December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Loesie, gefeliciteerd zeg!

@ll, zwaaaaaaaai!

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond allemaal

Miep gefeliciteerd nog met Jan ! Lekker weekend gehad dus. Wel een beetje drukkies ?
    Heb je dan niet veel meer last ? Deze week maar rustig aan doen he?

@sanneke
    Oei verbrand ! Voorzichtig.
    En de rapporten nog af gekregen ?
    Druk altijd die laatste weekjes he ?
    (ik heb nog 5 dagen les en dan 2 wkn afronding)
    En jij ook ervaring met cluster 3 leerlingen fijn !! Als ik het even niet weet volgend jaar dan weet ik bij wie ik om raad moet vragen :)

@olga
    Al druk aan het pakken meid ? En nog regenpakje gevonden voor Senna ? Hopelijk niet te vaak nodig. Wel genieten hoor daar.

@loessie
    Mijn Buddy weer zwanger echt leuk !!
    Miss wel 2 wkn eerder op Nicky haar verjaardag maar dat zou dan weer niet zo leuk zijn.

@judith
    Fijn dat Esmee zo gezellig is .hier is Jesse dat ook.

@frederike
    Al beeb nieuws ???

@essebes

Gelukkig alles goed met de beeb in je buik !! Fijn het hartje weer gehoord. Ben je nu een beetje gerust gestelt ? Hopelijk wel.

@sam

Slaapt Lynn goed in haar nieuwe kamertje ?

@missK

Hoe is het met Hannah ? Is ze al een beetje opgeknapt ? Hopelijk wel.
    En heb je al uitslag gehad van die vervelende kinderziekte ?
    Enne lekkere meevaller kun je nu wel goed gebruiken.

@alieke

Jij ook gefeliciteerd met Jan !! 25 jaar (lekker jong nog)
    Hopelijk een gezellig feestje gehad.
    Is de beebkamer al klaar ? Want het gaat nu ook snel bij jou
    Je hebt al verlof toch ?

@kelly
    Hoe gaat het met jou en je kanjers ?
    Sven was ook al thuis las ik op hyves.

@juffie
    Weer op zoek naar iets anders meid ?
    Spannend hoor.
    Ik vind alles behalve het lesgeven en begeleiden van kids minder leuk. MN vergaderen vind ik vreselijk.

@britt

Nog iets gehoord van je huis ?

@dianne

Druk met klussen ??? (en dan niet in je huis :) )

@gerda

Alles goed met jou en Nick ?
    Nog steeds zo veel fysio. Hopelijk gaat het toch eens beter dat dit wat minder nodig is

@nannaf

Hoe gaat het met jou en J en die kleine Uk in je buikkie ?
    Jesse is nu 3 keer geknipt. 1 keer door momhairy en twee keer door de buuf. Het groeit nog niet zo heel hard. Thomas gaat iedere 6 weken en het is dan ook echt nodig.
    Jesse wordt wel steeds lichter. Hij heeft zelfs helemaal witte haartjes erbij.

Zo hopelijk niemand vergeten !!

Anders Sorry

Dikke knuff voor iedereen.

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    O eventjes vertellen hoe het hier gaat:

Alles gaat lekker zijn gangetje met de kids.

Thomas gaat ondanks zijn dyslexie goed op school. Alleen qua lezen ligt ie achter. Over 6 weken mag ie waarschijnlijk op voor zijn B diploma (trots)

Lieke doet het prima bij de kleuters. Ze blijft nog een half jaar kleuteren en gaat dan naar groep 3. Wij hebben hier half jaarlijkse overgang. Morgen krijgen ze beiden hun rapport.

En onze Jesse die is zo lief op het moment. Hij kan zo lekker spelen. Dan even lekker kroelen met mama en weer verder spelen. Eten en slapen gaat ook prima. Verder is ie net een spons. Hij leert zo veel !! Hij klets er op los. Als ie s avonds in zijn bedje ligt klets ie nog door dan hoor je alle nieuwe woordjes weer voorbij komen. Erg schattig.
    23 juli gaan we met hem naar het audiologisch centrum om te kijken of hij geen gehoorschade aan al die oorontstekingen heeft over gehouden. (maar als je hem hoort kletsen denk ik dat van niet) Volgende week naar het CB maar ook daar verwacht ik niets bijzonder. Hij doet het gewoon prima. Het is een heerlijk mannetje.

