@beebje van frederike !! Laat je mooie koppie maar eens zien. Papa, mama, Rubin en alle dec mama's zijn reuzebenieuwd naar jou !!!
Ess wat super dat alles goed is en dat jullie een meisje krijgen!!! cooohhhoooolll fré ik krijg gewoon medelij met je...toen ik met dani zo overtijd liep heb ik ook alles gedaan wat maar opwekkend kon wezen...(en tonic is idd goor) ik hoop dat het bij jou meer effect heeft
Goedemorgen! Fredje..en heeft de tonic al gewerkt? Gerda knuffel terug!! Gisteravond een Bopita Peuterbedje besteld voor Mika.. Voor in zn nieuwe kamertje..ben benieuwd hoe dat straks gaat hoor!! Ziet er wel geinig uit zon klein minibedje.. Ook ontzettend last van vocht gister..en me bips.. Dus.. hopelijk gaat t vandaag goed..anders doen we maar niet zoveel hè..
een vroege goedemorgen dalijk alvast ff boodschappen doen...het is nu nog niet zo warm. jeetje wat is het warm in huis! bij angelina op d'r kamer is het 27 graden ...wij hebben plat dak :x ze ligt trouwens nog op 1 oor...kan ik me alvast aankleden. vraagje...wat hebben jullie kindjes nu aan met dit hete weer in bed? angelina heeft nu een rompertje aan met smalle bandjes en een dunne slaapzak. ik zar er aan te denken om een lakentje te gebruiken maar ik weet 100% zeker dat ze daar niet onder blijft liggen... @fredje: ik beklaag jou meid! @veerderest: zwaaizwaai
@French, arme Angelina, zo warm op haar kamertje. Gelukkig is het bij ons in huis lekker koel (18,5 C). Eliora heeft 's nachts een shortama aan met een dunne slaapzak en lakentje en dekentje met het raam open. Ze geeft mij niet de indruk dat ze het super warm heeft. @Essebes, wat fijn dat alles goed is met je beebje en weer een meisje. Geweldig. @Amber, wat een leuke en stoere foto's van je kereltje. @Miep, hoe gaat het nu met je bekken etc. Helpt de fysio een beetje of kun je daar nog niets van zeggen? Hier gaat het z'n gangetje, Eliora ligt nu lekker te slapen en manlief is de hort op, komt pas aan het eind van de middag thuis. Ik ben bezig geweest met het inpakken van de toilettassen en de speelgoedtas van Eliora want we gaan komende donderdag naar Engeland voor een lang weekend weg met de schoonfamilie. En het mooiste is dat het voor het grootste deel voor ons betaald wordt. We kijken er erg naar uit. Het is hier wel erg benauwd, hopelijk trekt dat snel weg, het is bij ons binnen beter dan buiten (vind ik). Ik wens jullie allemaal vast een goed weekend en tot de volgende keer.
essebes, fijn dat alles goed was en leuk, weeer een meid!! french, niels'kamertje is vrij fris en als ie s nachts stilligt wil ik wel dat hij het niet te koud gheeft. hij gaat ook altijd onder de dekens/ lakens vandaan. vannacht had hij een romper met dunne slaapzak met lange mouw (hema)
Ess...fijn dat je echo goed was meid! en nog een meid! superGAAF! gefeliciteerd! Olga...fijne vakantie! Amber...mooie foto's.... sorry, was effe een korte reactie...druk hier... zo een verjaardag! Slapen van Nicky gaat weer prima...gelukkig.... iedereen fijn weekend!
Hellooo, Miep; Ook last van vocht, dit weer is niet echt gunstig voor zwangere he?! Doe lekker rustig aan.. Gekleed met slapen; Vaak een romper met korte mouwen of gewoon smalle bandjes. Dan een dunne trappelzak erover aan, ik moet er zelf ook niet aan denken om met dit weer zo warm gekleed te zijn! ** Vandaag een dagje alleen geweest met Loïs. Mijn hubbie is naar TT in Assen en is sinds 5uur al onderweg terug (hij vreesde al voor de grote files). Ik ben vandaag stof voor de gordijntjes voor de beeb wezen halen & boodschapjes zijn ook weer binnen. Pfff maar wat een hitte, ik kan er op 't moment echt niet tegen! Nu zo rustig mogelijk maar op de bank zitten..
