest? @jarige jannen; nog van harte gefeliciteerd! ik ga J uit bedje vissen, ik dacht dat hij moe was en dus hup in bed maar ik hoor hem toch nog teuten en scharrelen dus haal hem er maar weer uit. straks even haarjtes knippen, hoe doet de rest van de mama's dat? kapper of zelf? ik tot nu toe zelf, dus straks ook even weer proberen. fijne dag allemaal en tot later!
Goedemorgen allemaal! Olga...vrijdag al op vakantie...LEKKER!! Jesse alweer anderhalf jaar! JOEHOE! meiden...check mijn nieuwe banner