even checken volgens mij heb ik nu weer een blanke baby. sorry voor het stomme foutje..maar ik ben hier momenteel gewoon niet zoveel actief dus het is me niet eens opgevallen. ga nu gauw paardrijden!
Goedeavond allemaal @judith wat een schattige foto van Esmee. Lekker in het badje @dee Welcome home !! Leuke vakantie foto. Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie @olga Gefeliciteerd met de nieuwe baan van Jan En alvast een hele fijne vakantie @Sanneke Fijn meid de rapporten af ! En leuk een leeftijdgenootje van Niels die gezellig komt spelen Succes met de rapportgesprekken @MissK Gewoon naar de HA gaan meid als je het niet vertrouwd. @Es Vandaag de 20 wkn echo gehad ??? En en en ???? @ frederike Spannende dag vandaag ! Wanneer zou B zich gaan melden ? Hopelijk kan je snel van je beebje gaan genieten @maartjeh Meid hoe gaat het met jou ? Nog eventjes he ? Over de peuterspeelzaal: Ik heb Jesse aangemeld. Vanaf januari 2010 mag ie beginnen. Maar ik weet niet of ie er dan al aan toe is. IS dat niet zo dan start hij gewoon later. @gerda Wat is Nick groot geworden zeg !! @salapio Wat een mooi beeld. Een meisje in der blote billen en dan regenlaarsjes eronder Enne Jesse is ook niet zo groot. Jesse draagt 80-86. Soms nog wel eens 74. De meeste 86 is nog aan de grote kant. Hoe is het nu met jou ? Al wat minder misselijk ? @britt Leuke foto's van Sam !! Wat een grote knul alweer zeg. En heel veel beterschap. @johanna Het was me nog niet eens opgevallen in je banner !! Maar je kindje is weer blank nu.
@loessie succes net het slapen van Nicky !! Lijkt me erg vermoeiend voor je nu je net zwanger bent. @pareltje Gefeliciteerd met de nieuwe baan van Jan @french Wat een lieve foto van Angelina @ miep Lekker genieten in de tuin in de zon en natuurlijk van de nieuwe plantjes
Zo hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen geshopped met mijn Jan en Jesse. en heerlijk in het zonnetje op het terras gelunched. De kids liggen nu weer op bed dus mams heeft rust.
Dee, jullie vakantie klinkt lekker hoor! Leuk om over Estelle te lezen wat ze alweer geleerd heeft! Gerda, Nick is in lange jongen zeg, maar dat was hij altijd al dus eigenlijk niet raar he! Wij hoeven geloof ik pas met twee jaar en twee manden weer terug naar CB en ze komen zeker niet thuis. Waarom is dat? Sanneke, leuk die twee neefjes bij elkaar! En hoe lang/zwaar is Niels inmiddels? Misskeita, bedoel je dat ze niet meer ziek is/lijkt maar wel anders is in gedrag? Toch even navragen hoor voor je eigen gemoedsrust. Loesie, aahhhh toch nog een vroege vogel vanmorgen. Senna heeft dat een tijd terug ook gehad en het is niet leuk inderdaad! Salapio, Mirre was dus gezellig mee naar het museum? Fijn dat ze het toen zo goed deed! In Senna zit nog in 80/86 wat kleding betreft. Broeken 86 zwemt hij nog in....