Afgelopen weekend lekker weg geweest naar het Vennebos. Is een oud centerparcs nu Landal Greenparcs. We hebben echt genoten. Lekker uit eten met de kids, zwemmen en allerlei actieve dingen. En dan s avonds knus op de bank met zijn allen.
    Echt genieten hoor met je kindjes dan om je heen.
    Op Jan zijn werk is het nog steeds ****** dus dit konden we wel even gebruiken. De komende 3 dgn zien we hem weer niet :( . Maar het komt wel weer goed. Ik nog 4 weken werken en dan is het lekker vakantie

Zo wat een verhaal sorry

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Loesie, gefeliciteerd meid, wat leuk!!

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nee amber, binnenkort wel weer ;)

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Loessie: gefeliciteerd meid!

@All: zwaaaaaai!

Met Hannah gaat 't redelijk, al vind ik nog steeds dat ze niet zichzelf is. Ze heeft echt vlagen dat ze heel ziek oogt en even later lijkt er niets aan de hand te zijn.

Heb vandaag nieuwe schoentjes voor haar gekocht. Eigenlijk meer sandaaltjes. Heel leuk, weer zilver. Vind ik wel makkelijk te combineren en ik ben niet zo van de roze schoenen. Waren flink afgeprijsd.

Door mijn mams verwend met een heel mooi setje positiekleding. Baalde er de vorige zwangerschap zo van dat ik er nooit leuk uitzag. Dat had mams goed in haar oren geknoopt. Mooie, fleurige rok gekregen met een topje en een vestje. Roze, paars: vrolijk dus! Ik kan weer voor de dag komen :D

Morgen gaat Jan een dagje met Hannah de hort op. Hoewel het contact de laatste tijd erg goed is, vind ik het toch wel spannend...

7. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    O ja, vandaag uitslag gehad van mijn bloedonderzoek. Ik heb ooit al eens de 5e ziekte gehad, dus kan 't niet meer krijgen. Behoorlijke opluchting!

8. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @misskeita; gelukkig maar dat de 5e ziekte dus geen kwaad voor je kan! beterschap voor hannah! lief van je moeder dat je een setje kleding hebt gekregen! je mooi voelen helpt altijd als je even een dipje hebt!
    @knippen; hier weer een kort koppie, heel ander jongetje dan weer.

morgenochtend naar de vlos ik ben elke keer weer benieuwd!
    fijne avond allemaal

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    BROODBELEG, als je pindakaas zonder suiker koopt (of weinig suiker), is dat minstens zo gezond als kaas of smeerworst (beiden met dierlijke vetten = niet zo gezond en beiden behoorlijk zout ;)). Dus op zich een gezonde keuze :D. Roomkaas is ook wel goed geloof ik. Mirre eet vooral notenpasta's als beleg (ook cashewnotenpasta / amandelpasta).

OLGA, heerlijk dat Senna zo goed eet :D ... is het geklus succesvol geweest? En leuk Dirk Scheele!

GERDA, 'fijn' dat het redelijk gaat. Merk je verbetering van de fysio?

MIEP, wat is een LaaLaa? Gefeliciteerd met jan.

AMBER, gefeliciteerd! Wat fijn dat je twee leerlingen geslaagd zijn :D en wat een leuke update van je kids :D. En het Vennenbos = jeugdsentiment voor mij ;)

ES, heerlijk dat het eten zo goed gaat ... hier ook :D ... Die meiden van ons lijken qua slapen en eten wel erg op elkaar ;) ... en fijn joh een angelsound ... genietse ;). He bah niet kunnen vinden ... brrr ... en daarom twijfel ik over het in huis hebben van zo'n ding ...

PEUTERSPEELZAAL, Mirre is ingeschreven (al vanaf geboorte :D) bij de PSZ van de Vrije School ... is echt superleuk namelijk. Ze gaat vanaf jan op dinsdag en donderdag van 9-12.30 (oid) ... best lang, maar een leuk programma :D

PeuterGYM, hmmm leuk idee ... ik ga eens kijken. Ik wilde naar muziek op schoot, maar dat was op een onmogelijke tijd. Misschien dat ik dat na de zomer alsnog ga doen :D

POTJE, leuk om op te zitten als ik op de wc zit, verder niet boeiend ... maar ik doe er ook geen moeite voor ;). Mirre loopt veel in dr blote kont buiten. Een plas vindt ze niet zo interessant, dr drollekes vindt ze maar eng *lol*

DIANE, werkse

BASISSCHOOL, volgens mij doet zelfs de vrije school hier die tussentijdse toetsen, ik zou dus op basis daarvan zeggen dat er weinig scholen zijn die daar niet aan doen ;). Ik denk
    dat je vooral een keuze moet maken op basis van een gevoel dat je hebt bij de school en de leerkrachten (naast dat je natuurlijk moet kijken naar de formele dingen ;)).

