December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @loessie: angelina gaat rond half 8 8 uur naar bed.
    de ene keer kletst ze nog 'n kwartier de andere keer valt ze als 'n blok in slaap.
    ze word 's-morgens tussen 8 a half 9 wakker.
    ik moet er wel bij zeggen dat angelina over de hele dag niet meer slaapt.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, leuke update van Angelina! Volgens mij is ze in korte tijd behoorlijk gegroeid, of niet? Senna kan echt nog geen 92 aan...broeken 86 zijn vaak nog te groot zelfs.

Miep, leuk dat de tuin weer helemaal op orde is. Goed geslaagd voor fleurige bloemetjes?

Judith, Senna loopt ook prima, maar helaas gaat hij liever zijn eiegn gang. Was vanmorgen even zonder buggy naar de stad en dat is lichtelijk een rampenplan, want je komt echt geen steek verder....

Frederike, ik hoop dat je nu aan het bevallen bent meid....(maar eigenlijk denk ik van niet)

Loesie, tot hoe ver in de zwangerschap ga je de nachtdiensten draaien? Kan me voorstellen dat zelfs de late diensten al heel zwaar voor je gaan worden....Senna gaat meestal tussen half 8 en 8 naar bed en wordt dan om een uur of 7 weer wakker. Als ze het ´s avonds nog volhoudt kun je best eens kijken of ze wat later naar bed kan en iets langer uit slaapt. Hoewel Senna eigenlijk niet langer slaapt als hij later naar bed gaat....

Johana, morgen wordt het nog warmer geloof ik....Kon je je werk maar mee naar buiten nemen he....

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Al een drukke ochtend gehad. Even bij een speelzaal langs geweest en een inschrijf formulier gehaald. Ze hebben daar een leuke grote buitenplaats met glijbaan, zandbak en fietsen; maar ook nog een klauterbos. Gras met veel boomstammen en een podium met bankjes ervoor. Het sprak me wel aan.

Daarna met Senna naar de kapper geweest, wat een lekker fris bekkie heeft hij weer! Mijn mooie ventje!

Toen naar de biebliotheek omdat ze daar gisteren een foutje hadden gemaakt. Een boek zou ik nog thuis hebben, maar ik had hem zeker weten ingeleverd. Boek was blijkbaar niet goed afgeschreven, maar is weer opgelost.

Nog een leuk rood vest en een t-shirt voor Senna gekocht en buiten gespeeld met het buurmeisje. nu ligt meneertje lekker te knorren en ik ga wat eten en in de zon zitten!

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Olga....druk ochtendje gehad dus...
    en Senna weer lekker geknipt?!
    klinkt leuk die speelzaal!
    Bedankt voor de slaaptips!
    nachtdiensten hebben wij niet op onze locatie....
    wij hebben wakkere wachten en daar is een speciaal team voor...
    de laatste late dienst is tot 23.30...

French...ook bedankt voor je slaaptips meid!

Hier geldt ook vaak dat als Nicky later naar bed gaat niet langer slaapt 's morgens...maar ik ga het toch maar weer eens proberen vanavond....

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. een leuke ochtend gehad zo te lezen!

Miep.. geslaagd voor plantjes??

Loessie..Wat een lange diensten zeg.. en dan heb je i.d. een kort nachtje.. Esmee is eigenlijk nooit vroeg wakker dus heb geen tips.. Misschien heeft ze honger en kun je haar voordat ze naar bed gaat nog wat fruit of kwark geven?

Johana.. Hoe gaat het met de zwangerschap? En met Danielle??

Nou we zijn geslaagd voor sandaaltjes. Het zijn donkerroze glitter sandaaltjes geworden. Erg Esmee!:D Ze zit de hele tijd te wijzen naar d'r sandalen en zegt dan MOOI!!! :D

Heb de blauwe schelp gevuld met water dus Esmee kan strax lekker spatteren als ze wakker wordt.. En als de buren zo door gaan duurt dat niet lang meer!:x

We hebben een druk maar leuk weekend voor de boeg!

