*meld zich* hier nog steeds niks maar de tonic staat klaar (vind het alleen heeeeel erg vies ) en es ?...vertel vertel !
@frederike Nog geen beebje ? spannend ......... @essebes en en en en en ???? We zijn niet nieuwsgierig hoor @alieke Druk aan de slag thuis ? Ook een beetje rustig aan doen he Nog een paar weekjes
Frederike; Hmm nog niks bij jou! Was je bij Rubin ook overtijd? Veel lopen en dingetjes doen, schijnt ook wel wat te helpen Zijn jullie helemaal klaar in huis? Dinsdag was ik met een vriendin de stad in, zij zou vandaag uitgerekend zijn. We waren redelijk optijd weer terug en snachts rond 1uur krijg ik de sms dat ze bevallen is!! Onvoorstelbaar! Ze wilde graag eens weten hoe een snelle bevalling ging, bij haar eerste was het 12uur (ook redelijk snel maargoed) nou die heeft ze gekregen, binnen 4uur tijd! Alles gaat goed met haar en de beeb, het is een jongetje genaamd Elvis 8). Heb wel erg gelachen om de naam want vond het typisch iets voor hun! Vanavond ga ik waars. op bezoek! Gisteren is nog een kennisje bevallen, van een jongen Jordy. Overal beebs om me heen! Die van mij blijft nog wel ff lekker zitten
Amber; Gelukkig is hier het verbouwen grotendeels voorbij. De zolder moet nog even afgewerkt worden maar de babykamer is zo goed als af! beetje hier en daar alles leuk aankleden.. Voor mij komt het ook erg dichtbij nu, ben zo benieuwd! Loïs zou over 3 weken geboren worden. Deze ligt wel al grotendeels ingedaalt maar zegt natuurlijk nog niks! Loïs was nog niet eens ingedaalt toen mijn vliezen braken. Hoe is het bij jullie??
Bij ons gaat het prima De kids vermaken zich wel met zulk lekker weer. Alleen mijn mannetje zijn werk is nog niet alles ! Lekker de beebkamer klaar Verder alles goed met jullie ?
leuke foto's amber! ess, hoe was het? hopelijk alles goed! alieke, sterkte met de warmte, hier valt het wel mee. geen zonnetje.