Frederike, nog steeds een klein meisje in je buik? Mamabeer, heb jij ook nog een bolle buik? Je dacht zelf dat deze kleine ook weer te vroeg zou komen toch?
Maar als ik nu veel klets dan compenseer ik dat met de 2,5 week vakantie straks! Heb echt nog geen gevoel dat we vrijdag al weggaan zeg....
Heeft Fredrike al meldplicht? Leuk zeg, al die enorme reakties. Sorry, kan me daar zelf niet zo goed toe zetten op 't moment. Maar jullie zijn lief en vinden dat vast niet erg ... Jufffie, ik kijk uit naar je lap tekst. Hoest met jou en kleine meid? Vandaag is Jan met Hannah weg geweest. Ze hadden het leuk gehad. Ze had alleen een hele vieze luier toen ik haar ging halen. Was 'ie vergeten haar luier te verschonen: DE HELE DAG!!!! Lekker dan, zeker met dit warme weer. Hij schaamde zich rot. En terecht natuurlijk Hannah was wel uitgeteld, dus ligt nu heerlijk te knorren. Zometeen probeer ik Nijntje even uit haar bed te ontvoeren. Moet nodig in de was, maar ze is er zooooo aan gehecht. Tijd voor de aanschaf van een reserve-exemplaar.
Jan heeft zo goed als zeker vanaf september een nieuwe baan! Morgen avond gaan ze het contract definitief bespreken en tekenen. De nieuwe werkgever is enthousiast over jan en wil in hem investeren. Hij gaat een funktie beoefenen die nog nieuw voor hem is, maar waar hij al langere tijd ambitie voor had. Ook is via een competentie/potentieel beoordeling vastgesteld dat hij daar zeker toe in staat zou zijn. Eindelijk kan hij weg bij zijn huidige werkgever. De cultuur en communicatie is daar echt verre van fijn. Helaas krijgt hij dan nu wel een jaarcontract, maar dat is niet anders.... Jan gaat er nu bruto 200 op vooruit met over een jaar nog eens honderd erbij. Nu is dat netto 100 euro meer als wat hij nu verdiend. O ja en ze nemen de cursus over die hij paar weken terug heeft gedaan, dus dat scheelt Jan ook 1000 euro die hij anders aan huidge werkgever had moeten terug betalen. Ik ben er heel positief over!
@Olga: yes, Jan een nieuwe baan! Heerlijk als er mensen zijn die het zo met je zien zitten. Goede vooruitzichten. Das nog eens met een lekker gevoel op vakantie gaan!
Misskeita, oei arme hannah de hele dag in haar luier rondgehuppeld....Maar wel een leuke dag met haar papa gehad en dat is ook wel fijn voor beide toch! Hier ook twee giraffen die Senna helemaal vies knuffelt....
Misskeita, leuk samen zwanger zijn met je vriendin! Zeker fijn voor jan. Ik hoop dat hij het echt naar zijn zin krijgt en weer vrolijk uit zijn werk komt!
frederike meld zich nog steeds beeb in buik ...vanmiddag weer apk gehad bij de vlos en mijn bloeddruk was omhoog geschoten...bijna hele zwangerschap 120/60 mooi laag dus maar afgelopen weken steeds beetje hoger nu ineens 135/90...er zaten nog geen eiwitten in mijn urine maar ik moet echt rustig aan doen of gaan bevallen...als mijn bloeddruk nog hoger wordt of ik krijg klachten dan moet ik naar het ziekenhuis....:x...en daar zit ik niet op te wachten (ik zal straks iig maar ff een tasje inpakken )...of ik moet vandaag of morgen gewoon ff bevallen ...vond de vlos ook wel een goed idee... ik ga nu eerst ff douchen want ik heb last van mijn rug
Olga, wat ben je gezellig aan de klets! Misskeita.. Fijn dat je kleine meid een leuke dag met haar paps heeft gehad! Gezellig, samen zwanger met je beste vriendin, die laatst is getrouwd? Miep.. hoest met jou en dat heerlijke kereltje van je?
haj meiden Hier een snel een berichtje van ons hier alles goed druk druk druk wij gaan morgen op vakantie ga nu snel de laatste dingen inpakken tot over 2 weken knuffel
Goedemorgen! Fredje nog niks...spannend meid!! Lindy..fijne vakantie!!!! Judith..hier is alles goed hoor...lekker van t mooie weer aan t genieten!! Bij jullie ook? Olga..das fijn nieuws zeg! Jan een nieuwe baan!! Misskeita..beetje dom van Jan hè...arme Hannah..had ze nog geen zere bips? Heb niet echt alles bijgelezen.. T is zulk mooi weer..dus we zijn heerlijk van t weer aan t genieten! Mika lekker op ons nieuwe stukkie kunstgras..en ik ernaast! Zometeen ga ik even met mams op pad voor nieuwe plantjes..voor de nieuwe bloembak!! Dus ga gauw Mika uit bed plukken enzo.. tot laters!! fijne dag! geniet lekker van t mooie weer!!