dag lieve meiden. een korte update. hier is vandaag alles een beetje rustig. we kennen zware ups and downs momenteel en helaas is er maar geen instantie die wil helpen. we lopen inmiddels bij de ha, de psycholoog en sociaal psychiatrisch medewerkster en het schiet niet op. met mij gaat het steeds slechter en ik roep naar iedereen die het horen wil 'mag ik hulp, ik ben bang dat ik mijn kinderen iets ga aandoen straks en at wil ik niet!' het enige dat we nu krijgen is huishoudelijke hulp die mij gaat vertellen hoe ik mijn huishouden moet bestieren en verwijten van de psychiatrisch medewerkster 'hoe ik zo stom kon zijn een pup te nemen met 2 kleine kinderen' en dat die maar weg moet want lasse is allergisch (huh? kind heet lichte eczeem, bijna genezen, meer niet) gerben is vandaag naar de hap gegaan om bijna te smeken om antidepressiva. daar was eindelijk iemand die het verhaal serieus nam en hij heeft een uur gezeten. ook was er eindelijk iemand die het snapte en begreep dat het huishouden een gevolg is, geen oorzaak. maandag krijg ik waarschijnlijk een oproep van lentis, een zorg instelling hier, en wordt er verder gekeken naar directe behandeling, zonodig met medicijnen. had niet gedacht het ooit te zeggen, maar JIPPIE! ik wil nu eindelijk graag medicijnen, ik zie geen andere oplossing. eerst mijn hoofd maar eens rustig, voor ik bezig kan gaan andere problemen op te lossen. geen leuke update, sorry. ik hoop maandag goed nieuws te hebben! we willen zo graag van ons gezinnetje genieten en stiekem gaan denken aan een derde tot die tijd redden we ons min of meer met veel de deur uit, mijn grandioze geweldige heldhaftige mams die altijd klaar staat en vele bakkies cappuccino op het terras, omdat ik me an wat kan ontspannen. oh ja, had ik verteld van gerben z'n sollicitatie? geen idee, anyways, gaat om een grote stap omhoog met een nog grotere stap voor z'n loon (errug welkom dus haha) en hij heeft een tweede gesprek gehad. nu alleen veel gezeur over eventueel verhuizen en een bedrijf dat ons wil 'beschermen'. blah blah blah, denk dat we dat prima zelf kunnen bekijken haha. maar goed, nog steeds geen afwijzing en we houden hoop! ik heb verder niet bijgelezen. begreep dat er weer lekker veel zwangeren zijn met spannende echo's en zo en een arme frederike die op knappen staat. meid, ik duim met iedereen mee hoor!!!! heel veel liefs en knufjes uit het hoge noorden!
oooohhh wat erg, vergeet ik het allerbelangrijkste: met lasse en sven gaat het super! we hebben daar zo'n luxe in, dat het super gaat is eigenlijk gewoon lasse z'n darmen zijn weer helemaal op regel, dus toch geen aandoening gelukkig, en meneer weet weer minimaal 1x per dag alles er onder te sch**ten en mama lekker bezig te houden met de was hahahahaha ze groeien goed, ze doen eht goed, sven rent het hele huis door en kletst je de oren van je kop. hij leert elke dag minimaal 1 woordje bij. lijkt wel alsof hij moet inhalen haha
claartje, thanks voor de update. En wat lekker dat het met je mannetjes goed gaat en dat Gerben zo'n mooie promotie heeft gemaakt. Wat ****voor jou dta je het zo zwaar hebt en dat er geen instantie wil luisteren. Ik hoop echt voor je dat het maandag goed gaat. Dikke knuf en veel sterkte!
ow jaaa sanneke die bubbelgame....whahaa Jeetje claar wat een verhaal...ik vind het echt erg om te horen dat men je niet wil/kan helpen...zelf met moeite als je erom smeekt. pfff meid ik hoop dat het snel wat 'makkelijker'voor je word allemaal...dikke knuff!
*voldoet aan meldplicht*...het zou vandaag zo maar eens kunnen gebeuren............hele ochtend al wat last van weeen...redelijk regelmatig ook....ben ook wat van mijn slijmprop verloren volgens mij...straks maar eens even met de vlos bellen...dan kan ze even kijken of er idd wat gebeurt......................