Vandaag een dagje uit geweest met mijn werk. Krijg je altijd weer een goed beeld van de ouders en hoe ze met de kinderen omgaan. Wat zitten er toch bijzondere figuren tussen.... Ben nu het laatste wasje aan het draaien. Hoop dat het morgen droog is want er moeten nog wat spullen mee in de tas. Morgen mijn eigen tas inpakken en nog even wat boodschapjes halen voor onderweg op de boot. Heel misschien kom ik morgen nog even spieken en anders tot over een paar weken! Liefs en een knuffel van Olga en Senna
Salapio lekker buiten geweest met Mirre!! vervelend dat ze overdag echt niet wilt slapen hè.. Dee weer terug van vakantie!! En zo te lezen heerlijk gehad! Leuke foto! Loesie..en is t gelukt om korter te laten slapen smiddags.. Ik denk dat t wel even duurt voordat t zover is dat ze er aan went.. En nog iets hè is haar kamertje echt donker? Of schijnt er licht door de gordijnen? Want daar kan ze ook wakker van worden hè ? Misskeita..hè bah Hannah nog niet de oude..toch nog even naar de dokter? Gerda..wat is Nick toch een grote boy!!!8) Gezellig gehad bij je paps? Judith nog even van t zonnetje genoten?8) Nannaf gister lekker wezen fietsen!heerlijk! Sanneke..gezellig je neefje op visite gehad!!leuk! Amber lekker geshopt vandaag!!heerlijk!8) Olga..hoe lang gaan jullie op vakantie? Toch niet te lang? We kunnen je niet missen hoor!! Maar toch Heel Veel Plezier!! 8) Geniet er lekker van!!! Hier vanmorgen de boodschappen gedaan..en vanmiddag weer van t mooie weer in de tuin genoten! Mika vindt t heerlijk buiten!8) En ik heb vanmiddag nog even wat besteld bij h&m ( extra korting op de sale) En nog bij schweigmann altijd leuk!!
ff ego hoor CB was prima in orde. Mirre is bijna een kilo aangekomen sinds feb (oid) *shock* en weegt nu dus 9,6 kilo. Ze is 80 cm gemeten, maar was een beetje labbekakkerig, ik zeg: 81 minimaal . Volgende afspraak: 18 dec ... hopelijk met mooie toeter Strand was zoooo superheerlijk! Mirre werd helemaal wild van het strand, zand, schelpjes en zee. En toen Jan na een uurtje saampies over het strand liep, ging ze helemaal los. En ik maar traantjes laten . Daarna gesmikkeld van visje en patatjes, maar toen Mirre de door ons mee gebracht tuinbonen zag ... wilde ze alleen nog maar dat *gek meisje* Tijdens de fietstocht had ik wel duidelijk een zwangere conditie + veeeeeeeel bandenpijn (pffff ... had ik bij zwangerschap Mirre ook zo veel last van tijdens fietsen, balen want i (l) fietsen ... en Mirre ook ). Weet niet meer wie het vroeg maar misselijkheid is echt up/down ... hele dag/avond door ...
salapio, mirre lekker gegroeid dus! en hier meten ze ook labbekakkerig (geinig woord) balen dat je alweer zoveel bandenpijn hebt. kusje op de auwies. olga, fijne vakantie! en niels is niet bij het cb geweest want ze belden vlak van tevoren af... binnenkort maken ze een nieuwe afspraak. lekker handig, jan was al onderweg en was een kwartier eerder van zn werk gegaan. Ik schat dat hij 10,7 kg is en 83 a 84 cm
goede avond allemaal. Sanneke vandaag dus 2 dreumesje om je heen krijg je ook al kriebels voor een tweede als je er zo 2 ziet lopen. JOhanna lekker paard gereden. Amber lekker geshopt vandaag. OLga nogmaals veel plezier. Salapio gezellig dag gehad vandaag en Mirre ook lekker gegroeid Dat er iemand van het cb thuis komt , doen ze hier in ZWolle om te kijken hoe het kindje is als het op zijn eigen plek is. de meeste kinderen zijn dan heel anders op hun eigen plekje, maar als de ouders het perse niet willen kan het gewoon op