SANNEKE, thanks voor de expertuitleg :D ... en leuk groep 3! Wat vindt Niels van stukjes eten? Dat is makkelijk zelf doen ... En een beetje stevige prakjes blijven wel redelijk kleven op de lepel ;) ... Mirre heeft ook een zellufdoen periode gehad, maar laat zich nu weer voeren (prettig als we rijst of couscous eten ;)) ... en hier ook heeeeeeeel veel nog niet bekeken materiaal op dvdrecorder en op dvd's ;)... succes met de rapporten.

JUFFIE, ik heb je gemist voor 2 + Mirre ;) ... vervelend dat vergader, ben ik ook helemaal niet van. Hoewel het vergaderen met mijn collega's gelukkig meestal redelijk zakelijk is (en anders dan duik ik onder in mn gedachten of probeer ik de discussie weer to-the-point te krijgen ;).

FREDJE, beeb zit lekker bij jou. Vandaag ben je op 'mijn' bevallingsmoment ;)

CLAARTJE, dikke knuf voor jou, hopelijk krijg je snel hulp

LINDY, fijne vakantie!

MAARTJE, wat lief dat ik jouw angelsound mag lenen. Ik ga even overleggen met Jan ;)

JOH, zwaai terug en gezellig zo'n kletskous :D

MISSK, heerlijk joh dat je winst hebt gemaakt met je huissie gefeliciteerd! Tjee wat een schrik! Hoe gaat het nu met Hannah? Fijn dat het beter gaat. En supergoed van de uitslag van het bloedonderzoek, wat een opluchting!

PARELTJE, fijn dat je meisje zo ondernemend is, wel vervelend van het slapen, maar zal vast met elkaar in verband staan ;)

ALIEKE, fijn joh verlof en gefeliciteerd met Jan!

SAM, fijn dat Lynn lekker slaapt op dr nieuwe kamer. En ik kan me voorstellen dat het werken je zwaar valt ... Hoe was de dag?

LOESIE, joeheoeoeoeoeoeoeoeoeo gefeliciteerd! Dat je dat zo lang kan verzwijgen ;) en vervelend van het spugen ...

JUDITH, leuk weekend!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn een weekend weg geweest: naar vrienden in het noorden van Groningen. Was super. En Mirre heeft het ook geweldig gedaan. 'Gewoon' doorgeslapen, was alleen wel vroeg wakker: 6u ... en ik megamisselijk dus Jan was de lul. OOk op vaderdag.

Mirre zit nu al mijn hele reageertijd lang lief zelf te lezen, heeft alleen nu een boekje met een kevertje ontdekt en ik moet de hele tijd Hansepansekevertje zingen (al een keer of 10) ... Ga dus maar even gewoon aandacht geven :D

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    #40831 dianne, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    morgen dames

kleine man ligt nog te slapen. zal straks even boodschapjes doen en dan ff het huis door en vanmiddag even wat leuks doen met zoon

ik ben opzoek naar een mooie wandelwagen heeft iemand suggesties? niet te duur graag haha :D

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe bedoel je wandelwagen? Wat gebruik je nu?

Wij hebben voor het echte wandelen een Urban jungle, topwagen, wel (heel) duur ... misschien tweedehands wel normaal geprijsd?
    Voor op de fiets of op reis hebben we een simpele prenatalbuggy. Best ok ding en relatief goedkoop (60 of 70 euro)

Mn schoonzusje heeft een hele fijne wandelwagen (driewieler) via MP gekocht voor 30 euro. Dus ik zou gewoon daar gaan snuffelen denk ik?

Zo ... mn tentamens zijn klaar, ik ga naar mn werk ...

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    #40833 Salapio, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    Is er nou geen een dec07mama die samen met mij ook een feb10mama gaat worden ?:(? ;):D

14. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedemorgen dames,
    even een snelle reactie
    @dianne; wandelwagen, ik heb een mutsy 4wiel en die bevalt heel goed, ik heb em overgenomen van een vriendin en ze staan ook veel op mp. verder gebruik ik een buggy (merk titanium geloof ik) 50 euro voor betaalt en die was wel nieuw. zoals salapio al zegt even snuffelen op mp loont echt de moeite!
    @salapio; nee soory meis ik wil liever geen februari10 mama met je worden :D:D

ik ben vanmorgen naar de vlos geweest en het was allemaal weer prima, beebje zit hoog wat dat verder ook maar inhoud. :) hartje gehoord. had een vervangster en die deed het wel heel anders allemaal, woog ook niet (nou vind ik dat niet zo erg :p) en deed verder best gehaast vond ik. nou ja ik had verder ook niets maar toch... ik ben nog helemaal niks aangekomen by the way, eerst 2 kilo afgevallen en daar zit er nu een halve kilo weer van bij. ben ik stiekum best heel blij mee!
    ik ga verder met mien toentje, onkruid wieden enzo. morgen komen mijn paps en mams en die hebben zelf een mega tuin en als ze dan bij mij komen kunnen ze het niet laten hier en daar er wat uit te trekken. grasmaaien laat ik wel mooi aan paps over scheelt mij weer :D maar onkruid wieden voel ik me meteen zo'n lui varken als zij dat doen. hihi
    ik zit te ratelen sorry! :)

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    bedankt allemaal voor de felicitatie's!