JUD, hoe doe je dat dan als jullie een end wandelen? Of doe je dat gewoon nooit OLGA, tja snel zwanger ... wat is snel? Ik kreeg toen Mirre een maand of 7/8 was al kriebels maar mn eerste ongi kwam pas met ruim 12m. Eerste maand niet vruchtbaar geweest. Daarna nog 2x ongesteld geworden. Dus vanaf het moment dat het echt kon, was het best snel ja ... Maar ik vind ook dat iedereen hier zo ongeveer met een poep en een scheet (nou dat hoop ik eigenlijk niet ) zwanger is geworden (wie weet is het besmettelijk?!). SUper van Jan zn baan! MISSK, nee niet erg ... wat slim zeg van Jan ... laten we het maar houden op mannelijke onhandigheid (las elders op het forum een keer over een papa die dochterlief ipv fruithap een potje jam heeft gevoerd ) ... FREDJE, hier komt de hele strenge juffenblik: *rustig aan doen nu hoor, lekker gaan broeden op beeb* MIEP, genietse!
ik spring ff van m'n meeleesbankje... wat een hoop zwangere! en er staan er al weer 'n paar op springen ik heb alles netjes gelezen maar ik zal niet meer weten wat het allemaal was update hier...angelina is nu de teletubbies aan het kijken. ze brabbeld de hele dag door en ze kan zich goed verstaanbaar maken...so sweet! sinds 'n paar dagen heeft ze 1 staartje en ze laat 'm goed zitten! ik doe dat alleen als we weg gaan. gisteren is ze weer op de foto geweest...ff 2 weken geduld hebben dan zijn ze klaar. wij moesten eigenlijk 30 jun naar het cb maar die afspaak is verzet naar 21 jul...is geen ramp maar ik ben zo benieuwd wat ze is gegroeit ik koop nu alleen nog maar kleding maat 92. shirtjes heeft ze nu 92 aan...broeken nog wel 86. ik heb bij de prenatal heel veel shirtjes gekocht met lange mouw maat 92...sale sale sale het was vandeweek zo'n raar weer dat ze echt lange mouw aan moest maarre ze was uit 86 gegroeit. ach goed excuus! voorderest...ze doet het gewoon super!
French.. fijn dat je meisje het zo goed doet! Miep.. hier ook alles prima! Veel plezier vanmorgen! Salapio.. Wij hebben de titaniumbaby breeze best wel een degelijke buggy dus prima voor het bos e.d. En we wandelen best wel veel.. Al duwt het steeds zwaarder, esmee is ook niet de lichtste.. Al denk ik niet dat we nog heel lang de buggy gebruiken, esmee loopt erg goed mee! *** Ga opzoek naar sandaaltjes voor Esmee.. Ze trekt de hele dag door de schoenen uit, ze heeft dan warme voetjes.. De teva's waren nog te groot.. Toedeloe!
owwww wat een lekker weer ik baal er gewoon van dat ik binnen zit op kantoor misk die jan..arme hannah. heeft ze geen zere billen eraan overgehouden? juffie hoe is het aan jouw zijde? miep alles goed lees ik fred op knappen...spannend weer zeg! dianne op zoek naar een buggy? nu nog? hier een grote driewieler buggy wandelwagen ding maar we gebruiken hem eigenlijk nog zelden. daan loopt prima en anders gebruiken we de kleine buggy. judith succes met de zoektocht! iedereen.....zwaai!!!!!
Goedemiddag! Olga...nee ik was net 3 maanden gestopt met de pil....had het niet zo snel allemaal verwacht.... Jan een nieuwe baan...SUPER! Judith...ook cursus seksualiteit....leuk! Missk...och Jan de hele dag geen luier verschoont?! och jee, hij zal zich zeker geschaamd hebben.... en is het gelukt met nijntje?! samen met je vriendin zwanger...LEUK Lindy...fijne vakantie meid...en tot over 2 weken... GENIET ERVAN! * volgende pagina*
Frederike...gewoon lekker gaan bevallen meid... dat lijkt me het beste voor jou! dikke knuf! Judith...sandaaltjes kopen...leuk! succes! french...leuke update... Miep...nog geslaagd voor planties?! Hier alles prima...of prima...wel erg moe... gisteren tot 23.15 gewerkt...was 23.30 thuis, en Nicky had het om 5.15 alweer gezien in d'r bedje.... dus zat half 6 beneden... Nicky heeft dat de laatste weken erg veel dat ze erg vroeg klaar wakker is....ze gaat om 19.00 uur naar bed... zou ik haar beter langer op kunnen houden 's avonds?! iemand tips?!