Zaterdag hebben we BBQ bij vrienden die na 3 jaar verbouwen klaar zijn, iedereen die geholpen heeft is uitgenodig.. Pffff.. heel wat uurtjes aan het behangtrekken en schilderen geweest. Wel erg leuk!

Zondag hebben we bij v/d Valk een feestje van de Oma van Erwin, die wordt 89.. gaan we lekker uit eten!

Heb er wel zin in, zaterdag gaat Esmee bij schoonpaps en mams logeren dus kunnen wij zondag lekker uitslapen!:p

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Nou ik ben echt op zoek naar een buggy bas loopt nog niet.... en ik heb zo'n buggy van prenatal maar die is te laag voor mij ik loop dan krom achter de wagen en dat is niet ideeal

sorry meiden ik verwaarloos jullie ik heb het echt te druk...... zo maar weer aan het werk!

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @dianne: ik heb bij de prenatal een maclaren gekocht...een zwarte volgens mij heet ie techno xt ofzoiets...je kan de handvaten langer maken...ideaal!
    hij is alleen wel duur 269 euro.

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    dit is ie

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    French..mooie buggy....maar idd wel duur!

Dianne...werkse zo meid!

Judith....leuke feesies dus! gezellig!
    voordat Nicky naar bed gaat krijgt ze altijd nog wat fruit of een klein koekje....
    als ze zo vroeg wakker is geef ik haar een klein flesje melk en sliep ze daarna lekker door....
    maar ja, nu blijft ze dus wakker....

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    's middags slaapt ze wel lang trouwens....
    ze lag er om 11.15 in en slaapt nu nog steeds...
    misschien eerder wakker maken tussen de middag?!
    ze slaapt nu bijna 3 uur.....( doet ze altijd trouwens 's middags)

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    hey augustus...hoe is het met je meid?!

12. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.541
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Even snel:

@Loessie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat heb je het goed verborgen gehouden. Hopelijk is de misselijkheid snel over.

Ook goed nieuws hier; manlief heeft weer een baan. Het is wel tijdelijk, maar hij is tenminste weer aan de slag.

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Pareltje...dank je...
    ja goed verborgen gehouden he?! weet toevallig dat sommige achterbakse schoonzusjes stiekem meelezen....( oepsie...wel verstandig om nu neer te zetten?!)
    ach een slechtere band met hen kon niet meer...hihihi

Jan een nieuwe baan?! JOEPIE!
    fijn dat hij tijdelijk toch iets anders heeft weten te vinden!
    goed zo!

14. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    he french bedankt voor tip ik ga ff neuzen bij prenatal

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    hhmm, Nicky ligt nog steeds te slapen...

ik denk dat ik boven maar eens even wat lawaai ga maken en dan lekker met de hond het park in!

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    tja ik ben me aan het vervelen en ik heb bijna iedereen een vriendschapuitnodiging gestuurd...ik mis er nog 'n paar maar weet zo ff niet wie dat zijn.

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Hooooi :p
    Hier alles goed hoor... Voel me de laatste tijd alleen zo vaak moe... Heb nergens puf voor... Slaap ook best veel.
    (ben niet zwanger hoor ;)), vandaar dat ik hier ook wat minder ben.

Hoe is het hier...???

Ff fotootje van Sammie zoeken :)

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Sam op het balkon en Sam met het dochtertje van een vriendin. (2 weken jonger dan Sam)

19. MamavEsmee

Hey britt!! Jammer dat je je zo moe voelt.. heb je enig idee van de oorzaak?

Nice pic van Sam..

Mag ik ook ff!! :D

20. MamavEsmee

Esmee heeft lekker in het badje geweest.. Haar achter thuis omgekleed, luier aan en een schoon jurkje, wat doet madam.. Ik draai me om en ze zit er al weer in, met nieuwe sandalen en al..;)

Kinderen!!:D

Deel Deze Pagina