Olga...nee de bloedplaatjes enzo hadden er niks mee te maken...
    ze hadden toen naast leukemie ook aan een vervroegd Helpp-syndroom gedacht...maar dat was het ook niet!

Amber...leuke update....
    kl*te van Jan zijn werk zeg....
    nog 4 weekjes meid...dan lekker vakantie!

Salapio...Mirre druk met d'r boekjes?! schetig he?!

Dianne....leuke banner...

nannaf...fijn dat alles goed was bij de vlos...

missk...geslaagd voor schoenen voor Hannah...
    en een leuk setje voor jezelf gekregen van je mams?! wat LIEF!

uhm...dat was het zo'n beetje uit mijn hoofd...

hier vanmiddag/vanavond weer werken....late dienst...blegh! geen zin an...
    vrijdag heb ik cursus...met cliënten..."praten over sex"
    lijkt me erg intressant....

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dianne.. Wij gebruiken al tijden geen wandelwagen meer, vond het maar lompe ondingen. Aan mij heb je dus niets! Lekker aan het poetsen geweest??

Salapio.. Werkse.. Lief dat Jan er uit ging ivm je misselijkheid!

Loessie.. leuk, cursus seksualiteit.. ben ik op het moment ook mee bezig. De client waar ik persoonlijk begeleider van ben heeft een vriendin sinds 2 maanden dus we zijn druk aan de slag! Vind het erg leuK!!

Vanmorgen de bovenverdieping op zijn kop gehad dus daar ook alles weer schoon en fris!! Esmee heeft heel lief op bed bij ons Het zandkasteel gekeken dus heb mooi 45 minuten kunnen boenen.

Ik merk dat Esmee steeds minder slaap nodig heeft overdag. Ze ligt er net een kwartiertje in.. Wel slaapt ze dan zo'n 1,5 uur en is ze om half 7 s'avonds ook echt moe dus dat is wel fijn!!:D

Wat een heerlijk weertje he? Ga lekker genieten!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi hoi!

Amber, wat gezellig om weer eens wat uitgebreid gekletst van jou te lezen! Het weekend heeft jullie allemaal goed gedaan zo te lezen. De kids gaan lekker en jij hebt bijna vakantie!

Salapio, ook al zo´n lange reaktie! En tijdens het reageren maar zingen voor Mirre....valt me mee dat er niet zomaar ergens ´kevertje´ in je tekst voorkwam haha! Jullie zijn ook vaak een weekend weg trouwens, wat leuk! En fijn dat Mirre het ook zo goed odet steeds!

Judith, Senna slaapt inderdaad ook ongeveer 1,5 a twee uur. Seksualiteit lijkt me wel een lastig bespreekbaar onderwrp met je clienten; wel een uitdaging!

Loesie, jeetje wat zul jij je zorgen gemaakt hebben zeg....Gelukkig ook geen HELPP syndroom. Nu de misselijkheid nog snel verdwijnen en alleen nog maar genieten. Warehn jullie al een tijdje aan het proberen om weer zwnager te worden?

Ik heb het idee dat het bij bijna iedereen best snel is gegaan om zwanger te worden van de tweede....of heb ik het mis?

Nannaf, wel lekker weer om in de tuin te werken. Maar beter nog is om een boek te pakken en lekker op je gat te gaan zitten hoor!

Misskeita, wat lief van je mama dat je nieuwe kleren hebt gekregen! Leuk om er mooi zwnager uit te zien toch! gelukkig heb je anti stoffen voor de 5e ziekte, dat is al een opluchting!

Maartjeh, hoe is het met jullie? Zijn het echt de laatste loodjes aan het worden of gaat het allemaal nog wel? Is alles klaar voor de nieuwe baby?

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, hoe is het met jou en je kanjer? Laat ons nog eens wat mooie foto´s zien van je stoere ventje!

Juffie, vertel eens verder....je wilt dus weer gaan solliciteren....maar eerst heb je straks lekker vakantie! Gaan jullie nog naar het nieuwe huis in marokko toe?

Essie, hoe gaat het met de voorbereidingen voor de wedding? Alles helemaal geregeld inmiddels?

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat een lekker weertje, ik ga weer naar de tuin toe!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dames sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd.

Ik kom vanavond een heel groot lap tekst schrijven!

Deel Deze Pagina