het bureau. En je mag ook afzien van beiden dat er pas weer controllen met 3 jaar. Nick heeft vandaag ook een uitnodiging gehad voor de psz hij mag 18 november een dag of een uurtje mee draaien en wij mogen daar bij blijven hij mag dat ook een keer in december vlak voordat hij 1 wordt en als wij dan denken hij is er aan toe het kan en als zei er dan ook zo over denken mag hij eventueel in Januari al heen. Best leuk een brief te krijgen voor de eerste school van je kleine mannetje. Maar iij wel eng hij straks helemaal alleen zonder papa of mama na de peuterspeelzaal. Iedereen weltrusten en fijn weekend ik ga mijn bedje op zoeken,,
Haai! Zo, ik zit net pas op m'n kont...heb een heerlijk dagje gehad. Lekker naar het strand geweest, was echt een ideaal weertje, i love it so much! Liv heeft echt genoten (en ik onwijs van haar!) Zee in, zee uit...met zwabberbeentjes af & toe per ongeluk een duik, maar ze vond het helemaal geweldig. Er staat ook een heel groot speeltoestel, daar was ze uren zoet, trap op, trap af, trap op, glijbaan af...etc...etc... Ze was helemaal uitgeput toen we thuis kwamen (tukkie smiddags WEER niet gedaan) Gegeten en op bed gedaan. Toen ben ik m'n schutting in de beits gaan zetten, maar constant Liv alarm, uiteindelijk maar weer uit bedje... Ging pas om 21.15 slapen...en dat na zo'n lange en vermoeiende dag... Denk wel dat ze morgen iets langer blijft liggen...hoop ik! Morgen inderdaad de 20w echo, zo spannend meides! Om 10.15 moet ik er zijn...Ik hou jullie op de hoogte!
Solly hoor, pietsie bijgelezen, maar ik ga nu douchen en dan naar m'n mandje, Jan komt ook zo thuis! Olga, als je dit nog leest hele fijne vacance! Klonk goed die peuterspeelzaal, hadden ze hier maar zoiets! Misskeita, gewoon naar de Ha gaan hoor! Kunnen het geen verschijnselen vd 5e ziekte zijn dan? Salapio, ahhhh...heb een hele grote fantasie...dus ik kan het beeld van Mirre in der kaplaarsjes wel een beetje voor me halen...te schattig! Lekker wijffie heb je toch! Britt, fijn je weer te horen, misschien even laten checken waarom je zo moe bent? Dee, welcome back! Grappig..ik herken Liv ook wel een beetje in je omschrijving! .....ik ga douchen......... xxx
Goedemorgen!! Salapio..Mirre goed gegroeid dus!!fijn! Sanneke..balen zeg dat ze op t laatste moment afbelden.. Gerda..zo das al snel!!Gaat Nick vast leuk vinden de psz!! hier mag t pas met 2,5 jaar... Essebes..Meid heel veel Succes vandaag!!! Hopelijk ligt Beebje er mooi voor!!!! en gister lekker genoten van t mooie weer!heerlijk hè!! Olga..nogmaals....Fijne vakantie hoor!! Hier vandaag nog geen plannen..kan maar zo veranderen.
komt even langs zwaaien..... lees net dat michael jackson dood is....niet dat ik fan was ofzo..maar jemig zeg!
ja johanna ik zat ook ff van huh dood? zo oud was hij toch niet, triest hoor, die man had al niet zo'n fijn leven. goedemorgen meiden, ben lekker vrij vandaag straks ff winkelen en dan huisje ff doen. ik zal nu eerst even mijn kleine man uit bed halen tot straks
Hallooo meiden! Zo, nu ga ik eens even kijken hoe het met iedereen gaat! Schame on me.. Ess; Jippie! vandaag 20w echo toch?! Leuk & toch ook wel een beetje spannend! Let us know! Loïs is op het kdv, ik heb lekker me handen vrij. Jeumig en die warmte is NIET te doen voor mij, dikke handen & voeten... bah! Alles plakt.. jak. *klaag uit*
Alieke, 't schiet bij jou nu ook hard op zeg! Hoe gaat 't met jou en je meisje? Frederike, al een mooi meisje in je armen? Essebes, ooooh, spannend! Ben erg benieuwd.